Vraag maar eens aan die sekslijnexploitanten hoeveel zij er aan verdienen.quote:Op donderdag 12 november 2009 15:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is de stem nu ook al verleidelijk?
Jij komt zeker uit Rotterdam? Nee, daar zijn vrouwenstemmen inderdaad niet verleidelijk.quote:Op donderdag 12 november 2009 15:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ikquote:Op donderdag 12 november 2009 15:35 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Vraag maar eens aan die sekslijnexploitanten hoeveel zij er aan verdienen.
Nee hoor, niet uit Rotterdamquote:Op donderdag 12 november 2009 15:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij komt zeker uit Rotterdam? Nee, daar zijn vrouwenstemmen inderdaad niet verleidelijk.
Ook off-topic: heb je mij nooit gehoord in Peters Prietpraat Show en weet je nog wat Peter, aardig een kenner, van mijn stem vond? Sindsdien doe ik moeite zakelijker te klinkenquote:Op donderdag 12 november 2009 15:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je gaat soms twijfelen aan die geestelijken die dat verzonnen hebben. In het jodendom kom je deze logica ook tegen. Zegt volgens mij meer over de rabbijn dan over de vrouwquote:Op donderdag 12 november 2009 15:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik.
Maar een vrouw die een tekst uit de Koran voorleest heeft toch niets erotisch?
Jazeker, maar wat zegt het precies, dat heb ik nooit begrepen. Is het haat jegens vrouwen omdat die de man seksueel en gevoelsmatig zwak kunnen maken? Zien die mannen zich gewoon als zwak? Of is de vrouw gewoon per definitie uit op verleiding en heeft de man wel wat beters te doen.quote:Op donderdag 12 november 2009 15:40 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Je gaat soms twijfelen aan die geestelijken die dat verzonnen hebben. In het jodendom kom je deze logica ook tegen. Zegt volgens mij meer over de rabbijn dan over de vrouw.
Dat was leuk, de PPS, ja, ik heb je gehoord, mooie warme stem heb je. Waarom zou je zakelijker willen klinken?quote:Op donderdag 12 november 2009 15:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ook off-topic: heb je mij nooit gehoord in Peters Prietpraat Show en weet je nog wat Peter, aardig een kenner, van mijn stem vond? Sindsdien doe ik moeite zakelijker te klinken
Voor mij zegt het wat over de seksuele gevoelens van de geestelijke. Zo heb ik ooit gehoord van een rabbijn die vrouwen verbood om lakschoenen te dragen, want die spiegelen en dan kon je onder hun rok kijken. Hoe verzin je hetquote:Op donderdag 12 november 2009 15:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Jazeker, maar wat zegt het precies, dat heb ik nooit begrepen. Is het haat jegens vrouwen omdat die de man seksueel en gevoelsmatig zwak kunnen maken? Zien die mannen zich gewoon als zwak? Of is de vrouw gewoon per definitie uit op verleiding en heeft de man wel wat beters te doen.
Ja, binnenkort moet er ook voortaan een prop in de mond als ze de deur uit gaan. Want stel je voor!!quote:Op donderdag 12 november 2009 15:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, blame Bukakiusquote:Op donderdag 12 november 2009 15:51 schreef paddy het volgende:
We hebben het nu ineens over de verleiding van de stem van de vrouw ?
Heel in het algemeen en als de samenleving het toestaat worden de vrouw beperkende regels opgelegd met name op seksueel vlak. Je kunt geen stam bedenken of de vrouw is slechter af. Ik denk dus niet dat het specifiek iets van de islam is.quote:Op donderdag 12 november 2009 15:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat was leuk, de PPS, ja, ik heb je gehoord, mooie warme stem heb je. Waarom zou je zakelijker willen klinken?
On topic: ik vind het erg overdreven dat een vrouw verleidelijk is voor een man als ze voorleest uit de Koran. Als het uit de Kama Sutra was zou ik het me kunnen voorstellen. Al staat daar niet zo veel tekst inStraks moeten de vrouwen nog zwijgen ook.
Het heeft helemaal niets met haat te maken, of enige aversie jegens de vrouw. Het vermogen van de man om te concentreren op een pratende vrouw (althans de inhoud van wat ze zegt), dat is eerder al eens getest. Zoek maar uit.quote:Op donderdag 12 november 2009 15:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Jazeker, maar wat zegt het precies, dat heb ik nooit begrepen. Is het haat jegens vrouwen omdat die de man seksueel en gevoelsmatig zwak kunnen maken? Zien die mannen zich gewoon als zwak? Of is de vrouw gewoon per definitie uit op verleiding en heeft de man wel wat beters te doen.
Want......er zijn geen mannelijke sexlijnen?quote:Op donderdag 12 november 2009 15:35 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Vraag maar eens aan die sekslijnexploitanten hoeveel zij er aan verdienen.
Het zijn oprechte vragen, ook niet specifiek wat betreft de islam. Lees ook mijn andere post.quote:Op donderdag 12 november 2009 15:52 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Het heeft helemaal niets met haat te maken, of enige aversie jegens de vrouw. Het vermogen van de man om te concentreren op een pratende vrouw, dat is eerder al eens getest. Zoek maar uit.
En wat kwam er uit die test? Nu ben ik benieuwd.quote:Op donderdag 12 november 2009 15:52 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Het heeft helemaal niets met haat te maken, of enige aversie jegens de vrouw. Het vermogen van de man om te concentreren op een pratende vrouw (althans de inhoud van wat ze zegt), dat is eerder al eens getest. Zoek maar uit.
quote:Waarom mannen slecht luisteren
Misschien had u het al in de gaten, maar nu is het wetenschappelijk ook bewezen: mannen vinden het moeilijk om naar vrouwen te luisteren. Volgens de onderzoekers - mannen, uiteraard - zijn vrouwenstemmen melodieuzer en maakt dat het moeilijker om hen te 'ontcijferen'. Resultaat: omdat mannen zo hard hun best moeten doen als ze naar een vrouw luisteren, raken ze sneller uitgeput en luisteren ze niet meer. Mannenstemmen vinden ze dan weer niet moeilijk om naar te luisteren, want de tonen zijn harder en lijken op hun eigen stemgeluid.
Maar het is niet bepaald modern te noemen.quote:Op donderdag 12 november 2009 15:52 schreef Disana het volgende:
Ik denk dus niet dat het specifiek iets van de islam is.
Hoe lang mogen wij al stemmen? Hoe lang hebben wij al gelijke rechten? En homoseksuelen?quote:Op donderdag 12 november 2009 15:59 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar het is niet bepaald modern te noemen.
Zelfs in de katholieke kerk lezen vrouwen de voorbeden. En zijn er ook vrouwelijke lekenpriesters.
Dat vrouwen niet gewoon priester kunnen worden, vind ik persoonlijk ook nergens op slaan. Alleen omdat Jezus toevallig een man was en ontkent wordt dat Maria mogelijk één der apostelen was, mag dat niet.
Net als dat trouwen. Priesters mogen niet trouwen, omdat Jezus ook niet getrouwd was. Het valt nog te bezien of hij dat niet gewoon wel van plan was geweest, als hij niet vermoord was. En wie zegt dat Marietje niet zwanger is geweest van Jezus. Kan allemaal best. Was ook maar gewoon een man!
Nabrander: volgens mij haalt hij dan de renaissance en de verlichting door elkaar.quote:Op donderdag 12 november 2009 15:29 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ik denk dat hij op Ibn Rushd (of Averroes) doelt.
Sowieso, de vrouwelijke imam is er ookquote:Op donderdag 12 november 2009 16:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe lang mogen wij al stemmen? Hoe lang hebben wij al gelijke rechten? En homoseksuelen?
quote:There is a current controversy among Muslims on the circumstances in which women may act as imams—that is, lead a congregation in salat (prayer). Three of the four Sunni schools,[1] as well as many Shia, agree that a woman may lead a congregation consisting of women alone in prayer. According to all currently existing traditional schools of Islam, a woman cannot lead a mixed gender congregation in salat (prayer).
Some schools make exceptions for Tarawih (optional Ramadan prayers) or for a congregation consisting only of close relatives. Certain sects, such as the Haruriyyah branch of the Kharijites movement in the 7th century, considered it acceptable for a woman to be imam. Certain medieval scholars—including Al-Tabari (838–932), Abu Thawr (764–854), Al-Muzani (791–878), and Ibn Arabi (1165–1240)—considered the practice permissible at least for optional (nafila) prayers; however, their views are not accepted by any major surviving group.
With in the Muslim communities in recent years the debate has been reactivated, arguing that the spirit of the Qur'an and the letter of a disputed hadith indicate that women should be able to lead mixed congregations as well as single-sex ones, and that the prohibition of this developed as a result of sexism in the medieval environment, not as a part of true Islam
Inderdaad, dat leerde ik vandaag in dit topic want ik wist het niet. Daarom, als de islam de kans krijgt ontwikkelt deze zich ook.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:02 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Sowieso, de vrouwelijke imam is er ook.
[..]
Zijn dat ook vrouwen?quote:Op donderdag 12 november 2009 16:00 schreef Disana het volgende:
En homoseksuelen?
Flauw. Het gaat om achtergestelde groepen en emancipatie. Je geeft geen antwoord op mijn vraag, rekenen we in eeuwen of decennia als het daarop aankomt in het westen.quote:
Nope, wel net zo zondig als vrouwen .. alleen is het bij ons dan een erfzonde, begaan door Evaquote:
Pure discriminatie van de vrouw en je zegt eigenlijk dat de man een pre-historisch dier is met het verstand in de verkeerde kop.quote:Op donderdag 12 november 2009 15:22 schreef Burakius het volgende:
[..]
Een vrouwelijke imam mag slechts alleen voor vrouwen het gebed lijden. Een mannelijke imam voor beiden. Dit heeft te maken met dat de stem van een vrouw verleidelijk kan zijn voor een man/c.q. concentratie verbreken.
Maar ze bestaan wel in ieder geval.
Geweldig die islamitische welzijnsorganisaties, bleek ook duidelijk na de tsunamiramp.quote:Op donderdag 12 november 2009 15:18 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Waarom? Omdat er een islamistische welzijnsorganisatie wordt opgezet?
Het is wetenschappelijk bewezen dat de mannen hun hersenen (tijdens het luisteren) anders gebruiken dan vrouwen.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:10 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Pure discriminatie van de vrouw en je zegt eigenlijk dat de man een pre-historisch dier is met het verstand in de verkeerde kop.
Klopt. Lullig om te zeggen maar áls ik al een hand krijg van een moslim tel ik achter mijn rug mijn vingers na uit respect.quote:Op donderdag 12 november 2009 15:32 schreef Disana het volgende:
En toch, als ik dan zojuist Van der Vlies zijn betoog zie houden in de kamer, dan moet ik eerlijk bekennen dat ik voor sommige fundamentalistisch denkenden ook wel eens respect kan opbrengen. Je kunt bij zo'n man best je portemonnee laten liggen.
Maar goed dan dat Eva geen Christen was!!quote:Op donderdag 12 november 2009 16:09 schreef moussie het volgende:
[..]
Nope, wel net zo zondig als vrouwen .. alleen is het bij ons dan een erfzonde, begaan door Eva
Wat heeft dat nog met het topic te maken? Jij geeft af op moslims in elk topic dat zich er ook maar enigszins voor leent.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:20 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Klopt. Lullig om te zeggen maar áls ik al een hand krijg van een moslim tel ik achter mijn rug mijn vingers na uit respect.
Is al langer bekend maar daarom is de man dan toch per definitie zonder franjes en feestverpakking in verhouding een onderontwikkelde aap?quote:Op donderdag 12 november 2009 16:14 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Het is wetenschappelijk bewezen dat de mannen hun hersenen (tijdens het luisteren) anders gebruiken dan vrouwen.
Klopt, daarom zijn die regels ook. Omdat we onderontwikkelde apen zijn.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:23 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Is al langer bekend maar daarom is de man dan toch per definitie zonder franjes en feestverpakking in verhouding een onderontwikkelde aap?
Wat heeft jouw offtopic reactie met het topic te maken waar ik weer op reageer?quote:Op donderdag 12 november 2009 16:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat heeft dat nog met het topic te maken? Jij geeft af op moslims in elk topic dat zich er ook maar enigszins voor leent.
Wat is nou nou weer voor rare draai? Je wou zeggen dat de verleiding door Eva en daaropvolgende zondeval geen enkele betrekking heeft op het christendom en zijn houding taz van 'de vrouw'?quote:Op donderdag 12 november 2009 16:20 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar goed dan dat Eva geen Christen was!!
En de vrouw moet het bekopen.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:25 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Klopt, daarom zijn die regels ook. Omdat we onderontwikkelde apen zijn.
Niet off-topic want over de SGP.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:26 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Wat heeft jouw offtopic reactie met het topic te maken waar ik weer op reageer?
Maar hij zegt niet dat hij ook geen pijn voelt als hij een sjoel of een kerk of een tempel in brand ziet staan.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:32 schreef isogram het volgende:
Ik ervaar doorgaans ook geen pijn als ik brandende gebouwen zie, tenzij ik weet dat er binnen nog mensen aanwezig zijn. Een brandend gebouw is slechts materiële schade; het wordt pas erg als er uniek cultuurgoed verloren gaat, omdat bijvoorbeeld het gebouw heel bijzonder is, of omdat binnen heel bijzondere spullen aanwezig zijn.
Dit draadje is inmiddels ruim 280 reacties en er heeft idd niemand aan kunnen dragen welk goeds de islam gebracht heeft.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:38 schreef deedeetee het volgende:
De man heeft gewoon gezegd wat hij dacht, persoonlijk vind ik dat dat gewoon moet kunnen in Nederland.
Waarom zou het hem wat kunnen schelen als er een moskee in de brand staat ? Als hij nu had gezegd dat hij dan in dol van blijdschap zou zijn, zou ik me nog kunnen voorstellen dat dat ergernis verwekt. Maar ik vind eigenlijk dat hij dat ook gewoon mag zeggen.
En niemand heeft nog kunnen vertellen wat voor goeds de islam in Nederlnad heeft gebracht dus daar heeft hij ook wel gelijk in. Hij heeft idg het recht om er zo over te denken.
dat blijkt die dan ook gezegd te hebbenquote:Op donderdag 12 november 2009 16:38 schreef deedeetee het volgende:
De man heeft gewoon gezegd wat hij dacht, persoonlijk vind ik dat dat gewoon moet kunnen in Nederland.
Waarom zou het hem wat kunnen schelen als er een moskee in de brand staat ? Als hij nu had gezegd dat hij dan in dol van blijdschap zou zijn, zou ik me nog kunnen voorstellen dat dat ergernis verwekt. Maar ik vind eigenlijk dat hij dat ook gewoon mag zeggen.
http://www.deweekkrant.nl(...)_geen_enkele_moskee_quote:"Ooit zei ik als grapje aan de keukentafel dat foto's van brandende moskees mooie foto's waren." Deze uitspraak deed Doornspijker Eppie Klein, fractievoorzitter van de SGP-Statenfractie Gelderland, op de Nuborgh, locatie Oostenlicht.
Aanleiding was het debat over de eventuele verdwijning van het christelijk onderwijs tussen Klein en Patrick van Schie, directeur van de Teldersstichting het wetenschappelijk instituut van de VVD. Van Schie is voor vrijheid van onderwijs Klein pleit juist voor christelijk onderwijs.
Heb jij als klein kind zo'n elktroshockketting om gehad die afging als je per ongeluk een logische conclusie trok ofzo?quote:Op donderdag 12 november 2009 15:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Want......er zijn geen mannelijke sexlijnen?
Geldt dat eigenlijk ook niet voor alle andere religies en heel veel reacties, zoals de jouwe?quote:Op donderdag 12 november 2009 16:52 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Dit draadje is inmiddels ruim 280 reacties en er heeft idd niemand aan kunnen dragen welk goeds de islam gebracht heeft.
De vraag was en is, welk goeds de islam gebracht heeft in NL. Ik kan niets verzinnen. Jij wel?quote:Op donderdag 12 november 2009 17:19 schreef uiterstaardig het volgende:
[..]
Geldt dat eigenlijk ook niet voor alle andere religies en heel veel reacties, zoals de jouwe?
Zonder dat we dat in de gaten hebben, heeft alles om ons heen invloed. En, al is het lang op afstand geweest, de islam bestaat al heel lang, dus er zal best invloed zijn.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:52 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
De vraag was en is, welk goeds de islam gebracht heeft in NL. Ik kan niets verzinnen. Jij wel?
Dat kan ook. Over alles... behalve de islam.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:38 schreef deedeetee het volgende:
Moslims en hun knuffelaars trekken alles uit zodat ze discriminatie erbij kunnen betrekken om nog zieliger te worden. Houd de aandacht weg van hun gedrag.quote:Waarom zou het hem wat kunnen schelen als er een moskee in de brand staat ? Als hij nu had gezegd dat hij dan in dol van blijdschap zou zijn, zou ik me nog kunnen voorstellen dat dat ergernis verwekt. Maar ik vind eigenlijk dat hij dat ook gewoon mag zeggen.
Niemand kan je vertellen wat de islam in de wereld voor goeds heeft gebracht. Dat is er ook niet.quote:En niemand heeft nog kunnen vertellen wat voor goeds de islam in Nederlnad heeft gebracht dus daar heeft hij ook wel gelijk in. Hij heeft idg het recht om er zo over te denken.
Wat heeft dat met * iets goeds door de islam gebracht in Nederland * te makenquote:Op donderdag 12 november 2009 17:59 schreef uiterstaardig het volgende:
[..]
Zonder dat we dat in de gaten hebben, heeft alles om ons heen invloed. En, al is het lang op afstand geweest, de islam bestaat al heel lang, dus er zal best invloed zijn.
Ik denk dat we positieve invloeden uit de echte moslimcultuur (dus niet gebaseerd op het gedrag van inteeltpatienten in bepaalde wijken in de grote steden) al lang om ons heen zien en horen (bijvoorbeeld de Sprookjes van duizend-en-een-nacht, waterpijp, kunstuitingen uit moslimlanden ). Er valt veel meer te verzinnen volgens mij, maar daar heb ik nou even geen zin in en tijd voor.
De algemene fokker denkt dat dit is omdat vrouwen als minder worden gezien. Integendeel, in de Islam is de vrouw gelijkwaardig. Het is een gebod van Allah, die uitgevoerd wordt door Moslims. Nergens komt ook maar het idee op , dat vrouwen minderwaardig zijn en daarom geen preek mogen houden voor mannen. Niets voor niets hebben juist vrouwen veel rechten in de Islam. Niet omdat ze niet gelijkwaardig zijn, maar niet gelijk zijn (biologisch gezien). Ja mensen biologisch gezien verschillen vrouwen en mannen nu eenmaal van elkaar.quote:Op donderdag 12 november 2009 15:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Heel in het algemeen en als de samenleving het toestaat worden de vrouw beperkende regels opgelegd met name op seksueel vlak. Je kunt geen stam bedenken of de vrouw is slechter af. Ik denk dus niet dat het specifiek iets van de islam is.
Wetenschap? Voordat er kennis was overgekopieërd van Islamitische geleerden leefden de Neerlanders in straten vol met stront.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:52 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
De vraag was en is, welk goeds de islam gebracht heeft in NL. Ik kan niets verzinnen. Jij wel?
Waarschijnlijk waren het dan ook niet de Moslims, maar de "politiek-correcte" instanties die een excuus vroegen aan Eppie. (afgezien van een klein Marokkaans organisatietjuh die als mosterd na de maaltijd komt opdagen).quote:Op donderdag 12 november 2009 16:38 schreef deedeetee het volgende:
En niemand heeft nog kunnen vertellen wat voor goeds de islam in Nederlnad heeft gebracht dus daar heeft hij ook wel gelijk in. Hij heeft idg het recht om er zo over te denken.
Da's net zo'n makkelijke opgaves als: post hier een blauw plaatje in het wit.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:52 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Dit draadje is inmiddels ruim 280 reacties en er heeft idd niemand aan kunnen dragen welk goeds de islam gebracht heeft.
Dat is niet gek, als er pas bij de 5e pagina een Moslim komt aanzetten die nog niet eens er iets over heeft gezegdquote:Op donderdag 12 november 2009 18:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Da's net zo'n makkelijke opgaves als: post hier een blauw plaatje in het wit.
Ik zie het meer als een weldoordachte methode om mensen te verhinderen zelf te denken.quote:Op donderdag 12 november 2009 18:12 schreef Matteüs het volgende:
Niemand kan je vertellen wat de islam in de wereld voor goeds heeft gebracht. Dat is er ook niet.
Geen instituten voor verbetering van menselijkheid, geen instanties die arme sloebers helpen, geen stichtingen die voor milieu opkomen, geen technisch vernuft, wetenschap of zelfs uitvinders van formaat... niks, noppes.
Tis een ideologie om een massa wilden bij elkaar te houden. Niks meer.
Voor het gemak vergeet de verplichte aalmoezen aan arme één van de vijf zuilen in de Islam. Wetenschap is er meer dan genoeg, en het is weer in opkomst na honderden jaren Westerse onderdrukking roof en moord )quote:Op donderdag 12 november 2009 18:12 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Dat kan ook. Over alles... behalve de islam.
[..]
Moslims en hun knuffelaars trekken alles uit zodat ze discriminatie erbij kunnen betrekken om nog zieliger te worden. Houd de aandacht weg van hun gedrag.
[..]
Niemand kan je vertellen wat de islam in de wereld voor goeds heeft gebracht. Dat is er ook niet.
Geen instituten voor verbetering van menselijkheid, geen instanties die arme sloebers helpen, geen stichtingen die voor milieu opkomen, geen technisch vernuft, wetenschap of zelfs uitvinders van formaat... niks, noppes.
Tis een ideologie om een massa wilden bij elkaar te houden. Niks meer.
Wat een foute analyse. Nog niet te beginnen dat je alles op één hoopje hebt gegooid. Dit is echt een hele simpele manier van denken. Ik hoop dat je er van af komt ooit.quote:Op donderdag 12 november 2009 18:28 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik zie het meer als een weldoordachte methode om mensen te verhinderen zelf te denken.
En als ik zie hoe er in moslimlanden nogal eens moordpartijen e.d. plaats vinden op niet het zelfde denkende moslims onderelkaar dan weet ik zeker dat er een lelijke fout in het oorspronkelijke ontwerp is geslopen.
Wat heeft dat met de islam te maken ?quote:Op donderdag 12 november 2009 18:25 schreef Burakius het volgende:
[..]
Wetenschap? Voordat er kennis was overgekopieërd van Islamitische geleerden leefden de Neerlanders in straten vol met stront.
Is dat misschien iets?
Elk wetenschappelijk boek van een Islamitische geleerde begint met : Bismillahirrahmanirrahim: in de naam van Allah, de Erbarmer, Meest Barmhartige. Het is de Islam wat hen dreef tot hun exploratie in de wetten van Allah. Islam spoort dit namelijk aan:"zoek techniek ook al moet je het in China halen".quote:Op donderdag 12 november 2009 18:31 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Wat heeft dat met de islam te maken ?
O wacht, jij bent die moslim met een eigen geschiedenis van Turkijequote:Op donderdag 12 november 2009 18:34 schreef Burakius het volgende:
[..]
Elk wetenschappelijk boek van een Islamitische geleerde begint met : Bismillahirrahmanirrahim: in de naam van Allah, de Erbarmer, Meest Barmhartige. Het is de Islam wat hen dreef tot hun exploratie in de wetten van Allah. Islam spoort dit namelijk aan:"zoek techniek ook al moet je het in China halen".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |