Dat zijn geen nachtbagger topics. Dat zijn gewoon bagger/kut-topics. En nee, dat mag niet.quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:51 schreef Mopst3r het volgende:
Waarom gaan ineens alle nachtbagger topics dicht, dit mag toch?
En wat mag dan het verschil zijn?quote:Op vrijdag 11 december 2009 06:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat zijn geen nachtbagger topics. Dat zijn gewoon bagger/kut-topics. En nee, dat mag niet.
De kwaliteit.quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:49 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
En wat mag dan het verschil zijn?
Nee, dat is niet mogelijk.quote:
murp, hulde voor je nieuwe UI. Die vorige werd ik knijtergestoord van.quote:
Laat maar deel 4 is al geopendquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:59 schreef Trevland het volgende:
Omdat het weer vrijdagmiddag is mag het vrijdagmiddag topic weer open?
Het vrijdagmiddag lesbische tieners topic deel DREI
Broodjebah ofzoiets...kan iemand die jongen even terug in z'n kooi schoppen?quote:Niet zo snel je eigen conclusies trekken lelijk kk gezwel. Ik hou van meisjes in alle maten, alleen niet hoger dan 42
quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laat maar deel 4 is al geopend
Dat is niet nodig.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
Broodjebah ofzoiets...kan iemand die jongen even terug in z'n kooi schoppen?
"Lekker" SMA'tje van 16 en 'n crip
Omdat dat een baggerlemming was op een slecht topic.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:16 schreef UnderSiege het volgende:
Waarom die van een een volgevormde kut of een klein doosje wel op slot en die van bloed/vleeslul niet?
flauw hoor. Was wel benieuwd.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:27 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dat is niet nodig.
[..]
Omdat dat een baggerlemming was op een slecht topic.
Probeer het anders eens op het forum van de Libelle als je echt benieuwd bent.
Nee.quote:
Nee.quote:
Opgeslot.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:32 schreef Lonker het volgende:
Hoi,
Er wordt mij een nare ziekte toegewenst
Goh!!!
Bemoei je d'r niet mee.quote:
Ik hielp je alleen maarquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:15 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Opgeslot.
[..]
Bemoei je d'r niet mee.
Niets daarom is het topic ook gewoon open.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:47 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
wat is hier nou mis mee
tliciouz O+
quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:47 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
wat is hier nou mis mee
tliciouz O+
sealtje ????quote:Op woensdag 11 november 2009 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
kan die trouwens geen sealtje krijgen?
geregeldquote:Op woensdag 16 december 2009 15:52 schreef o.us het volgende:
Post hier wannabe-rappers.
Gaan die garriej mijn fobofoto er bij betrekken.
alle slowchats staan nu centraal, is op zich wel overzichtelijkerquote:Op woensdag 16 december 2009 19:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Hey, what's the deal dat [HOMO] opeens centraal gezet wordt? Is dat een nieuwe trend? (En moet het?)
Ja, maar dat was eerst niet zo, toen opeens wel, toen opeens weer niet (en dat alles wel een flinke tijd lang) en nu weer wel en wij homo's zijn al zo in de war en daar draagt dit wel enorm aan bij! Ik slaap er slecht van!quote:Op woensdag 16 december 2009 19:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
alle slowchats staan nu centraal, is op zich wel overzichtelijker
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Hey, what's the deal dat [HOMO] opeens centraal gezet wordt? Is dat een nieuwe trend? (En moet het?)
Dat dus. Alle SC'ertjes bij elkaar in hun eigen reservaat.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
alle slowchats staan nu centraal, is op zich wel overzichtelijker
Het is ook geen piemeltopicquote:Op woensdag 16 december 2009 19:25 schreef Lonker het volgende:
Waarom is er geeen hetero ?
Tieten topics worden atijd gesloten hier
Sterkte ermee!quote:Op woensdag 16 december 2009 19:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar dat was eerst niet zo, toen opeens wel, toen opeens weer niet (en dat alles wel een flinke tijd lang) en nu weer wel en wij homo's zijn al zo in de war en daar draagt dit wel enorm aan bij! Ik slaap er slecht van!
ok!quote:Op woensdag 16 december 2009 21:13 schreef Jump het volgende:
Wil jij ook een EI phone winnen?
Kan die tracking id uit die url in de OP gehaald worden?
Ganse url is weg, ook goedquote:
er stond url.....php?trackingid=121345679quote:
de boefquote:Op woensdag 16 december 2009 21:19 schreef Jump het volgende:
[..]
er stond url.....php?trackingid=121345679
Waarschijnlijk kreeg die nog punten per click ook
quote:Op donderdag 17 december 2009 14:58 schreef 3keernix het volgende:
Deze kan dicht. Die van AdvancedPower is beter
quote:Op donderdag 17 december 2009 14:54 schreef AdvancedPower het volgende:
Kan hier een slotje op? We gaan in die andere verder.
Dankje.
lesbische tieners in de sneeuw graag!!quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:02 schreef AskMe het volgende:
Het is vrijdag![]()
Duss...'t vrijdag middag topic
quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:02 schreef AskMe het volgende:
Het is vrijdag![]()
Duss...'t vrijdag middag topic
Wat zijn jullie snel vandaag,quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
lesbische tieners in de sneeuw graag!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |