Net zoals in China, met van die grote veldenquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:00 schreef BorusBulldog het volgende:
Waarom zetten ze niet gewoon 20miljoen stenen weg? Dan is het altijd prijs
Waarom zetten ze die steentjes niet gelijk in een paar lange rijen? Zo zullen alle steentjes omvallen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:00 schreef BorusBulldog het volgende:
1 steen op zetten daar 2 achter pleuren, en achter elk van die weer 2 neer zetten. Zo heb je maar 25 rijen nodig om 33 miljoen stenen om te laten pleuren. Voordeel van deze setup is dat het binnen paar seconden is afgelopen dus dat geen een TV station ook geen mogelijkheid om er reclame tussen te pleuren en na 1 minuut kun je weer doorgaan met je levenquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:00 schreef BorusBulldog het volgende:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:07 schreef Maisnon het volgende:
Heel Nederland heeft het erover!
Nu al het meest spreekmakende televisie event van het jaar
Nederland speculeert al maanden: zal het ze lukken?
Nederland zit aan de buis gekluisterd!
Wel zorgen dat je 200% loon krijgt. DOMINO DAY is gewoon officiele feestdagquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:37 schreef Saaaaab het volgende:
GODMILJAAR IK MOET VANAVOND WERKEN, TIJDENS DOMINO DAY!!!![]()
Beter gaat jouw topic weer open.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:40 schreef Tabloid het volgende:
TS wil je misschien deze op overnemen?
Heel hard wegrennenquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:21 schreef Grimmjoww het volgende:
Wat nou als je daar de schoonmaker bent en perongeluk alles laat omvallen?
Dan geef je gewoon een moslim op de kop.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:21 schreef Grimmjoww het volgende:
Wat nou als je daar de schoonmaker bent en perongeluk alles laat omvallen?
OF 100 MILJARD MILJOEN!!!quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:54 schreef Handschoen het volgende:
Ik hoop dat er een keer Chinezen of japanners komen die een veld vol met 1 miljard steentjes neerzet, alles in 1 keer laat omvallen als 1 blok. Dan zijn we hier ook voorlopig klaar mee
Je homo vriend?quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:34 schreef Suusje-V het volgende:
Whoehoew, ik ga zeker kijken!
Mits mijn vriend dat ook wil dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |