Eens. En ik heb aversie tegen Philipsquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En wat Qwea zegt eigenlijk. Waarom die TV. Tis een prachtding, maar in 32" is veeeeel aanbod, en echt wel iets met vergelijkbare specs 100 - 150 euri goedkoper
NOESSSS! DAT IK DAT NOOIT HEB GEWETENquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:40 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
10 cm? Oooh muts, je zat met een desktop pc op schoot!
waarom niet?quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Ow die lamborghini laptop die had ik eerst bijna gekocht maar mocht niet van vriend.
Verschild ook per model, tis gewoon een merk Sony Vaio, daar in heb je ook weer veeul verschillende dingenquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:40 schreef MissBliss het volgende:
Heeft een Sony Vaio dan wel zo'n HDMI-uitgang? (Ik heb een Sony Vaio en een HDTV, maar pc-beeld en geluid mooi op tv krijgen is nog niet gelukt)
Die zullen heden ten dage wel tegenvallen. Is al wat jaartjes op de markt. Maar die buitenkant alleen al. Carbon.quote:
Was dat niet zwaar vroeger? Op de bank met desktop pc op schoot, met zo'n 22" CRT scherm er bovenop?quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
NOESSSS! DAT IK DAT NOOIT HEB GEWETEN
Da's ook het idee.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zeg, vergeet je ff niet dat er een marge op tv's zit? Kun je niet je laptop bij dezelfde zaak halen? Ik zeur dan altijd nog wat van de prijs af... of een dure hdmi kabel ofzo erbij
eens met hdmi, ben er erg blij mee op de mijnequote:Op dinsdag 10 november 2009 14:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, qua TV heb ik net zoiets, ook 32" Full HD, maar dan een Samsung.
En ik zou toch wel HDMI-out op je laptop proberen te nemen. Is zo handig als je ff gedownload geleend filmpje hebt ofzo, of bv. als je geen dvd speler of iets hebt kan je je laptop zo gebruiken.
TV aanbod in HD is allemaal nog 720p en vrij schaars. Meeste is sowieso geupscaled en geen native.
Verschild?quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Verschild ook per model, tis gewoon een merk Sony Vaio, daar in heb je ook weer veeul verschillende dingen![]()
Standaard VGA-out zit wel op iedere laptop zo'n beetje, maar dat wil je niet op je Full HD tv aansluiten, want dan kan je net zo goed géén HD kopen, die resolutie kan VGA niet aan.
DVI is in weze wel HD, maar dan heb je weer geen geluid, wat HDMI zo ideaal maakt; geluid en audio beide in HD in 1 kabel
Je weet dat een HDMI kabel van 5 euro evengoed is als eentje van 100 héquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zeg, vergeet je ff niet dat er een marge op tv's zit? Kun je niet je laptop bij dezelfde zaak halen? Ik zeur dan altijd nog wat van de prijs af... of een dure hdmi kabel ofzo erbij
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Verschild?
Wat heb je verschild, de aardappelen? Dat is net zoiets als vergeten?
VGA heeft toch geen beperking in resolutie? Full HD is gewoon 1080p... mijn VGA kabel kan echt wel 1920x1080 aan? Of mis ik dan iets?quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:41 schreef Loveless85 het volgende:
Standaard VGA-out zit wel op iedere laptop zo'n beetje, maar dat wil je niet op je Full HD tv aansluiten, want dan kan je net zo goed géén HD kopen, die resolutie kan VGA niet aan.
Ik ging ook niet zeuren toen jij 'make up you're mind' zeiquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Verschild?
Wat heb je verschild, de aardappelen? Dat is net zoiets als vergeten?
Met een seriële poort nog?quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's ook het idee.Ze hebben de tv in beide zaken en ieder zaak heeft 1 laptop. Dus nu even kijken wat de Asus zaak voor me kan doen.
Ik moet ook nog een draadloze muis en router. Mis ik dan nog iets voordat ik draadloos kan gaan internetten?
Ow ja, en ik moet een nieuwe printer. Deze is pas 15 jaar oud en al niet meer aan te sluiten op de flaptop.
nope, you're goodquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:42 schreef Cat22 het volgende:
Ik moet ook nog een draadloze muis en router. Mis ik dan nog iets voordat ik draadloos kan gaan internetten?
Ze probeerden me laatst een optische kabel te verkopen met goldplated connectorsquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je weet dat een HDMI kabel van 5 euro evengoed is als eentje van 100 hé![]()
Ze proberen aaaaaaaaaaltijd bij die zaken je een dure HDMI kabel met goldplated shit en weet ik wat aan te smeren. Bij coax e.d. heeft dat nut, omdat het analoog is en je last van storing kan hebben. Bij HDMI is het digitaal en maakt het dus geen flikker uit.
Maar dit is je moedertaal, en hij sprong zo in het oog.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ging ook niet zeuren toen jij 'make up you're mind' zei
parallel, maar inderdaad zoeen jaquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Met een seriële poort nog?
Da's wel heul antiel.
En maakt het dan nog uit dat het geluid van de tv bij ons via de versterker loopt? Of kan ik dan net zo goed geen HDMI-kabel kopen maar een andere?quote:Op dinsdag 10 november 2009 @ 14:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Verschild ook per model, tis gewoon een merk Sony Vaio, daar in heb je ook weer veeul verschillende dingen![]()
DVI is in weze wel HD, maar dan heb je weer geen geluid, wat HDMI zo ideaal maakt; geluid en audio beide in HD in 1 kabel
Antiel?quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Met een seriële poort nog?
Da's wel heul antiel.
Die all in one dingetjes kosten tegenwoordig inderdaad ook geen flikker meer. En je hoeft nooit meer naar de supermarkt voor je kopietjes.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:45 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
parallel, maar inderdaad zoeen ja
Je kunt ook nog zeuren dat je gratis printer en een hdmi kabel wil cat, in plaats van meer korting
Go technical me!quote:
Hmm je hebt gelijk, het kan de resolutie aan, maar het is niet HD / digitaalquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:43 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
VGA heeft toch geen beperking in resolutie? Full HD is gewoon 1080p... mijn VGA kabel kan echt wel 1920x1080 aan? Of mis ik dan iets?
Ja, dat is net zoiets als seniel.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Antiel?
Kon hem niet laten liggen.![]()
Hij is oud ja. 5 jaar geleden overgenomen van mijn ouders die hem ook al verschillende jaren hadden. Maar als thuisprintertje deed hij het altijd prima. En de moeilijke dingen qua kleur en zo printte ik altijd op het werk.
Jep.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:49 schreef oh-oh het volgende:
Is het bij jullie ook zulk saai grijs weer?
Jij kijkt vast naar buiten met VGA, niet?quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:49 schreef oh-oh het volgende:Is het bij jullie ook zulk saai grijs weer?
En ik maar denken dat je je moerstaal niet beheerst.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, dat is net zoiets als seniel.
Oud dus.
Zo! Wat een save
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij kijkt vast naar buiten met VGA, niet?
Ik gebruik HDMI ramen, dus bij mij is het kleurrijk en scherpe lucht
Spiegelen ze ook? Want dan zie je weer niks.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Anyone?quote:Op dinsdag 10 november 2009 @ 14:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En maakt het dan nog uit dat het geluid van de tv bij ons via de versterker loopt? Of kan ik dan net zo goed geen HDMI-kabel kopen maar een andere?
Dude!quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Voor mij? Hoef je niet te doen joh! Ik koop krijg zeur lekker alles nieuw, kan ik weer jaaaaaren vooruit.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:51 schreef ferrari_rood het volgende:
In printers kwamen wij om. Heb er laatst een paar weggooid. Kan wel checken of ik er nog 1tje heb staan
Not me.quote:
Leuk, dat soort dingen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:52 schreef MrSubtle het volgende:
Ik heb de koekjestrommel van oma binnen
Die had ze al toen ik peuter was, dus hij is minstens 30 jaar oud, maar waarschijnlijk nog veel ouder
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:52 schreef MrSubtle het volgende:
Die had ze al toen ik peuter was, dus hij is minstens 30 jaar oud, maar waarschijnlijk nog veel ouder
Deze vraag kun je niet zo beantwoorden, dat hangt sterk af van hoe het tot nu toe is aangesloten (coax digitaal, optisch, analoog, hdmi, etc)quote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:52 schreef MrSubtle het volgende:
Ja daarom wilde ik 'm ook hebben. Het is eingelijk een oud blik voor koffie, maar oma had er altijd dropjes in zitten en koeken (altijd kano's - of hoe heten die dingen). Voor mij dus puur een leuke herinnering aan oma, maar als ik visite heb kan ik dit ding niet op tafel laten staan, want het ziet er een partij oud en vies uitquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Leuk, dat soort dingen.
Laatst kwam ik bij mijn moeder een kopje tegen wat altijd bij haar ouders gebruikt werd.
Brings back memories.
Oh ik heb wel de orginele uitzet van mn moeder een deel van nog, mn ontbijtborden, en veel van die jaren 70 mokkenquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Leuk, dat soort dingen.
Laatst kwam ik bij mijn moeder een kopje tegen wat altijd bij haar ouders gebruikt werd.
Brings back memories.
Jij mag op mijn dt spelling letten als je de volgende keer geerfd gebruikt i.p.v. georven. Volgens mij is dat echt brabants/limburgs of doen de mensen in de randstad het ook fout?quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Mijn broer heeft die van onze oma georven. Ik heb haar glazen vliegenvanger.
Volgens mij mag het allebei hoor.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:56 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Jij mag op mijn dt spelling letten als je de volgende keer geerfd gebruikt i.p.v. georven. Volgens mij is dat echt brabants/limburgs of doen de mensen in de randstad het ook fout?
Scherp!quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:58 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar juffie, schrijf dan ook meteen geërfd !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |