quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
lesbische tieners in de sneeuw graag!!
Het vrijdagmiddag lesbische tieners topic deel VIER << die open dus![]()
Ok.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Wat zijn jullie snel vandaag,
voor jim
Het vrijdagmiddag lesbische tieners topic deel VIER
We hebben ook een eigen leven.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Als ik jullie was zou ik gewoon een nieuwe openen want er is toch geen mod om hem te openen
We gaan gewoon verder in deel 4.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:40 schreef AskMe het volgende:
Hier verder:
Het Vrijdagmiddag Lesbische Tieners Topic #Deel Vijf
Is goed SWJquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:43 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
We hebben ook een eigen leven.![]()
[..]
We gaan gewoon verder in deel 4.
tragertquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:54 schreef AskMe het volgende:
ONZ SC# ervoor alstublieft![]()
ONZ SC No puedo vivir sin ti
Dan had je wel even mogen waarschuwen, wist ik veel dat het niet (meer) mocht.quote:
laatste waarschuwing dan ok?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:01 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dan had je wel even mogen waarschuwen, wist ik veel dat het niet (meer) mocht.
quote:Op zondag 20 december 2009 17:25 schreef RacerDKB het volgende:
Baggertopic:
Newsflash: RacerDKB = griekjee
Slotje dus.
ik zag m alquote:Op woensdag 23 december 2009 12:08 schreef Crutch het volgende:
Mag kontplasser in de kliko? Da's duidelijk een troll http://forum.fok.nl/user/history/284368
Nee hoor, af en toe wil ik wel een topic van je open laten. En dat terwijl zulke topics van iedere andere TS meteen op slot gaan. Je hebt dus geluk, je krijgt een voorkeursbehandeling.quote:Op zondag 27 december 2009 18:51 schreef tong80 het volgende:
Hier nog zo'n slotje dat jullie me mogen uitleggen.
TV kijken op je computer.
Zal ik ze in het vervolg in Nieuws plaatsen ?
Graag gedaan hoor. Veel plezier ermee.quote:Op zondag 27 december 2009 20:11 schreef tong80 het volgende:
Het grote centrale tong80 woordgrappentopic.
Hier mag je die kat posten: Keyboard Catquote:Op maandag 28 december 2009 08:53 schreef Paul het volgende:
Superworm mag keyboard cat niet het topic afspelen?
quote:Op maandag 28 december 2009 12:38 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_komst___.html?p=1,1
Oh krijgen we dat weer......... zucht.
Kut friezen met hun kut taal, kut gewoonten, kut verkeersborden, en KLOTE mentaliteit.
Het is een mening, en die mag iedereen hebben (mits dat op een redelijke manier ge-uit wordt). En als je je stoort aan het gebruik van het woord 'kut', dan heb je erg zwaar op Fok!.quote:Op maandag 28 december 2009 12:43 schreef Crutch het volgende:
Lekkere voorbeeldfunctie van een mod:
[..]
Ik stoor me niet aan het woord kut, maar in deze context valt het niet bepaald onder 'uiten op een redelijke manier'.quote:Op maandag 28 december 2009 13:50 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het is een mening, en die mag iedereen hebben (mits dat op een redelijke manier ge-uit wordt). En als je je stoort aan het gebruik van het woord 'kut', dan heb je erg zwaar op Fok!.
Ik snap wat je bedoelt, maar ik ga niet aan iedere post met het woord 'kut' iets doen. Dan wordt het een dagtaak alleen al om de posts aan te passen/verwijderen. Bovendien is dat ook helemaal niet nodig, er wordt hier niemand uitgemaakt voor 'kanker'-enz, er worden geen smerige plaatjes gepost, er wordt niet gebashed, enz.quote:Op maandag 28 december 2009 13:52 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik stoor me niet aan het woord kut, maar in deze context valt het niet bepaald onder 'uiten op een redelijke manier'.
quote:Op maandag 28 december 2009 13:56 schreef SuperwormJim het volgende:
Zet je er even overheen en Fok! vrolijk verder.
Jezus wat een klootzak is dat!quote:Op maandag 28 december 2009 12:43 schreef Crutch het volgende:
Lekkere voorbeeldfunctie van een mod:
[..]
nee, je heb al een aantal painttopics, ga daar lekker spelenquote:Op maandag 28 december 2009 16:52 schreef Paul het volgende:
Flauw murp [paint] Vuurwerkbandieten ontsnappen aan Alberto
Kan je hem gewoon niet even open laten
Ik heb er 1, wat kan het kwaad deze open te latenquote:Op maandag 28 december 2009 16:58 schreef murp het volgende:
[..]
nee, je heb al een aantal painttopics, ga daar lekker spelen
Hoezo, ik doe nog juist een beetje m'n best voor painttopicsquote:Op maandag 28 december 2009 17:02 schreef murp het volgende:
wat krijgen we straks dan?
paint hier mn bier of paint hier mn boxen?
dat schiet niet open vooral van jou niet
je heb mn antwoord gegeven, ik ga niet verder in discussie, jij ook nietquote:Op maandag 28 december 2009 17:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoezo, ik doe nog juist een beetje m'n best voor painttopics
Dat bepaal ik zelf nog welquote:Op maandag 28 december 2009 17:04 schreef murp het volgende:
[..]
je heb mn antwoord gegeven, ik ga niet verder in discussie, jij ook niet
quote:Op maandag 28 december 2009 17:27 schreef Dirkh het volgende:
Godchristus, die lulhannes is net weer terug en je komt hem overal zuigend en baggerend tegen. Kunnen we hem niet vastgebonden in een badkuip flikkeren?
Alstublieft.quote:Op maandag 28 december 2009 18:45 schreef naatje_1 het volgende:
post hier stoere foto's #2 - En we gaan verder..!!
Ondanks dat het niet de TS zijn bedoeling was om zo'n paint topic te maken (), vraag ik toch bij deze een TTT aan of minstens een sealtje voor dit topic
quote:Op maandag 28 december 2009 20:19 schreef tong80 het volgende:
Krijgt ie de kans om briljant te zijn
Stel 95 % van je posts bestaat uit slotjes.
Maakt ie er weer niks van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |