abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 november 2009 @ 15:35:08 #241
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_74636795
quote:
Op donderdag 12 november 2009 15:34 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Is de stem nu ook al verleidelijk?
Vraag maar eens aan die sekslijnexploitanten hoeveel zij er aan verdienen.
pi_74636916
quote:

[..]

Jij komt zeker uit Rotterdam? Nee, daar zijn vrouwenstemmen inderdaad niet verleidelijk.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_74636917
quote:
Op donderdag 12 november 2009 15:35 schreef Sjaakz het volgende:

[..]

Ja, dat begrijp ik .
Maar een vrouw die een tekst uit de Koran voorleest heeft toch niets erotisch?
pi_74636934
quote:
Op donderdag 12 november 2009 15:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jij komt zeker uit Rotterdam? Nee, daar zijn vrouwenstemmen inderdaad niet verleidelijk.
Nee hoor, niet uit Rotterdam
  † In Memoriam † donderdag 12 november 2009 @ 15:39:26 #245
137949 Disana
pi_74636951
quote:

[..]

Ook off-topic: heb je mij nooit gehoord in Peters Prietpraat Show en weet je nog wat Peter, aardig een kenner, van mijn stem vond? Sindsdien doe ik moeite zakelijker te klinken
pi_74636993
quote:
Op donderdag 12 november 2009 15:38 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, dat begrijp ik .
Maar een vrouw die een tekst uit de Koran voorleest heeft toch niets erotisch?
Je gaat soms twijfelen aan die geestelijken die dat verzonnen hebben. In het jodendom kom je deze logica ook tegen. Zegt volgens mij meer over de rabbijn dan over de vrouw .
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
  † In Memoriam † donderdag 12 november 2009 @ 15:44:04 #247
137949 Disana
pi_74637123
quote:
Op donderdag 12 november 2009 15:40 schreef PhysicsRules het volgende:

[..]

Je gaat soms twijfelen aan die geestelijken die dat verzonnen hebben. In het jodendom kom je deze logica ook tegen. Zegt volgens mij meer over de rabbijn dan over de vrouw .
Jazeker, maar wat zegt het precies, dat heb ik nooit begrepen. Is het haat jegens vrouwen omdat die de man seksueel en gevoelsmatig zwak kunnen maken? Zien die mannen zich gewoon als zwak? Of is de vrouw gewoon per definitie uit op verleiding en heeft de man wel wat beters te doen.
pi_74637338
quote:
Op donderdag 12 november 2009 15:39 schreef Disana het volgende:

[..]

Ook off-topic: heb je mij nooit gehoord in Peters Prietpraat Show en weet je nog wat Peter, aardig een kenner, van mijn stem vond? Sindsdien doe ik moeite zakelijker te klinken
Dat was leuk, de PPS, ja, ik heb je gehoord, mooie warme stem heb je. Waarom zou je zakelijker willen klinken?

On topic: ik vind het erg overdreven dat een vrouw verleidelijk is voor een man als ze voorleest uit de Koran. Als het uit de Kama Sutra was zou ik het me kunnen voorstellen. Al staat daar niet zo veel tekst in Straks moeten de vrouwen nog zwijgen ook.
pi_74637392
We hebben het nu ineens over de verleiding van de stem van de vrouw ?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_74637422
quote:
Op donderdag 12 november 2009 15:44 schreef Disana het volgende:

[..]

Jazeker, maar wat zegt het precies, dat heb ik nooit begrepen. Is het haat jegens vrouwen omdat die de man seksueel en gevoelsmatig zwak kunnen maken? Zien die mannen zich gewoon als zwak? Of is de vrouw gewoon per definitie uit op verleiding en heeft de man wel wat beters te doen.
Voor mij zegt het wat over de seksuele gevoelens van de geestelijke. Zo heb ik ooit gehoord van een rabbijn die vrouwen verbood om lakschoenen te dragen, want die spiegelen en dan kon je onder hun rok kijken. Hoe verzin je het .

Ik zou het niet zien als haat. Eerder vanuit een wereldbeeld waarin vrouwen minder rechten hebben. Als je dat met de paplepel ingegoten krijgt is het lastig om daaruit te breken. Ik ben zelf ook opgegroeid met het idee dat vrouwen geen dienst in de synagoge mogen doen. Ik vind het prima als ze het wel doen, maar die ene keer dat ik het meemaakte stond ik toch wel raar te kijken. Onwerkelijk, omdat ik het niet gewend ben. Ik krijg er toch elke keer een gevoel bij dat het niet klopt, ondanks dat ik vind dat het wel goed is.
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
  donderdag 12 november 2009 @ 15:52:16 #251
3542 Gia
User under construction
pi_74637423
quote:

[..]

Ja, binnenkort moet er ook voortaan een prop in de mond als ze de deur uit gaan. Want stel je voor!!
pi_74637427
quote:
Op donderdag 12 november 2009 15:51 schreef paddy het volgende:
We hebben het nu ineens over de verleiding van de stem van de vrouw ?
Ja, blame Bukakius
  † In Memoriam † donderdag 12 november 2009 @ 15:52:32 #253
137949 Disana
pi_74637433
quote:
Op donderdag 12 november 2009 15:50 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat was leuk, de PPS, ja, ik heb je gehoord, mooie warme stem heb je. Waarom zou je zakelijker willen klinken?

On topic: ik vind het erg overdreven dat een vrouw verleidelijk is voor een man als ze voorleest uit de Koran. Als het uit de Kama Sutra was zou ik het me kunnen voorstellen. Al staat daar niet zo veel tekst in Straks moeten de vrouwen nog zwijgen ook.
Heel in het algemeen en als de samenleving het toestaat worden de vrouw beperkende regels opgelegd met name op seksueel vlak. Je kunt geen stam bedenken of de vrouw is slechter af. Ik denk dus niet dat het specifiek iets van de islam is.
pi_74637434
quote:
Op donderdag 12 november 2009 15:44 schreef Disana het volgende:

[..]

Het heeft helemaal niets met haat te maken, of enige aversie jegens de vrouw. Het vermogen van de man om te concentreren op een pratende vrouw (althans de inhoud van wat ze zegt), dat is eerder al eens getest. Zoek maar uit.
  donderdag 12 november 2009 @ 15:52:53 #255
3542 Gia
User under construction
pi_74637445
quote:
Op donderdag 12 november 2009 15:35 schreef Sjaakz het volgende:

[..]

Want......er zijn geen mannelijke sexlijnen?
  † In Memoriam † donderdag 12 november 2009 @ 15:54:07 #256
137949 Disana
pi_74637504
quote:
Op donderdag 12 november 2009 15:52 schreef Todesschwalben het volgende:

[..]

Het heeft helemaal niets met haat te maken, of enige aversie jegens de vrouw. Het vermogen van de man om te concentreren op een pratende vrouw, dat is eerder al eens getest. Zoek maar uit.
Het zijn oprechte vragen, ook niet specifiek wat betreft de islam. Lees ook mijn andere post.

Ah, je hebt een toevoeging geplaatst. Is dat zo, dat is nieuw voor me. Hoe kan dat als vrouwenstemmen zo verschillen, en waarom is dat zo, is er ook een verklaring gegeven?

Oh en alweer een toevoeging in een nieuwe post. Bedankt
pi_74637562
quote:
Op donderdag 12 november 2009 15:52 schreef Todesschwalben het volgende:

[..]

Het heeft helemaal niets met haat te maken, of enige aversie jegens de vrouw. Het vermogen van de man om te concentreren op een pratende vrouw (althans de inhoud van wat ze zegt), dat is eerder al eens getest. Zoek maar uit.
En wat kwam er uit die test? Nu ben ik benieuwd.
pi_74637563
Voor de mensen die denken dat het grappig is:
quote:
Waarom mannen slecht luisteren

Misschien had u het al in de gaten, maar nu is het wetenschappelijk ook bewezen: mannen vinden het moeilijk om naar vrouwen te luisteren. Volgens de onderzoekers - mannen, uiteraard - zijn vrouwenstemmen melodieuzer en maakt dat het moeilijker om hen te 'ontcijferen'. Resultaat: omdat mannen zo hard hun best moeten doen als ze naar een vrouw luisteren, raken ze sneller uitgeput en luisteren ze niet meer. Mannenstemmen vinden ze dan weer niet moeilijk om naar te luisteren, want de tonen zijn harder en lijken op hun eigen stemgeluid.
  donderdag 12 november 2009 @ 15:59:28 #259
3542 Gia
User under construction
pi_74637718
quote:
Op donderdag 12 november 2009 15:52 schreef Disana het volgende:
Ik denk dus niet dat het specifiek iets van de islam is.
Maar het is niet bepaald modern te noemen.

Zelfs in de katholieke kerk lezen vrouwen de voorbeden. En zijn er ook vrouwelijke lekenpriesters.

Dat vrouwen niet gewoon priester kunnen worden, vind ik persoonlijk ook nergens op slaan. Alleen omdat Jezus toevallig een man was en ontkent wordt dat Maria mogelijk één der apostelen was, mag dat niet.
Net als dat trouwen. Priesters mogen niet trouwen, omdat Jezus ook niet getrouwd was. Het valt nog te bezien of hij dat niet gewoon wel van plan was geweest, als hij niet vermoord was. En wie zegt dat Marietje niet zwanger is geweest van Jezus. Kan allemaal best. Was ook maar gewoon een man!
  † In Memoriam † donderdag 12 november 2009 @ 16:00:41 #260
137949 Disana
pi_74637765
quote:
Op donderdag 12 november 2009 15:59 schreef Gia het volgende:

[..]

Maar het is niet bepaald modern te noemen.

Zelfs in de katholieke kerk lezen vrouwen de voorbeden. En zijn er ook vrouwelijke lekenpriesters.

Dat vrouwen niet gewoon priester kunnen worden, vind ik persoonlijk ook nergens op slaan. Alleen omdat Jezus toevallig een man was en ontkent wordt dat Maria mogelijk één der apostelen was, mag dat niet.
Net als dat trouwen. Priesters mogen niet trouwen, omdat Jezus ook niet getrouwd was. Het valt nog te bezien of hij dat niet gewoon wel van plan was geweest, als hij niet vermoord was. En wie zegt dat Marietje niet zwanger is geweest van Jezus. Kan allemaal best. Was ook maar gewoon een man!
Hoe lang mogen wij al stemmen? Hoe lang hebben wij al gelijke rechten? En homoseksuelen?

Met de rest ben ik het eens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')