1 2 3 4 5 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
om je kerst kaarten te versturen bedoel je?quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:25 schreef oh-oh het volgende:Ik baal gewoon dat ik nog zo lang moet wachten met sturen
quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
om je kerst kaarten te versturen bedoel je?
hmm eet en drinkt ze nu wel?quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:26 schreef MissBliss het volgende:
Hoii!
Zwabber, waarom moeten ze in je teen snijden?
Even over Ziggy he, ik twijfel of ik met haar naar de DA moet. Gisteren had ze 2 keer diarree (gelukkig is ze er even in gaan staan en hadden we poeppootjes door het hele huis) en ze heeft gekotst. Vandaag niks van dat alles, ze is alleen wel snotterig en pruttelig nog (soms een beetje benauwd). Eigenlijk wilde ik dus vandaag naar de da, maar nu twijfel ik. Zal ik het nog even aankijken?
Ff opsnorren vanaf welk IP-adres dat kwamquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:26 schreef DeZwabber het volgende:
die had zichzelf er in geplakt geloof ik, mrSubtle had em toch verwijderd?
Ja. Ik ben gewoon overbezorgd dusquote:Op dinsdag 10 november 2009 @ 12:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hmm eet en drinkt ze nu wel?
een redelijk pijnlijke ingegroeide teennagelquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:26 schreef MissBliss het volgende:
Hoii!
Zwabber, waarom moeten ze in je teen snijden?
Ieksquote:Op dinsdag 10 november 2009 @ 12:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een redelijk pijnlijke ingegroeide teennagelze moeten de boel er tot op de wortel uit snijden
en nou heb ik een maand of twee geleden die afspraak gemaakt, en ze konden niet eerder
en nou kan ik waarschijnlijk in 2010 pas terecht
Dat is inderdaad verdomde pijnlijk. Een ingegroeide teennagel. En smerig!quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een redelijk pijnlijke ingegroeide teennagelze moeten de boel er tot op de wortel uit snijden
en nou heb ik een maand of twee geleden die afspraak gemaakt, en ze konden niet eerder
en nou kan ik waarschijnlijk in 2010 pas terecht
dat weet ik niet hoor, heb ik ook snelquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja. Ik ben gewoon overbezorgd dus
ik hou het schoon, en het is niet zo'n horrorscene als je soms op plaatjes ziet hoorquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is inderdaad verdomde pijnlijk. Een ingegroeide teennagel. En smerig!
maar nog steeds wel pijnlijkquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik hou het schoon, en het is niet zo'n horrorscene als je soms op plaatjes ziet hoor
Nou ja, gisteren at ze ook normaal, na het kotsenquote:Op dinsdag 10 november 2009 @ 12:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat weet ik niet hoor, heb ik ook snel
ik weet natuurlijk ook niet hoe het verder met d'r gaat, gedraagt ze zich anders?
maar als ze eet en drinkt en geen diaree meer heeft of gaat spugen gaat het wel al beter als gister
als je je niet gerust voelt kan je ook met de assistente bellen en overleggen
doe ik altijd als ik het toch niet helemaal vertrouw
Kijk aan.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik hou het schoon, en het is niet zo'n horrorscene als je soms op plaatjes ziet hoor
Das een goeiequote:Op dinsdag 10 november 2009 12:24 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat doet die in de OP?
Tis er al uit, met als voordeel dat we nu wel meteen zijn/haar IP adres hebbenquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Das een goeie
ik vraag me af wie er telkens met de OP loopt te kutten
Nog ff en ik ga dat ding zelf hosten, en dan alleen aan de mensen van F&F een password rondsturen
da's wel logisch dat je er dan even niet aandenktquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, gisteren at ze ook normaal, na het kotsen
Ik had een tijdje geleden al gebeld (omdat ze wel vaker benauwd is) en toen had de assistente gezegd dat ik toch een keertje langs moest komen om te kijken of ze geen vocht in dr longetjes had. Nou ja, dat is er toen niet meer van gekomen met mn vader enzo en nu is het voor het eerst dat ze weer een beetje last heeft. Maar het is meer verkouden dan echt vocht denk ik..
Ja, ik hou dr gewoon in de gatenquote:Op dinsdag 10 november 2009 @ 12:40 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's wel logisch dat je er dan even niet aandenkt
als je nu denkt dat het een verkoudheid is zou ik zo laten denken en d'r goed in de gaten houden
en zo gauw je het toch niet vertrouwt meteen bellen
gaat helemaal goed komen dusquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik hou dr gewoon in de gaten
Ze ligt nu lekker te pruttelen naast me
Ok, nou ja succes áls ze beltquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:44 schreef MissBliss het volgende:
Nee, dan had ik het wel gemeld hoor!
Niet?quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:44 schreef MissBliss het volgende:
Nee, dan had ik het wel gemeld hoor!
Nou klopt er nog steeds iets niet. Er staan 32 namen in de lijst en er zijn 34 plaatjes.......quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:32 schreef Loveless85 het volgende:
Oeh pijnlijk Zwabber
Ik heb Twyligt er weer uitgehaald? Snap de logica niet zo om zichzelf er ook bewust echt tussen te frummelen ipv gewoon aan het einde z'n nick en UI te zitten (valt wss minder op zo dacht hij). Maar heb hem hier nog nooit gezien verder ofzo, dus weer gedelete
gaat oke hoor met mini denk ik ook, pas over 2 weken weer controle!quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:54 schreef Nonneke het volgende:
[..]
met mij goed, en met jou ? en met mini ?
quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:59 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nou klopt er nog steeds iets niet. Er staan 32 namen in de lijst en er zijn 34 plaatjes.......
ik moest toch een beetje lachenquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:01 schreef nieslief het volgende:
[..]
ik ben blond ofzo. Ik had Senes en Elies niet meegeteld. Het klopt wel.......
Mag hoor ik lach ook om mezelf......quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:01 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik moest toch een beetje lachen
lachen is ten slotte gezondquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:02 schreef nieslief het volgende:
[..]
Mag hoor ik lach ook om mezelf......
goed bezig!quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:06 schreef nieslief het volgende:
Ik verveel me ik ben al klaar met het gedicht......
je schrijft het op een briefje, bindt het aan een baksteen en gooit het door een raam naar binnen bij een ict opleiding, kan je lachenquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:05 schreef nieslief het volgende:
Maar even een andere vraag... Wat heeft het voor nut om een IP adres te hebben van diegene?
quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:07 schreef DeZwabber het volgende:
je schrijft het op een briefje, bindt het aan een baksteen en gooit het door een raam naar binnen bij een ict opleiding, kan je lachen
fijn dat het beter gaatquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gaat oke hoor met mini denk ik ook, pas over 2 weken weer controle!
quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:08 schreef Nonneke het volgende:
[..]
fijn dat het beter gaatcontrole is altijd leuk, alleen zo jammer dat er altijd zoveel weken tussen zitten
wachten duurt laaaaaaaaang
Ik heb nog geen letter op papier staan.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:06 schreef nieslief het volgende:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je schrijft het op een briefje, bindt het aan een baksteen en gooit het door een raam naar binnen bij een ict opleiding, kan je lachen
eigenlijk vind ik dat wel meevallenquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:08 schreef Nonneke het volgende:
[..]
fijn dat het beter gaatcontrole is altijd leuk, alleen zo jammer dat er altijd zoveel weken tussen zitten
wachten duurt laaaaaaaaang
Ja alsof ik daar antwoord op ga geven. Dit is weer zo'n mooie valkuil of niet dan.... Kan er nog een lijstje gemaakt worden....quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb nog geen letter op papier staan.
Wie schrijft de gedichten trouwens met de hand? Is misschien wel zo leuk.
[..]
dat wil ik best doen hoor hoop wel dat het dan nog te ontcijferen isquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb nog geen letter op papier staan.
Wie schrijft de gedichten trouwens met de hand? Is misschien wel zo leuk.
[..]
Dat vraag ik me dan ook af. Qua handschrift kan ik door voor een dokter.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat wil ik best doen hoor hoop wel dat het dan nog te ontcijferen is
*Nog steeds in ochtendjas binnenzit.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Al naar huis? Of nog ff de tijd uitzitten?
Nee nog wat akelige brieven maken en op de post mikken. En dan half 4 wieberen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Al naar huis? Of nog ff de tijd uitzitten?
Oehhh wilikoook!quote:
Jij ook!quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:18 schreef draculettetje het volgende:
ik ga ronja maar eens uitlaten en dan lekker op kraamvisite
fijne middag allemaal
Half 4 wieberen is meestal ook mijn plan, mjah, zie bovenstaandquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee nog wat akelige brieven maken en op de post mikken. En dan half 4 wieberen.
Hmm jij had geen inspraak?quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:17 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb om fuckin 1530 nog een babbeltje met m'n manager
Echt die tijd ook
nou het was eerst gister om 10u, dus ik had gevraagd of het wat later kon, omdat ik dan vergadering had waarvan ik wel dacht dat het lang zou duren (duurde uiteindelijk van 8 tot 11, dus terecht). Dus toen stelde ze dit voor, en kon ik dus ook niet echt weer klagen dat dat weer 'te laat' was.quote:
Hoe laat begin je dan?quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik zit gewoon tot 17.30uur op kantoor. Dat zijn pas echte kantoortijden. Half vier
Ik begin om 7 uurquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Moeten jullie 8 uur werken? Of maar 6 of 7 uur per dag?
Ow nou ik zou het gezegd hebbenquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
nou het was eerst gister om 10u, dus ik had gevraagd of het wat later kon, omdat ik dan vergadering had waarvan ik wel dacht dat het lang zou duren (duurde uiteindelijk van 8 tot 11, dus terecht). Dus toen stelde ze dit voor, en kon ik dus ook niet echt weer klagen dat dat weer 'te laat' was.
quote:
Dan weet ik binnenkort ook wel lootje jij hebt.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:53 schreef MrSubtle het volgende:
Ik weet welk lootje Cat heeft voor SS
Jeutjequote:Op dinsdag 10 november 2009 13:06 schreef nieslief het volgende:
8.45uur of zo. Vroeger deed ik dat ook wel om zeven uur beginnen maar waar ik nu werk moet ik gewoon zorgen dat klanten me kunnen bereiken onder kantoortijden.quote:
Heleboel bekeken, paar type-nummers opgeschreven, nu gaat Cat nog internettuh om prijzen te vergelijken en zoquote:
Die link snap ik niet? Ik weet wel wie Cat heeft, maar Cat weet niet wie ik heb hoorquote:Dan weet ik binnenkort ook wel lootje jij hebt.
Aha ja in feite zou ik ook gewone kantoortijden aan moeten houden maar dan kan ik vanwege de file eerst 2 uur over een stukje van normaal 20 minuten doen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
8.45uur of zo. Vroeger deed ik dat ook wel om zeven uur beginnen maar waar ik nu werk moet ik gewoon zorgen dat klanten me kunnen bereiken onder kantoortijden.
Bovendien sinds ik bij mijn lief woon lukt zelfs om acht uur beginnen al niet meer omdat hij zo'n luiwammes is 's ochtends en samen naar kantoor fietsen is veel gezelliger dan een half uur na elkaar dus schik ik me in 8.45uur beginnen.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:58 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Heleboel bekeken, paar type-nummers opgeschreven, nu gaat Cat nog internettuh om prijzen te vergelijken en zo
[..]
Die link snap ik niet? Ik weet wel wie Cat heeft, maar Cat weet niet wie ik heb hoor(denk ik
)
Het was gezelligquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]gezellig geweest?
De uitslag wil ik wel horen hoor! Wleke tv het wordt dan
MW2 ligt hier naast mequote:Op dinsdag 10 november 2009 14:01 schreef Loveless85 het volgende:
Hebbie MW2 nou Subtieltje.
En welke tievie hebbie aangeraden? En is er nog gezoend en gekusjekroeld?
Ik ook! Ha dich!quote:
Ik ook!quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:53 schreef MrSubtle het volgende:
Ik weet welk lootje Cat heeft voor SS
Wat is dat toch een gedoe zeg, ik was er na minuut 1 al mee klaar.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:58 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Heleboel bekeken, paar type-nummers opgeschreven, nu gaat Cat nog internettuh om prijzen te vergelijken en zo
Geloof me, dat weet ze. Leer mij mijn Catje kennen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:58 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
[..]
Die link snap ik niet? Ik weet wel wie Cat heeft, maar Cat weet niet wie ik heb hoor(denk ik
)
Laten we het erop houden dat we het laatste onderdeel van de shopdate beiden niet geheel volbrachten.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:05 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
MW2 ligt hier naast mestraks eens even proberen
And a gentleman does not kiss and tell
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Geloof me, dat weet ze. Leer mij mijn Catje kennen.
Oh ja, da's waarquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:06 schreef Cat22 het volgende:
En ik weet waar MrS vanmorgen geweest is voor zijn SS aankoop.![]()
No shitquote:Wat is dat toch een gedoe zeg, ik was er na minuut 1 al mee klaar.En dan helpt het ook niet dat ik totaal geen voorkeur heb en MrS me dus van alles vroeg om de keuze in te perken maar ik overal even blond op antwoordde. Sowwy
![]()
Trek mij es niet in twijfel?quote:Nu dus googlen om typenummers en kijken of het klopt wat de winkelmeneren (en MrS)zeggen.
Ik heb geen PM?quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ook! Ha dich!![]()
[..]
Ik ook!(J
J
H pb
)
En ik weet waar MrS vanmorgen geweest is voor zijn SS aankoop.![]()
[..]
Wat is dat toch een gedoe zeg, ik was er na minuut 1 al mee klaar.En dan helpt het ook niet dat ik totaal geen voorkeur heb en MrS me dus van alles vroeg om de keuze in te perken maar ik overal even blond op antwoordde. Sowwy
![]()
Maar hij heeft me prima geadviseerd en het was erg gezellig!![]()
Nu dus googlen om typenummers en kijken of het klopt wat de winkelmeneren (en MrS)zeggen.
Ik snap 'm niet?quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat we het laatste onderdeel van de shopdate beiden niet geheel volbrachten.
Die bitchslapsmiley.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh ja, da's waar
[..]
No shit
[..]
Trek mij es niet in twijfel? [ afbeelding ]
Een van de briljantere FOK!games smileysquote:
Is er niet eens gebatst?quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat we het laatste onderdeel van de shopdate beiden niet geheel volbrachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Nu wel.quote:
Ik twijfel nu aan alles, ben een zeer instabiel persoontje.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh ja, da's waar
[..]
No shit
[..]
Trek mij es niet in twijfel? [ afbeelding ]
Die 2 weken met kerst zijn ook erg fijn.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:03 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben van 8.15 tot 17.30 op kantoor elke dag![]()
Uur pauze, dat dan weer wel.
Gewoon 5 dagen in de week. Volgens mij is een 40 urige werkweek echt zeldzaam tegenwoordig.
Ow f_r in het onderwijs lijkt me toch niet dat je te klagen hebt over je werktijden!
Alleen al al die vakanties zouden me bijna doen omscholen
Wie wat waar waarom en hoe laat?quote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:11 schreef JJH het volgende:
Ik heb een PM van Cat met MrS lootje's naam.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:15 schreef MrSubtle het volgende:
Okay, ik heb NOG een PM... nu snap ik 'm... hij was gewoon niet leukdaarom snapte ik 'm niet
Ik zou 't meer omschrijven als spekquote:
En broodje ham.quote:
ALS DAT ZO IS, DAN ZWAAIT ER WAT VOOR DIE SUBTIELERDquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:16 schreef Loveless85 het volgende:
NOU IS ER NOU NOG GEBATST OF HOE ZIT HET
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:18 schreef JJH het volgende:
ALS DAT ZO IS, DAN ZWAAIT ER WAT VOOR DIE SUBTIELERD
Oh neeeeeeeee, het einde van de wereld is nabij!quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:19 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben een hardloopsok kwijt. En de schuldige wil niet vermelden waar hij hem gelaten heeft
Dat wordt hardlopen in normaalloopsokkenquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:19 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben een hardloopsok kwijt. En de schuldige wil niet vermelden waar hij hem gelaten heeft
Niks niet homie. Je gaat gewoon niet met mijn aanstaande liggen rommelen!quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:19 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
[ afbeelding ] ik zou mijn homie niet verraden
No waaaaaaaaay dat kan je toch nie maaaaaaaaken?quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:20 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dat wordt hardlopen in normaalloopsokken
En wij maar denken dat het pas in 2012 zou zijn ... maar this is the sign!quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh neeeeeeeee, het einde van de wereld is nabij!
Wat nu gedaan?
![]()
En met een legertje blaren weer thuiskomen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:20 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dat wordt hardlopen in normaalloopsokken
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou Cat, you lucky sod, je hebt twee van de mannen hier aan je kont hangen
It's the beginning of the end, jawohl!quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:21 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
En wij maar denken dat het pas in 2012 zou zijn ... maar this is the sign!
Nou misschien moet je dan eens een datum prikken... je laat d'r maar bungelen met je loze beloftesquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Niks niet homie. Je gaat gewoon niet met mijn aanstaande liggen rommelen!
De film draait wel bijna.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:21 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
En wij maar denken dat het pas in 2012 zou zijn ... maar this is the sign!
* MrSubtle hangt heul nergensquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou Cat, you lucky sod, je hebt twee van de mannen hier aan je kont hangen
quote:
Ik moest lachenquote:
Wat een uitvinding, hè honden.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:21 schreef oh-oh het volgende:
Ik dacht wat doen die honden toch druk en hysterisch...
Staat de hele keukentafel vol met taart en vlaai
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Het is niet de 1e keer dat Rossi er met wasgoed vandoor gaat. Dat beest wordt steeds sterker.
is Rossi je wandelende tak?quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Het is niet de 1e keer dat Rossi er met wasgoed vandoor gaat. Dat beest wordt steeds sterker.
*high fives*quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoe sterk moet je zijn om dr met een sok vandoor te gaan dan?
Godzillakater dat ie dr is
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:22 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nou misschien moet je dan eens een datum prikken... je laat d'r maar bungelen met je loze beloftes
Make up you're mind.quote:
Zo'n sok is ook zo allemachtig zwaar hè.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zeg alleen dat iemand je anders eens voor gaat zijn. Ze klaagde de hele ochtend daaroverquote:
Nee nee, die zitten vanmiddag niet in de keuken, want de niet-rokende collega werkt niet op dinsdag en donderdag middag en dan zitten ze gewoon de hele middag op hun eigen werkplek zware sjag te rokenquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat een uitvinding, hè honden.
Ander waren die oude roddeltantes er met de buit vandoor gegaan.
Oeh.... posse fight!quote:
Yeah!quote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Nou wat zijn jullie weer aardig voor mij. I.p.v. dat er een speurteam wordt opgezet word ik uitgelachen![]()
Mijn lootje gaat een heel leuk gedicht krijgen
Aangezien oh-oh en zwabber niet meedoen aan SS en ik de enige andere ben die je niet geheel serieus neemt voel ik me bij deze de lulpisangquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Nou wat zijn jullie weer aardig voor mij. I.p.v. dat er een speurteam wordt opgezet word ik uitgelachen![]()
Mijn lootje gaat een heel leuk gedicht krijgen
Ssssh!quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:25 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat iemand je anders eens voor gaat zijn. Ze klaagde de hele ochtend daarover
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Woehoehoehoehoeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 10 november 2009 14:26 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Aangezien oh-oh en zwabber niet meedoen aan SS en ik de enige andere ben die je niet geheel serieus neemt voel ik me bij deze de lulpisang
Tis vast eenquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:25 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dat ding hing aan de waslijn met 2 knijpers.![]()
Zie sig voor Rossi
Nicequote:Op dinsdag 10 november 2009 14:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
TV
(die staat al vast)
En nog kiezen uit:
Laptop1 (Asus)
Laptop2 (Toshiba)
Jouw adres en naam heb ikquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mij heb je niet, mss ga ik nog ff lekker door dan
!
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ssssh!![]()
Dan ga ik vertellen dat jij hebt bekend dat je stiekum verliefd bent opWat! Op Greys!?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat had ik nou echt niet verwacht hoor.![]()
* paktquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Woehoehoehoehoeeeeeeeeeeeeeeeeee
( om met Greys te spreken )
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ssssh!![]()
Dan ga ik vertellen dat jij hebt bekend dat je stiekum verliefd bent opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
Dat zat op 1 laptop, maar "die was niet mooi"quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nice![]()
Heb je opgelet dat er bv. HDMI-out op je laptop zit, kan je met 1 kabel je geluid en video vanaf je laptop op je TV weergeven in Full HD kwaliteit
Ik zou denk ik zelf gaan voor de asusquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
TV
(die staat al vast)
En nog kiezen uit:
Laptop1 (Asus)
Laptop2 (Toshiba)
Vind je ze goed?quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nice![]()
Heb je opgelet dat er bv. HDMI-out op je laptop zit, kan je met 1 kabel je geluid en video vanaf je laptop op je TV weergeven in Full HD kwaliteit
Dan moet ze voor zo'n kekke Sony Vaio laptop gaan. Dat zijn zo ongeveer de mooiste die geproduceerd worden.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:28 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dat zat op 1 laptop, maar "die was niet mooi"
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou denk ik zelf gaan voor de asus
GMTA.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vind je ze goed?![]()
![]()
Subtle en ik heb uitgebreid gesproken over HDMI (met een D jah) en die zit op de Asus er wel op en bijd e Toshiba niet.
De Toshiba is mooier qua design maar aangezien ik dat niet superbelangrijk vind wordt het denk ik toch de Asus. Schijnt qua prestaties ook beter te zijn, is mij verteld.
Nee, dat scherm glimtquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan moet ze voor zo'n kekke Sony Vaio laptop gaan. Dat zijn zo ongeveer de mooiste die geproduceerd worden.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:28 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dat zat op 1 laptop, maar "die was niet mooi"
Ja, qua TV heb ik net zoiets, ook 32" Full HD, maar dan een Samsung.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vind je ze goed?![]()
![]()
Subtle en ik heb uitgebreid gesproken over HDMI (met een D jah) en die zit op de Asus er wel op en bijd e Toshiba niet.
De Toshiba is mooier qua design maar aangezien ik dat niet superbelangrijk vind wordt het denk ik toch de Asus. Schijnt qua prestaties ook beter te zijn, is mij verteld.
Ja maar die was niet moooohooooiquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou denk ik zelf gaan voor de asus
Glimmende schermen.quote:
Ja, mooiheid my assquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:32 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja maar die was niet moooohooooi
ik zou ook de Asus kiezen
Ook als ie aanstaat? Da's niet handig nee.quote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En wie was de eerste die dat zei huh?
MrS: 'Goh Cat, deze heb je ook nog, en wat vind je van zo'nzilveren balk bovenaan?'
Cat: 'Hmm... tja, iets minder mooi ja'.
MrS: 'LELIJK HE!?!?' (of zoiets)
Glimmende schermen zijn echt kut hoorquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Glimmende schermen.![]()
Vond jij ook!![]()
Maar daar schijn je tegenwoordig niet meer aan te ontkomen.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Woehoehoehoehoeeeeeeeeeeeeeeeeee
( om met Greys te spreken )
![]()
![]()
Ach ja, ik vind macbooks en zo ook veel mooier, maar ik bestel een laptop gewoon online op specs inderdaad, kijk niet eens naar uiterlijk (maar wel weer naar toetsenbord lay-out en locatie van de USB poorten en zo)quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, mooiheid my asshet gaat toch veel meer om de prestatie. Overigens vind ik die asus niet eens stom/niet mooi ofzo.
Ik heb ook liever een macbook qua design
Joe tolking ingliesh to me?quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, qua TV heb ik net zoiets, ook 32" Full HD, maar dan een Samsung.
En ik zou toch wel HDMI-out op je laptop proberen te nemen. Is zo handig als je ff gedownload geleend filmpje hebt ofzo, of bv. als je geen dvd speler of iets hebt kan je je laptop zo gebruiken.
TV aanbod in HD is allemaal nog 720p en vrij schaars. Meeste is sowieso geupscaled en geen native.
Ja hoor, precies zo ging hetquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En wie was de eerste die dat zei huh?
MrS: 'Goh Cat, deze heb je ook nog, en wat vind je van zo'nzilveren balk bovenaan?'
Cat: 'Hmm... tja, iets minder mooi ja'.
MrS: 'LELIJK HE!?!?' (of zoiets)
Eens. Alhoewel ik wel eerlijk moet zeggen dat ik bij deze wel naar de lompheid heb gekeken. Ik wilde niet weer zo'n lompe acer. Maar verder zal het me aan mn reet roesten. Al issie kanarie geelquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:34 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ach ja, ik vind macbooks en zo ook veel mooier, maar ik bestel een laptop gewoon online op specs inderdaad, kijk niet eens naar uiterlijk (maar wel weer naar toetsenbord lay-out en locatie van de USB poorten en zo)
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Joe tolking ingliesh to me?
Maar wat is Fok eensgezind.Ik wist zeker dat jullie over elkaar heen gingen rollen.
Valt dat effe tegen.
Hey Greys!quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:34 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ik heb bijgelezen en:
- Ja ik heb Californication gekeken, gisteravond laat op tv in de herhaling! Briljant![]()
- Takaiki, ik denk dat iedereen hier hoopt dat jij hem/haar als lootje hebt, met je knip & plak talent
- Ik stond niet in de top-100 van gister, yayyyy!
- Maes, welk 'oud autootje' moet er naar de garage? Je Lupo is toch niet oud?
- Waar is Ing?![]()
- Bigbird, hoe gaat het met je? Trek je het nog een beetje?
Geile laptop?quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Eens. Alhoewel ik wel eerlijk moet zeggen dat ik bij deze wel naar de lompheid heb gekeken. Ik wilde niet weer zo'n lompe acer. Maar verder zal het me aan mn reet roesten. Al issie kanarie geel
Lompheid...? Als je gewicht en afmetingen bedoelt dan ben ik het met je eens (heb zelf nu een Dell latitude D420 (12", 1,3kg, maar wel volwaardige notebook, geen netbook dus).quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Eens. Alhoewel ik wel eerlijk moet zeggen dat ik bij deze wel naar de lompheid heb gekeken. Ik wilde niet weer zo'n lompe acer. Maar verder zal het me aan mn reet roesten. Al issie kanarie geel
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:34 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ik heb bijgelezen en:
- Ja ik heb Californication gekeken, gisteravond laat op tv in de herhaling! Briljant![]()
- Takaiki, ik denk dat iedereen hier hoopt dat jij hem/haar als lootje hebt, met je knip & plak talent
- Ik stond niet in de top-100 van gister, yayyyy!
- Maes, welk 'oud autootje' moet er naar de garage? Je Lupo is toch niet oud?
- Waar is Ing?![]()
- Bigbird, hoe gaat het met je? Trek je het nog een beetje?
Dat de HD-kanalen die je nu digitaal kan krijgen vaak 'opgepoetst' zijn. Oude normale opnames die digitaal een beetje oppoetst worden naar HD-ready kwaliteit (720p), jij hebt 1080p TV (Full HD). Het enige hoe je Full HD nu kan kijken is via Blurays of dus een gedownloade Bluray film of iets. Maar dan heb je dus HDMI op je laptop nodigquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Joe tolking ingliesh to me?
Maar wat is Fok eensgezind.Ik wist zeker dat jullie over elkaar heen gingen rollen.
Valt dat effe tegen.
Zeg, vergeet je ff niet dat er een marge op tv's zit? Kun je niet je laptop bij dezelfde zaak halen? Ik zeur dan altijd nog wat van de prijs af... of een dure hdmi kabel ofzo erbijquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:36 schreef Cat22 het volgende:
MrS: hebbu vanmiddag tijd? Gaan we een Asusje scoren.![]()
Weer pendelen tussen twee electronica zaken vor de beste package deal. Hoe vaak zijn we op en neer gelopen? 5 keer?
Nu is het nog een kwestie van ze tegen elkaar uitspelenquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:36 schreef Cat22 het volgende:
MrS: hebbu vanmiddag tijd? Gaan we een Asusje scoren.![]()
Weer pendelen tussen twee electronica zaken vor de beste package deal. Hoe vaak zijn we op en neer gelopen? 5 keer?
Mooi design (afgeronde hoekenquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:36 schreef Qwea het volgende:
Hey maar cat? Waarom perse die tv?
Ja, ik ben benieuwd
Ikke? NIET!quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Je zoekt het gewoon op hè?
Je wilt de groep uiteendrijven, wat valt me dat van je tegen.
Ja gewicht en afmetingen bedoelde ik iddquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:37 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Lompheid...? Als je gewicht en afmetingen bedoelt dan ben ik het met je eens (heb zelf nu een Dell latitude D420 (12", 1,3kg, maar wel volwaardige notebook, geen netbook dus).
10 cm? Oooh muts, je zat met een desktop pc op schoot!quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja gewicht en afmetingen bedoelde ik iddDie acer was bv 10 cm dik (bv he) terwijl mn samsung 4 is ofzo.
Eens. En ik heb aversie tegen Philipsquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En wat Qwea zegt eigenlijk. Waarom die TV. Tis een prachtding, maar in 32" is veeeeel aanbod, en echt wel iets met vergelijkbare specs 100 - 150 euri goedkoper
NOESSSS! DAT IK DAT NOOIT HEB GEWETENquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:40 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
10 cm? Oooh muts, je zat met een desktop pc op schoot!
waarom niet?quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Ow die lamborghini laptop die had ik eerst bijna gekocht maar mocht niet van vriend.
Verschild ook per model, tis gewoon een merk Sony Vaio, daar in heb je ook weer veeul verschillende dingenquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:40 schreef MissBliss het volgende:
Heeft een Sony Vaio dan wel zo'n HDMI-uitgang? (Ik heb een Sony Vaio en een HDTV, maar pc-beeld en geluid mooi op tv krijgen is nog niet gelukt)
Die zullen heden ten dage wel tegenvallen. Is al wat jaartjes op de markt. Maar die buitenkant alleen al. Carbon.quote:
Was dat niet zwaar vroeger? Op de bank met desktop pc op schoot, met zo'n 22" CRT scherm er bovenop?quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
NOESSSS! DAT IK DAT NOOIT HEB GEWETEN
Da's ook het idee.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zeg, vergeet je ff niet dat er een marge op tv's zit? Kun je niet je laptop bij dezelfde zaak halen? Ik zeur dan altijd nog wat van de prijs af... of een dure hdmi kabel ofzo erbij
eens met hdmi, ben er erg blij mee op de mijnequote:Op dinsdag 10 november 2009 14:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, qua TV heb ik net zoiets, ook 32" Full HD, maar dan een Samsung.
En ik zou toch wel HDMI-out op je laptop proberen te nemen. Is zo handig als je ff gedownload geleend filmpje hebt ofzo, of bv. als je geen dvd speler of iets hebt kan je je laptop zo gebruiken.
TV aanbod in HD is allemaal nog 720p en vrij schaars. Meeste is sowieso geupscaled en geen native.
Verschild?quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Verschild ook per model, tis gewoon een merk Sony Vaio, daar in heb je ook weer veeul verschillende dingen![]()
Standaard VGA-out zit wel op iedere laptop zo'n beetje, maar dat wil je niet op je Full HD tv aansluiten, want dan kan je net zo goed géén HD kopen, die resolutie kan VGA niet aan.
DVI is in weze wel HD, maar dan heb je weer geen geluid, wat HDMI zo ideaal maakt; geluid en audio beide in HD in 1 kabel
Je weet dat een HDMI kabel van 5 euro evengoed is als eentje van 100 héquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zeg, vergeet je ff niet dat er een marge op tv's zit? Kun je niet je laptop bij dezelfde zaak halen? Ik zeur dan altijd nog wat van de prijs af... of een dure hdmi kabel ofzo erbij
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Verschild?
Wat heb je verschild, de aardappelen? Dat is net zoiets als vergeten?
VGA heeft toch geen beperking in resolutie? Full HD is gewoon 1080p... mijn VGA kabel kan echt wel 1920x1080 aan? Of mis ik dan iets?quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:41 schreef Loveless85 het volgende:
Standaard VGA-out zit wel op iedere laptop zo'n beetje, maar dat wil je niet op je Full HD tv aansluiten, want dan kan je net zo goed géén HD kopen, die resolutie kan VGA niet aan.
Ik ging ook niet zeuren toen jij 'make up you're mind' zeiquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Verschild?
Wat heb je verschild, de aardappelen? Dat is net zoiets als vergeten?
Met een seriële poort nog?quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's ook het idee.Ze hebben de tv in beide zaken en ieder zaak heeft 1 laptop. Dus nu even kijken wat de Asus zaak voor me kan doen.
Ik moet ook nog een draadloze muis en router. Mis ik dan nog iets voordat ik draadloos kan gaan internetten?
Ow ja, en ik moet een nieuwe printer. Deze is pas 15 jaar oud en al niet meer aan te sluiten op de flaptop.
nope, you're goodquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:42 schreef Cat22 het volgende:
Ik moet ook nog een draadloze muis en router. Mis ik dan nog iets voordat ik draadloos kan gaan internetten?
Ze probeerden me laatst een optische kabel te verkopen met goldplated connectorsquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je weet dat een HDMI kabel van 5 euro evengoed is als eentje van 100 hé![]()
Ze proberen aaaaaaaaaaltijd bij die zaken je een dure HDMI kabel met goldplated shit en weet ik wat aan te smeren. Bij coax e.d. heeft dat nut, omdat het analoog is en je last van storing kan hebben. Bij HDMI is het digitaal en maakt het dus geen flikker uit.
Maar dit is je moedertaal, en hij sprong zo in het oog.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ging ook niet zeuren toen jij 'make up you're mind' zei
parallel, maar inderdaad zoeen jaquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Met een seriële poort nog?
Da's wel heul antiel.
En maakt het dan nog uit dat het geluid van de tv bij ons via de versterker loopt? Of kan ik dan net zo goed geen HDMI-kabel kopen maar een andere?quote:Op dinsdag 10 november 2009 @ 14:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Verschild ook per model, tis gewoon een merk Sony Vaio, daar in heb je ook weer veeul verschillende dingen![]()
DVI is in weze wel HD, maar dan heb je weer geen geluid, wat HDMI zo ideaal maakt; geluid en audio beide in HD in 1 kabel
Antiel?quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Met een seriële poort nog?
Da's wel heul antiel.
Die all in one dingetjes kosten tegenwoordig inderdaad ook geen flikker meer. En je hoeft nooit meer naar de supermarkt voor je kopietjes.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:45 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
parallel, maar inderdaad zoeen ja
Je kunt ook nog zeuren dat je gratis printer en een hdmi kabel wil cat, in plaats van meer korting
Go technical me!quote:
Hmm je hebt gelijk, het kan de resolutie aan, maar het is niet HD / digitaalquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:43 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
VGA heeft toch geen beperking in resolutie? Full HD is gewoon 1080p... mijn VGA kabel kan echt wel 1920x1080 aan? Of mis ik dan iets?
Ja, dat is net zoiets als seniel.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Antiel?
Kon hem niet laten liggen.![]()
Hij is oud ja. 5 jaar geleden overgenomen van mijn ouders die hem ook al verschillende jaren hadden. Maar als thuisprintertje deed hij het altijd prima. En de moeilijke dingen qua kleur en zo printte ik altijd op het werk.
Jep.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:49 schreef oh-oh het volgende:
Is het bij jullie ook zulk saai grijs weer?
Jij kijkt vast naar buiten met VGA, niet?quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:49 schreef oh-oh het volgende:Is het bij jullie ook zulk saai grijs weer?
En ik maar denken dat je je moerstaal niet beheerst.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, dat is net zoiets als seniel.
Oud dus.
Zo! Wat een save
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij kijkt vast naar buiten met VGA, niet?
Ik gebruik HDMI ramen, dus bij mij is het kleurrijk en scherpe lucht
Spiegelen ze ook? Want dan zie je weer niks.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Anyone?quote:Op dinsdag 10 november 2009 @ 14:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En maakt het dan nog uit dat het geluid van de tv bij ons via de versterker loopt? Of kan ik dan net zo goed geen HDMI-kabel kopen maar een andere?
Dude!quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Voor mij? Hoef je niet te doen joh! Ik koop krijg zeur lekker alles nieuw, kan ik weer jaaaaaren vooruit.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:51 schreef ferrari_rood het volgende:
In printers kwamen wij om. Heb er laatst een paar weggooid. Kan wel checken of ik er nog 1tje heb staan
Not me.quote:
Leuk, dat soort dingen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:52 schreef MrSubtle het volgende:
Ik heb de koekjestrommel van oma binnen
Die had ze al toen ik peuter was, dus hij is minstens 30 jaar oud, maar waarschijnlijk nog veel ouder
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:52 schreef MrSubtle het volgende:
Die had ze al toen ik peuter was, dus hij is minstens 30 jaar oud, maar waarschijnlijk nog veel ouder
Deze vraag kun je niet zo beantwoorden, dat hangt sterk af van hoe het tot nu toe is aangesloten (coax digitaal, optisch, analoog, hdmi, etc)quote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:52 schreef MrSubtle het volgende:
Ja daarom wilde ik 'm ook hebben. Het is eingelijk een oud blik voor koffie, maar oma had er altijd dropjes in zitten en koeken (altijd kano's - of hoe heten die dingen). Voor mij dus puur een leuke herinnering aan oma, maar als ik visite heb kan ik dit ding niet op tafel laten staan, want het ziet er een partij oud en vies uitquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Leuk, dat soort dingen.
Laatst kwam ik bij mijn moeder een kopje tegen wat altijd bij haar ouders gebruikt werd.
Brings back memories.
Oh ik heb wel de orginele uitzet van mn moeder een deel van nog, mn ontbijtborden, en veel van die jaren 70 mokkenquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Leuk, dat soort dingen.
Laatst kwam ik bij mijn moeder een kopje tegen wat altijd bij haar ouders gebruikt werd.
Brings back memories.
Jij mag op mijn dt spelling letten als je de volgende keer geerfd gebruikt i.p.v. georven. Volgens mij is dat echt brabants/limburgs of doen de mensen in de randstad het ook fout?quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Mijn broer heeft die van onze oma georven. Ik heb haar glazen vliegenvanger.
Volgens mij mag het allebei hoor.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:56 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Jij mag op mijn dt spelling letten als je de volgende keer geerfd gebruikt i.p.v. georven. Volgens mij is dat echt brabants/limburgs of doen de mensen in de randstad het ook fout?
Scherp!quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:58 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar juffie, schrijf dan ook meteen geërfd !
Jup, dat weet ik. Maar toch wil ik er 1 van 100 euro bij als ik hem gratis kan krijgenquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je weet dat een HDMI kabel van 5 euro evengoed is als eentje van 100 hé![]()
Ze proberen aaaaaaaaaaltijd bij die zaken je een dure HDMI kabel met goldplated shit en weet ik wat aan te smeren. Bij coax e.d. heeft dat nut, omdat het analoog is en je last van storing kan hebben. Bij HDMI is het digitaal en maakt het dus geen flikker uit.
Ik dacht vanmorgen even dat het zou gaan sneeuwen!quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:49 schreef oh-oh het volgende:
Is het bij jullie ook zulk saai grijs weer?
Ik heb een oude Staphorster tafel staan. 4 houten pinnen voor het tafelblad en 2 voor het onderstel en ik heb hem uit elkaar.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:56 schreef Cat22 het volgende:
Ow ja, ik slaap in het bed van opa en oma! Door de jaren heen gemoderniseerd maar de ombouw is zo'n 100 jaar oud. Gewoon, simpel: 2 planken en hoofd- en voetenbord in elkaar klikken en het bed staat. IKEA eat your heart out.
Volgens mij is georven wel geoorloofd maar geërfd meer wenselijk , en tis idd streekgebonden.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij mag het allebei hoor.
Kan zowel sterk als zwak gebruikt worden.
Bron
Moet je een Asus kopen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:00 schreef ferrari_rood het volgende:
trema's werken hier niet. Oude laptop.
Bron = Wikipedia, ik kon zo snel niks anders vinden. Maar volgens mij is het echt nog toegestaan taalgebruik. En handig als je geen trema's hebt.quote:Maar ik pak die bron er even bij. Op de PABO mocht georven echt niet.
Oke, die is grappigquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ohhhhhh ik zei gisteren ook al dat het er net uitzag of er sneeuw in de lucht zitquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht vanmorgen even dat het zou gaan sneeuwen!
Van schrik heb ik oliebollen gehaald bij de oliebollenkraam in Rdam en ga ik stoofvlees met friet maken vanavond
En wat op wikipedia staat is waar. Ik mocht op school wikipedia slechts als bron gebruiken als je hem met andere artikelen kon onderbouwen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moet je een Asus kopen.![]()
[..]
Bron = Wikipedia, ik kon zo snel niks anders vinden. Maar volgens mij is het echt nog toegestaan taalgebruik. En handig als je geen trema's hebt.
Daarom dat ik het ook effe meldde.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:04 schreef JJH het volgende:
[..]
En wat op wikipedia staat is waar. Ik mocht op school wikipedia slechts als bron gebruiken als je hem met andere artikelen kon onderbouwen.
Wikipedia is handig, maar echt niet heiligmakend.
Ik praat wel gewoon ff verder met jou dan, laat die techneuten maar lullenquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:03 schreef Greys het volgende:
Oh en hier staat de lamp van oma!![]()
En aan de muur in de keuken hangt de koffiebonenmaler van oma. Gebruik hem elke dag!
Zo'n ouderwetse stenen, met lichtblauw-witte ruitjesMet een slinger en een glazen potje er onder
Over de techniek kan ik niet meepraten. Pfieuw
Ik heb een roze MSI Wind netbookje, da's het enige dat ik weet![]()
quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:04 schreef JJH het volgende:
[..]
En wat op wikipedia staat is waar. Ik mocht op school wikipedia slechts als bron gebruiken als je hem met andere artikelen kon onderbouwen.
Wikipedia is handig, maar echt niet heiligmakend.
Ok, dat weet ik echt nietquote:Op dinsdag 10 november 2009 @ 14:54 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Deze vraag kun je niet zo beantwoorden, dat hangt sterk af van hoe het tot nu toe is aangesloten (coax digitaal, optisch, analoog, hdmi, etc)
Neuh, Greys dr bollen zijn lekker stevig, niet vet !quote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neuh, Greys dr bollen zijn lekker stevig, niet vet !
Toen hadden wij heul nog geen internetz!quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Toen wij op school zaten, ik spreek nu ook even voor Cat volgens mij, bestond wikipedia niet eens es
Met je laptopje toch?quote:
Psies, ik had serieus waar pas NA mijn studie voor t eerst internet, en royaal dr naquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Toen hadden wij heul nog geen internetz!
Ok, dat probeer ik wel als ik eens een film op de tv wil kijken dan!quote:Op dinsdag 10 november 2009 @ 15:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Met je laptopje toch?
Als je het aansluit en je gaat naar config scherm -> Windows mobility center
Krijg je daar een klein venster, en klik je op 'connect display'
Als 't goe is detecteert hij dan automagisch of er via een van de poorten een scherm is aangesloten. Dan is het kwestie via 'eigenschappen' op het bureaublad (rechtermuis) nog ff de resolutie goed te zetten, en het geluid te regelen.
quote:
Leuk, MrS, weer zo'n onwetende vrouw.quote:
Nee maar daarom dat niemand antwoord durfde (of dorf voor Cat) te gevenquote:
Heb je nu een digitaal abo?quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Leuk, MrS, weer zo'n onwetende vrouw.![]()
Vanmorgen in de winkel:
'Cat heb je een bladibla aansluiting op je digitale ontvanger?'
'Een wat?'
'Nou, zo'n kleine platte stekker met metaal en plastic' (en geeft grootte aan)
', ik heb wel een stuk of 3 verschillende kabels erbij gekregen'
* zuchtje van MrS*
Ik ontdekte in jaar 4 van mijn eerste studie dat ik al 3 jaar een mailadres had.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Psies, ik had serieus waar pas NA mijn studie voor t eerst internet, en royaal dr na
Ziet het voor zich.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Leuk, MrS, weer zo'n onwetende vrouw.![]()
Vanmorgen in de winkel:
'Cat heb je een bladibla aansluiting op je digitale ontvanger?'
'Een wat?'
'Nou, zo'n kleine platte stekker met metaal en plastic' (en geeft grootte aan)
', ik heb wel een stuk of 3 verschillende kabels erbij gekregen'
* zuchtje van MrS*
Geef 't maar op johquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb je nu een digitaal abo?
Vaak als je dat niet hebt heb je gewoon ontvanger met SCART, als je het wel hebt is het HDMI.![]()
SCART ondersteund nl. geen HD
Owjee nou Cat zou dat ook niet uit mijn hoofd weten hoor!quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Ziet het voor zich.
En zucht met MrS mee.
Ja maar jij bent net iets jonger en ik ben na mn derde jaar gestopt met studeren dus zo ver ben ik nooit gekomenquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ontdekte in jaar 4 van mijn eerste studie dat ik al 3 jaar een mailadres had.De inbox zat aardig vol.
![]()
Op de uni ging er al meer digitaal, maar toch nog heel veel via kennisnetwerken die alleen vanuit de bibliotheek te benaderen waren.
In de brugklas kregen we ook computerles.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:12 schreef JJH het volgende:
Wat voel ik met opeens weer jong. Internet was er zo'n beetje vanaf de brugklas denk ik.
Op 2 computers en de bibliotheek, en dan koste een kwartiertje 50 cent ofzo.
Japs, digitaal abbo. De ontvanger zit nu met een SCART kabel in de oude tv (dat wist ik dan weer wel!).quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb je nu een digitaal abo?
Vaak als je dat niet hebt heb je gewoon ontvanger met SCART, als je het wel hebt is het HDMI.![]()
SCART ondersteund nl. geen HD
quote:
Dan mot je 'm straks dus wel via HDMI aansluiten, want anders heb je niks aan je HD tv- HD ontvanger en HD abo als je kabeltje SCART isquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In de brugklas kregen we ook computerles.![]()
Zwarte schermen met groene letters, en dan maar tree commands (als dat een woord is) intikken om een actie te laten gebeuren.
Van icoontjes hadden we toen nog nooit gehoord, laat staan die aanklikken.
[..]
Japs, digitaal abbo. De ontvanger zit nu met een SCART kabel in de oude tv (dat wist ik dan weer wel!).
Maar door de oude tv dus kleiner beeld, stukken van je beeld weg en de lettertjes in het menu zijn nét iets te klein om te lezen. Wat de weg vrijmaakte voor lcd.
Jawel joh, sure... vraag me volgende keer maar... ik zal vast weer ja zeggenquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Jij gaat echt nooit meer met me sjoppen he?
quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Owjee nou Cat zou dat ook niet uit mijn hoofd weten hoor!
WP 6.2 ( of zoiets)quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar jij bent net iets jonger en ik ben na mn derde jaar gestopt met studeren dus zo ver ben ik nooit gekomen![]()
Op mijn eerste pc werkte in nog met DOS
quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:16 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, op de basisschool hadden we zo een ouderwetse typmachine en op de middelbare kregen we een electrische, dat was luxe joh!
Ja, zover was ik ook al.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan mot je 'm straks dus wel via HDMI aansluiten, want anders heb je niks aan je HD tv- HD ontvanger en HD abo als je kabeltje SCART is
Je vindt me gewoon veel te gezellig he?quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:18 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Jawel joh, sure... vraag me volgende keer maar... ik zal vast weer ja zeggen![]()
De eerste computerlessen heb ik gehad op 3.11. Dus met icoontjes en klikken enzo. MSDOS heb ik amper gebruikt, ik ken nog wel een enkele code, maar lang niet genoeg om ermee te kunnen werken.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
[..]
WP 6.2 ( of zoiets)Blauw scherm, witte letters. Daar is menig verslag en scriptie in geschreven. Ik heb zo moeten wennen aan de witte Word werkbladen.
[..]
HA! Ik had wel meteen een electrische typmachine! En cursus gehad maar kan nog niet blind typen.
Had je ook kapjes op de toetsen?quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:20 schreef oh-oh het volgende:
Oh mijn zusje en ik hebben zelf blind leren typen op de typemachine met een of ander casettebandje, geweldig leuk!
Op de pc ook zo geleerd mbv een of ander stom spelletje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |