Dat zijn geen nachtbagger topics. Dat zijn gewoon bagger/kut-topics. En nee, dat mag niet.quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:51 schreef Mopst3r het volgende:
Waarom gaan ineens alle nachtbagger topics dicht, dit mag toch?
En wat mag dan het verschil zijn?quote:Op vrijdag 11 december 2009 06:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat zijn geen nachtbagger topics. Dat zijn gewoon bagger/kut-topics. En nee, dat mag niet.
De kwaliteit.quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:49 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
En wat mag dan het verschil zijn?
Nee, dat is niet mogelijk.quote:
murp, hulde voor je nieuwe UI. Die vorige werd ik knijtergestoord van.quote:
Laat maar deel 4 is al geopendquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:59 schreef Trevland het volgende:
Omdat het weer vrijdagmiddag is mag het vrijdagmiddag topic weer open?
Het vrijdagmiddag lesbische tieners topic deel DREI
Broodjebah ofzoiets...kan iemand die jongen even terug in z'n kooi schoppen?quote:Niet zo snel je eigen conclusies trekken lelijk kk gezwel. Ik hou van meisjes in alle maten, alleen niet hoger dan 42
quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laat maar deel 4 is al geopend
Dat is niet nodig.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
Broodjebah ofzoiets...kan iemand die jongen even terug in z'n kooi schoppen?
"Lekker" SMA'tje van 16 en 'n crip
Omdat dat een baggerlemming was op een slecht topic.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:16 schreef UnderSiege het volgende:
Waarom die van een een volgevormde kut of een klein doosje wel op slot en die van bloed/vleeslul niet?
flauw hoor. Was wel benieuwd.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:27 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dat is niet nodig.
[..]
Omdat dat een baggerlemming was op een slecht topic.
Probeer het anders eens op het forum van de Libelle als je echt benieuwd bent.
Nee.quote:
Nee.quote:
Opgeslot.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:32 schreef Lonker het volgende:
Hoi,
Er wordt mij een nare ziekte toegewenst
Goh!!!
Bemoei je d'r niet mee.quote:
Ik hielp je alleen maarquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:15 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Opgeslot.
[..]
Bemoei je d'r niet mee.
Niets daarom is het topic ook gewoon open.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:47 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
wat is hier nou mis mee
tliciouz O+
quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:47 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
wat is hier nou mis mee
tliciouz O+
sealtje ????quote:Op woensdag 11 november 2009 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
kan die trouwens geen sealtje krijgen?
geregeldquote:Op woensdag 16 december 2009 15:52 schreef o.us het volgende:
Post hier wannabe-rappers.
Gaan die garriej mijn fobofoto er bij betrekken.
alle slowchats staan nu centraal, is op zich wel overzichtelijkerquote:Op woensdag 16 december 2009 19:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Hey, what's the deal dat [HOMO] opeens centraal gezet wordt? Is dat een nieuwe trend? (En moet het?)
Ja, maar dat was eerst niet zo, toen opeens wel, toen opeens weer niet (en dat alles wel een flinke tijd lang) en nu weer wel en wij homo's zijn al zo in de war en daar draagt dit wel enorm aan bij! Ik slaap er slecht van!quote:Op woensdag 16 december 2009 19:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
alle slowchats staan nu centraal, is op zich wel overzichtelijker
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Hey, what's the deal dat [HOMO] opeens centraal gezet wordt? Is dat een nieuwe trend? (En moet het?)
Dat dus. Alle SC'ertjes bij elkaar in hun eigen reservaat.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
alle slowchats staan nu centraal, is op zich wel overzichtelijker
Het is ook geen piemeltopicquote:Op woensdag 16 december 2009 19:25 schreef Lonker het volgende:
Waarom is er geeen hetero ?
Tieten topics worden atijd gesloten hier
Sterkte ermee!quote:Op woensdag 16 december 2009 19:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar dat was eerst niet zo, toen opeens wel, toen opeens weer niet (en dat alles wel een flinke tijd lang) en nu weer wel en wij homo's zijn al zo in de war en daar draagt dit wel enorm aan bij! Ik slaap er slecht van!
ok!quote:Op woensdag 16 december 2009 21:13 schreef Jump het volgende:
Wil jij ook een EI phone winnen?
Kan die tracking id uit die url in de OP gehaald worden?
Ganse url is weg, ook goedquote:
er stond url.....php?trackingid=121345679quote:
de boefquote:Op woensdag 16 december 2009 21:19 schreef Jump het volgende:
[..]
er stond url.....php?trackingid=121345679
Waarschijnlijk kreeg die nog punten per click ook
quote:Op donderdag 17 december 2009 14:58 schreef 3keernix het volgende:
Deze kan dicht. Die van AdvancedPower is beter
quote:Op donderdag 17 december 2009 14:54 schreef AdvancedPower het volgende:
Kan hier een slotje op? We gaan in die andere verder.
Dankje.
lesbische tieners in de sneeuw graag!!quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:02 schreef AskMe het volgende:
Het is vrijdag![]()
Duss...'t vrijdag middag topic
quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:02 schreef AskMe het volgende:
Het is vrijdag![]()
Duss...'t vrijdag middag topic
Wat zijn jullie snel vandaag,quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
lesbische tieners in de sneeuw graag!!
quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
lesbische tieners in de sneeuw graag!!
Het vrijdagmiddag lesbische tieners topic deel VIER << die open dus![]()
Ok.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Wat zijn jullie snel vandaag,
voor jim
Het vrijdagmiddag lesbische tieners topic deel VIER
We hebben ook een eigen leven.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Als ik jullie was zou ik gewoon een nieuwe openen want er is toch geen mod om hem te openen
We gaan gewoon verder in deel 4.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:40 schreef AskMe het volgende:
Hier verder:
Het Vrijdagmiddag Lesbische Tieners Topic #Deel Vijf
Is goed SWJquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:43 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
We hebben ook een eigen leven.![]()
[..]
We gaan gewoon verder in deel 4.
tragertquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:54 schreef AskMe het volgende:
ONZ SC# ervoor alstublieft![]()
ONZ SC No puedo vivir sin ti
Dan had je wel even mogen waarschuwen, wist ik veel dat het niet (meer) mocht.quote:
laatste waarschuwing dan ok?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:01 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dan had je wel even mogen waarschuwen, wist ik veel dat het niet (meer) mocht.
quote:Op zondag 20 december 2009 17:25 schreef RacerDKB het volgende:
Baggertopic:
Newsflash: RacerDKB = griekjee
Slotje dus.
ik zag m alquote:Op woensdag 23 december 2009 12:08 schreef Crutch het volgende:
Mag kontplasser in de kliko? Da's duidelijk een troll http://forum.fok.nl/user/history/284368
Nee hoor, af en toe wil ik wel een topic van je open laten. En dat terwijl zulke topics van iedere andere TS meteen op slot gaan. Je hebt dus geluk, je krijgt een voorkeursbehandeling.quote:Op zondag 27 december 2009 18:51 schreef tong80 het volgende:
Hier nog zo'n slotje dat jullie me mogen uitleggen.
TV kijken op je computer.
Zal ik ze in het vervolg in Nieuws plaatsen ?
Graag gedaan hoor. Veel plezier ermee.quote:Op zondag 27 december 2009 20:11 schreef tong80 het volgende:
Het grote centrale tong80 woordgrappentopic.
Hier mag je die kat posten: Keyboard Catquote:Op maandag 28 december 2009 08:53 schreef Paul het volgende:
Superworm mag keyboard cat niet het topic afspelen?
quote:Op maandag 28 december 2009 12:38 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_komst___.html?p=1,1
Oh krijgen we dat weer......... zucht.
Kut friezen met hun kut taal, kut gewoonten, kut verkeersborden, en KLOTE mentaliteit.
Het is een mening, en die mag iedereen hebben (mits dat op een redelijke manier ge-uit wordt). En als je je stoort aan het gebruik van het woord 'kut', dan heb je erg zwaar op Fok!.quote:Op maandag 28 december 2009 12:43 schreef Crutch het volgende:
Lekkere voorbeeldfunctie van een mod:
[..]
Ik stoor me niet aan het woord kut, maar in deze context valt het niet bepaald onder 'uiten op een redelijke manier'.quote:Op maandag 28 december 2009 13:50 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het is een mening, en die mag iedereen hebben (mits dat op een redelijke manier ge-uit wordt). En als je je stoort aan het gebruik van het woord 'kut', dan heb je erg zwaar op Fok!.
Ik snap wat je bedoelt, maar ik ga niet aan iedere post met het woord 'kut' iets doen. Dan wordt het een dagtaak alleen al om de posts aan te passen/verwijderen. Bovendien is dat ook helemaal niet nodig, er wordt hier niemand uitgemaakt voor 'kanker'-enz, er worden geen smerige plaatjes gepost, er wordt niet gebashed, enz.quote:Op maandag 28 december 2009 13:52 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik stoor me niet aan het woord kut, maar in deze context valt het niet bepaald onder 'uiten op een redelijke manier'.
quote:Op maandag 28 december 2009 13:56 schreef SuperwormJim het volgende:
Zet je er even overheen en Fok! vrolijk verder.
Jezus wat een klootzak is dat!quote:Op maandag 28 december 2009 12:43 schreef Crutch het volgende:
Lekkere voorbeeldfunctie van een mod:
[..]
nee, je heb al een aantal painttopics, ga daar lekker spelenquote:Op maandag 28 december 2009 16:52 schreef Paul het volgende:
Flauw murp [paint] Vuurwerkbandieten ontsnappen aan Alberto
Kan je hem gewoon niet even open laten
Ik heb er 1, wat kan het kwaad deze open te latenquote:Op maandag 28 december 2009 16:58 schreef murp het volgende:
[..]
nee, je heb al een aantal painttopics, ga daar lekker spelen
Hoezo, ik doe nog juist een beetje m'n best voor painttopicsquote:Op maandag 28 december 2009 17:02 schreef murp het volgende:
wat krijgen we straks dan?
paint hier mn bier of paint hier mn boxen?
dat schiet niet open vooral van jou niet
je heb mn antwoord gegeven, ik ga niet verder in discussie, jij ook nietquote:Op maandag 28 december 2009 17:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoezo, ik doe nog juist een beetje m'n best voor painttopics
Dat bepaal ik zelf nog welquote:Op maandag 28 december 2009 17:04 schreef murp het volgende:
[..]
je heb mn antwoord gegeven, ik ga niet verder in discussie, jij ook niet
quote:Op maandag 28 december 2009 17:27 schreef Dirkh het volgende:
Godchristus, die lulhannes is net weer terug en je komt hem overal zuigend en baggerend tegen. Kunnen we hem niet vastgebonden in een badkuip flikkeren?
Alstublieft.quote:Op maandag 28 december 2009 18:45 schreef naatje_1 het volgende:
post hier stoere foto's #2 - En we gaan verder..!!
Ondanks dat het niet de TS zijn bedoeling was om zo'n paint topic te maken (), vraag ik toch bij deze een TTT aan of minstens een sealtje voor dit topic
quote:Op maandag 28 december 2009 20:19 schreef tong80 het volgende:
Krijgt ie de kans om briljant te zijn
Stel 95 % van je posts bestaat uit slotjes.
Maakt ie er weer niks van
Lieverd toch, maak je niet zo drukquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:15 schreef Dirkh het volgende:
Kan dat Paul gedoe de kop ingedrukt worden, ik wordt er godver zo schijtziek van. De hoeveelheid bagger die hij opent, post en veroorzaakt in die paar kutdagen dat hij weer onder dit account aan het posten is, is verdomme niet te filmen.
Pleur op debiel. Alleen het feit al dat je ook hier zo nodig moet posten met je kutgebagger.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Lieverd toch, maak je niet zo druk. De mods letten heus wel een beetje op mij en ik op hun
Wat is er toch met ONZ gebeurd, verdomme.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:58 schreef AskMe het volgende:
een of andere baggeruser dacht leuk te wezen
TS had gewoon de lapo in het vorige deel hoor.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:58 schreef AskMe het volgende:
ONZ SC# I am Iron Man!
Deze dicht wormpje en of murp![]()
![]()
een of andere baggeruser dacht leuk te wezen
Minder bagger.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:04 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wat is er toch met ONZ gebeurd, verdomme.
Ja.quote:
Graag gedaan.quote:Op donderdag 31 december 2009 10:51 schreef tho_Omas het volgende:
Goed slotje. Het ging mij er puur om nog een topic te openen voor 2010.
Akkoord.quote:Op donderdag 31 december 2009 10:55 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Ik ga er van uit dat dit dus je laatste topic was dit jaar.
Het laatste GM-slotje van dit jaarquote:Op donderdag 31 december 2009 12:01 schreef naatje_1 het volgende:
Nou zeg, nu had ik net geen middag kunnen zeggenwat was je snel
Wat is een GM-slotje?quote:Op donderdag 31 december 2009 12:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het laatste GM-slotje van dit jaar
slotje op het goedemorgen topicquote:
ja, alleen alz ze het zelf komen melden met picsquote:Op donderdag 31 december 2009 19:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hee murp, mag mijn topic na 0:00 weer open voor die lui die wel ledematen missen?
Kan een mod even dat topic verwijderen?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:08 schreef F04 het volgende:
Kan een mod even bevestigen dat ik de eerste ben?
Welkom 2010
neequote:Op zaterdag 2 januari 2010 09:29 schreef Paul het volgende:
Zou deze weer open mogenJuudjuh mijn zusje is jarig
Ik wil dit topic uitprinten voor dr verjaardag namelijk
Ik kan dat wel, je was het nietquote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:08 schreef F04 het volgende:
Kan een mod even bevestigen dat ik de eerste ben?
Welkom 2010
Nee, dat was deze: 1e topic van... 2010! *O*quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Was dat het eerste topic van 2010 ?
Bekijk de cijfers aan het eind in de URL (dat is het aantal topics wat er is gemaakt en het gaan op tijd ookquote:
geen ideequote:Op zondag 3 januari 2010 19:21 schreef CaptainCookie het volgende:
Waarom is FOK! haxoren verwijderd?
Omdat we niet willen dat er met FOK! geziekt wordt.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:21 schreef CaptainCookie het volgende:
Waarom is FOK! haxoren verwijderd?
Weet je wel wat die code doetquote:Op zondag 3 januari 2010 19:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat we niet willen dat er met FOK! geziekt wordt.
Neequote:Op zondag 3 januari 2010 19:35 schreef CaptainCookie het volgende:
Maar even serieus, dat is echt zo onschuldig als maar kan hoor
Het is javascript, het kan het javascript dat standaard wordt gebruikt in de baggerlayout verneuken. En dan hebben wij het gedaanquote:Op zondag 3 januari 2010 19:29 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Weet je wel wat die code doet?
Mooi einde van de discussie lijkt me zo .quote:Op zondag 3 januari 2010 19:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is javascript, het kan het javascript dat standaard wordt gebruikt in de baggerlayout verneuken. En dan hebben wij het gedaan
Dáárom willen we het niet.
Hoe komt het dan dat je vaak die broncode te zien krijgt?quote:Op zondag 3 januari 2010 19:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is javascript, het kan het javascript dat standaard wordt gebruikt in de baggerlayout verneuken. En dan hebben wij het gedaan
Het veranderd niks blijvends hoor, het geldt alleen voor de pagina die je nu bekijkt. Het gaat ook weer weg als je naar een andere pagina gaat.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:40 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:
Die twee dingen kan ik makkelijk gescheiden houden, ik haat Paul maar dan is er nog ruimte genoeg over voor Murp. Had je kunnen weten overigens. Maar dat zal wel te veel gevraagd zijn.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:03 schreef Lonker het volgende:
[..]
vind je ?
Zeker omdat je paul niet mag ?
Ach man... je bent 40...zoek een leuke vrouw en een goede baan en zit wat minder (lees niet) op online foraquote:Op zondag 3 januari 2010 23:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Die twee dingen kan ik makkelijk gescheiden houden, ik haat Paul maar dan is er nog ruimte genoeg over voor Murp. Had je kunnen weten overigens. Maar dat zal wel te veel gevraagd zijn.
Ik kijk wel uit, stel je voor dat mijn vrouw haar eierstokken beginnen te klapperen... dan zou ik dus kinderen krijgen. Kinderen zoals, ik noem maar een voorbeeld jij of Paul. Dat zou betekenen dat ik de volgende dat met foto en al in de Telegraaf sta als de man die zijn vrouw en pasgeboren kind op de brandstapel flikkerde.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:17 schreef Lonker het volgende:
[..]
Ach man... je bent 40...zoek een leuke vrouw en een goede baan en zit wat minder (lees niet) op online fora
Slaap lekker
quote:Op zondag 3 januari 2010 23:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit, stel je voor dat mijn vrouw haar eierstokken beginnen te klapperen... dan zou ik dus kinderen krijgen. Kinderen zoals, ik noem maar een voorbeeld jij of Paul. Dat zou betekenen dat ik de volgende dat met foto en al in de Telegraaf sta als de man die zijn vrouw en pasgeboren kind op de brandstapel flikkerde.
En ik wil werkelijk alles meemaken, maar niet op de voorpagina van de Telegraaf komen.
Oh en voortaan gewoon niet reageren op dergelijke posts.
Dan hadden jullie dus op de brandstapel gelegenquote:Op zondag 3 januari 2010 23:30 schreef blckbb het volgende:
DirkH
Ik wou dat híj mijn vader wasDan zou het betekenen dat Paul zijn broer is [ afbeelding ]
Een vent van 40 adorerenquote:Op zondag 3 januari 2010 23:30 schreef blckbb het volgende:DirkH
Ik wou dat híj mijn vader wasDan zou het betekenen dat Paul zijn broer is [ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 januari 2010 23:33 schreef Lonker het volgende:
[..]
Een vent van 40 adoreren![]()
Het moet niet gekker worden![]()
Hij verkankerd Paul ook voortdurend.. dus nu niet gaan huilen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |