quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Ik heb een plan. Ik maak nooit meer een plaat."
Kijk, dat zijn nog eens ideeenquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Ik heb een plan. Ik maak nooit meer een plaat."
De userpics daar zijn ook gaafquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:18 schreef Sirolf het volgende:
Het Media Park via Google Streetview:
[ link | afbeelding ]
Helaas zijn ze niet het Media Park op gereden, dus de 3FM-studio staat er niet op.
Jawel.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:22 schreef -Hans- het volgende:
Helemaal geen reacties n.a.v. Gaia op de radio?!
Mensen werken hequote:Op dinsdag 10 november 2009 11:22 schreef -Hans- het volgende:
Iedereen zit met open mond naar de radio te staren, en dan is een reactie typen zo lastig.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:22 schreef -Hans- het volgende:
quote:
Werken, ojaquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:23 schreef themauster het volgende:
[..]
Mensen werken hevind het wel een mooi nummer
lolquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:23 schreef Sirolf het volgende:
Iedereen zit met open mond naar de radio te staren, en dan is een reactie typen zo lastig.
Misschien staat veenstra er ook nog ergens op, want veenstra had een streetview wagen gespotquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:18 schreef Sirolf het volgende:
Het Media Park via Google Streetview:
[ link | afbeelding ]
Helaas zijn ze niet het Media Park op gereden, dus de 3FM-studio staat er niet op.
Misschien handig om een Flickr-account ervoor aan te maken? Staan ze mooi allemaal bij elkaar en kunnen ze ook door API's worden uitgelezen op 3FMFan en 3FM.nl.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:38 schreef -Hans- het volgende:
SR is een mooie gelegenheid om even een nieuwe camera te kopen. EOS zou leuk zijn, maar ga toch voor een wat compacter model. Geen idee welke, maar het zal wel een Canon worden
. Zal ook nog even mijn webspace opschonen zodat er voldoende ruimte is voor de foto's van het Glazen huis
.
Als het hier is losgebarsten dan drop ik hier af en toe wel een link neer waar de foto's zijn de vinden. Kan de foto's hier ook wel direct plaatsen, maar betwijfel of dat heel handig is. Tempo zal ook wel weer extreem hogen liggen
Mijn god, Kane Megahit. Echt, hoe triest zeg
DIe Canon G11....quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:38 schreef -Hans- het volgende:
SR is een mooie gelegenheid om even een nieuwe camera te kopen. EOS zou leuk zijn, maar ga toch voor een wat compacter model. Geen idee welke, maar het zal wel een Canon worden
. Zal ook nog even mijn webspace opschonen zodat er voldoende ruimte is voor de foto's van het Glazen huis
.
Als het hier is losgebarsten dan drop ik hier af en toe wel een link neer waar de foto's zijn de vinden. Kan de foto's hier ook wel direct plaatsen, maar betwijfel of dat heel handig is. Tempo zal ook wel weer extreem hogen liggen
Flickr vind ik wat handiger voor fotosquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:38 schreef -Hans- het volgende:
.
Die specs ookquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
DIe Canon G11....!
Maar de compactere Canons zijn ook erg goed. Ff op dpreview kijken, zou ik zeggen
.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Misschien handig om een Flickr-account ervoor aan te maken? Staan ze mooi allemaal bij elkaar en kunnen ze ook door API's worden uitgelezen op 3FMFan en 3FM.nl.
Thanks voor de tip! Misschien idd niet eens zo'n slecht ideequote:Op dinsdag 10 november 2009 11:40 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Flickr vind ik wat handiger voor fotos
Over Flickr hoef je je geen zorgen te makenquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[..]
Thanks voor de tip! Misschien idd niet eens zo'n slecht idee. Neem aan dat die site qua snelheid ook wel een beetje snel is? Mijn planet webspace is ook wel snel, maar niet altijd even betrouwbaar.
Qua bouw is dat echt een geweldig toestelquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die specs ook! wel vrij prijzig, maar dan heb je ook wel wat leuks zeg. Maar zo'n model zoek ik inderdaad. Voel er weinig voor om met zo'n gigantische koelkast te gaan lopen (hoe goed de foto's dan ook mogen zijn)
. Thanks voor de tip! zal wel eens even op die site gaan neuzen.
Voordeel van Flickr is dat foto's makkelijk te doorzoeken zijn, en er worden automatisch thumbnails aangemaakt.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[..]
Thanks voor de tip! Misschien idd niet eens zo'n slecht idee. Neem aan dat die site qua snelheid ook wel een beetje snel is? Mijn planet webspace is ook wel snel, maar niet altijd even betrouwbaar.
Dat klinkt inderdaad als een groot voordeelquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Voordeel van Flickr is dat foto's makkelijk te doorzoeken zijn, en er worden automatisch thumbnails aangemaakt.
Goede tip! zal ik dan even rekening mee gaan houdenquote:Nadeel is echter dat je bij een gratis Flickr account het high-res origineel niet meer kan benaderen na uploaden, dus bewaar die wel ergens op een andere plaats.
Dat spreekt wel van vertrouwenquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:16 schreef Sersjee het volgende:
Flickr roeleert zo hard dat ik er een Pro Account heb genomen.
Absurde ISO-waardes ookquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Qua bouw is dat echt een geweldig toestel. Niet de kleinste, maar wel heel veel mogelijkheden
. Anders ff bij Mediamarkt ofzo binnen lopen. Kun je 'm iig eens vasthouden
. Online voor 477 euro: http://tweakers.net/pricewatch/245155/canon-powershot-g11.html
Hij zit ook in Enschede zag ikquote:
En staat de winkel van Sien er ook?quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:18 schreef JDude het volgende:
De Sesamstraat bestaat nog echt ook. Volgens Streetview staat er een basisschool. Daar zal meneer Aart dan wel lesgeven.
Ekdom stijl:quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:18 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Fake Blood !!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
KAISER CHIEFS - I PREDICT A RIOT (LIVE @ LOWLANDS 2005)
Op 3FM Live dan.
Nee, idd nietquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:49 schreef -Hans- het volgende:
Hoop toch niet dat Bertolf de nieuwe Megahit wordt...
Ik dacht eerst dat het een hele oude vent wasquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:13 schreef alors het volgende:
[..]
Zooo mooiveel te weinig op de radio.
Ik moet werken bij appiequote:Op dinsdag 10 november 2009 17:25 schreef themauster het volgende:
Was bijna vergeten dat het morgen Sint Maarten is. Dus net gauw even 2 zakken met spekjes gekocht. Hoop wel dat de liedjes wat gevarieerder zijn dan vorig jaar, toen moest ik 20x het zelfde liedje aan horen
quote:
Tjibbe?quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:53 schreef Captain_Slow het volgende:
Jaaaaaaaaaaa hoor, daar is ie weer!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoop dat dat sarcasme was want ik vind hem echt vreselijkquote:Op dinsdag 10 november 2009 18:16 schreef -Hans- het volgende:
Neuh niet Frank... http://www.rtvnoord.nl/muziek/indexsl.asp?actie=totaalbericht&pid=86472
Vreselijk bericht! moeten we nog langer wachten op zijn cover van Hallelujah
Volgens mij is het gewoon een excuus van hem zodat hij niet naar die lege zaal hoeft waar hij op ging tredenquote:Op dinsdag 10 november 2009 18:21 schreef themauster het volgende:
[..]
hoop dat dat sarcasme was want ik vind hem echt vreselijk
Uiteraard !quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:21 schreef themauster het volgende:
[..]
hoop dat dat sarcasme was want ik vind hem echt vreselijk
quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:23 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een excuus van hem zodat hij niet naar die lege zaal hoeft waar hij op ging treden
Goes? Wat moet je in Zeeland? De dijk doorbreken? Andere reden kan ik niet bedenkenquote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Goes? Wat moet je in Zeeland? De dijk doorbreken? Andere reden kan ik niet bedenken.
Dat was ook al bekend hoor. Sander had het 2 3 jaar geleden na het huis zo moeilijk met weer een normaal ritme krijgen dat hij er in ieder geval niet meer in gaat.quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:08 schreef cheese. het volgende:
Sander Lantinga gaat volgens mij niet in het glazen huis, na het lezen van dit berichtje:
http://www.3fm.nl/page/3fm09_rentadj
Zeeland is net zo erg als Flevoland. Ik ben voor het teruggeven van Flevoland aan de Zuiderzeequote:Op dinsdag 10 november 2009 19:02 schreef Noortje. het volgende:
Heuuu ik ben in Dronten geboren.Of nou ja, in Lelystad, maar heb wel drie jaar in Dronten gewoond.
Vandaar dat we verhuisd zijn waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Zeeland is net zo erg als Flevoland. Ik ben voor het teruggeven van Flevoland aan de Zuiderzee
quote:
Windows 7 is juist beter van Vistaquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:20 schreef Noortje. het volgende:
Ik wil ook windows 7, hoor er alleen maar goede verhalen over maar mijn computer trekt dat vast niet.M'n firefox flipt tegenwoordig zelfs als ik meer dan vier tabbladen tegelijk open.
Ik heb geen Vista, dan kan het zeker al helemaal niet? Las net namelijk iets over moeilijk doen met updaten als je geen Engelse Vista hebt.quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Windows 7 is juist beter van Vista.
Als dat flippen voorheen niet was kan het ook dat je PC gewoon volgelopen is met virussen en andere vertragende programma's.quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:20 schreef Noortje. het volgende:
Ik wil ook windows 7, hoor er alleen maar goede verhalen over maar mijn computer trekt dat vast niet.M'n firefox flipt tegenwoordig zelfs als ik meer dan vier tabbladen tegelijk open.
Zie editquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:22 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb geen Vista, dan kan het zeker al helemaal niet? Las net namelijk iets over moeilijk doen met updaten als je geen Engelse Vista hebt.
Nope, heb al duizend keer virusscan gedaan met verschillende programma's, tijdelijke dingen en dergelijke opgeruimt met CCleaner, programma's die ik niet meer gebruikte verwijderd maar het hielp allemaal niets.quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als dat flippen voorheen niet was kan het ook dat je PC gewoon volgelopen is met virussen en andere vertragende programma's.
Met de Windows 7 Upgrade Advisor kan je kijken of je PC Windows 7 wel aan kan. Zie http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=nl&FamilyID=1b544e90-7659-4bd9-9e51-2497c146af15 voor de download.
Dat wordt het dus niet, had er tijdelijk een versie van XP erop gezet, maar daarvoor is geen geldige licentie en de 30 dagen die je krijgt om te activeren zijn voorbij, dus hij is nu moeilijk aan het doenquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:19 schreef Captain_Slow het volgende:
Nu even een 1TB HDD fragmenteren, hopelijk dat Windows 7 morgen binnen is en dat die er dan op kan
Daar kies je een goed nummer voor uit.quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:30 schreef Feivel1 het volgende:
Ik meld me ook ff weer naar een tijdje weggeweest
quote:
Yooooquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:30 schreef Feivel1 het volgende:Ik meld me ook ff weer na een tijdje weggeweest
mms://livemedia.omroep.nl/3fm_webcamquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:35 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe luister/kijk ik die webcam in VLC?
Je UI valt me nu pas op eerlijk gezegd xDquote:
thanxquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:39 schreef gerbenp het volgende:
[..]
mms://livemedia.omroep.nl/3fm_webcam
mn UI?quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je UI valt me nu pas op eerlijk gezegd xD
Hallo! Nog bedankt voor de MetMichielinbadeendsleutelhanger.quote:
Ik wilde net zeggen dat ik het nummer verschrikkelijk vind, maar dat ik dat gewooooo van het publiek wel heeeel kippenvellig vind. Doet me aan Coldplay denken.quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:45 schreef -Hans- het volgende:
Maricha
Blijf het zeer irritant geschreeuw van 30 second to mars. Vooral het eind is zoooooooo overdreven.
Ik weet niet hoor, maar ik vind het zo over de top. Zo nep gewoon, weet niet. 't doet mij niet veel. Dan ga ik toch maar voor de domino'squote:Op dinsdag 10 november 2009 19:47 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen dat ik het nummer verschrikkelijk vind, maar dat ik dat gewooooo van het publiek wel heeeel kippenvellig vind. Doet me aan Coldplay denken.
* Ofyles2 nog steeds hoopt op Coldplay op nummer 1 in de Top2000.quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:47 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen dat ik het nummer verschrikkelijk vind, maar dat ik dat gewooooo van het publiek wel heeeel kippenvellig vind. Doet me aan Coldplay denken.
Of anders koop je even een OS in de plaatselijke kiosk.quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:20 schreef Noortje. het volgende:
Hoe zei je?quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Of anders koop je even een OS in de plaatselijke kiosk.
Een Linux distro bedoelde ik, geen gezeur met licenties. Maar je moet wel alles zelf installeren.quote:
Dat verklaart een hoop!quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Een Linux distro bedoelde ik.
Chelsea Dagger nu!![]()
Dan verwacht ik ook Fake Blood - Mars.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:08 schreef Sirolf het volgende:
Toch opvallend dat de SR-platen de afgelopen weken weer opvallend vaak voorbij komen. Blijkbaar is de muziekredactie al helemaal in SR-sferen.
Mars.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan verwacht ik ook Fake Blood - Mars.
Fake Blood is al teveel te horen de afgelopen tijd. Jordy van Loon daarentegen...quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan verwacht ik ook Fake Blood - Mars.
Aan de hoogste boom met Jordy van L. Naast Yvon Jaspersquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Fake Blood is al teveel te horen de afgelopen tijd. Jordy van Loon daarentegen...
Hopelijk weet hij Groningen niet te vinden.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Fake Blood is al teveel te horen de afgelopen tijd. Jordy van Loon daarentegen...
Anders ga ik in bad namelijk.quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:22 schreef Noortje. het volgende:
Michiel/Maricha, worden er vandaag nog kaarten weggegeven voor Extrema?
Ja, je UIers nou goedquote:
Ik vind het toch wel leuk. Weer 600 posts per nacht maken.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:38 schreef Sirolf het volgende:
Maandag 7 december dus de bekendmaking van de Serious Request DJ's van dit jaar. Spannend!
in welk program?quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:38 schreef Sirolf het volgende:
Maandag 7 december dus de bekendmaking van de Serious Request DJ's van dit jaar. Spannend!
net als vorig jaar worden ze uit de uitzending gehaaldquote:
Mijn maximum van dit jaar staat op 338, genoeg voor een eerste plaats.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:40 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel leuk. Weer 600 posts per nacht maken.
moet met de sr toch makkelijk haalbaar zijnquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Mijn maximum van dit jaar staat op 338, genoeg voor een eerste plaats.
Eerste keer dat ik hoop dat we 4 uur lang naar Giel kunnen luisterenquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
net als vorig jaar worden ze uit de uitzending gehaald
kortom geen weekend jocks, dus geen domien
Als ik maandag 7 december iemand anders hoor (Sander Guis uitgezonderd, want Giel kan af en toe verlaat zijn), dan is het niet goed.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:50 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik hoop dat we 4 uur lang naar Giel kunnen luisteren
Op de zondag zou ik dat klaar kunnen spelen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
moet met de sr toch makkelijk haalbaar zijn
Weet jij het al ?quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:38 schreef Sirolf het volgende:
Nee hoor, meer stressquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
yyyyyyyyyyyyyoooooooo. Dat is klote! Je hebt vast de Mexicaanse griep !!!11
Nee, ik wist alleen die datum sinds gisteren en nog wat andere huishoudelijke SR-zaken. Verder weet ik evenveel als jullie.quote:
Tegenwoordig valt elke vorm van pijn/hoesten al snel onder het kopje Mexicaanse griep. Althans, daar begint het wel op te lijken als je ziet hoeveel aandacht de media besteedt aan de Mexicaanse griep. Maar sterkte! Vanavond dan maar even kijken naar de Rijdende rechter? leuk programma om weer bij tot rust te komenquote:
Straks maar gaan strijken misschien gaat het over.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tegenwoordig valt elke vorm van pijn/hoesten al snel onder het kopje Mexicaanse griep. Althans, daar begint het wel op te lijken als je ziet hoeveel aandacht de media besteedt aan de Mexicaanse griep. Maar sterkte! Vanavond dan maar even kijken naar de Rijdende rechter? leuk programma om weer bij tot rust te komen.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tegenwoordig valt elke vorm van pijn/hoesten al snel onder het kopje Mexicaanse griep. Althans, daar begint het wel op te lijken als je ziet hoeveel aandacht de media besteedt aan de Mexicaanse griep. Maar sterkte! Vanavond dan maar even kijken naar de Rijdende rechter? leuk programma om weer bij tot rust te komen.
Dat wordt weer smullenquote:Van ruilen komt huilen. Dat blijkt wanneer de familie Nijhof van bok ruilt met de familie Buitenhuis. Beide fokkers zoeken op hetzelfde moment een nieuwe dekbok. Een bokkenruil lijkt dan een logische oplossing en dus ruilen ze van bok. Er worden alleen geen duidelijke afspraken gemaakt. Nijhof beweert dat het om een ruil van twee jaar gaat. Buitenhuis zegt dat een ruil een ruil is en dat hij voor altijd de eigenaar van bok Black Jack is. Hij peinst er niet over om de bok terug te geven. Allemaal denken ze juist te hebben gehandeld, maar wie zal uiteindelijk het bokje zijn?
Huh dodelijk ongeval op het spoor?quote:
Bild gaat bovendien ook uit van zelfmoord.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:13 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Huh dodelijk ongeval op het spoor?
WTF
Hangover?quote:
hoorde het net op het nieuws, schokkend!quote:
Het was idd Sexy Bitch en daarna hoorde ik Pappiloin van de Editors, die derde hoorde ik ook nietquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:30 schreef Sirolf het volgende:
It's Not Fair en Sexy Bitch herkende ik iig, maar die derde...
Derde was Not Fair.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:32 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Het was idd Sexy Bitch en daarna hoorde ik Pappiloin van de Editors, die derde hoorde ik ook niet![]()
Temper Trap![]()
misschien is Michiel m moeiquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:48 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik heb nog geen I think I like it![]()
Gehoord
![]()
![]()
Hoewel dit nummer ook wel lekker is
KOMTIE DAN HE!quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:48 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik heb nog geen I think I like it![]()
Gehoord
![]()
![]()
Hoewel dit nummer ook wel lekker is
Health City, waar mag die zitten ?quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:08 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Straks maar gaan strijken misschien gaat het over.
Daarna HIMYM S05E07 kijken en nog wat andere dingen doen o.a. studeren en oriënteren op een fitness centrum. Heeft iemand ervaring met Health City (is in ieder geval op zondag open)?
Uiteindelijk zal het wel weer 1 uur worden dat ik in bed lig en om half 7 gaat de wekker weer
Dat dusquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:02 schreef Noortje. het volgende:
Steeds blabla kaarten voor Extrema maar ik heb nog niks gehoord.En nu ga ik slapen. Trusten.
Het is een keten door heel Nederland.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Health City, waar mag die zitten ?
Werd vrijdag ook al verteld in Ekstra Weekend, hadden veel luisteraars gemaild dus Gerard zei het maarquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:38 schreef Sirolf het volgende:
Ah, nooit van gehoord. Sorryquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:04 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Het is een keten door heel Nederland.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:14 schreef Noortje. het volgende:
Franzzzzzzzzzzzzzzzzzzz![]()
![]()
![]()
Nu wel weg, doeiiii trusten slaap lekker ik houd heel veel van jullieeeee
![]()
Ohja? Was me niet opgevallen...quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:04 schreef themauster het volgende:
[..]
Werd vrijdag ook al verteld in Ekstra Weekend, hadden veel luisteraars gemaild dus Gerard zei het maar
Laaaa. Lalalalaaaa. Ulysses.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]![]()
. Nou doei he !
![]()
.
Ulysses zou ik graag weer eens horen
Bizar inderdaadquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:29 schreef themauster het volgende:
http://rtvnoord.nl/nieuws/indexwm.asp?actie=totaalbericht&pid=86480vast weer de kutjeugd van de Z-side
Hansquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:32 schreef -Hans- het volgende:Florence And The Machine - Rabbit Heart
SOrry!quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:39 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Hansscheer je weg hier! Rijdende rechter is
Ik zat op de fiets toen Michiel hem draaide! Prachtig terwijl je door het al stilletjes in feestverlichting gehulde Amsterdam fietst!quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:13 schreef Sersjee het volgende:
Dit valt me toch weer vies tegen.
Wordt door Michiel (wie anders?!) een van Johan's prijsnummers gedraaid, is er niemand die ook maar een reactie plaatst...
Moet je luisteren! En die clip! Tuinkabouters! Die vallen!
* Sersjee buigt mismoedig het hoofd en schuifelt al verwensingen over die cultuurbarbaren mompelend richting BBC2...
Schandalig inderdaadquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:13 schreef Sersjee het volgende:
Wordt door Michiel (wie anders?!) een van Johan's prijsnummers gedraaid, is er niemand die ook maar een reactie plaatst...
* Sersjee buigt mismoedig het hoofd en schuifelt al verwensingen over die cultuurbarbaren mompelend richting BBC2...
Zeelandquote:Op woensdag 11 november 2009 00:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Middagje Vlissingen in beeld: http://www.flickr.com/photos/roeljewel/sets/72157622778275398/
Weinig mis mee iddquote:
ach beide hebben prachtige streekzangers , blof en rowwen hezequote:Op woensdag 11 november 2009 01:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Weinig mis mee idd. Natuurlijk heel ander landschap dan hier (plat), maar daardoor wel mooi
.
Ga ik doenquote:Op woensdag 11 november 2009 07:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
adviseer je gewoon niet te luisteren zoals merendeel doet van het topic
Elke dag rond 07:45/07:30 geloof ikquote:Op woensdag 11 november 2009 08:15 schreef Patch het volgende:
Dat item van "Begin de dag met een dansje", is dat elke werkdag en rond dezelfde (welke?) tijd?
Offtopic: welcome back!quote:Op woensdag 11 november 2009 08:09 schreef Barney_Stinson het volgende:
Misschien wil de Taliban Giel wel hebben
Ik was anderszins verwikkeld. Hoewel ik nu toch het gevoel heb je tekort te doen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:13 schreef Sersjee het volgende:
meestal iets na 7.30quote:Op woensdag 11 november 2009 08:15 schreef Patch het volgende:
Dat item van "Begin de dag met een dansje", is dat elke werkdag en rond dezelfde (welke?) tijd?
friendly fire is ook okequote:Op woensdag 11 november 2009 08:09 schreef Barney_Stinson het volgende:
Misschien wil de Taliban Giel wel hebben
je luisterdequote:Op woensdag 11 november 2009 09:10 schreef Zapper het volgende:
"Sjongejongejonge"
Ik ga weer switchen.
Ja ik eindig de werkdag altijd met C&S, dus bij aanvang staat 'ie op 3FM.quote:
Hou het nog 10 minuten volquote:Op woensdag 11 november 2009 09:38 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ja ik eindig de werkdag altijd met C&S, dus bij aanvang staat 'ie op 3FM.
Ekdom hoor ik haast nooit, omdat ik Giel niet overleef
Dat je uberhaubt nog bent gaan slapenquote:Op woensdag 11 november 2009 09:51 schreef Piles het volgende:
Ik wil ook slapen
Vannacht van half 3 tot 7 uur geslapen, en zometeen een presentatie in het MT![]()
![]()
Maar concert Arctic Monkeys was tof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |