Nee ik ben geschoktquote:
Jaquote:
Ga lekker ergens anders spelen danquote:
naproxen, lyrica, ipramol (andere naam zelfde werking), en nux vomica omdat ik kots missleijk wordt van die cocktailquote:foto Op vrijdag 18 december 2009 22:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die kans is groot ja.
Waarvoor heb je eigenlijk medicijnen?
Nee.quote:foto Op vrijdag 18 december 2009 22:54 schreef ajf het volgende:
[..]
Ga lekker ergens anders spelen dan
Want?quote:
Ik heb al TR gedaanquote:
Zoiets vraag je toch niet aan een net meisje zoals ikquote:
Voor bijna alle Sc'ers behalve stoep want die vindt het een kuttaal.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
MIJN GOD WAT EEN LIEVE TT
voor wie is die?
Zie je dat ik nergens zou zijn zonder jouquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb al TR gedaan![]()
Kijk er staat al ONZ SC voor
Juist welquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zoiets vraag je toch niet aan een net meisje zoals ik
En de reden dat je al die medicijnen hebt?quote:foto Op vrijdag 18 december 2009 22:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
naproxen, lyrica, ipramol (andere naam zelfde werking), en nux vomica omdat ik kots missleijk wordt van die cocktail
quote:foto Op vrijdag 18 december 2009 22:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En de reden dat je al die medicijnen hebt?
Gadsie zeg, je bent bijna een wandelende apotheek
En poef weg is dat speciale gevoelquote:foto Op vrijdag 18 december 2009 22:55 schreef ajf het volgende:
[..]
Voor bijna alle Sc'ers behalve stoep want die vindt het een kuttaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop