Juist. Heineken pils vind ik helemaal niet lekker, terwijl ik gisteren bijvoorbeeld wel erg genoten heb van een Brand Dubbelbock.quote:Op zondag 8 november 2009 22:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat is de waarheid als een koe! Heineken bier is per definitie al vies, ook voor de bierliefhebber.
Dan was die Amstel malt inderdaad beterquote:Op zondag 8 november 2009 22:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat is de waarheid als een koe! Heineken bier is per definitie al vies, ook voor de bierliefhebber.
Waarom denk je dat ik de thee confisqueer?quote:Op zondag 8 november 2009 22:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
geen smaak
maar dat krijg je als je geen koffie lust![]()
Je gaat een nieuwe USB-stick kopen?quote:Op zondag 8 november 2009 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga morgen vet geld uitgeven![]()
Wel eerst even zorgen dat ik vroeg bij de baas ben zodat ik ook wat vroeger weg kan
Neuh daar heb ik er wel genoeg van inmiddelsquote:
Dat auriooltje doet je echt rechtquote:Op zondag 8 november 2009 22:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik de thee confisqueer?.
En zien jullie nou echt niet hoe sociaal ik ben? Door geen bier te drinken, omdat ik het niet lust, blijft er meer voor jullie over! Dat is toch beter dan dat ik het verspil door iedere slok meteen weer op de grond te spuwen omdat ik het niet door mijn keel krijg.
Mijn waterafvoerkanaal doet geen pijn...quote:
quote:Op zondag 8 november 2009 23:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn waterafvoerkanaal doet geen pijn....
Maar je hebt wel een plaatsje verdiend in Originele taal- en spelfouten #38.
Ook echt iets om trots op te zijn..quote:Op zondag 8 november 2009 23:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn waterafvoerkanaal doet geen pijn....
Maar je hebt wel een plaatsje verdiend in Originele taal- en spelfouten #38.
Ik zou een ander merk bier nemen, als ik jou was... deze is blijkbaar iets te sterkquote:Op zondag 8 november 2009 23:05 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Ook echt iets om trots op te zijn..
237 |)!7 |)44|2 |)4|\| 00|< |V|44|2 |3!j.
dat was Heinekenquote:Op zondag 8 november 2009 23:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zou een ander merk bier nemen, als ik jou was... deze is blijkbaar iets te sterk.
Ik denk dat hij helemaal geen bier gehad heeftquote:Op zondag 8 november 2009 23:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zou een ander merk bier nemen, als ik jou was... deze is blijkbaar iets te sterk.
Dat is een plausibele verklaring, gelet op:quote:Op zondag 8 november 2009 23:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik denk dat hij helemaal geen bier gehad heeft. Volgens mij was het een breezer
.
quote:Op zondag 8 november 2009 23:10 schreef FFSletop het volgende:
[..]
dat was Heineken
overigens, het is World of Warcraft jargon.
Das voor meiden.quote:Op zondag 8 november 2009 23:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik denk dat hij helemaal geen bier gehad heeft. Volgens mij was het een breezer
.
.... plausibel?quote:Op zondag 8 november 2009 23:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is een plausibele verklaring, gelet op:
[..]
quote:
geweldig. Wie moet ik nu geloven?quote:Op zondag 8 november 2009 23:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG heeft wel vaker plausibele opmerkingen hoor.
Dat ligt eraan. Vind je het plausibel wat MPG zegt of vind je het plausibeler dat ik wat MPG zegt plausibel vind?quote:Op zondag 8 november 2009 23:17 schreef FFSletop het volgende:
[..]
geweldig. Wie moet ik nu geloven?
was dat sarcastisch MPG?
Dat tweede.quote:Op zondag 8 november 2009 23:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Vind je het plausibel wat MPG zegt of vind je het plausibeler dat ik wat MPG zegt plausibel vind?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |