Hoe zei je?quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Of anders koop je even een OS in de plaatselijke kiosk.
Een Linux distro bedoelde ik, geen gezeur met licenties. Maar je moet wel alles zelf installeren.quote:
Dat verklaart een hoop!quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Een Linux distro bedoelde ik.
Chelsea Dagger nu!![]()
Dan verwacht ik ook Fake Blood - Mars.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:08 schreef Sirolf het volgende:
Toch opvallend dat de SR-platen de afgelopen weken weer opvallend vaak voorbij komen. Blijkbaar is de muziekredactie al helemaal in SR-sferen.
Mars.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan verwacht ik ook Fake Blood - Mars.
Fake Blood is al teveel te horen de afgelopen tijd. Jordy van Loon daarentegen...quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan verwacht ik ook Fake Blood - Mars.
Aan de hoogste boom met Jordy van L. Naast Yvon Jaspersquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Fake Blood is al teveel te horen de afgelopen tijd. Jordy van Loon daarentegen...
Hopelijk weet hij Groningen niet te vinden.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Fake Blood is al teveel te horen de afgelopen tijd. Jordy van Loon daarentegen...
Anders ga ik in bad namelijk.quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:22 schreef Noortje. het volgende:
Michiel/Maricha, worden er vandaag nog kaarten weggegeven voor Extrema?
Ja, je UIers nou goedquote:
Ik vind het toch wel leuk. Weer 600 posts per nacht maken.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:38 schreef Sirolf het volgende:
Maandag 7 december dus de bekendmaking van de Serious Request DJ's van dit jaar. Spannend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |