Ja, voor 440,-quote:Op donderdag 12 november 2009 21:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
en voor meer verkocht dan de vraagprijs
mooie opbrengst voor je nieuwe huisje mee op te knappen.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:51 schreef Brennel het volgende:
Is it a badeend, is it a badeend?!
[..]
Ja, voor 440,-
quote:Op donderdag 12 november 2009 21:51 schreef Marc63 het volgende:
Ja, nu je het zegt... Volgens mij zie ik al een rookpluimpje aan de horizon.
Ja... bij Coen en Sanderquote:
We komen vast nog wel in de buurt van de 2500.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:53 schreef Daddycooll het volgende:
zou topic 2000 dit jaar nog bereikt worden voor 1 januari
als dat lukt stop ik 2000 cent in de SR pot.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:53 schreef Daddycooll het volgende:
zou topic 2000 dit jaar nog bereikt worden voor 1 januari
Ronquote:Op donderdag 12 november 2009 21:54 schreef -Hans- het volgende:
Goed weekend Maricha!.
Morgen EkStra weekend met Ron van Velzen..
Die komt pas de 27e.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:54 schreef -Hans- het volgende:
Goed weekend Maricha!.
Fijn weekendquote:
nog n keertje Jan van Veen vind ik heel geen strafquote:Op donderdag 12 november 2009 21:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oh, oeps!. Ben benieuwd wie er morgen komt..
Lucille Werner komtquote:Op donderdag 12 november 2009 21:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oh, oeps!. Ben benieuwd wie er morgen komt..
quote:Op donderdag 12 november 2009 21:54 schreef -Hans- het volgende:
Goed weekend Maricha!.
quote:Op donderdag 12 november 2009 22:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
welkom thuis van je wereldreis.
Die was erg goed inderdaadquote:Op donderdag 12 november 2009 21:59 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nog n keertje Jan van Veen vind ik heel geen straf
uuhm, volgens mij is dat wel een leuke dame. Al is ze volgens mij al eens te gast geweest. Ekdom kan het wel goed met haar vinden, dacht ik.quote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 22:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die was erg goed inderdaadJan van Veen
Sorry, je hebt gelijkquote:Op donderdag 12 november 2009 21:59 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij heb je wel genoeg op voor vandaag Hans.
euhmmm 7 uur 13-14quote:Op donderdag 12 november 2009 22:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Waar in het seizoen zit je ?
Hopelijk zet ze d'r beste been voorquote:Op donderdag 12 november 2009 22:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
die kan ook best leuk zij, dat is best een flapuit.
quote:Op donderdag 12 november 2009 22:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Hopelijk zet ze d'r beste been voor.
loLquote:Op donderdag 12 november 2009 22:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Hopelijk zet ze d'r beste been voor.
Ik zat dus zo met mn ouders in de auto en mijn moeder houdt niet echt van dat soort muziek en dan ook nog is die tekstquote:
Ik ken alleen die danceversie..quote:
Die is ook erg fijn. Maar dit is ook zeker niet verkeerd *kippevel*quote:Op donderdag 12 november 2009 22:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ken alleen die danceversie..
Whaha geweldigquote:Op donderdag 12 november 2009 22:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zat dus zo met mn ouders in de auto en mijn moeder houdt niet echt van dat soort muziek en dan ook nog is die tekst
gelijk een 3fm verbod om je tere zieltje te beschermenquote:Op donderdag 12 november 2009 22:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zat dus zo met mn ouders in de auto en mijn moeder houdt niet echt van dat soort muziek en dan ook nog is die tekst
Ik zing altijd alla grunge mee. Ook wel aardigquote:Op donderdag 12 november 2009 22:33 schreef Brennel het volgende:
[..]
Die is ook erg fijn. Maar dit is ook zeker niet verkeerd *kippevel*
* Brennel zingt heel ingetogen mee,
Eerst luisterde ik veel slamfm (vorig jaar etc..)quote:Op donderdag 12 november 2009 22:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
gelijk een 3fm verbod om je tere zieltje te beschermen
Filmpje or it didn't happenquote:Op donderdag 12 november 2009 22:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik zing altijd alla grunge mee. Ook wel aardig
Verdorie...quote:Op donderdag 12 november 2009 22:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat laatste dan maar even, maar bij een volgende keer zal ik er wel een filmpje van maken
Dan koop je jezelf toch een iPod?quote:Op donderdag 12 november 2009 22:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat ik dit gemist heb.quote:
Ik moet er ook nog een dag voor vrij maken.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:43 schreef Briggy het volgende:
En sorry dat ik als enige nog nooit in Maastricht ben geweest![]()
![]()
Tip: Neem een Limburgs - Nederlands woordenboek mee.quote:Op donderdag 12 november 2009 23:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik moet er ook nog een dag voor vrij maken.
Die optie houd ik nog open.quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:11 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Tip: Neem een Limburgs - Nederlands woordenboek mee.
Sinds dat de RadioRing naar RadioNL is gegaan, gaat ieder programma op de hollandse tourquote:Op vrijdag 13 november 2009 08:26 schreef -Hans- het volgende:
Mijn god, Nick en Simon in de studio.. Holland FM?
Van mij hoeft het niet zo nodigquote:Op vrijdag 13 november 2009 08:44 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Sinds dat de RadioRing naar RadioNL is gegaan, gaat ieder programma op de hollandse tour
Trouwens goedemorgen
OMG luister jij daar ook naar?quote:Op vrijdag 13 november 2009 07:27 schreef -Hans- het volgende:
Bla bla bla bij Giel.. zapt naar RegioFM.
Das de geur van zo'n stationquote:Op vrijdag 13 november 2009 08:52 schreef Zapper het volgende:
[..]
OMG luister jij daar ook naar?![]()
Ik vind dat een erg leuke zender, enorm veel variatie en verrassende liedjes.
Er wordt alleen iets te veel geluld door slechte interviewers, en dan heb je nog een knulletje van 18 ofzo zitten met de meest verrotte radiostem allertijden
Maar verder
Luister zeker 's ochtends en vaak 's avonds naar die zenderquote:Op vrijdag 13 november 2009 08:52 schreef Zapper het volgende:
[..]
OMG luister jij daar ook naar?![]()
Ik vind dat een erg leuke zender, enorm veel variatie en verrassende liedjes.
Er wordt alleen iets te veel geluld door slechte interviewers, en dan heb je nog een knulletje van 18 ofzo zitten met de meest verrotte radiostem allertijden
Maar verder
pquote:Op vrijdag 13 november 2009 07:36 schreef Sirolf het volgende:
Begin de dag met een dansje, met iemand die uitgerekend VANDAAG gaat trouwen!
Tevens TVP.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:52 schreef 3FMaster het volgende:
G'morgen
Ik zie dat dit een liedje van Dennis is, ik vind hem best leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |