75 cent, dacht het niet hequote:
je kunt ook voor de volwassen snack gaan, de lionquote:
quote:Op maandag 9 november 2009 10:56 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
je kunt ook voor de volwassen snack gaan, de lion
Die heb ik in mn tasquote:Op maandag 9 november 2009 10:56 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Oeh, lekkerquote:Op maandag 9 november 2009 10:56 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik heb ook mijn betere dagenquote:Op maandag 9 november 2009 11:01 schreef Nijns het volgende:
[..]
Oeh, lekker
(je kan het wel goed aanprijzen zeg)
Ben je verkoper dan?quote:Op maandag 9 november 2009 11:03 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik heb ook mijn betere dagen
nee, huisman, nee niet hennyquote:Op maandag 9 november 2009 11:05 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Ben je verkoper dan?![]()
Zoniet, je zou het niet slecht doen.
Ik had ook niet aangenomen dat je henny wasquote:Op maandag 9 november 2009 11:06 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nee, huisman, nee niet henny
Huisman/automonteur/enorme hengst zul je bedoelenquote:Op maandag 9 november 2009 11:06 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nee, huisman, nee niet henny
je vergeet beerquote:Op maandag 9 november 2009 11:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Huisman/automonteur/enorme hengst zul je bedoelen
yup LL werkt en ik ben thuis samen met de kleinequote:Op maandag 9 november 2009 11:07 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Ik had ook niet aangenomen dat je henny was.
vandaar dat je nu achter Fok! kan zitten
ohjaquote:
makkelijkquote:Op maandag 9 november 2009 11:09 schreef FFSletop het volgende:
Stap maar weer ns op, lekker Engels PW.![]()
Tot straks schatquote:Op maandag 9 november 2009 11:12 schreef john-frusciante het volgende:
zo de kleine aankleden en dan![]()
maybe laters bye
quote:Op maandag 9 november 2009 11:12 schreef john-frusciante het volgende:
zo de kleine aankleden en dan![]()
maybe laters bye
mn vader heet hennyquote:
quote:Op maandag 9 november 2009 11:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mn vader heet henny
nou wordt die wip van gisteren avond in een klap goor
ik voel me viesquote:
ach, ik ben een heel weekend lief en zorgzaam geweest maar het heeft niets opgeleverd.quote:Op maandag 9 november 2009 11:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mn vader heet henny
nou wordt die wip van gisteren avond in een klap goor
* Nijns geeft LL een washandjequote:
Ben je alleen daarom lief en zorgzaam geweest?quote:Op maandag 9 november 2009 11:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ach, ik ben een heel weekend lief en zorgzaam geweest maar het heeft niets opgeleverd.
ik wel zeggen dat ik henny huisman bedoel maar of het daar beter van wordt....
quote:
3 vrouwen met griep thuis, dat is hard werken hoor.quote:Op maandag 9 november 2009 11:32 schreef Nijns het volgende:
[..]
* Nijns geeft LL een washandje
[..]
Ben je alleen daarom lief en zorgzaam geweest?
Ach, zo gaan die dingen soms..
Ll en ik gaan vrijdag trouwenquote:[..]
Aaahwquote:Op maandag 9 november 2009 11:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ach, ik ben een heel weekend lief en zorgzaam geweest maar het heeft niets opgeleverd.
ik wel zeggen dat ik henny huisman bedoel maar of het daar beter van wordt....
Sex kan ook zonder zoenen en van gepijpt worden wordt jij niet ziekquote:Op maandag 9 november 2009 11:36 schreef wel.o.k het volgende:
en om te voorkomen dat ik het ook krijg had ik waarschijnlijk ook wel bedankt![]()
Ja, dat geloof ik graagquote:Op maandag 9 november 2009 11:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
3 vrouwen met griep thuis, dat is hard werken hoor.
en om te voorkomen dat ik het ook krijg had ik waarschijnlijk ook wel bedankt![]()
[..]
Ll en ik gaan vrijdag trouwen![]()
Mogguhquote:
Weet je waarom ik trouw? ik sex niet voor het huwelijkquote:Op maandag 9 november 2009 11:41 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik graag
Ah, dat valt weer mee dan
LL trouwt met iedereen
ik wil ook wel eens trouwen
dat hoesten geeft wel een apart effectquote:Op maandag 9 november 2009 11:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Aaahw
nee niet echt![]()
[..]
Sex kan ook zonder zoenen en van gepijpt worden wordt jij niet ziek![]()
smoesjes... beetje neusspray en hoppa....![]()
quote:
Ik wil maar met 1 iemand trouwen maar die (nog) niet me mijquote:Op maandag 9 november 2009 11:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Weet je waarom ik trouw? ik sex niet voor het huwelijk
ben een vroom en braaf meisje
Het schept mogelijkhedenquote:Op maandag 9 november 2009 11:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat hoesten geeft wel een apart effect![]()
Nog een voorkeur voor een smaakje?quote:Op maandag 9 november 2009 11:41 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik graag
LL trouwt met iedereen
de meeste hier vragen het niet eens, die halen gewoonquote:Op maandag 9 november 2009 11:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mogguh
* LL zet grote mok koffie neer
iemand anders nog? ben nu toch voor iedereen aant halen
quote:Op maandag 9 november 2009 11:41 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik graag
LL trouwt met iedereen
quote:Op maandag 9 november 2009 11:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Weet je waarom ik trouw? ik sex niet voor het huwelijk
ben een vroom en braaf meisje
wij willen wel trouwen, maar willen het wel goed doen. Dat kan nu nog niet, dus nog maar ff wachten..quote:Op maandag 9 november 2009 11:43 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik wil maar met 1 iemand trouwen maar die (nog) niet me mijIk ben ook heeeeeel braaf
quote:Op maandag 9 november 2009 11:42 schreef Nijns het volgende:
@ Wokje: over dat je zei dat je schoonvader Henny ging heten: ik dacht dat je schoonvader Harry heette ofzo en nu een meisje ging worden
Maakt toch niet uit?quote:Op maandag 9 november 2009 11:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wij willen wel trouwen, maar willen het wel goed doen. Dat kan nu nog niet, dus nog maar ff wachten..
straks zijn we 30 jaar samen en dan pas getrouwd
Ja, sorryquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |