Is er niet eens gebatst?quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat we het laatste onderdeel van de shopdate beiden niet geheel volbrachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Nu wel.quote:
Ik twijfel nu aan alles, ben een zeer instabiel persoontje.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh ja, da's waar
[..]
No shit
[..]
Trek mij es niet in twijfel? [ afbeelding ]
Die 2 weken met kerst zijn ook erg fijn.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:03 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben van 8.15 tot 17.30 op kantoor elke dag![]()
Uur pauze, dat dan weer wel.
Gewoon 5 dagen in de week. Volgens mij is een 40 urige werkweek echt zeldzaam tegenwoordig.
Ow f_r in het onderwijs lijkt me toch niet dat je te klagen hebt over je werktijden!
Alleen al al die vakanties zouden me bijna doen omscholen
Wie wat waar waarom en hoe laat?quote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:11 schreef JJH het volgende:
Ik heb een PM van Cat met MrS lootje's naam.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:15 schreef MrSubtle het volgende:
Okay, ik heb NOG een PM... nu snap ik 'm... hij was gewoon niet leukdaarom snapte ik 'm niet
Ik zou 't meer omschrijven als spekquote:
En broodje ham.quote:
ALS DAT ZO IS, DAN ZWAAIT ER WAT VOOR DIE SUBTIELERDquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:16 schreef Loveless85 het volgende:
NOU IS ER NOU NOG GEBATST OF HOE ZIT HET
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:18 schreef JJH het volgende:
ALS DAT ZO IS, DAN ZWAAIT ER WAT VOOR DIE SUBTIELERD
Oh neeeeeeeee, het einde van de wereld is nabij!quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:19 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben een hardloopsok kwijt. En de schuldige wil niet vermelden waar hij hem gelaten heeft
Dat wordt hardlopen in normaalloopsokkenquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:19 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben een hardloopsok kwijt. En de schuldige wil niet vermelden waar hij hem gelaten heeft
Niks niet homie. Je gaat gewoon niet met mijn aanstaande liggen rommelen!quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:19 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
[ afbeelding ] ik zou mijn homie niet verraden
No waaaaaaaaay dat kan je toch nie maaaaaaaaken?quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:20 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dat wordt hardlopen in normaalloopsokken
En wij maar denken dat het pas in 2012 zou zijn ... maar this is the sign!quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh neeeeeeeee, het einde van de wereld is nabij!
Wat nu gedaan?
![]()
En met een legertje blaren weer thuiskomen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:20 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dat wordt hardlopen in normaalloopsokken
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou Cat, you lucky sod, je hebt twee van de mannen hier aan je kont hangen
It's the beginning of the end, jawohl!quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:21 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
En wij maar denken dat het pas in 2012 zou zijn ... maar this is the sign!
Nou misschien moet je dan eens een datum prikken... je laat d'r maar bungelen met je loze beloftesquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Niks niet homie. Je gaat gewoon niet met mijn aanstaande liggen rommelen!
De film draait wel bijna.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:21 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
En wij maar denken dat het pas in 2012 zou zijn ... maar this is the sign!
* MrSubtle hangt heul nergensquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou Cat, you lucky sod, je hebt twee van de mannen hier aan je kont hangen
quote:
Ik moest lachenquote:
Wat een uitvinding, hè honden.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:21 schreef oh-oh het volgende:
Ik dacht wat doen die honden toch druk en hysterisch...
Staat de hele keukentafel vol met taart en vlaai
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Het is niet de 1e keer dat Rossi er met wasgoed vandoor gaat. Dat beest wordt steeds sterker.
is Rossi je wandelende tak?quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Het is niet de 1e keer dat Rossi er met wasgoed vandoor gaat. Dat beest wordt steeds sterker.
*high fives*quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoe sterk moet je zijn om dr met een sok vandoor te gaan dan?
Godzillakater dat ie dr is
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:22 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nou misschien moet je dan eens een datum prikken... je laat d'r maar bungelen met je loze beloftes
Make up you're mind.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |