Ik moet er ook nog een dag voor vrij maken.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:43 schreef Briggy het volgende:
En sorry dat ik als enige nog nooit in Maastricht ben geweest![]()
![]()
Tip: Neem een Limburgs - Nederlands woordenboek mee.quote:Op donderdag 12 november 2009 23:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik moet er ook nog een dag voor vrij maken.
Die optie houd ik nog open.quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:11 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Tip: Neem een Limburgs - Nederlands woordenboek mee.
Sinds dat de RadioRing naar RadioNL is gegaan, gaat ieder programma op de hollandse tourquote:Op vrijdag 13 november 2009 08:26 schreef -Hans- het volgende:
Mijn god, Nick en Simon in de studio.. Holland FM?
Van mij hoeft het niet zo nodigquote:Op vrijdag 13 november 2009 08:44 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Sinds dat de RadioRing naar RadioNL is gegaan, gaat ieder programma op de hollandse tour
Trouwens goedemorgen
OMG luister jij daar ook naar?quote:Op vrijdag 13 november 2009 07:27 schreef -Hans- het volgende:
Bla bla bla bij Giel.. zapt naar RegioFM.
Das de geur van zo'n stationquote:Op vrijdag 13 november 2009 08:52 schreef Zapper het volgende:
[..]
OMG luister jij daar ook naar?![]()
Ik vind dat een erg leuke zender, enorm veel variatie en verrassende liedjes.
Er wordt alleen iets te veel geluld door slechte interviewers, en dan heb je nog een knulletje van 18 ofzo zitten met de meest verrotte radiostem allertijden
Maar verder
Luister zeker 's ochtends en vaak 's avonds naar die zenderquote:Op vrijdag 13 november 2009 08:52 schreef Zapper het volgende:
[..]
OMG luister jij daar ook naar?![]()
Ik vind dat een erg leuke zender, enorm veel variatie en verrassende liedjes.
Er wordt alleen iets te veel geluld door slechte interviewers, en dan heb je nog een knulletje van 18 ofzo zitten met de meest verrotte radiostem allertijden
Maar verder
pquote:Op vrijdag 13 november 2009 07:36 schreef Sirolf het volgende:
Begin de dag met een dansje, met iemand die uitgerekend VANDAAG gaat trouwen!
Tevens TVP.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:52 schreef 3FMaster het volgende:
G'morgen
Ik zie dat dit een liedje van Dennis is, ik vind hem best leuk
Nou dat dus. Godzijdank zometeen Ekdomquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
*zucht*
Rot toch op met dit totaal niet grappige gejengel![]()
![]()
![]()
.
Daar heb je wel een goed punt te pakken.quote:
Moie !quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:43 schreef Brennel het volgende:
Hello![]()
* Brennel is benieuwd naar de nieuwe MH.
Na deze week van Kane, verdienen we wel weer een oppepper.quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:43 schreef Brennel het volgende:
Hello![]()
* Brennel is benieuwd naar de nieuwe MH.
Een reactie beginnen met 'L.S.'quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
die kritieken
http://www.radio4.nl/page/artikel/11704
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |