Zo'n sok is ook zo allemachtig zwaar hè.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Het is niet de 1e keer dat Rossi er met wasgoed vandoor gaat. Dat beest wordt steeds sterker.
Ik zeg alleen dat iemand je anders eens voor gaat zijn. Ze klaagde de hele ochtend daaroverquote:
Nee nee, die zitten vanmiddag niet in de keuken, want de niet-rokende collega werkt niet op dinsdag en donderdag middag en dan zitten ze gewoon de hele middag op hun eigen werkplek zware sjag te rokenquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat een uitvinding, hè honden.
Ander waren die oude roddeltantes er met de buit vandoor gegaan.
Oeh.... posse fight!quote:
Yeah!quote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Nou wat zijn jullie weer aardig voor mij. I.p.v. dat er een speurteam wordt opgezet word ik uitgelachen![]()
Mijn lootje gaat een heel leuk gedicht krijgen
Aangezien oh-oh en zwabber niet meedoen aan SS en ik de enige andere ben die je niet geheel serieus neemt voel ik me bij deze de lulpisangquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Nou wat zijn jullie weer aardig voor mij. I.p.v. dat er een speurteam wordt opgezet word ik uitgelachen![]()
Mijn lootje gaat een heel leuk gedicht krijgen
Ssssh!quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:25 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat iemand je anders eens voor gaat zijn. Ze klaagde de hele ochtend daarover
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Woehoehoehoehoeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 10 november 2009 14:26 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Aangezien oh-oh en zwabber niet meedoen aan SS en ik de enige andere ben die je niet geheel serieus neemt voel ik me bij deze de lulpisang
Tis vast eenquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:25 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dat ding hing aan de waslijn met 2 knijpers.![]()
Zie sig voor Rossi
Nicequote:Op dinsdag 10 november 2009 14:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
TV
(die staat al vast)
En nog kiezen uit:
Laptop1 (Asus)
Laptop2 (Toshiba)
Jouw adres en naam heb ikquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mij heb je niet, mss ga ik nog ff lekker door dan
!
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ssssh!![]()
Dan ga ik vertellen dat jij hebt bekend dat je stiekum verliefd bent opWat! Op Greys!?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat had ik nou echt niet verwacht hoor.![]()
* paktquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Woehoehoehoehoeeeeeeeeeeeeeeeeee
( om met Greys te spreken )
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ssssh!![]()
Dan ga ik vertellen dat jij hebt bekend dat je stiekum verliefd bent opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
Dat zat op 1 laptop, maar "die was niet mooi"quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nice![]()
Heb je opgelet dat er bv. HDMI-out op je laptop zit, kan je met 1 kabel je geluid en video vanaf je laptop op je TV weergeven in Full HD kwaliteit
Ik zou denk ik zelf gaan voor de asusquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
TV
(die staat al vast)
En nog kiezen uit:
Laptop1 (Asus)
Laptop2 (Toshiba)
Vind je ze goed?quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nice![]()
Heb je opgelet dat er bv. HDMI-out op je laptop zit, kan je met 1 kabel je geluid en video vanaf je laptop op je TV weergeven in Full HD kwaliteit
Dan moet ze voor zo'n kekke Sony Vaio laptop gaan. Dat zijn zo ongeveer de mooiste die geproduceerd worden.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:28 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dat zat op 1 laptop, maar "die was niet mooi"
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou denk ik zelf gaan voor de asus
GMTA.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vind je ze goed?![]()
![]()
Subtle en ik heb uitgebreid gesproken over HDMI (met een D jah) en die zit op de Asus er wel op en bijd e Toshiba niet.
De Toshiba is mooier qua design maar aangezien ik dat niet superbelangrijk vind wordt het denk ik toch de Asus. Schijnt qua prestaties ook beter te zijn, is mij verteld.
Nee, dat scherm glimtquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan moet ze voor zo'n kekke Sony Vaio laptop gaan. Dat zijn zo ongeveer de mooiste die geproduceerd worden.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:28 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dat zat op 1 laptop, maar "die was niet mooi"
Ja, qua TV heb ik net zoiets, ook 32" Full HD, maar dan een Samsung.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vind je ze goed?![]()
![]()
Subtle en ik heb uitgebreid gesproken over HDMI (met een D jah) en die zit op de Asus er wel op en bijd e Toshiba niet.
De Toshiba is mooier qua design maar aangezien ik dat niet superbelangrijk vind wordt het denk ik toch de Asus. Schijnt qua prestaties ook beter te zijn, is mij verteld.
Ja maar die was niet moooohooooiquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou denk ik zelf gaan voor de asus
Glimmende schermen.quote:
Ja, mooiheid my assquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:32 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja maar die was niet moooohooooi
ik zou ook de Asus kiezen
Ook als ie aanstaat? Da's niet handig nee.quote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En wie was de eerste die dat zei huh?
MrS: 'Goh Cat, deze heb je ook nog, en wat vind je van zo'nzilveren balk bovenaan?'
Cat: 'Hmm... tja, iets minder mooi ja'.
MrS: 'LELIJK HE!?!?' (of zoiets)
Glimmende schermen zijn echt kut hoorquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Glimmende schermen.![]()
Vond jij ook!![]()
Maar daar schijn je tegenwoordig niet meer aan te ontkomen.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Woehoehoehoehoeeeeeeeeeeeeeeeeee
( om met Greys te spreken )
![]()
![]()
Ach ja, ik vind macbooks en zo ook veel mooier, maar ik bestel een laptop gewoon online op specs inderdaad, kijk niet eens naar uiterlijk (maar wel weer naar toetsenbord lay-out en locatie van de USB poorten en zo)quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, mooiheid my asshet gaat toch veel meer om de prestatie. Overigens vind ik die asus niet eens stom/niet mooi ofzo.
Ik heb ook liever een macbook qua design
Joe tolking ingliesh to me?quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, qua TV heb ik net zoiets, ook 32" Full HD, maar dan een Samsung.
En ik zou toch wel HDMI-out op je laptop proberen te nemen. Is zo handig als je ff gedownload geleend filmpje hebt ofzo, of bv. als je geen dvd speler of iets hebt kan je je laptop zo gebruiken.
TV aanbod in HD is allemaal nog 720p en vrij schaars. Meeste is sowieso geupscaled en geen native.
Ja hoor, precies zo ging hetquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En wie was de eerste die dat zei huh?
MrS: 'Goh Cat, deze heb je ook nog, en wat vind je van zo'nzilveren balk bovenaan?'
Cat: 'Hmm... tja, iets minder mooi ja'.
MrS: 'LELIJK HE!?!?' (of zoiets)
Eens. Alhoewel ik wel eerlijk moet zeggen dat ik bij deze wel naar de lompheid heb gekeken. Ik wilde niet weer zo'n lompe acer. Maar verder zal het me aan mn reet roesten. Al issie kanarie geelquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:34 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ach ja, ik vind macbooks en zo ook veel mooier, maar ik bestel een laptop gewoon online op specs inderdaad, kijk niet eens naar uiterlijk (maar wel weer naar toetsenbord lay-out en locatie van de USB poorten en zo)
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Joe tolking ingliesh to me?
Maar wat is Fok eensgezind.Ik wist zeker dat jullie over elkaar heen gingen rollen.
Valt dat effe tegen.
Hey Greys!quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:34 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ik heb bijgelezen en:
- Ja ik heb Californication gekeken, gisteravond laat op tv in de herhaling! Briljant![]()
- Takaiki, ik denk dat iedereen hier hoopt dat jij hem/haar als lootje hebt, met je knip & plak talent
- Ik stond niet in de top-100 van gister, yayyyy!
- Maes, welk 'oud autootje' moet er naar de garage? Je Lupo is toch niet oud?
- Waar is Ing?![]()
- Bigbird, hoe gaat het met je? Trek je het nog een beetje?
Geile laptop?quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Eens. Alhoewel ik wel eerlijk moet zeggen dat ik bij deze wel naar de lompheid heb gekeken. Ik wilde niet weer zo'n lompe acer. Maar verder zal het me aan mn reet roesten. Al issie kanarie geel
Lompheid...? Als je gewicht en afmetingen bedoelt dan ben ik het met je eens (heb zelf nu een Dell latitude D420 (12", 1,3kg, maar wel volwaardige notebook, geen netbook dus).quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Eens. Alhoewel ik wel eerlijk moet zeggen dat ik bij deze wel naar de lompheid heb gekeken. Ik wilde niet weer zo'n lompe acer. Maar verder zal het me aan mn reet roesten. Al issie kanarie geel
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:34 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ik heb bijgelezen en:
- Ja ik heb Californication gekeken, gisteravond laat op tv in de herhaling! Briljant![]()
- Takaiki, ik denk dat iedereen hier hoopt dat jij hem/haar als lootje hebt, met je knip & plak talent
- Ik stond niet in de top-100 van gister, yayyyy!
- Maes, welk 'oud autootje' moet er naar de garage? Je Lupo is toch niet oud?
- Waar is Ing?![]()
- Bigbird, hoe gaat het met je? Trek je het nog een beetje?
Dat de HD-kanalen die je nu digitaal kan krijgen vaak 'opgepoetst' zijn. Oude normale opnames die digitaal een beetje oppoetst worden naar HD-ready kwaliteit (720p), jij hebt 1080p TV (Full HD). Het enige hoe je Full HD nu kan kijken is via Blurays of dus een gedownloade Bluray film of iets. Maar dan heb je dus HDMI op je laptop nodigquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Joe tolking ingliesh to me?
Maar wat is Fok eensgezind.Ik wist zeker dat jullie over elkaar heen gingen rollen.
Valt dat effe tegen.
Zeg, vergeet je ff niet dat er een marge op tv's zit? Kun je niet je laptop bij dezelfde zaak halen? Ik zeur dan altijd nog wat van de prijs af... of een dure hdmi kabel ofzo erbijquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:36 schreef Cat22 het volgende:
MrS: hebbu vanmiddag tijd? Gaan we een Asusje scoren.![]()
Weer pendelen tussen twee electronica zaken vor de beste package deal. Hoe vaak zijn we op en neer gelopen? 5 keer?
Nu is het nog een kwestie van ze tegen elkaar uitspelenquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:36 schreef Cat22 het volgende:
MrS: hebbu vanmiddag tijd? Gaan we een Asusje scoren.![]()
Weer pendelen tussen twee electronica zaken vor de beste package deal. Hoe vaak zijn we op en neer gelopen? 5 keer?
Mooi design (afgeronde hoekenquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:36 schreef Qwea het volgende:
Hey maar cat? Waarom perse die tv?
Ja, ik ben benieuwd
Ikke? NIET!quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Je zoekt het gewoon op hè?
Je wilt de groep uiteendrijven, wat valt me dat van je tegen.
Ja gewicht en afmetingen bedoelde ik iddquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:37 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Lompheid...? Als je gewicht en afmetingen bedoelt dan ben ik het met je eens (heb zelf nu een Dell latitude D420 (12", 1,3kg, maar wel volwaardige notebook, geen netbook dus).
10 cm? Oooh muts, je zat met een desktop pc op schoot!quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja gewicht en afmetingen bedoelde ik iddDie acer was bv 10 cm dik (bv he) terwijl mn samsung 4 is ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |