Derde was Not Fair.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:32 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Het was idd Sexy Bitch en daarna hoorde ik Pappiloin van de Editors, die derde hoorde ik ook niet![]()
Temper Trap![]()
misschien is Michiel m moeiquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:48 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik heb nog geen I think I like it![]()
Gehoord
![]()
![]()
Hoewel dit nummer ook wel lekker is
KOMTIE DAN HE!quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:48 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik heb nog geen I think I like it![]()
Gehoord
![]()
![]()
Hoewel dit nummer ook wel lekker is
Health City, waar mag die zitten ?quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:08 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Straks maar gaan strijken misschien gaat het over.
Daarna HIMYM S05E07 kijken en nog wat andere dingen doen o.a. studeren en oriënteren op een fitness centrum. Heeft iemand ervaring met Health City (is in ieder geval op zondag open)?
Uiteindelijk zal het wel weer 1 uur worden dat ik in bed lig en om half 7 gaat de wekker weer
Dat dusquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:02 schreef Noortje. het volgende:
Steeds blabla kaarten voor Extrema maar ik heb nog niks gehoord.En nu ga ik slapen. Trusten.
Het is een keten door heel Nederland.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Health City, waar mag die zitten ?
Werd vrijdag ook al verteld in Ekstra Weekend, hadden veel luisteraars gemaild dus Gerard zei het maarquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:38 schreef Sirolf het volgende:
Maandag 7 december dus de bekendmaking van de Serious Request DJ's van dit jaar. Spannend!
Ah, nooit van gehoord. Sorryquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:04 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Het is een keten door heel Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |