Oh, is de Koran een kinderrijmpje? Zeg dat dan!!quote:Op donderdag 12 november 2009 15:15 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Misschien heb je gewoon totaal geen kennis van de Arabische taal, kunst en cultuur en kun je dientengevolge geen kinderrijmpje van een krantenartikel onderscheiden?
Waarom? Omdat er een islamistische welzijnsorganisatie wordt opgezet?quote:Op donderdag 12 november 2009 15:15 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Werkelijk?
Ik wacht met smart op de stroom mensen die massaal naar islamitische landen vluchten.
Tja, mijn fout. Nam ik je toch bijna weer even serieus hè.quote:Op donderdag 12 november 2009 15:17 schreef Gia het volgende:
[..]
Oh, is de Koran een kinderrijmpje? Zeg dat dan!!
Een vrouwelijke imam mag slechts alleen voor vrouwen het gebed lijden. Een mannelijke imam voor beiden. Dit heeft te maken met dat de stem van een vrouw verleidelijk kan zijn voor een man/c.q. concentratie verbreken.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Meki, bestaan er eigenlijk vrouwelijke imams?
Dank je. Het is me dus gelukt het onderwerp terug te brengen bij de openings post.quote:Op donderdag 12 november 2009 15:07 schreef KoosVogels het volgende:
Je hebt het weer voor mekaar hoor Matt. Topic was bedoeld om eens effe lekker christenen te bashen, begin jij weer over moslims.
Dit is gewoon wetenschap. WETENSCHAP.quote:Op donderdag 12 november 2009 15:24 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Wat een holbewoners zijn het toch ook...
Wat jij wil...quote:Op donderdag 12 november 2009 15:24 schreef Burakius het volgende:
[..]
Dit is gewoon wetenschap. WETENSCHAP.![]()
quote:Op donderdag 12 november 2009 15:23 schreef Burakius het volgende:
De gehele verlichting is te wijten aan de Islam EPPIE
Eppie
Ik denk dat hij op Ibn Rushd (of Averroes) doelt.quote:Op donderdag 12 november 2009 15:26 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Het is dan toch jammer dat ze de fakkel hebben overgedragen i.p.v. wat licht bij zichzelf te houden. \
Zeg je trouwens expres 'te wijten' in plaats van 'te danken'?
Waar baseer je deze stelling trouwens op?
Is de stem nu ook al verleidelijk?quote:Op donderdag 12 november 2009 15:22 schreef Burakius het volgende:
[..]
Een vrouwelijke imam mag slechts alleen voor vrouwen het gebed lijden. Een mannelijke imam voor beiden. Dit heeft te maken met dat de stem van een vrouw verleidelijk kan zijn voor een man/c.q. concentratie verbreken.
Maar ze bestaan wel in ieder geval.
Vraag maar eens aan die sekslijnexploitanten hoeveel zij er aan verdienen.quote:Op donderdag 12 november 2009 15:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is de stem nu ook al verleidelijk?
Jij komt zeker uit Rotterdam? Nee, daar zijn vrouwenstemmen inderdaad niet verleidelijk.quote:Op donderdag 12 november 2009 15:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ikquote:Op donderdag 12 november 2009 15:35 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Vraag maar eens aan die sekslijnexploitanten hoeveel zij er aan verdienen.
Nee hoor, niet uit Rotterdamquote:Op donderdag 12 november 2009 15:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij komt zeker uit Rotterdam? Nee, daar zijn vrouwenstemmen inderdaad niet verleidelijk.
Ook off-topic: heb je mij nooit gehoord in Peters Prietpraat Show en weet je nog wat Peter, aardig een kenner, van mijn stem vond? Sindsdien doe ik moeite zakelijker te klinkenquote:Op donderdag 12 november 2009 15:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je gaat soms twijfelen aan die geestelijken die dat verzonnen hebben. In het jodendom kom je deze logica ook tegen. Zegt volgens mij meer over de rabbijn dan over de vrouwquote:Op donderdag 12 november 2009 15:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik.
Maar een vrouw die een tekst uit de Koran voorleest heeft toch niets erotisch?
Jazeker, maar wat zegt het precies, dat heb ik nooit begrepen. Is het haat jegens vrouwen omdat die de man seksueel en gevoelsmatig zwak kunnen maken? Zien die mannen zich gewoon als zwak? Of is de vrouw gewoon per definitie uit op verleiding en heeft de man wel wat beters te doen.quote:Op donderdag 12 november 2009 15:40 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Je gaat soms twijfelen aan die geestelijken die dat verzonnen hebben. In het jodendom kom je deze logica ook tegen. Zegt volgens mij meer over de rabbijn dan over de vrouw.
Dat was leuk, de PPS, ja, ik heb je gehoord, mooie warme stem heb je. Waarom zou je zakelijker willen klinken?quote:Op donderdag 12 november 2009 15:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ook off-topic: heb je mij nooit gehoord in Peters Prietpraat Show en weet je nog wat Peter, aardig een kenner, van mijn stem vond? Sindsdien doe ik moeite zakelijker te klinken
Voor mij zegt het wat over de seksuele gevoelens van de geestelijke. Zo heb ik ooit gehoord van een rabbijn die vrouwen verbood om lakschoenen te dragen, want die spiegelen en dan kon je onder hun rok kijken. Hoe verzin je hetquote:Op donderdag 12 november 2009 15:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Jazeker, maar wat zegt het precies, dat heb ik nooit begrepen. Is het haat jegens vrouwen omdat die de man seksueel en gevoelsmatig zwak kunnen maken? Zien die mannen zich gewoon als zwak? Of is de vrouw gewoon per definitie uit op verleiding en heeft de man wel wat beters te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |