Is moeilijk te zeggen zo, je moet eigenlijk foto's zien van nagels die ze gezet heeft om dat echt te beoordelen.quote:Op maandag 9 november 2009 19:19 schreef Debsterr het volgende:
Dames, jullie mening over deze nagels?
http://link.marktplaats.nl/278085057
Mag ik nog een foto zien van jouw eigen nagels?quote:Op maandag 9 november 2009 19:19 schreef Debsterr het volgende:
Dames, jullie mening over deze nagels?
http://link.marktplaats.nl/278085057
Oei.quote:Op maandag 9 november 2009 19:31 schreef maartjeh het volgende:
Oh mennn. Ik heb al een hele tijd acrylnagels. Maar de vrouw waar ik ze liet zetten weekte de acryl er steeds af met pure aceton. Superslecht natuurlijk, ga woensdag naar iemand anders en die vijlt gewoon, en doet gel ipv acryl.
Maar nu wil ik vandaag m'n hemdje in m'n broek doen op m'n werk, KNAK AAAAUW. M'n acryl van m'n middelvinger in 3 stukken gebroken en m'n eigen nagel meegetrokken en gescheurd. Zit enkel nog een velletje op.![]()
quote:Op maandag 9 november 2009 19:31 schreef maartjeh het volgende:
Oh mennn. Ik heb al een hele tijd acrylnagels. Maar de vrouw waar ik ze liet zetten weekte de acryl er steeds af met pure aceton. Superslecht natuurlijk, ga woensdag naar iemand anders en die vijlt gewoon, en doet gel ipv acryl.
Auw...quote:
Maar nu wil ik vandaag m'n hemdje in m'n broek doen op m'n werk, KNAK AAAAUW. M'n acryl van m'n middelvinger in 3 stukken gebroken en m'n eigen nagel meegetrokken en gescheurd. Zit enkel nog een velletje op.![]()
quote:Op maandag 9 november 2009 19:33 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Mag ik nog een foto zien van jouw eigen nagels?
Och meiske, als ze die verpesten...dan zijn het wel zulke druiven...quote:
Ik heb woensdag een eerste afspraak met haar staan, dus ik laat haar gewoon meteen alles eraf vijlen. Even vragen wat ik met die ene nagel moet, waarvan de helft enkel nog bestaat uit één laagje nagel (van de 3). Vraag me af of ze daar gewoon gel overheen kan zetten.. Zou dat gaan?quote:Op maandag 9 november 2009 19:33 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oei.![]()
Wel een goed moment om je nieuwe nagelstyliste te testen. Bel haar om te vragen of ze morgen nog even tijd heeft om die ene nagel te fixen voor je.
Okay, cool. Jij hebt er verstand van dus dan moet het goedkomen!quote:Op maandag 9 november 2009 19:41 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Och meiske, als ze die verpesten...dan zijn het wel zulke druiven...
Zien er alle twee (nagelstylistes) goed uit.
Gewoon doen! Komt helemaal goed.
Zou dat niet doen..dat gaat heel zeer doen...quote:Op maandag 9 november 2009 19:41 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik heb woensdag een eerste afspraak met haar staan, dus ik laat haar gewoon meteen alles eraf vijlen. Even vragen wat ik met die ene nagel moet, waarvan de helft enkel nog bestaat uit één laagje nagel (van de 3). Vraag me af of ze daar gewoon gel overheen kan zetten.. Zou dat gaan?
quote:Op maandag 9 november 2009 19:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Okay, cool. Jij hebt er verstand van dus dan moet het goedkomen!
Overigens, ik ga gewoon eerst de goedkoopste uitproberen, die foto's vond ik sowieso al wat beter en die zit hier volgens mij super dichtbij!
quote:Op maandag 9 november 2009 19:42 schreef Oblivion het volgende:
Zou wel even vragen of ze met een boor OP je nagels aan de gang gaan, dat moet je niet willen..
Daar was ik al bang voor. Nouja, even kijken wat zij d'r van zegt woensdag. Want ik heb dit al 1 keer eerder gehad bij dat meisje waar ik die acryl liet zetten (ofja, mijn nagels zijn gewoon echt rot en pijnlijk door dat afweken.) maar zij zei steeds dat dat normaal was en niet erg. Ja ammehoela.quote:Op maandag 9 november 2009 19:48 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Zou dat niet doen..dat gaat heel zeer doen...
Door wrijving van de gel die reageert op de UV lamp ontstaat er warmte, dan ga je echt gillen, als ze het ook maar een fractie te dik zet.![]()
Tip eroverheen gaat dan wel weer, tip strak vijlen en daar de gel op doen.
Jah!quote:
Ooooooh.. hihi ik ben een nageln00bquote:Op maandag 9 november 2009 19:54 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Jah!
Je wilt graag met de hand gevijld worden!
Anders zitten ze met een boor OP je nagels om de handel af te vijlen.
ik lak me nagels altijd, ik hoef dus geen glansquote:Op maandag 9 november 2009 18:52 schreef MinderMutsig het volgende:
Neuh, ik weet alleen een nagelstyliste in Noord-Holland die ik vertrouw met mijn nagels maar jullie wonen beide te ver weg.![]()
Je zou trouwens over acryl ook een toplaag gel kunnen laten zetten zodat je wel die mooie glans hebt.
weet je toevallig ook hoe duur ongeveer, ik vind ze zoetquote:Op maandag 9 november 2009 19:48 schreef moussy het volgende:
MiMu, die koffertjes worden los verkocht
Ja, zij weekte mijn acryl elke 3 weken af. Dat heeft ze nu een keer of 6 gedaan, maar ik hou geen eigen nagels meer over.quote:Op maandag 9 november 2009 19:53 schreef Oblivion het volgende:
Ze vond het afweken normaal?
Ik doe dit toch al 20 jaar , ik heb er nog nooit van gehoord, behalve als men geen nagels meer wil hebben, dan pak je dus de aceton.
Ehehe, deed ik altijd met m'n tanden.quote:Op maandag 9 november 2009 20:00 schreef vain het volgende:
Hoe krijg ik flesjes open die al een behoorlijke tijd dicht zitten en muurvast zijn komen te zitten? Warm water? Weken in remover?? Ennuh hoe voorkom ik het???
Thanks! Ze zijn wel echt heel lief.quote:Op maandag 9 november 2009 19:48 schreef moussy het volgende:
MiMu, die koffertjes worden los verkocht
Heb ik al geprobeerd en heb nu dus knallende koppijn!quote:Op maandag 9 november 2009 20:02 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ehehe, deed ik altijd met m'n tanden.
Haha, herkenbaar. Beter is zo'n tang.quote:Op maandag 9 november 2009 20:02 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ehehe, deed ik altijd met m'n tanden.
Volgens mij was de grootste maat 2,49.. ik heb ze hier al een tijdje niet meer gezien bedenk ik me net.quote:Op maandag 9 november 2009 19:55 schreef Kleintje19 het volgende:
weet je toevallig ook hoe duur ongeveer, ik vind ze zoeten alles hier begint toch wel vol te raken
Warm water.quote:Op maandag 9 november 2009 20:00 schreef vain het volgende:
Hoe krijg ik flesjes open die al een behoorlijke tijd dicht zitten en muurvast zijn komen te zitten? Warm water? Weken in remover?? Ennuh hoe voorkom ik het???
Opvullen met acryl is juist perfect, dat hoef je alleen maar een beetje plat te vijlen en dan op te ruwen en je boetseert het er zo weer overheen.quote:Op maandag 9 november 2009 19:58 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ja, zij weekte mijn acryl elke 3 weken af. Dat heeft ze nu een keer of 6 gedaan, maar ik hou geen eigen nagels meer over.Het is toch beter om een dun laagje acryl/gel te laten zitten en daar overheen te werken?
http://www.viis.ee/storequote:Op maandag 9 november 2009 20:04 schreef FijieStar het volgende:
heb gisteren een bestelling geplaatst op transdesign en had vandaag al een betalingsverzoek![]()
en nu wachten![]()
die french met QT en OMG is echt super nu wil ik dus ook QT
Ik ga nu eens uitkijken voor Nfu-Oh...
Ja, zij 'deed niet aan opvullen'.quote:Op maandag 9 november 2009 20:05 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Opvullen met acryl is juist perfect, dat hoef je alleen maar een beetje plat te vijlen en dan op te ruwen en je boetseert het er zo weer overheen.
Met gel moet je wel iets meer afvijlen, omdat je niet echt een gat ermee kan opvullen. (is te vloeibaar)
Wat een trut heb je gehad... Bah, ik word niet goed van die prutsers.
ach dankjewl MiMu::: ik was naar die site die in de OP staat (winkelplein)quote:
quote:Op maandag 9 november 2009 20:08 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ja, zij 'deed niet aan opvullen'.
Ik ben niet gek van gel...quote:
Ik heb zelf ook gel gezet, maar vind het teveel moeite en neem de tijd er niet voor om 't bij mezelf te doen.
Hm ja, ik vind acryl persoonlijk ook fijner. Maar kan verder hier in Breda niemand vinden die acryl zet, en die vrouw waar ik woensdag heenga zet bij veel meiden die ik ken gel en dat ziet er altijd goed uit. Dus vandaar gel.quote:Op maandag 9 november 2009 20:14 schreef Oblivion het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik ben niet gek van gel...
Acryl is sterker en ik kan het net zo dun zetten als gel.
(al dan niet dunner)
quote:Op maandag 9 november 2009 20:15 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Hm ja, ik vind acryl persoonlijk ook fijner. Maar kan verder hier in Breda niemand vinden die acryl zet, en die vrouw waar ik woensdag heenga zet bij veel meiden die ik ken gel en dat ziet er altijd goed uit. Dus vandaar gel.
Zeker weten, is nog gevaarlijk ook dat lucht. (blijft vaak water in zitten)quote:
Heb nu ALTIJD heel veel lucht langs de randen en dat irriteert me mateloos, en voor 't geld wat ik ervoor neerleg mag ik ook wel iets meer verwachten dan na een week zoveel lucht dat ze d'r af knallen.
Ik heb wel eens een paarse met blauw-groene flakes gepost maar die jij bedoelt was volgens mij van snkr en dan was het #51. Die is zoooooo mooi, ik wil hem ook.quote:Op maandag 9 november 2009 20:13 schreef FijieStar het volgende:
[..]
ach dankjewl MiMu::: ik was naar die site die in de OP staat (winkelplein)
Ik herinner me (een paar delen geleden) dat jij echt prachtige glitters had van Nfu Oh (groen en rood? over een zwarte nagellak??) Ga eens gaan snuffelen in de vorige delen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |