Ja, voor 440,-quote:Op donderdag 12 november 2009 21:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
en voor meer verkocht dan de vraagprijs
mooie opbrengst voor je nieuwe huisje mee op te knappen.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:51 schreef Brennel het volgende:
Is it a badeend, is it a badeend?!
[..]
Ja, voor 440,-
quote:Op donderdag 12 november 2009 21:51 schreef Marc63 het volgende:
Ja, nu je het zegt... Volgens mij zie ik al een rookpluimpje aan de horizon.
Ja... bij Coen en Sanderquote:
We komen vast nog wel in de buurt van de 2500.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:53 schreef Daddycooll het volgende:
zou topic 2000 dit jaar nog bereikt worden voor 1 januari
als dat lukt stop ik 2000 cent in de SR pot.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:53 schreef Daddycooll het volgende:
zou topic 2000 dit jaar nog bereikt worden voor 1 januari
Ronquote:Op donderdag 12 november 2009 21:54 schreef -Hans- het volgende:
Goed weekend Maricha!.
Morgen EkStra weekend met Ron van Velzen..
Die komt pas de 27e.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:54 schreef -Hans- het volgende:
Goed weekend Maricha!.
Fijn weekendquote:
nog n keertje Jan van Veen vind ik heel geen strafquote:Op donderdag 12 november 2009 21:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oh, oeps!. Ben benieuwd wie er morgen komt..
Lucille Werner komtquote:Op donderdag 12 november 2009 21:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oh, oeps!. Ben benieuwd wie er morgen komt..
quote:Op donderdag 12 november 2009 21:54 schreef -Hans- het volgende:
Goed weekend Maricha!.
quote:Op donderdag 12 november 2009 22:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
welkom thuis van je wereldreis.
Die was erg goed inderdaadquote:Op donderdag 12 november 2009 21:59 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nog n keertje Jan van Veen vind ik heel geen straf
uuhm, volgens mij is dat wel een leuke dame. Al is ze volgens mij al eens te gast geweest. Ekdom kan het wel goed met haar vinden, dacht ik.quote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 22:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die was erg goed inderdaadJan van Veen
Sorry, je hebt gelijkquote:Op donderdag 12 november 2009 21:59 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij heb je wel genoeg op voor vandaag Hans.
euhmmm 7 uur 13-14quote:Op donderdag 12 november 2009 22:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Waar in het seizoen zit je ?
Hopelijk zet ze d'r beste been voorquote:Op donderdag 12 november 2009 22:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
die kan ook best leuk zij, dat is best een flapuit.
quote:Op donderdag 12 november 2009 22:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Hopelijk zet ze d'r beste been voor.
loLquote:Op donderdag 12 november 2009 22:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Hopelijk zet ze d'r beste been voor.
Ik zat dus zo met mn ouders in de auto en mijn moeder houdt niet echt van dat soort muziek en dan ook nog is die tekstquote:
Ik ken alleen die danceversie..quote:
Die is ook erg fijn. Maar dit is ook zeker niet verkeerd *kippevel*quote:Op donderdag 12 november 2009 22:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ken alleen die danceversie..
Whaha geweldigquote:Op donderdag 12 november 2009 22:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zat dus zo met mn ouders in de auto en mijn moeder houdt niet echt van dat soort muziek en dan ook nog is die tekst
gelijk een 3fm verbod om je tere zieltje te beschermenquote:Op donderdag 12 november 2009 22:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zat dus zo met mn ouders in de auto en mijn moeder houdt niet echt van dat soort muziek en dan ook nog is die tekst
Ik zing altijd alla grunge mee. Ook wel aardigquote:Op donderdag 12 november 2009 22:33 schreef Brennel het volgende:
[..]
Die is ook erg fijn. Maar dit is ook zeker niet verkeerd *kippevel*
* Brennel zingt heel ingetogen mee,
Eerst luisterde ik veel slamfm (vorig jaar etc..)quote:Op donderdag 12 november 2009 22:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
gelijk een 3fm verbod om je tere zieltje te beschermen
Filmpje or it didn't happenquote:Op donderdag 12 november 2009 22:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik zing altijd alla grunge mee. Ook wel aardig
Verdorie...quote:Op donderdag 12 november 2009 22:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat laatste dan maar even, maar bij een volgende keer zal ik er wel een filmpje van maken
Dan koop je jezelf toch een iPod?quote:Op donderdag 12 november 2009 22:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat ik dit gemist heb.quote:
Ik moet er ook nog een dag voor vrij maken.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:43 schreef Briggy het volgende:
En sorry dat ik als enige nog nooit in Maastricht ben geweest![]()
![]()
Tip: Neem een Limburgs - Nederlands woordenboek mee.quote:Op donderdag 12 november 2009 23:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik moet er ook nog een dag voor vrij maken.
Die optie houd ik nog open.quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:11 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Tip: Neem een Limburgs - Nederlands woordenboek mee.
Sinds dat de RadioRing naar RadioNL is gegaan, gaat ieder programma op de hollandse tourquote:Op vrijdag 13 november 2009 08:26 schreef -Hans- het volgende:
Mijn god, Nick en Simon in de studio.. Holland FM?
Van mij hoeft het niet zo nodigquote:Op vrijdag 13 november 2009 08:44 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Sinds dat de RadioRing naar RadioNL is gegaan, gaat ieder programma op de hollandse tour
Trouwens goedemorgen
OMG luister jij daar ook naar?quote:Op vrijdag 13 november 2009 07:27 schreef -Hans- het volgende:
Bla bla bla bij Giel.. zapt naar RegioFM.
Das de geur van zo'n stationquote:Op vrijdag 13 november 2009 08:52 schreef Zapper het volgende:
[..]
OMG luister jij daar ook naar?![]()
Ik vind dat een erg leuke zender, enorm veel variatie en verrassende liedjes.
Er wordt alleen iets te veel geluld door slechte interviewers, en dan heb je nog een knulletje van 18 ofzo zitten met de meest verrotte radiostem allertijden
Maar verder
Luister zeker 's ochtends en vaak 's avonds naar die zenderquote:Op vrijdag 13 november 2009 08:52 schreef Zapper het volgende:
[..]
OMG luister jij daar ook naar?![]()
Ik vind dat een erg leuke zender, enorm veel variatie en verrassende liedjes.
Er wordt alleen iets te veel geluld door slechte interviewers, en dan heb je nog een knulletje van 18 ofzo zitten met de meest verrotte radiostem allertijden
Maar verder
pquote:Op vrijdag 13 november 2009 07:36 schreef Sirolf het volgende:
Begin de dag met een dansje, met iemand die uitgerekend VANDAAG gaat trouwen!
Tevens TVP.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:52 schreef 3FMaster het volgende:
G'morgen
Ik zie dat dit een liedje van Dennis is, ik vind hem best leuk
Nou dat dus. Godzijdank zometeen Ekdomquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
*zucht*
Rot toch op met dit totaal niet grappige gejengel![]()
![]()
![]()
.
Daar heb je wel een goed punt te pakken.quote:
Moie !quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:43 schreef Brennel het volgende:
Hello![]()
* Brennel is benieuwd naar de nieuwe MH.
Na deze week van Kane, verdienen we wel weer een oppepper.quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:43 schreef Brennel het volgende:
Hello![]()
* Brennel is benieuwd naar de nieuwe MH.
Een reactie beginnen met 'L.S.'quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
die kritieken
http://www.radio4.nl/page/artikel/11704
M'n thee! Wat doe je?quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:52 schreef Sersjee het volgende:
Het is maar goed da'k een vrolijke bui heb, anders had ik een touw gezocht.
Wat een drama.quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:50 schreef on_air het volgende:
Ik ga even met een zakdoekje in een hoekje zitten snotteren.
Dat heb ik ook wel een beetje.quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:52 schreef Sersjee het volgende:
Het is maar goed da'k een vrolijke bui heb, anders had ik een touw gezocht.
dat je uberhaubt nog gaat om die 3 uurtjes die je dan nog moet te draaienquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:55 schreef Feivel1 het volgende:Heerlijk om pas om 12.30 naar school te moeten
2,5 zelfs. Ik zal je eerlijk vertellen dat er gevraagd is of de hele dag niet uit kon vallen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dat je uberhaubt nog gaat om die 3 uurtjes die je dan nog moet te draaien
Balenquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:59 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
2,5 zelfs. Ik zal je eerlijk vertellen dat er gevraagd is of de hele dag niet uit kon vallen.
Het antwoord was "nee". We kunnen gewoon mooi even heen voor één uur waar we nog enigzins iets doen, en één uur waar we echt NIKS doen..![]()
Succes! Bij PGGM?quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
Straks Zeist onveilig maken , uurtje vermaken voor sollicitatiegesprek
Nee bij detacheerder die mij weer bij andere oa Financials kan neerzetten. Zou theoretisch ook PGGM kunnen zijn.quote:
Bij mij is vrijdag de 13de tot nu toe altijd nog een succes geweestquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:24 schreef Feivel1 het volgende:
Oh, en het is vrijdag de 13e.. Kan nooit veel goeds beloven!
Succes man!quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
Straks Zeist onveilig maken , uurtje vermaken voor sollicitatiegesprek
Dat stukje van Bart's audiopaspoortquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
die kritieken
Veelzeggendquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:42 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Dat stukje van Bart's audiopaspoort
"Houdt van: vervormen van pianomuziek". Echt het toppunt van z'n programma
Ik vind de reacties op die site wel vermakelijk trouwensquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:42 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Dat stukje van Bart's audiopaspoort
"Houdt van: vervormen van pianomuziek". Echt het toppunt van z'n programma
We gaan toch allemaal luisteren naar Veenstra op KX tochquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:55 schreef -Hans- het volgende:
Claudia is er weer niet![]()
. Al 3 weken weg.. kan ze niet def. verdwijnen?
Misschien welquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:57 schreef Piles het volgende:
[..]
We gaan toch allemaal luisteren naar Veenstra op KX toch
Eens!quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:57 schreef EdvandeBerg het volgende:Can you feel it
Een van de beste tracks van MJ/Jacksons ooit!
Damn, dat was heel erg gaafquote:
ze kan beter zeggen dat ze er mee stopt als je die paar uurtjes per week niet kan makenquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn, dat was heel erg gaaf
Claudia heeft kinkhoest en de Mexicaanse griep, zegt ze.. Ze klinkt nog slechter als anders.
Medisch Centrum Westquote:
ze klonk geilquote:Claudia heeft kinkhoest en de Mexicaanse griep, zegt ze.. Ze klinkt nog slechter als anders.
Juist!quote:
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ze kan beter zeggen dat ze er mee stopt als je die paar uurtjes per week niet kan maken
leuk is anders
Thanks! Zuster Ingridquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Medisch Centrum West
[..]
ze klonk geil
1+1=2quote:
quote:
Claudia is ziek al een tijd.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:55 schreef -Hans- het volgende:
Jaaaaaaaaaa can you feel it !!!![]()
Claudia is er weer niet![]()
. Al 3 weken weg.. kan ze niet def. verdwijnen?
Gisteren trouwens nog opgetreden ergens in Brabant en nu wederom ziek (vorige week trouwens ook).quote:
Ze heeft ook een aantal optredens afgelopen weken afgezegd. Weet niet welke wel en welke niet.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gisteren trouwens nog opgetreden ergens in Brabant en nu wederom ziek (vorige week trouwens ook).
Toch wil ik dr wel eens gaan zien in t theater, mss is ze wel heel goed!quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gisteren trouwens nog opgetreden ergens in Brabant en nu wederom ziek (vorige week trouwens ook).
Het kan uw goedkeuring niet wegdragen?quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:44 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat is dit nu weer? Potten die elkaar ten huwelijk vragen enzo?
Volgende week is ze weer terug!quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Ze heeft ook een aantal optredens afgelopen weken afgezegd. Weet niet welke wel en welke niet.
Maar goedweekend
Ze is ook heel goed, heb haar 2 keer gezien en dat was erg leukquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:46 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Toch wil ik dr wel eens gaan zien in t theater, mss is ze wel heel goed!
Heb haar wel eens op tv gezien, maar dat vond ik echt helemaal nietsquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:46 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Toch wil ik dr wel eens gaan zien in t theater, mss is ze wel heel goed!
Oké dan!quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ze is ook heel goed, heb haar 2 keer gezien en dat was erg leuk
quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
die kritieken
Op tv vond ik het ook niet zo leuk, maar in het theater was het dus echt heel erg leukquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb haar wel eens op tv gezien, maar dat vond ik echt helemaal niets. Naja, smaken verschillen
Lenette van Dongen vind ik verschrikkelijkquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:51 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Oké dan!
Heb vanmorgen kaartjes besteld voor Sara Kroos en Lenette van Dongen, ook maar eens op zoek naar een show van Claudia dan!
Wat heb ik toch met vrouwelijke cabaretières...?
Iig véél, heel veel meer dan ik ermee heb.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:51 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Oké dan!
Heb vanmorgen kaartjes besteld voor Sara Kroos en Lenette van Dongen, ook maar eens op zoek naar een show van Claudia dan!
Mensen met een slechte smaak qua humor moeten er ook zijn.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:51 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Oké dan!
Tsja, maar dat kunnen we over meer dingen zeggen, nietwaar Roel?quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Iig véél, heel veel meer dan ik ermee heb.
Heej, had het bijna gemist dat je tegen mijn opmerkingen aanschopte Zappie!quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:57 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Mensen met een slechte smaak qua humor moeten er ook zijn.
Siebelink & Stendersquote:
Vrouwelijk cabaretiers hebben helemaal niets met humor te makenquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:57 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Mensen met een slechte smaak qua humor moeten er ook zijn.
Nee hoor, niet in dit gevalquote:
Ik werk alleen op woensdag, dus al die andere dagen ben ik stiekem ook welquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kom je tijdens je verlof vaker
vrijdagvlindertje
Guilty untill proven innocent Piles?quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Vrouwelijk cabaretiers hebben helemaal niets met humor te maken![]()
En ja, dat is per definitie zo
quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:14 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa I Think I Like it !!!!!!!!!!1
Knalluuuhh!
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat het Pearl Jam gaat wordenquote:
Daar zou ik wel blij mee zijn, want het is een prachtige plaat. Ik weet alleen niet of ie aan het einde van de week nog overeind blijft.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:01 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat het Pearl Jam gaat worden
Ik gok op Flinke namen, Anouk of Jason Mrazquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:01 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat het Pearl Jam gaat worden
Sterktequote:Op vrijdag 13 november 2009 16:11 schreef Jannekje7 het volgende:
Dierenarts belde net. Ons poeske Aagje dat gisternacht plotseling doodziek werd en later die nacht is overleden, had leverkanker!
Echt idioot, ze was pas 3 jaar oud!
* Jannekje7 weet dat het hier verder niks mee te maken heeft, maar moest het even kwijt
quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:38 schreef TheZapster het volgende:
http://www.humo.be/tws/kabouter-wesley/computerspel.html
52115 miljoen miljard punten![]()
treurig om te horenquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:11 schreef Jannekje7 het volgende:
Dierenarts belde net. Ons poeske Aagje dat gisternacht plotseling doodziek werd en later die nacht is overleden, had leverkanker!
* Jannekje7 weet dat het hier verder niks mee te maken heeft, maar moest het even kwijt
Ik mag weer afkloppen als ik dat lees, Bellefleur onze poes is inmiddels 16 maar die is nog maar die is echt nog nooit zo ziek geweest dat ze naar dierenarts moest.quote:
O ja, Di-rect... Ergens wel logisch ook.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:23 schreef Bronson het volgende:
Ik post ook maar eens in dit topic.. Hallo allemaal.![]()
Wat ik even wilde zeggen, ze gaan met Spike bellen.. dus ik vrees dat het mute momentje, tijdens de megahit, nog een week langer door zal gaan..
Nou, das een leuk nummer hoorquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:23 schreef Bronson het volgende:
Wat ik even wilde zeggen, ze gaan met Spike bellen.. dus ik vrees dat het mute momentje, tijdens de megahit, nog een week langer door zal gaan..
Laten we iig nog even hopen van niet...quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:23 schreef Bronson het volgende:
Verschrikkelijkquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:23 schreef Bronson het volgende:
Damn, dat is klote zegquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:11 schreef Jannekje7 het volgende:
Tjonge jonge, zijn 'we' weer mooi klaar mee..quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:36 schreef alors het volgende:
oh nay! Geen di-rect toch
anyways ik ben onderweg naar paradiso
Dat mag ik hopen jaquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:42 schreef gerbenp het volgende:
Verschrikkelijk, zou er weer ruzie in de MH vergadering zijn geweest?
Ik ook.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:43 schreef Derek010 het volgende:
Ik weet nu al de titel van het volgende 3FM-topic
Als hij het kut vond, had ie dat eerder vandaag al geroepen op KX.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:43 schreef Bronson het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd naar de mening van Stenders maandag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |