1 2 3 4 5 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
om je kerst kaarten te versturen bedoel je?quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:25 schreef oh-oh het volgende:Ik baal gewoon dat ik nog zo lang moet wachten met sturen
quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
om je kerst kaarten te versturen bedoel je?
hmm eet en drinkt ze nu wel?quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:26 schreef MissBliss het volgende:
Hoii!
Zwabber, waarom moeten ze in je teen snijden?
Even over Ziggy he, ik twijfel of ik met haar naar de DA moet. Gisteren had ze 2 keer diarree (gelukkig is ze er even in gaan staan en hadden we poeppootjes door het hele huis) en ze heeft gekotst. Vandaag niks van dat alles, ze is alleen wel snotterig en pruttelig nog (soms een beetje benauwd). Eigenlijk wilde ik dus vandaag naar de da, maar nu twijfel ik. Zal ik het nog even aankijken?
Ff opsnorren vanaf welk IP-adres dat kwamquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:26 schreef DeZwabber het volgende:
die had zichzelf er in geplakt geloof ik, mrSubtle had em toch verwijderd?
Ja. Ik ben gewoon overbezorgd dusquote:Op dinsdag 10 november 2009 @ 12:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hmm eet en drinkt ze nu wel?
een redelijk pijnlijke ingegroeide teennagelquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:26 schreef MissBliss het volgende:
Hoii!
Zwabber, waarom moeten ze in je teen snijden?
Ieksquote:Op dinsdag 10 november 2009 @ 12:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een redelijk pijnlijke ingegroeide teennagelze moeten de boel er tot op de wortel uit snijden
en nou heb ik een maand of twee geleden die afspraak gemaakt, en ze konden niet eerder
en nou kan ik waarschijnlijk in 2010 pas terecht
Dat is inderdaad verdomde pijnlijk. Een ingegroeide teennagel. En smerig!quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een redelijk pijnlijke ingegroeide teennagelze moeten de boel er tot op de wortel uit snijden
en nou heb ik een maand of twee geleden die afspraak gemaakt, en ze konden niet eerder
en nou kan ik waarschijnlijk in 2010 pas terecht
dat weet ik niet hoor, heb ik ook snelquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja. Ik ben gewoon overbezorgd dus
ik hou het schoon, en het is niet zo'n horrorscene als je soms op plaatjes ziet hoorquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is inderdaad verdomde pijnlijk. Een ingegroeide teennagel. En smerig!
maar nog steeds wel pijnlijkquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik hou het schoon, en het is niet zo'n horrorscene als je soms op plaatjes ziet hoor
Nou ja, gisteren at ze ook normaal, na het kotsenquote:Op dinsdag 10 november 2009 @ 12:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat weet ik niet hoor, heb ik ook snel
ik weet natuurlijk ook niet hoe het verder met d'r gaat, gedraagt ze zich anders?
maar als ze eet en drinkt en geen diaree meer heeft of gaat spugen gaat het wel al beter als gister
als je je niet gerust voelt kan je ook met de assistente bellen en overleggen
doe ik altijd als ik het toch niet helemaal vertrouw
Kijk aan.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik hou het schoon, en het is niet zo'n horrorscene als je soms op plaatjes ziet hoor
Das een goeiequote:Op dinsdag 10 november 2009 12:24 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat doet die in de OP?
Tis er al uit, met als voordeel dat we nu wel meteen zijn/haar IP adres hebbenquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Das een goeie
ik vraag me af wie er telkens met de OP loopt te kutten
Nog ff en ik ga dat ding zelf hosten, en dan alleen aan de mensen van F&F een password rondsturen
da's wel logisch dat je er dan even niet aandenktquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, gisteren at ze ook normaal, na het kotsen
Ik had een tijdje geleden al gebeld (omdat ze wel vaker benauwd is) en toen had de assistente gezegd dat ik toch een keertje langs moest komen om te kijken of ze geen vocht in dr longetjes had. Nou ja, dat is er toen niet meer van gekomen met mn vader enzo en nu is het voor het eerst dat ze weer een beetje last heeft. Maar het is meer verkouden dan echt vocht denk ik..
Ja, ik hou dr gewoon in de gatenquote:Op dinsdag 10 november 2009 @ 12:40 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's wel logisch dat je er dan even niet aandenkt
als je nu denkt dat het een verkoudheid is zou ik zo laten denken en d'r goed in de gaten houden
en zo gauw je het toch niet vertrouwt meteen bellen
gaat helemaal goed komen dusquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik hou dr gewoon in de gaten
Ze ligt nu lekker te pruttelen naast me
Ok, nou ja succes áls ze beltquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:44 schreef MissBliss het volgende:
Nee, dan had ik het wel gemeld hoor!
Niet?quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:44 schreef MissBliss het volgende:
Nee, dan had ik het wel gemeld hoor!
Nou klopt er nog steeds iets niet. Er staan 32 namen in de lijst en er zijn 34 plaatjes.......quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:32 schreef Loveless85 het volgende:
Oeh pijnlijk Zwabber
Ik heb Twyligt er weer uitgehaald? Snap de logica niet zo om zichzelf er ook bewust echt tussen te frummelen ipv gewoon aan het einde z'n nick en UI te zitten (valt wss minder op zo dacht hij). Maar heb hem hier nog nooit gezien verder ofzo, dus weer gedelete
gaat oke hoor met mini denk ik ook, pas over 2 weken weer controle!quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:54 schreef Nonneke het volgende:
[..]
met mij goed, en met jou ? en met mini ?
quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:59 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nou klopt er nog steeds iets niet. Er staan 32 namen in de lijst en er zijn 34 plaatjes.......
ik moest toch een beetje lachenquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:01 schreef nieslief het volgende:
[..]
ik ben blond ofzo. Ik had Senes en Elies niet meegeteld. Het klopt wel.......
Mag hoor ik lach ook om mezelf......quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:01 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik moest toch een beetje lachen
lachen is ten slotte gezondquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:02 schreef nieslief het volgende:
[..]
Mag hoor ik lach ook om mezelf......
goed bezig!quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:06 schreef nieslief het volgende:
Ik verveel me ik ben al klaar met het gedicht......
je schrijft het op een briefje, bindt het aan een baksteen en gooit het door een raam naar binnen bij een ict opleiding, kan je lachenquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:05 schreef nieslief het volgende:
Maar even een andere vraag... Wat heeft het voor nut om een IP adres te hebben van diegene?
quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:07 schreef DeZwabber het volgende:
je schrijft het op een briefje, bindt het aan een baksteen en gooit het door een raam naar binnen bij een ict opleiding, kan je lachen
fijn dat het beter gaatquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gaat oke hoor met mini denk ik ook, pas over 2 weken weer controle!
quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:08 schreef Nonneke het volgende:
[..]
fijn dat het beter gaatcontrole is altijd leuk, alleen zo jammer dat er altijd zoveel weken tussen zitten
wachten duurt laaaaaaaaang
Ik heb nog geen letter op papier staan.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:06 schreef nieslief het volgende:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je schrijft het op een briefje, bindt het aan een baksteen en gooit het door een raam naar binnen bij een ict opleiding, kan je lachen
eigenlijk vind ik dat wel meevallenquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:08 schreef Nonneke het volgende:
[..]
fijn dat het beter gaatcontrole is altijd leuk, alleen zo jammer dat er altijd zoveel weken tussen zitten
wachten duurt laaaaaaaaang
Ja alsof ik daar antwoord op ga geven. Dit is weer zo'n mooie valkuil of niet dan.... Kan er nog een lijstje gemaakt worden....quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb nog geen letter op papier staan.
Wie schrijft de gedichten trouwens met de hand? Is misschien wel zo leuk.
[..]
dat wil ik best doen hoor hoop wel dat het dan nog te ontcijferen isquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb nog geen letter op papier staan.
Wie schrijft de gedichten trouwens met de hand? Is misschien wel zo leuk.
[..]
Dat vraag ik me dan ook af. Qua handschrift kan ik door voor een dokter.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat wil ik best doen hoor hoop wel dat het dan nog te ontcijferen is
*Nog steeds in ochtendjas binnenzit.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Al naar huis? Of nog ff de tijd uitzitten?
Nee nog wat akelige brieven maken en op de post mikken. En dan half 4 wieberen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Al naar huis? Of nog ff de tijd uitzitten?
Oehhh wilikoook!quote:
Jij ook!quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:18 schreef draculettetje het volgende:
ik ga ronja maar eens uitlaten en dan lekker op kraamvisite
fijne middag allemaal
Half 4 wieberen is meestal ook mijn plan, mjah, zie bovenstaandquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee nog wat akelige brieven maken en op de post mikken. En dan half 4 wieberen.
Hmm jij had geen inspraak?quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:17 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb om fuckin 1530 nog een babbeltje met m'n manager
Echt die tijd ook
nou het was eerst gister om 10u, dus ik had gevraagd of het wat later kon, omdat ik dan vergadering had waarvan ik wel dacht dat het lang zou duren (duurde uiteindelijk van 8 tot 11, dus terecht). Dus toen stelde ze dit voor, en kon ik dus ook niet echt weer klagen dat dat weer 'te laat' was.quote:
Hoe laat begin je dan?quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik zit gewoon tot 17.30uur op kantoor. Dat zijn pas echte kantoortijden. Half vier
Ik begin om 7 uurquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Moeten jullie 8 uur werken? Of maar 6 of 7 uur per dag?
Ow nou ik zou het gezegd hebbenquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
nou het was eerst gister om 10u, dus ik had gevraagd of het wat later kon, omdat ik dan vergadering had waarvan ik wel dacht dat het lang zou duren (duurde uiteindelijk van 8 tot 11, dus terecht). Dus toen stelde ze dit voor, en kon ik dus ook niet echt weer klagen dat dat weer 'te laat' was.
quote:
Dan weet ik binnenkort ook wel lootje jij hebt.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:53 schreef MrSubtle het volgende:
Ik weet welk lootje Cat heeft voor SS
Jeutjequote:Op dinsdag 10 november 2009 13:06 schreef nieslief het volgende:
8.45uur of zo. Vroeger deed ik dat ook wel om zeven uur beginnen maar waar ik nu werk moet ik gewoon zorgen dat klanten me kunnen bereiken onder kantoortijden.quote:
Heleboel bekeken, paar type-nummers opgeschreven, nu gaat Cat nog internettuh om prijzen te vergelijken en zoquote:
Die link snap ik niet? Ik weet wel wie Cat heeft, maar Cat weet niet wie ik heb hoorquote:Dan weet ik binnenkort ook wel lootje jij hebt.
Aha ja in feite zou ik ook gewone kantoortijden aan moeten houden maar dan kan ik vanwege de file eerst 2 uur over een stukje van normaal 20 minuten doen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
8.45uur of zo. Vroeger deed ik dat ook wel om zeven uur beginnen maar waar ik nu werk moet ik gewoon zorgen dat klanten me kunnen bereiken onder kantoortijden.
Bovendien sinds ik bij mijn lief woon lukt zelfs om acht uur beginnen al niet meer omdat hij zo'n luiwammes is 's ochtends en samen naar kantoor fietsen is veel gezelliger dan een half uur na elkaar dus schik ik me in 8.45uur beginnen.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:58 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Heleboel bekeken, paar type-nummers opgeschreven, nu gaat Cat nog internettuh om prijzen te vergelijken en zo
[..]
Die link snap ik niet? Ik weet wel wie Cat heeft, maar Cat weet niet wie ik heb hoor(denk ik
)
Het was gezelligquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]gezellig geweest?
De uitslag wil ik wel horen hoor! Wleke tv het wordt dan
MW2 ligt hier naast mequote:Op dinsdag 10 november 2009 14:01 schreef Loveless85 het volgende:
Hebbie MW2 nou Subtieltje.
En welke tievie hebbie aangeraden? En is er nog gezoend en gekusjekroeld?
Ik ook! Ha dich!quote:
Ik ook!quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:53 schreef MrSubtle het volgende:
Ik weet welk lootje Cat heeft voor SS
Wat is dat toch een gedoe zeg, ik was er na minuut 1 al mee klaar.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:58 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Heleboel bekeken, paar type-nummers opgeschreven, nu gaat Cat nog internettuh om prijzen te vergelijken en zo
Geloof me, dat weet ze. Leer mij mijn Catje kennen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:58 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
[..]
Die link snap ik niet? Ik weet wel wie Cat heeft, maar Cat weet niet wie ik heb hoor(denk ik
)
Laten we het erop houden dat we het laatste onderdeel van de shopdate beiden niet geheel volbrachten.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:05 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
MW2 ligt hier naast mestraks eens even proberen
And a gentleman does not kiss and tell
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Geloof me, dat weet ze. Leer mij mijn Catje kennen.
Oh ja, da's waarquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:06 schreef Cat22 het volgende:
En ik weet waar MrS vanmorgen geweest is voor zijn SS aankoop.![]()
No shitquote:Wat is dat toch een gedoe zeg, ik was er na minuut 1 al mee klaar.En dan helpt het ook niet dat ik totaal geen voorkeur heb en MrS me dus van alles vroeg om de keuze in te perken maar ik overal even blond op antwoordde. Sowwy
![]()
Trek mij es niet in twijfel?quote:Nu dus googlen om typenummers en kijken of het klopt wat de winkelmeneren (en MrS)zeggen.
Ik heb geen PM?quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ook! Ha dich!![]()
[..]
Ik ook!(J
J
H pb
)
En ik weet waar MrS vanmorgen geweest is voor zijn SS aankoop.![]()
[..]
Wat is dat toch een gedoe zeg, ik was er na minuut 1 al mee klaar.En dan helpt het ook niet dat ik totaal geen voorkeur heb en MrS me dus van alles vroeg om de keuze in te perken maar ik overal even blond op antwoordde. Sowwy
![]()
Maar hij heeft me prima geadviseerd en het was erg gezellig!![]()
Nu dus googlen om typenummers en kijken of het klopt wat de winkelmeneren (en MrS)zeggen.
Ik snap 'm niet?quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat we het laatste onderdeel van de shopdate beiden niet geheel volbrachten.
Die bitchslapsmiley.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh ja, da's waar
[..]
No shit
[..]
Trek mij es niet in twijfel? [ afbeelding ]
Een van de briljantere FOK!games smileysquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |