Ik begin om 7 uurquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Moeten jullie 8 uur werken? Of maar 6 of 7 uur per dag?
Ow nou ik zou het gezegd hebbenquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
nou het was eerst gister om 10u, dus ik had gevraagd of het wat later kon, omdat ik dan vergadering had waarvan ik wel dacht dat het lang zou duren (duurde uiteindelijk van 8 tot 11, dus terecht). Dus toen stelde ze dit voor, en kon ik dus ook niet echt weer klagen dat dat weer 'te laat' was.
quote:
Dan weet ik binnenkort ook wel lootje jij hebt.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:53 schreef MrSubtle het volgende:
Ik weet welk lootje Cat heeft voor SS
Jeutjequote:Op dinsdag 10 november 2009 13:06 schreef nieslief het volgende:
Ik verveel me ik ben al klaar met het gedicht......
8.45uur of zo. Vroeger deed ik dat ook wel om zeven uur beginnen maar waar ik nu werk moet ik gewoon zorgen dat klanten me kunnen bereiken onder kantoortijden.quote:
Heleboel bekeken, paar type-nummers opgeschreven, nu gaat Cat nog internettuh om prijzen te vergelijken en zoquote:
Die link snap ik niet? Ik weet wel wie Cat heeft, maar Cat weet niet wie ik heb hoorquote:Dan weet ik binnenkort ook wel lootje jij hebt.
Aha ja in feite zou ik ook gewone kantoortijden aan moeten houden maar dan kan ik vanwege de file eerst 2 uur over een stukje van normaal 20 minuten doen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
8.45uur of zo. Vroeger deed ik dat ook wel om zeven uur beginnen maar waar ik nu werk moet ik gewoon zorgen dat klanten me kunnen bereiken onder kantoortijden.
Bovendien sinds ik bij mijn lief woon lukt zelfs om acht uur beginnen al niet meer omdat hij zo'n luiwammes is 's ochtends en samen naar kantoor fietsen is veel gezelliger dan een half uur na elkaar dus schik ik me in 8.45uur beginnen.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:58 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Heleboel bekeken, paar type-nummers opgeschreven, nu gaat Cat nog internettuh om prijzen te vergelijken en zo
[..]
Die link snap ik niet? Ik weet wel wie Cat heeft, maar Cat weet niet wie ik heb hoor(denk ik
)
Het was gezelligquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]gezellig geweest?
De uitslag wil ik wel horen hoor! Wleke tv het wordt dan
MW2 ligt hier naast mequote:Op dinsdag 10 november 2009 14:01 schreef Loveless85 het volgende:
Hebbie MW2 nou Subtieltje.
En welke tievie hebbie aangeraden? En is er nog gezoend en gekusjekroeld?
Ik ook! Ha dich!quote:
Ik ook!quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:53 schreef MrSubtle het volgende:
Ik weet welk lootje Cat heeft voor SS
Wat is dat toch een gedoe zeg, ik was er na minuut 1 al mee klaar.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:58 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Heleboel bekeken, paar type-nummers opgeschreven, nu gaat Cat nog internettuh om prijzen te vergelijken en zo
Geloof me, dat weet ze. Leer mij mijn Catje kennen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:58 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
[..]
Die link snap ik niet? Ik weet wel wie Cat heeft, maar Cat weet niet wie ik heb hoor(denk ik
)
Laten we het erop houden dat we het laatste onderdeel van de shopdate beiden niet geheel volbrachten.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:05 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
MW2 ligt hier naast mestraks eens even proberen
And a gentleman does not kiss and tell
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Geloof me, dat weet ze. Leer mij mijn Catje kennen.
Oh ja, da's waarquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:06 schreef Cat22 het volgende:
En ik weet waar MrS vanmorgen geweest is voor zijn SS aankoop.![]()
No shitquote:Wat is dat toch een gedoe zeg, ik was er na minuut 1 al mee klaar.En dan helpt het ook niet dat ik totaal geen voorkeur heb en MrS me dus van alles vroeg om de keuze in te perken maar ik overal even blond op antwoordde. Sowwy
![]()
Trek mij es niet in twijfel?quote:Nu dus googlen om typenummers en kijken of het klopt wat de winkelmeneren (en MrS)zeggen.
Ik heb geen PM?quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ook! Ha dich!![]()
[..]
Ik ook!(J
J
H pb
)
En ik weet waar MrS vanmorgen geweest is voor zijn SS aankoop.![]()
[..]
Wat is dat toch een gedoe zeg, ik was er na minuut 1 al mee klaar.En dan helpt het ook niet dat ik totaal geen voorkeur heb en MrS me dus van alles vroeg om de keuze in te perken maar ik overal even blond op antwoordde. Sowwy
![]()
Maar hij heeft me prima geadviseerd en het was erg gezellig!![]()
Nu dus googlen om typenummers en kijken of het klopt wat de winkelmeneren (en MrS)zeggen.
Ik snap 'm niet?quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat we het laatste onderdeel van de shopdate beiden niet geheel volbrachten.
Die bitchslapsmiley.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh ja, da's waar
[..]
No shit
[..]
Trek mij es niet in twijfel? [ afbeelding ]
Een van de briljantere FOK!games smileysquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |