Zeeland is net zo erg als Flevoland. Ik ben voor het teruggeven van Flevoland aan de Zuiderzeequote:Op dinsdag 10 november 2009 19:02 schreef Noortje. het volgende:
Heuuu ik ben in Dronten geboren.Of nou ja, in Lelystad, maar heb wel drie jaar in Dronten gewoond.
Vandaar dat we verhuisd zijn waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Zeeland is net zo erg als Flevoland. Ik ben voor het teruggeven van Flevoland aan de Zuiderzee
quote:
Windows 7 is juist beter van Vistaquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:20 schreef Noortje. het volgende:
Ik wil ook windows 7, hoor er alleen maar goede verhalen over maar mijn computer trekt dat vast niet.M'n firefox flipt tegenwoordig zelfs als ik meer dan vier tabbladen tegelijk open.
Ik heb geen Vista, dan kan het zeker al helemaal niet? Las net namelijk iets over moeilijk doen met updaten als je geen Engelse Vista hebt.quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Windows 7 is juist beter van Vista.
Als dat flippen voorheen niet was kan het ook dat je PC gewoon volgelopen is met virussen en andere vertragende programma's.quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:20 schreef Noortje. het volgende:
Ik wil ook windows 7, hoor er alleen maar goede verhalen over maar mijn computer trekt dat vast niet.M'n firefox flipt tegenwoordig zelfs als ik meer dan vier tabbladen tegelijk open.
Zie editquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:22 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb geen Vista, dan kan het zeker al helemaal niet? Las net namelijk iets over moeilijk doen met updaten als je geen Engelse Vista hebt.
Nope, heb al duizend keer virusscan gedaan met verschillende programma's, tijdelijke dingen en dergelijke opgeruimt met CCleaner, programma's die ik niet meer gebruikte verwijderd maar het hielp allemaal niets.quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als dat flippen voorheen niet was kan het ook dat je PC gewoon volgelopen is met virussen en andere vertragende programma's.
Met de Windows 7 Upgrade Advisor kan je kijken of je PC Windows 7 wel aan kan. Zie http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=nl&FamilyID=1b544e90-7659-4bd9-9e51-2497c146af15 voor de download.
Dat wordt het dus niet, had er tijdelijk een versie van XP erop gezet, maar daarvoor is geen geldige licentie en de 30 dagen die je krijgt om te activeren zijn voorbij, dus hij is nu moeilijk aan het doenquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:19 schreef Captain_Slow het volgende:
Nu even een 1TB HDD fragmenteren, hopelijk dat Windows 7 morgen binnen is en dat die er dan op kan
Daar kies je een goed nummer voor uit.quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:30 schreef Feivel1 het volgende:
Ik meld me ook ff weer naar een tijdje weggeweest
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |