Ik claim alleen mijn thee... jij had toch al wat sterkers?quote:Op zondag 8 november 2009 22:45 schreef BrandX het volgende:
geweldige TT
MPG mag blijven, en DM moet niet miepen
Voor jou Champagnepils.quote:Op zondag 8 november 2009 22:45 schreef FFSletop het volgende:
Over bier gesproken... welke is het lekkerst?
Met rivella niet neequote:Op zondag 8 november 2009 22:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor jou Champagnepils.
En voor het overige ga ik een, in de ogen van sommigen, heidense opmerking maken: bier is helemaal niet lekker.
Op basis van welke bieren baseer jij die uitspraak?quote:Op zondag 8 november 2009 22:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor jou Champagnepils.
En voor het overige ga ik een, in de ogen van sommigen, heidense opmerking maken: bier is helemaal niet lekker.
Paintshop Pro is ook voor fotobewerking, niet voor tekstverwerking.quote:Op zondag 8 november 2009 22:47 schreef FFSletop het volgende:
Oh en dat over dat typen op een PsP: Gf zei hetzelfde. kijk maar in KSC 1526
barbaarquote:Op zondag 8 november 2009 22:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor jou Champagnepils.
Alle bierenquote:Op zondag 8 november 2009 22:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Op basis van welke bieren baseer jij die uitspraak?
Tonic vanavondquote:Op zondag 8 november 2009 22:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik claim alleen mijn thee... jij had toch al wat sterkers?
Heb ik wat gemist?quote:Op zondag 8 november 2009 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Paintshop Pro is ook voor fotobewerking, niet voor tekstverwerking.
ga je mond spoelen!quote:Op zondag 8 november 2009 22:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor jou Champagnepils.
wel de duidelijk link plaatsenquote:Op zondag 8 november 2009 22:47 schreef FFSletop het volgende:
Oh en dat over dat typen op een PsP: Gf zei hetzelfde. kijk maar in KSC 1526
Die heb jij nooit allemaal geproefd. Stelling verworpen dus.quote:
geen smaakquote:
Godjezus het is al een wonder dat ik kan posten op dit ding!quote:Op zondag 8 november 2009 22:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wel de duidelijk link plaatsen![]()
ga niet heel dat topic MPGen
dat is de waarheid als een koe! Heineken bier is per definitie al vies, ook voor de bierliefhebber.quote:Op zondag 8 november 2009 22:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Die heb jij nooit allemaal geproefd. Stelling verworpen dus.
Enkel op basis van het geproefd hebben van Heineken pilsener kun je niet stellen dat alle bier vies is.
Heineken, Amstel, Grolsch, Palm, Baron Piet... het is allemaal een pot nat: bier. En als je er een paar niet lust, dan lust je de rest ook niet.quote:Op zondag 8 november 2009 22:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Die heb jij nooit allemaal geproefd. Stelling verworpen dus.
Enkel op basis van het geproefd hebben van Heineken pilsener kun je niet stellen dat alle bier vies is.
Juist. Heineken pils vind ik helemaal niet lekker, terwijl ik gisteren bijvoorbeeld wel erg genoten heb van een Brand Dubbelbock.quote:Op zondag 8 november 2009 22:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat is de waarheid als een koe! Heineken bier is per definitie al vies, ook voor de bierliefhebber.
Dan was die Amstel malt inderdaad beterquote:Op zondag 8 november 2009 22:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat is de waarheid als een koe! Heineken bier is per definitie al vies, ook voor de bierliefhebber.
Waarom denk je dat ik de thee confisqueer?quote:Op zondag 8 november 2009 22:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
geen smaak
maar dat krijg je als je geen koffie lust![]()
Je gaat een nieuwe USB-stick kopen?quote:Op zondag 8 november 2009 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga morgen vet geld uitgeven![]()
Wel eerst even zorgen dat ik vroeg bij de baas ben zodat ik ook wat vroeger weg kan
Neuh daar heb ik er wel genoeg van inmiddelsquote:
Dat auriooltje doet je echt rechtquote:Op zondag 8 november 2009 22:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik de thee confisqueer?.
En zien jullie nou echt niet hoe sociaal ik ben? Door geen bier te drinken, omdat ik het niet lust, blijft er meer voor jullie over! Dat is toch beter dan dat ik het verspil door iedere slok meteen weer op de grond te spuwen omdat ik het niet door mijn keel krijg.
Mijn waterafvoerkanaal doet geen pijn...quote:
quote:Op zondag 8 november 2009 23:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn waterafvoerkanaal doet geen pijn....
Maar je hebt wel een plaatsje verdiend in Originele taal- en spelfouten #38.
Ook echt iets om trots op te zijn..quote:Op zondag 8 november 2009 23:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn waterafvoerkanaal doet geen pijn....
Maar je hebt wel een plaatsje verdiend in Originele taal- en spelfouten #38.
Ik zou een ander merk bier nemen, als ik jou was... deze is blijkbaar iets te sterkquote:Op zondag 8 november 2009 23:05 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Ook echt iets om trots op te zijn..
237 |)!7 |)44|2 |)4|\| 00|< |V|44|2 |3!j.
dat was Heinekenquote:Op zondag 8 november 2009 23:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zou een ander merk bier nemen, als ik jou was... deze is blijkbaar iets te sterk.
Ik denk dat hij helemaal geen bier gehad heeftquote:Op zondag 8 november 2009 23:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zou een ander merk bier nemen, als ik jou was... deze is blijkbaar iets te sterk.
Dat is een plausibele verklaring, gelet op:quote:Op zondag 8 november 2009 23:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik denk dat hij helemaal geen bier gehad heeft. Volgens mij was het een breezer
.
quote:Op zondag 8 november 2009 23:10 schreef FFSletop het volgende:
[..]
dat was Heineken
overigens, het is World of Warcraft jargon.
Das voor meiden.quote:Op zondag 8 november 2009 23:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik denk dat hij helemaal geen bier gehad heeft. Volgens mij was het een breezer
.
.... plausibel?quote:Op zondag 8 november 2009 23:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is een plausibele verklaring, gelet op:
[..]
quote:
geweldig. Wie moet ik nu geloven?quote:Op zondag 8 november 2009 23:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG heeft wel vaker plausibele opmerkingen hoor.
Dat ligt eraan. Vind je het plausibel wat MPG zegt of vind je het plausibeler dat ik wat MPG zegt plausibel vind?quote:Op zondag 8 november 2009 23:17 schreef FFSletop het volgende:
[..]
geweldig. Wie moet ik nu geloven?
was dat sarcastisch MPG?
Dat tweede.quote:Op zondag 8 november 2009 23:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Vind je het plausibel wat MPG zegt of vind je het plausibeler dat ik wat MPG zegt plausibel vind?
Koffie + bierquote:
net nog.quote:Op zondag 8 november 2009 23:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je al in je woordenboek gekeken wat plausibel betekent?.
Slaap lekker BXquote:
Bron: http://www.encyclo.nl/begrip/Plausibelquote:# plausibel
aannemelijk, geloofwaardig
Gevonden op http://www.heelom.com/Echo/zoekrobot/woo
#
Plausibel
Let op: Spelling van 1858 plausible, Fr., waarschijnlijk; aannemelijk. Plausibiliteit, waarschijnlijkheid; aannemelijkheid
Gevonden op http://www.dbnl.org/tekst/weil004kuns01/
#
Plausibel
Let op: Spelling (deels) uit 1864: [bijvoegelijk naamwoord] en [bijwoord] aannemelijk, schijnschoon; onder -e redenen.
*...SIPILITEIT, v. (-en), aannemelijkheid; het schijnschoon.
Gevonden op http://www.dbnl.org/tekst/cali003nieu01/
#
PLAUSIBEL
-acceptabel -geloofwaardig -toejuichenswaard -waarschijnlijk -schoonschijnend -aannemelijk
Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoor
ook lekker. Al had die Wok de slapste koffie ooit. Zo een ring-out.quote:
Dus jij vindt het aannemelijker dat ik zeg dat de opmerking van MPG aannemelijk is dan dat de opmerking van MPG aannemelijk is? Want als ik zeg dat de opmerking van MPG aannemelijk is, en jij vindt dat aannemelijk, dan stem je er dus eigenlijk mee in dat de opmerking van MPG aannemelijk is. En dan had je dus net zo goed meteen kunnen zeggen dat jij het aannemelijk vindt dat de opmerking van MPG aannemelijk is. Hoewel je het natuurlijk dubbel bevestigt nu je zegt dat het aannemelijk is dat de aannemelijke opmerking van MPG aannemelijk is.quote:
Slaapmutsjequote:Op zondag 8 november 2009 23:29 schreef DaMart het volgende:
Maar die Breezer was toch korter geleden?
Ik ga inderdaad ook maar eens de binnenkant van wijn oogleden bekijken.quote:Op zondag 8 november 2009 23:33 schreef DaMart het volgende:
Slaapmutsjes zijn voor mensen met koude oren. En aangezien ik die niet heb, duik ik nu zonder muts mijn bed in.
Trusten!.
BXquote:
quote:Op zondag 8 november 2009 23:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus jij vindt het aannemelijker dat ik zeg dat de opmerking van MPG aannemelijk is dan dat de opmerking van MPG aannemelijk is? Want als ik zeg dat de opmerking van MPG aannemelijk is, en jij vindt dat aannemelijk, dan stem je er dus eigenlijk mee in dat de opmerking van MPG aannemelijk is. En dan had je dus net zo goed meteen kunnen zeggen dat jij het aannemelijk vindt dat de opmerking van MPG aannemelijk is. Hoewel je het natuurlijk dubbel bevestigt nu je zegt dat het aannemelijk is dat de aannemelijke opmerking van MPG aannemelijk is.
Met andere woorden: je hebt zojuist toegegeven dat je post onder invloed van Breezer!.
heel sociaalquote:Op zondag 8 november 2009 22:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik de thee confisqueer?.
En zien jullie nou echt niet hoe sociaal ik ben? Door geen bier te drinken, omdat ik het niet lust, blijft er meer voor jullie over! Dat is toch beter dan dat ik het verspil door iedere slok meteen weer op de grond te spuwen omdat ik het niet door mijn keel krijg.
quote:Op zondag 8 november 2009 23:33 schreef DaMart het volgende:
Slaapmutsjes zijn voor mensen met koude oren. En aangezien ik die niet heb, duik ik nu zonder muts mijn bed in.
Trusten!.
quote:Op zondag 8 november 2009 23:35 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Ik ga inderdaad ook maar eens de binnenkant van wijn oogleden bekijken.Lekker een hypothese voor het proefwerk van mogen.
laters
tja dat had ik toen straks ookquote:
moet je dat ook maar niet kijkenquote:Op maandag 9 november 2009 00:04 schreef FFSletop het volgende:
Kan niet slapen, moet de hele tijd denken aan Left 4 Dead en ik kan niet tegen horror!
1: Het is een game.quote:Op maandag 9 november 2009 00:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je dat ook maar niet kijken
gamen doe je met je ogen dichtquote:Op maandag 9 november 2009 00:11 schreef FFSletop het volgende:
[..]
1: Het is een game.
2: Die 10 seconden waren al goed genoeg voor 2 slapeloze nachten.
donder ff lekker op.quote:Op maandag 9 november 2009 00:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
en nou naar bed jij !!!
[ afbeelding ]
Onhandig welquote:Op maandag 9 november 2009 00:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tja dat had ik toen straks ook
ga slapen pubertjequote:
yup echt welquote:
Dat kan ik dus niet *huilt*quote:
maak je een mok met warme melk met honing.quote:
Ach ja, shit happens enzoquote:
moequote:Op maandag 9 november 2009 00:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach ja, shit happens enzo
Hoest verder?
Tot hoe laat moet je nog?quote:
de laatste zijn net wegquote:Op maandag 9 november 2009 00:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tot hoe laat moet je nog?
Minimeet met LL en JF?
trustequote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 08-11-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 038 goldfinger1963
02. 030 DaMart
03. 025 FFSletop
04. 022 Dr_Flash
05. 019 MPG
06. 010 BrandX
07. 006 marcb1974
08. 004 OA
09. 003 cablegunmaster
10. 003 wel.o.k
11. 003 Sjowhan
12. 002 indahnesia.com
13. 001 Klonk
14. 001 motorbloempje
15. 001 Bengeltje
16. 001 Nijns
Reeks-statistieken!
Wat? Soms moet je simpele dingen even ingewikkeld maken, om te laten zien hoe simpel ze eigenlijk zijnquote:
en toch, het kan zijn dat hij het aannemelijk vindt dat jij de opmerking van mpg aannemelijk vindt zonder de opmerking van mpg aannemelijk te vinden.quote:Op maandag 9 november 2009 08:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat? Soms moet je simpele dingen even ingewikkeld maken, om te laten zien hoe simpel ze eigenlijk zijn.
En wees blij dat ik dat verhaal niet in sneltreinvaart heb uitgesproken, dan kon je er helemaal geen touw meer aan vastknopen.
Klopt, maar het is ook aannemelijk dat die conclusie minder verwarrend was geweest voor ons sletjequote:Op maandag 9 november 2009 08:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en toch, het kan zijn dat hij het aannemelijk vindt dat jij de opmerking van mpg aannemelijk vindt zonder de opmerking van mpg aannemelijk te vinden.
immers als jij het aannemelijk vindt wat mpg zegt dan kan hij het aannemelijk vinden dat jij dat aannemelijk vindt zonder het zelf aannemelijk te vinden.
maar hij neemt wel aan dat jij het aannemelijk vindt.
dacht ik.
Jij hebt net het stukje over Transitive trust relationships gelezenquote:Op maandag 9 november 2009 08:25 schreef wel.o.k het volgende:
en toch, het kan zijn dat hij het aannemelijk vindt dat jij de opmerking van mpg aannemelijk vindt zonder de opmerking van mpg aannemelijk te vinden.
immers als jij het aannemelijk vindt wat mpg zegt dan kan hij het aannemelijk vinden dat jij dat aannemelijk vindt zonder het zelf aannemelijk te vinden.
maar hij neemt wel aan dat jij het aannemelijk vindt.
dacht ik.
ik had er wel een kop koffie nodig.quote:Op maandag 9 november 2009 08:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt, maar het is ook aannemelijk dat die conclusie minder verwarrend was geweest voor ons sletje.
eh, neequote:Op maandag 9 november 2009 08:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij hebt net het stukje over Transitive trust relationships gelezen
Blz 578quote:Op maandag 9 november 2009 08:36 schreef wel.o.k het volgende:
eh, nee![]()
waar staat dat?
edit: ik weet het al. bijna examen.
collegaquote:
Llquote:Op maandag 9 november 2009 10:05 schreef Ladylike het volgende:
Wat is fok handig als je met je partner moet spreken maar niet kan bellen opt werk
PM
mail duurt te lang![]()
Ow ja, goede morgen mensen
Wel.o.kquote:Op maandag 9 november 2009 10:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Ll![]()
![]()
fok is zeker handig.
door fok heb ik gisteren de was gedaan![]()
nog gelukt ook, schoon en niet verkleurd.
quote:
En vrijdag ben je de mijne, dus dan mag je mijn brood ook smerenquote:Op maandag 9 november 2009 10:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en ik heb mijn eigen brood gemaakt gisteravond.
ben nog nooit zo druk geweest in een weekend
moggel LL (L)quote:
hey schatjuhquote:
"Vrouwen, weest aan uw man onderdanig als aan de Here, want de man is het hoofd van zijn vrouw, evenals Christus het hoofd is zijner gemeente; Hij is het, die zijn lichaam in stand houdt. Welnu, gelijk de gemeente onderdanig is aan Christus, zo ook de vrouw aan haar man, in alles.”quote:Op maandag 9 november 2009 10:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En vrijdag ben je de mijne, dus dan mag je mijn brood ook smeren![]()
trouwen we voor de kerk?quote:Op maandag 9 november 2009 10:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
"Vrouwen, weest aan uw man onderdanig als aan de Here, want de man is het hoofd van zijn vrouw, evenals Christus het hoofd is zijner gemeente; Hij is het, die zijn lichaam in stand houdt. Welnu, gelijk de gemeente onderdanig is aan Christus, zo ook de vrouw aan haar man, in alles.”
smeren nu
Nijn(tjuh)squote:
quote:
quote:Op maandag 9 november 2009 10:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
trouwen we voor de kerk?![]()
denk eraan, dan kunnen we dus nooit scheiden he.. of ik moet je eerst vermoorden![]()
Ik dacht alleen aan de geile huwelijksnacht en het belastingvoordeel + feest uiteraard, maar als jij voor de kerk wilt.... prima
oeh stijve nippels dagquote:Op maandag 9 november 2009 10:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hey schatjuh![]()
Ik zit met een koltrui en nog heb ik het koud
tijd voor koffie
gewoon voor de Fok!wet en dan mogen we neuken enzoquote:Op maandag 9 november 2009 10:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nijns
![]()
vriendinnetje![]()
![]()
[..]
shit, je hebt een punt. en sex voor het huwelijk mag dan ook niet.
dan trouwen we alleen echt
Whehehequote:Op maandag 9 november 2009 10:28 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
oeh stijve nippels dag![]()
hellow iedereen
Indahquote:
ja ik weet ik ben een lekkere grote beerquote:
zekerquote:Op maandag 9 november 2009 10:32 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja ik weet ik ben een lekkere grote beer![]()
teddy he
quote:Op maandag 9 november 2009 10:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gewoon voor de Fok!wet en dan mogen we neuken enzo
Maar dan smeer ik je bammetjes uit liefde enzo
Mits jij ze ook voor mij smeert
Wat een zoete post![]()
* LL geeft iedereen die leest een kotsbakje
sorrie
quote:Op maandag 9 november 2009 10:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gewoon voor de Fok!wet en dan mogen we neuken enzo
Maar dan smeer ik je bammetjes uit liefde enzo
Mits jij ze ook voor mij smeert
Wat een zoete post![]()
* LL geeft iedereen die leest een kotsbakje
sorrie
jf-jequote:
quote:Op maandag 9 november 2009 10:28 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
oeh stijve nippels dag![]()
hellow iedereen
Daar had ik vroeger een heel plakboek vanquote:
je hebt verkeerd ondergoed aan.quote:Op maandag 9 november 2009 10:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Indah
Niet vertellen hoe warm jij het hebt, ik ben zielig met mn koude vingers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
ja dat was ook iet's voor meisjesquote:Op maandag 9 november 2009 10:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Daar had ik vroeger een heel plakboek van
quote:Op maandag 9 november 2009 10:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je hebt verkeerd ondergoed aan.geil corsetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
warme koffie met een koekjequote:Op maandag 9 november 2009 10:38 schreef Ladylike het volgende:
mn baas trekt een grote bek voor mij open tegen de deurwaarder die mij erin probeerde te luizen
I love my boss (soms)
Die krijgt vandaag goede service van me
koekjes moet ik dan kopen maar heb hem net iig bedanktquote:
ik heb dezequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op maandag 9 november 2009 10:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb dezehopelijk prikt dat wol niet, anders kun je die weer in de diepvriezer gooien en dan zijn je banaan en gehaktballen nog koudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sometimes i forgot what's up and what's down
dan ben je zo klaar ik heb maar een pickup naaldquote:Op maandag 9 november 2009 10:45 schreef Ladylike het volgende:geweldig.. die ga ik maken
vanavond de breinaalden van zolder halen
moet je prik wol in de vriezer gooien?quote:Op maandag 9 november 2009 10:46 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
hopelijk prikt dat wol niet, anders kun je die weer in de diepvriezer gooien en dan zijn je banaan en gehaktballen nog koud
Warm? Er is net een verkoelend buitje geweest.quote:Op maandag 9 november 2009 10:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Indah
Niet vertellen hoe warm jij het hebt, ik ben zielig met mn koude vingers
75 cent, dacht het niet hequote:
je kunt ook voor de volwassen snack gaan, de lionquote:
quote:Op maandag 9 november 2009 10:56 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
je kunt ook voor de volwassen snack gaan, de lion
Die heb ik in mn tasquote:Op maandag 9 november 2009 10:56 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Oeh, lekkerquote:Op maandag 9 november 2009 10:56 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik heb ook mijn betere dagenquote:Op maandag 9 november 2009 11:01 schreef Nijns het volgende:
[..]
Oeh, lekker
(je kan het wel goed aanprijzen zeg)
Ben je verkoper dan?quote:Op maandag 9 november 2009 11:03 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik heb ook mijn betere dagen
nee, huisman, nee niet hennyquote:Op maandag 9 november 2009 11:05 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Ben je verkoper dan?![]()
Zoniet, je zou het niet slecht doen.
Ik had ook niet aangenomen dat je henny wasquote:Op maandag 9 november 2009 11:06 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nee, huisman, nee niet henny
Huisman/automonteur/enorme hengst zul je bedoelenquote:Op maandag 9 november 2009 11:06 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nee, huisman, nee niet henny
je vergeet beerquote:Op maandag 9 november 2009 11:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Huisman/automonteur/enorme hengst zul je bedoelen
yup LL werkt en ik ben thuis samen met de kleinequote:Op maandag 9 november 2009 11:07 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Ik had ook niet aangenomen dat je henny was.
vandaar dat je nu achter Fok! kan zitten
ohjaquote:
makkelijkquote:Op maandag 9 november 2009 11:09 schreef FFSletop het volgende:
Stap maar weer ns op, lekker Engels PW.![]()
Tot straks schatquote:Op maandag 9 november 2009 11:12 schreef john-frusciante het volgende:
zo de kleine aankleden en dan![]()
maybe laters bye
quote:Op maandag 9 november 2009 11:12 schreef john-frusciante het volgende:
zo de kleine aankleden en dan![]()
maybe laters bye
mn vader heet hennyquote:
quote:Op maandag 9 november 2009 11:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mn vader heet henny
nou wordt die wip van gisteren avond in een klap goor
ik voel me viesquote:
ach, ik ben een heel weekend lief en zorgzaam geweest maar het heeft niets opgeleverd.quote:Op maandag 9 november 2009 11:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mn vader heet henny
nou wordt die wip van gisteren avond in een klap goor
* Nijns geeft LL een washandjequote:
Ben je alleen daarom lief en zorgzaam geweest?quote:Op maandag 9 november 2009 11:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ach, ik ben een heel weekend lief en zorgzaam geweest maar het heeft niets opgeleverd.
ik wel zeggen dat ik henny huisman bedoel maar of het daar beter van wordt....
quote:
3 vrouwen met griep thuis, dat is hard werken hoor.quote:Op maandag 9 november 2009 11:32 schreef Nijns het volgende:
[..]
* Nijns geeft LL een washandje
[..]
Ben je alleen daarom lief en zorgzaam geweest?
Ach, zo gaan die dingen soms..
Ll en ik gaan vrijdag trouwenquote:[..]
Aaahwquote:Op maandag 9 november 2009 11:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ach, ik ben een heel weekend lief en zorgzaam geweest maar het heeft niets opgeleverd.
ik wel zeggen dat ik henny huisman bedoel maar of het daar beter van wordt....
Sex kan ook zonder zoenen en van gepijpt worden wordt jij niet ziekquote:Op maandag 9 november 2009 11:36 schreef wel.o.k het volgende:
en om te voorkomen dat ik het ook krijg had ik waarschijnlijk ook wel bedankt![]()
Ja, dat geloof ik graagquote:Op maandag 9 november 2009 11:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
3 vrouwen met griep thuis, dat is hard werken hoor.
en om te voorkomen dat ik het ook krijg had ik waarschijnlijk ook wel bedankt![]()
[..]
Ll en ik gaan vrijdag trouwen![]()
Mogguhquote:
Weet je waarom ik trouw? ik sex niet voor het huwelijkquote:Op maandag 9 november 2009 11:41 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik graag
Ah, dat valt weer mee dan
LL trouwt met iedereen
ik wil ook wel eens trouwen
dat hoesten geeft wel een apart effectquote:Op maandag 9 november 2009 11:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Aaahw
nee niet echt![]()
[..]
Sex kan ook zonder zoenen en van gepijpt worden wordt jij niet ziek![]()
smoesjes... beetje neusspray en hoppa....![]()
quote:
Ik wil maar met 1 iemand trouwen maar die (nog) niet me mijquote:Op maandag 9 november 2009 11:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Weet je waarom ik trouw? ik sex niet voor het huwelijk
ben een vroom en braaf meisje
Het schept mogelijkhedenquote:Op maandag 9 november 2009 11:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat hoesten geeft wel een apart effect![]()
Nog een voorkeur voor een smaakje?quote:Op maandag 9 november 2009 11:41 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik graag
LL trouwt met iedereen
de meeste hier vragen het niet eens, die halen gewoonquote:Op maandag 9 november 2009 11:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mogguh
* LL zet grote mok koffie neer
iemand anders nog? ben nu toch voor iedereen aant halen
quote:Op maandag 9 november 2009 11:41 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik graag
LL trouwt met iedereen
quote:Op maandag 9 november 2009 11:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Weet je waarom ik trouw? ik sex niet voor het huwelijk
ben een vroom en braaf meisje
wij willen wel trouwen, maar willen het wel goed doen. Dat kan nu nog niet, dus nog maar ff wachten..quote:Op maandag 9 november 2009 11:43 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik wil maar met 1 iemand trouwen maar die (nog) niet me mijIk ben ook heeeeeel braaf
quote:Op maandag 9 november 2009 11:42 schreef Nijns het volgende:
@ Wokje: over dat je zei dat je schoonvader Henny ging heten: ik dacht dat je schoonvader Harry heette ofzo en nu een meisje ging worden
Maakt toch niet uit?quote:Op maandag 9 november 2009 11:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wij willen wel trouwen, maar willen het wel goed doen. Dat kan nu nog niet, dus nog maar ff wachten..
straks zijn we 30 jaar samen en dan pas getrouwd
Ja, sorryquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |