Nee, ik bedoel die andere, die je bewust aan het negeren bent. Het is mij wel duidelijk hoor Waterwereld, waar jij voor staat.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:12 schreef Waterwereld het volgende:
[..]
[..]
Bedoel je die?Heeft hij het toch net zo goed over christenen hoor
Kijk eens in topics over abortus etc
Wat in de koran staat is vrijwel allemaal gebiedende wijs. Zelfs hoe een vrouw zich dient te gedragen als ze menstrueert wordt compleet uit de doeken gedaan, allemaal in gebiedende wijs.quote:Op donderdag 12 november 2009 15:06 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
In wetsvorm? Niet verhalend? Je hebt echt geen idee waar je het over hebt hè?
Je hebt geen idee hoe de Koran in elkaar zit he.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:59 schreef Gia het volgende:
[..]
Hallo, de hele Koran is van de Joden en de Christenen gejat. Alleen dan in een wetsvorm gegoten.
Is het bij de Christenen nog allemaal verhalend, bij de moslims zie je exact hetzelfde terug, maar dan als wet.
Ingefluisterd door Allah? Mehoela!
Werkelijk?quote:Op donderdag 12 november 2009 15:01 schreef PhysicsRules het volgende:
Maar Mattheüs, je gaat nu wel heel erg van het onderwerp af. Ja, tuurlijk zijn er genoeg nuttige zaken in dit land die een Christelijke oorsprong hebben, maar dat maakt nog niet dat zonder het Christendom ze er niet zouden zijn geweest. Is het Christendom de oorzaak geweest of het middel om die nuttige dingen te bewerkstellingen? Er zullen ongetwijfeld ook islamitische instellingen zijn vergelijkbaar met het Leger des Heils en moslims hebben vast ook hun variant van de 10 geboden, aangezien hun religie ook op het Jodendom is gebaseerd. [b]Al deze nuttige zaken van het Christendom zal de Islam dit land ook kunnen brengen. In beperktere mate uiteraard omdat er veel minder Moslims zijn dan Christenen.[/b]
Misschien heb je gewoon totaal geen kennis van de Arabische taal, kunst en cultuur en kun je dientengevolge geen kinderrijmpje van een krantenartikel onderscheiden?quote:Op donderdag 12 november 2009 15:11 schreef Gia het volgende:
Gebiedend dus, niks verhalend.
Oh, is de Koran een kinderrijmpje? Zeg dat dan!!quote:Op donderdag 12 november 2009 15:15 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Misschien heb je gewoon totaal geen kennis van de Arabische taal, kunst en cultuur en kun je dientengevolge geen kinderrijmpje van een krantenartikel onderscheiden?
Waarom? Omdat er een islamistische welzijnsorganisatie wordt opgezet?quote:Op donderdag 12 november 2009 15:15 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Werkelijk?
Ik wacht met smart op de stroom mensen die massaal naar islamitische landen vluchten.
Tja, mijn fout. Nam ik je toch bijna weer even serieus hè.quote:Op donderdag 12 november 2009 15:17 schreef Gia het volgende:
[..]
Oh, is de Koran een kinderrijmpje? Zeg dat dan!!
Een vrouwelijke imam mag slechts alleen voor vrouwen het gebed lijden. Een mannelijke imam voor beiden. Dit heeft te maken met dat de stem van een vrouw verleidelijk kan zijn voor een man/c.q. concentratie verbreken.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Meki, bestaan er eigenlijk vrouwelijke imams?
Dank je. Het is me dus gelukt het onderwerp terug te brengen bij de openings post.quote:Op donderdag 12 november 2009 15:07 schreef KoosVogels het volgende:
Je hebt het weer voor mekaar hoor Matt. Topic was bedoeld om eens effe lekker christenen te bashen, begin jij weer over moslims.
Dit is gewoon wetenschap. WETENSCHAP.quote:Op donderdag 12 november 2009 15:24 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Wat een holbewoners zijn het toch ook...
Wat jij wil...quote:Op donderdag 12 november 2009 15:24 schreef Burakius het volgende:
[..]
Dit is gewoon wetenschap. WETENSCHAP.![]()
quote:Op donderdag 12 november 2009 15:23 schreef Burakius het volgende:
De gehele verlichting is te wijten aan de Islam EPPIE
Eppie
Ik denk dat hij op Ibn Rushd (of Averroes) doelt.quote:Op donderdag 12 november 2009 15:26 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Het is dan toch jammer dat ze de fakkel hebben overgedragen i.p.v. wat licht bij zichzelf te houden. \
Zeg je trouwens expres 'te wijten' in plaats van 'te danken'?
Waar baseer je deze stelling trouwens op?
Is de stem nu ook al verleidelijk?quote:Op donderdag 12 november 2009 15:22 schreef Burakius het volgende:
[..]
Een vrouwelijke imam mag slechts alleen voor vrouwen het gebed lijden. Een mannelijke imam voor beiden. Dit heeft te maken met dat de stem van een vrouw verleidelijk kan zijn voor een man/c.q. concentratie verbreken.
Maar ze bestaan wel in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |