Doet me denken aan deze:quote:
Hier stond eerst een ander plaatje, vlegel!quote:
NIET WAAR, hetzelfde plaatje maar dan zonder [img] tagsquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:14 schreef Bragi het volgende:
[..]
Hier stond eerst een ander plaatje, vlegel!VALSSPELER!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet erg.. niet ergg..quote:Op zaterdag 7 november 2009 11:04 schreef Chinjirusu het volgende:
[ afbeelding ]
7uyhj: 2e plaatje, want eerste deed het niet
Tweede poging: (1 keer rammen)quote:Uw zoekbewerking - trfuiytr5re - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Suggestie:
Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
Probeer andere zoektermen.
Maak de zoektermen algemener.
Lijkt Amy Winehouse wel, maar dan de mooie versiequote:Op zaterdag 7 november 2009 21:30 schreef Elkafila het volgende:
DIT GELOOG JE TOCH NIET!!!!
[ afbeelding ]
Geile hoer hoor..
Het zal toch niet waar zijnquote:
quote:Uw zoekbewerking - lkewjerwio74837uihdfdsjhfiueywfhjdhciehwiorwuelhjshd - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TS neukt geiten.
Officieel gestopt... Maar weer terug!
Dat vraag ik me dus ook af. Het is maar goed dat ik hier alleen zit, dat moet toch een belachelijk gezicht zijn; met je hoofd op het toetsenbord rammen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |