Indahquote:
ja ik weet ik ben een lekkere grote beerquote:
zekerquote:Op maandag 9 november 2009 10:32 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja ik weet ik ben een lekkere grote beer![]()
teddy he
quote:Op maandag 9 november 2009 10:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gewoon voor de Fok!wet en dan mogen we neuken enzo
Maar dan smeer ik je bammetjes uit liefde enzo
Mits jij ze ook voor mij smeert
Wat een zoete post![]()
* LL geeft iedereen die leest een kotsbakje
sorrie
quote:Op maandag 9 november 2009 10:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gewoon voor de Fok!wet en dan mogen we neuken enzo
Maar dan smeer ik je bammetjes uit liefde enzo
Mits jij ze ook voor mij smeert
Wat een zoete post![]()
* LL geeft iedereen die leest een kotsbakje
sorrie
jf-jequote:
quote:Op maandag 9 november 2009 10:28 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
oeh stijve nippels dag![]()
hellow iedereen
Daar had ik vroeger een heel plakboek vanquote:
je hebt verkeerd ondergoed aan.quote:Op maandag 9 november 2009 10:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Indah
Niet vertellen hoe warm jij het hebt, ik ben zielig met mn koude vingers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
ja dat was ook iet's voor meisjesquote:Op maandag 9 november 2009 10:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Daar had ik vroeger een heel plakboek van
quote:Op maandag 9 november 2009 10:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je hebt verkeerd ondergoed aan.geil corsetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
warme koffie met een koekjequote:Op maandag 9 november 2009 10:38 schreef Ladylike het volgende:
mn baas trekt een grote bek voor mij open tegen de deurwaarder die mij erin probeerde te luizen
I love my boss (soms)
Die krijgt vandaag goede service van me
koekjes moet ik dan kopen maar heb hem net iig bedanktquote:
ik heb dezequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op maandag 9 november 2009 10:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb dezehopelijk prikt dat wol niet, anders kun je die weer in de diepvriezer gooien en dan zijn je banaan en gehaktballen nog koudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sometimes i forgot what's up and what's down
dan ben je zo klaar ik heb maar een pickup naaldquote:Op maandag 9 november 2009 10:45 schreef Ladylike het volgende:geweldig.. die ga ik maken
vanavond de breinaalden van zolder halen
moet je prik wol in de vriezer gooien?quote:Op maandag 9 november 2009 10:46 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
hopelijk prikt dat wol niet, anders kun je die weer in de diepvriezer gooien en dan zijn je banaan en gehaktballen nog koud
Warm? Er is net een verkoelend buitje geweest.quote:Op maandag 9 november 2009 10:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Indah
Niet vertellen hoe warm jij het hebt, ik ben zielig met mn koude vingers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |