in welk program?quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:38 schreef Sirolf het volgende:
Maandag 7 december dus de bekendmaking van de Serious Request DJ's van dit jaar. Spannend!
net als vorig jaar worden ze uit de uitzending gehaaldquote:
Mijn maximum van dit jaar staat op 338, genoeg voor een eerste plaats.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:40 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel leuk. Weer 600 posts per nacht maken.
moet met de sr toch makkelijk haalbaar zijnquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Mijn maximum van dit jaar staat op 338, genoeg voor een eerste plaats.
Eerste keer dat ik hoop dat we 4 uur lang naar Giel kunnen luisterenquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
net als vorig jaar worden ze uit de uitzending gehaald
kortom geen weekend jocks, dus geen domien
Als ik maandag 7 december iemand anders hoor (Sander Guis uitgezonderd, want Giel kan af en toe verlaat zijn), dan is het niet goed.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:50 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik hoop dat we 4 uur lang naar Giel kunnen luisteren
Op de zondag zou ik dat klaar kunnen spelen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
moet met de sr toch makkelijk haalbaar zijn
Weet jij het al ?quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:38 schreef Sirolf het volgende:
Maandag 7 december dus de bekendmaking van de Serious Request DJ's van dit jaar. Spannend!
Nee hoor, meer stressquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
yyyyyyyyyyyyyoooooooo. Dat is klote! Je hebt vast de Mexicaanse griep !!!11
Nee, ik wist alleen die datum sinds gisteren en nog wat andere huishoudelijke SR-zaken. Verder weet ik evenveel als jullie.quote:
Tegenwoordig valt elke vorm van pijn/hoesten al snel onder het kopje Mexicaanse griep. Althans, daar begint het wel op te lijken als je ziet hoeveel aandacht de media besteedt aan de Mexicaanse griep. Maar sterkte! Vanavond dan maar even kijken naar de Rijdende rechter? leuk programma om weer bij tot rust te komenquote:
Straks maar gaan strijken misschien gaat het over.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tegenwoordig valt elke vorm van pijn/hoesten al snel onder het kopje Mexicaanse griep. Althans, daar begint het wel op te lijken als je ziet hoeveel aandacht de media besteedt aan de Mexicaanse griep. Maar sterkte! Vanavond dan maar even kijken naar de Rijdende rechter? leuk programma om weer bij tot rust te komen.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tegenwoordig valt elke vorm van pijn/hoesten al snel onder het kopje Mexicaanse griep. Althans, daar begint het wel op te lijken als je ziet hoeveel aandacht de media besteedt aan de Mexicaanse griep. Maar sterkte! Vanavond dan maar even kijken naar de Rijdende rechter? leuk programma om weer bij tot rust te komen.
Dat wordt weer smullenquote:Van ruilen komt huilen. Dat blijkt wanneer de familie Nijhof van bok ruilt met de familie Buitenhuis. Beide fokkers zoeken op hetzelfde moment een nieuwe dekbok. Een bokkenruil lijkt dan een logische oplossing en dus ruilen ze van bok. Er worden alleen geen duidelijke afspraken gemaakt. Nijhof beweert dat het om een ruil van twee jaar gaat. Buitenhuis zegt dat een ruil een ruil is en dat hij voor altijd de eigenaar van bok Black Jack is. Hij peinst er niet over om de bok terug te geven. Allemaal denken ze juist te hebben gehandeld, maar wie zal uiteindelijk het bokje zijn?
Huh dodelijk ongeval op het spoor?quote:
Bild gaat bovendien ook uit van zelfmoord.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:13 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Huh dodelijk ongeval op het spoor?
WTF
Hangover?quote:
hoorde het net op het nieuws, schokkend!quote:
Het was idd Sexy Bitch en daarna hoorde ik Pappiloin van de Editors, die derde hoorde ik ook nietquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:30 schreef Sirolf het volgende:
It's Not Fair en Sexy Bitch herkende ik iig, maar die derde...
Derde was Not Fair.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:32 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Het was idd Sexy Bitch en daarna hoorde ik Pappiloin van de Editors, die derde hoorde ik ook niet![]()
Temper Trap![]()
misschien is Michiel m moeiquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:48 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik heb nog geen I think I like it![]()
Gehoord
![]()
![]()
Hoewel dit nummer ook wel lekker is
KOMTIE DAN HE!quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:48 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik heb nog geen I think I like it![]()
Gehoord
![]()
![]()
Hoewel dit nummer ook wel lekker is
Health City, waar mag die zitten ?quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:08 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Straks maar gaan strijken misschien gaat het over.
Daarna HIMYM S05E07 kijken en nog wat andere dingen doen o.a. studeren en oriënteren op een fitness centrum. Heeft iemand ervaring met Health City (is in ieder geval op zondag open)?
Uiteindelijk zal het wel weer 1 uur worden dat ik in bed lig en om half 7 gaat de wekker weer
Dat dusquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:02 schreef Noortje. het volgende:
Steeds blabla kaarten voor Extrema maar ik heb nog niks gehoord.En nu ga ik slapen. Trusten.
Het is een keten door heel Nederland.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Health City, waar mag die zitten ?
Werd vrijdag ook al verteld in Ekstra Weekend, hadden veel luisteraars gemaild dus Gerard zei het maarquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:38 schreef Sirolf het volgende:
Ah, nooit van gehoord. Sorryquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:04 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Het is een keten door heel Nederland.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:14 schreef Noortje. het volgende:
Franzzzzzzzzzzzzzzzzzzz![]()
![]()
![]()
Nu wel weg, doeiiii trusten slaap lekker ik houd heel veel van jullieeeee
![]()
Ohja? Was me niet opgevallen...quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:04 schreef themauster het volgende:
[..]
Werd vrijdag ook al verteld in Ekstra Weekend, hadden veel luisteraars gemaild dus Gerard zei het maar
Laaaa. Lalalalaaaa. Ulysses.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]![]()
. Nou doei he !
![]()
.
Ulysses zou ik graag weer eens horen
Bizar inderdaadquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:29 schreef themauster het volgende:
http://rtvnoord.nl/nieuws/indexwm.asp?actie=totaalbericht&pid=86480vast weer de kutjeugd van de Z-side
Hansquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:32 schreef -Hans- het volgende:Florence And The Machine - Rabbit Heart
SOrry!quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:39 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Hansscheer je weg hier! Rijdende rechter is
Ik zat op de fiets toen Michiel hem draaide! Prachtig terwijl je door het al stilletjes in feestverlichting gehulde Amsterdam fietst!quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:13 schreef Sersjee het volgende:
Dit valt me toch weer vies tegen.
Wordt door Michiel (wie anders?!) een van Johan's prijsnummers gedraaid, is er niemand die ook maar een reactie plaatst...
Moet je luisteren! En die clip! Tuinkabouters! Die vallen!
* Sersjee buigt mismoedig het hoofd en schuifelt al verwensingen over die cultuurbarbaren mompelend richting BBC2...
Schandalig inderdaadquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:13 schreef Sersjee het volgende:
Wordt door Michiel (wie anders?!) een van Johan's prijsnummers gedraaid, is er niemand die ook maar een reactie plaatst...
* Sersjee buigt mismoedig het hoofd en schuifelt al verwensingen over die cultuurbarbaren mompelend richting BBC2...
Zeelandquote:Op woensdag 11 november 2009 00:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Middagje Vlissingen in beeld: http://www.flickr.com/photos/roeljewel/sets/72157622778275398/
Weinig mis mee iddquote:
ach beide hebben prachtige streekzangers , blof en rowwen hezequote:Op woensdag 11 november 2009 01:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Weinig mis mee idd. Natuurlijk heel ander landschap dan hier (plat), maar daardoor wel mooi
.
Ga ik doenquote:Op woensdag 11 november 2009 07:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
adviseer je gewoon niet te luisteren zoals merendeel doet van het topic
Elke dag rond 07:45/07:30 geloof ikquote:Op woensdag 11 november 2009 08:15 schreef Patch het volgende:
Dat item van "Begin de dag met een dansje", is dat elke werkdag en rond dezelfde (welke?) tijd?
Offtopic: welcome back!quote:Op woensdag 11 november 2009 08:09 schreef Barney_Stinson het volgende:
Misschien wil de Taliban Giel wel hebben
Ik was anderszins verwikkeld. Hoewel ik nu toch het gevoel heb je tekort te doen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:13 schreef Sersjee het volgende:
meestal iets na 7.30quote:Op woensdag 11 november 2009 08:15 schreef Patch het volgende:
Dat item van "Begin de dag met een dansje", is dat elke werkdag en rond dezelfde (welke?) tijd?
friendly fire is ook okequote:Op woensdag 11 november 2009 08:09 schreef Barney_Stinson het volgende:
Misschien wil de Taliban Giel wel hebben
je luisterdequote:Op woensdag 11 november 2009 09:10 schreef Zapper het volgende:
"Sjongejongejonge"
Ik ga weer switchen.
Ja ik eindig de werkdag altijd met C&S, dus bij aanvang staat 'ie op 3FM.quote:
Hou het nog 10 minuten volquote:Op woensdag 11 november 2009 09:38 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ja ik eindig de werkdag altijd met C&S, dus bij aanvang staat 'ie op 3FM.
Ekdom hoor ik haast nooit, omdat ik Giel niet overleef
Dat je uberhaubt nog bent gaan slapenquote:Op woensdag 11 november 2009 09:51 schreef Piles het volgende:
Ik wil ook slapen
Vannacht van half 3 tot 7 uur geslapen, en zometeen een presentatie in het MT![]()
![]()
Maar concert Arctic Monkeys was tof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |