Ik gok op Flinke namen, Anouk of Jason Mrazquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:01 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat het Pearl Jam gaat worden
Sterktequote:Op vrijdag 13 november 2009 16:11 schreef Jannekje7 het volgende:
Dierenarts belde net. Ons poeske Aagje dat gisternacht plotseling doodziek werd en later die nacht is overleden, had leverkanker!
Echt idioot, ze was pas 3 jaar oud!
* Jannekje7 weet dat het hier verder niks mee te maken heeft, maar moest het even kwijt
quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:38 schreef TheZapster het volgende:
http://www.humo.be/tws/kabouter-wesley/computerspel.html
52115 miljoen miljard punten![]()
treurig om te horenquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:11 schreef Jannekje7 het volgende:
Dierenarts belde net. Ons poeske Aagje dat gisternacht plotseling doodziek werd en later die nacht is overleden, had leverkanker!
* Jannekje7 weet dat het hier verder niks mee te maken heeft, maar moest het even kwijt
Ik mag weer afkloppen als ik dat lees, Bellefleur onze poes is inmiddels 16 maar die is nog maar die is echt nog nooit zo ziek geweest dat ze naar dierenarts moest.quote:
O ja, Di-rect... Ergens wel logisch ook.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:23 schreef Bronson het volgende:
Ik post ook maar eens in dit topic.. Hallo allemaal.![]()
Wat ik even wilde zeggen, ze gaan met Spike bellen.. dus ik vrees dat het mute momentje, tijdens de megahit, nog een week langer door zal gaan..
Nou, das een leuk nummer hoorquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:23 schreef Bronson het volgende:
Wat ik even wilde zeggen, ze gaan met Spike bellen.. dus ik vrees dat het mute momentje, tijdens de megahit, nog een week langer door zal gaan..
Laten we iig nog even hopen van niet...quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:23 schreef Bronson het volgende:
Verschrikkelijkquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:23 schreef Bronson het volgende:
Damn, dat is klote zegquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:11 schreef Jannekje7 het volgende:
Tjonge jonge, zijn 'we' weer mooi klaar mee..quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:36 schreef alors het volgende:
oh nay! Geen di-rect toch
anyways ik ben onderweg naar paradiso
Dat mag ik hopen jaquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:42 schreef gerbenp het volgende:
Verschrikkelijk, zou er weer ruzie in de MH vergadering zijn geweest?
Ik ook.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:43 schreef Derek010 het volgende:
Ik weet nu al de titel van het volgende 3FM-topic
Als hij het kut vond, had ie dat eerder vandaag al geroepen op KX.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:43 schreef Bronson het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd naar de mening van Stenders maandag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |