75 cent, dacht het niet hequote:
je kunt ook voor de volwassen snack gaan, de lionquote:
quote:Op maandag 9 november 2009 10:56 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
je kunt ook voor de volwassen snack gaan, de lion
Die heb ik in mn tasquote:Op maandag 9 november 2009 10:56 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Oeh, lekkerquote:Op maandag 9 november 2009 10:56 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik heb ook mijn betere dagenquote:Op maandag 9 november 2009 11:01 schreef Nijns het volgende:
[..]
Oeh, lekker
(je kan het wel goed aanprijzen zeg)
Ben je verkoper dan?quote:Op maandag 9 november 2009 11:03 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik heb ook mijn betere dagen
nee, huisman, nee niet hennyquote:Op maandag 9 november 2009 11:05 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Ben je verkoper dan?![]()
Zoniet, je zou het niet slecht doen.
Ik had ook niet aangenomen dat je henny wasquote:Op maandag 9 november 2009 11:06 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nee, huisman, nee niet henny
Huisman/automonteur/enorme hengst zul je bedoelenquote:Op maandag 9 november 2009 11:06 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nee, huisman, nee niet henny
je vergeet beerquote:Op maandag 9 november 2009 11:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Huisman/automonteur/enorme hengst zul je bedoelen
yup LL werkt en ik ben thuis samen met de kleinequote:Op maandag 9 november 2009 11:07 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Ik had ook niet aangenomen dat je henny was.
vandaar dat je nu achter Fok! kan zitten
ohjaquote:
makkelijkquote:Op maandag 9 november 2009 11:09 schreef FFSletop het volgende:
Stap maar weer ns op, lekker Engels PW.![]()
Tot straks schatquote:Op maandag 9 november 2009 11:12 schreef john-frusciante het volgende:
zo de kleine aankleden en dan![]()
maybe laters bye
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |