dat je uberhaubt nog gaat om die 3 uurtjes die je dan nog moet te draaienquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:55 schreef Feivel1 het volgende:Heerlijk om pas om 12.30 naar school te moeten
2,5 zelfs. Ik zal je eerlijk vertellen dat er gevraagd is of de hele dag niet uit kon vallen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dat je uberhaubt nog gaat om die 3 uurtjes die je dan nog moet te draaien
Balenquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:59 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
2,5 zelfs. Ik zal je eerlijk vertellen dat er gevraagd is of de hele dag niet uit kon vallen.
Het antwoord was "nee". We kunnen gewoon mooi even heen voor één uur waar we nog enigzins iets doen, en één uur waar we echt NIKS doen..![]()
Succes! Bij PGGM?quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
Straks Zeist onveilig maken , uurtje vermaken voor sollicitatiegesprek
Nee bij detacheerder die mij weer bij andere oa Financials kan neerzetten. Zou theoretisch ook PGGM kunnen zijn.quote:
Bij mij is vrijdag de 13de tot nu toe altijd nog een succes geweestquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:24 schreef Feivel1 het volgende:
Oh, en het is vrijdag de 13e.. Kan nooit veel goeds beloven!
Succes man!quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
Straks Zeist onveilig maken , uurtje vermaken voor sollicitatiegesprek
Dat stukje van Bart's audiopaspoortquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
die kritieken
http://www.radio4.nl/page/artikel/11704
Veelzeggendquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:42 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Dat stukje van Bart's audiopaspoort
"Houdt van: vervormen van pianomuziek". Echt het toppunt van z'n programma
Ik vind de reacties op die site wel vermakelijk trouwensquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:42 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Dat stukje van Bart's audiopaspoort
"Houdt van: vervormen van pianomuziek". Echt het toppunt van z'n programma
We gaan toch allemaal luisteren naar Veenstra op KX tochquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:55 schreef -Hans- het volgende:
Claudia is er weer niet![]()
. Al 3 weken weg.. kan ze niet def. verdwijnen?
Misschien welquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:57 schreef Piles het volgende:
[..]
We gaan toch allemaal luisteren naar Veenstra op KX toch
Eens!quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:57 schreef EdvandeBerg het volgende:Can you feel it
Een van de beste tracks van MJ/Jacksons ooit!
Damn, dat was heel erg gaafquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |