Bolle toet maar verders slankquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:28 schreef UncleErnie het volgende:
die arme neger met die kolossale hamster
quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:28 schreef UncleErnie het volgende:
Ik wil president van de hele wereld worden, zie ik ook niet zo snel gebeuren.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:29 schreef BroodjeBah het volgende:
[..]
Bolle toet maar verders slankMaatje 34/36, zie d'r hyves. Ze wil model worden
Ja, weigeren nog steedsquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:48 schreef BroodjeBah het volgende:
Alsof als ze zich zou aanbieden, nakend en wijdbeens, jullie d'r zouden afwijzen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ZO MOOI![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wed dat jullie vriendinnen NIET zo'n geyl kontje hebben![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
LoL.. Ik moest lachen....quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:28 schreef UncleErnie het volgende:
Serieus maar in zo'n modeblad van mijnex stond een tijdje terug dat dat in was.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:55 schreef Saaaaab het volgende:
Waarom doen zoveel meisjes zo enorm veel mascara op hun onderste wimpers dat het gaat klonteren en brokkelen?
Zij kan model worden voor AH wanneer de hamster weken weer beginnen..quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:29 schreef BroodjeBah het volgende:
[..]
Bolle toet maar verders slankMaatje 34/36, zie d'r hyves. Ze wil model worden
Stage bij de lokale kapperszaak of kledingwinkel zeker.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:52 schreef BroodjeBah het volgende:
Nee serieus, heb echt iets met dit meisje![]()
Vrees alleen dat ze te jong is voor me![]()
Ze gaat ergens naar school, en loopt stage, dus ze is ook nog slim
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |