Ze heeft ook een aantal optredens afgelopen weken afgezegd. Weet niet welke wel en welke niet.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gisteren trouwens nog opgetreden ergens in Brabant en nu wederom ziek (vorige week trouwens ook).
Toch wil ik dr wel eens gaan zien in t theater, mss is ze wel heel goed!quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gisteren trouwens nog opgetreden ergens in Brabant en nu wederom ziek (vorige week trouwens ook).
Het kan uw goedkeuring niet wegdragen?quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:44 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat is dit nu weer? Potten die elkaar ten huwelijk vragen enzo?
Volgende week is ze weer terug!quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Ze heeft ook een aantal optredens afgelopen weken afgezegd. Weet niet welke wel en welke niet.
Maar goedweekend
Ze is ook heel goed, heb haar 2 keer gezien en dat was erg leukquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:46 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Toch wil ik dr wel eens gaan zien in t theater, mss is ze wel heel goed!
Heb haar wel eens op tv gezien, maar dat vond ik echt helemaal nietsquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:46 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Toch wil ik dr wel eens gaan zien in t theater, mss is ze wel heel goed!
Oké dan!quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ze is ook heel goed, heb haar 2 keer gezien en dat was erg leuk
quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
die kritieken
http://www.radio4.nl/page/artikel/11704
Op tv vond ik het ook niet zo leuk, maar in het theater was het dus echt heel erg leukquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb haar wel eens op tv gezien, maar dat vond ik echt helemaal niets. Naja, smaken verschillen
Lenette van Dongen vind ik verschrikkelijkquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:51 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Oké dan!
Heb vanmorgen kaartjes besteld voor Sara Kroos en Lenette van Dongen, ook maar eens op zoek naar een show van Claudia dan!
Wat heb ik toch met vrouwelijke cabaretičres...?
Iig véél, heel veel meer dan ik ermee heb.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:51 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Oké dan!
Heb vanmorgen kaartjes besteld voor Sara Kroos en Lenette van Dongen, ook maar eens op zoek naar een show van Claudia dan!
Mensen met een slechte smaak qua humor moeten er ook zijn.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:51 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Oké dan!
Tsja, maar dat kunnen we over meer dingen zeggen, nietwaar Roel?quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Iig véél, heel veel meer dan ik ermee heb.
Heej, had het bijna gemist dat je tegen mijn opmerkingen aanschopte Zappie!quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:57 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Mensen met een slechte smaak qua humor moeten er ook zijn.
Siebelink & Stendersquote:
Vrouwelijk cabaretiers hebben helemaal niets met humor te makenquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:57 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Mensen met een slechte smaak qua humor moeten er ook zijn.
Nee hoor, niet in dit gevalquote:
Ik werk alleen op woensdag, dus al die andere dagen ben ik stiekem ook welquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kom je tijdens je verlof vaker
vrijdagvlindertje
Guilty untill proven innocent Piles?quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Vrouwelijk cabaretiers hebben helemaal niets met humor te maken![]()
En ja, dat is per definitie zo
quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:14 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa I Think I Like it !!!!!!!!!!1
Knalluuuhh!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |