dochtertje (5 jaar) staat te stuiteren bij jouw avaquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een lekkere Italiaan in mijn keuken vind ik ook geen slecht idee
quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
dochtertje (5 jaar) staat te stuiteren bij jouw avanet als ik stuiter bij jouw "andere ava"
gejuig hierquote:
Jasper liet het afwetenquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:12 schreef Laysa het volgende:
Sjonge ik dacht al....wat moeten we lang wachten
En jij had daar wat van gezegd dus dacht ik dat je nu met je lapo gewoon de volgende zou openenquote:
D. loopt te pesten....hij heeft honger en de freetpan schiet niet op...maak je dus niet dikquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En jij had daar wat van gezegd dus dacht ik dat je nu met je lapo gewoon de volgende zou openen
Doe even chill, ofzeaux.
Je zou me eensch mee moeten maken als ik hysterisch doe.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind jou juist nogal opgefokt, ondanks die ene RedBull
Nee Dennis.quote:
Ik probeer me juist aan te passenquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
D. loopt te pesten....hij heeft honger en de freetpan schiet niet op...maak je dus niet dik
Werk jij bij een witgoedbedrijf?quote:
Ik moet straks pasquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Werk jij bij een witgoedbedrijf?
Ga eens aan het werk man!
Da's best laat dan, toch?quote:
's middags hebben ze warm gegeten.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Best laat toch?
Duitsers eten toch ook altijd zo vroeg, als ze uit eten gaan? Of doen ze daar mediterraan?
Niet als die ook niet gelijk 'aangesloten' wordtquote:
Eet ze....en tot vanavond laatquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:25 schreef D. het volgende:
Ik ga maar eens aan het vrijdagavondrecept beginnen
Das toch alleen maar Klik en klaarquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Niet als die ook niet gelijk 'aangesloten' wordt
Dat hoef je niet te laten doen, daar hang je 'm het liefst zelf inquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik word een beetje vochtig van jequote:Op vrijdag 6 november 2009 18:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mannenquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:27 schreef D. het volgende:
[..]
toch wel een paar keer klikken mag ik aannemen
En dan alleen maar van die Bauern Schnitzels bestellen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
's middags hebben ze warm gegeten.
Nu gibts abendbrot en dan vanaf een uur of 8 komen de alcoholisten (ook wel "mijn vrienden" genoemd)
Ik ben serieus de enige die literglazen neemtquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:27 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan alleen maar van die Bauern Schnitzels bestellen.![]()
En bier natuurlijk.
Schenken jullie van die literglazen, of is het nou ook weer niet zó pauper?
Wie?quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jasper was druk bezig met het maken van een account
Zie.... waarom heb je nou niet even voor hem gemaild?!quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:22 schreef Noek het volgende:
Oooooh Gert? Hoi.
Kut voor je.![]()
*sluipt weg
Als ze nou morgenochtend tóch wéér niet komen hè, of hij is stuk... sluip dán maar weg!quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:22 schreef Noek het volgende:
Oooooh Gert? Hoi.
Kut voor je.![]()
*sluipt weg
Dat zou Frank je niet aandoenquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Als ze nou morgenochtend tóch wéér niet komen hè, of hij is stuk... sluip dán maar weg!
Of nee doe maar niet, dan spring ik écht van de peperbus!
Vrijdagavond Tiroleravondquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
dochtertje (5 jaar) staat te stuiteren bij jouw avanet als ik stuiter bij jouw "andere ava"
En daar heb je geen tijd voor, met al die teringbauernschnitzels!quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben serieus de enige die literglazen neemt
Omdat ik zelf moet tappen en ik wil niet telkens heen en weer lopen
Hééft ze wel! Analoog!quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zie.... waarom heb je nou niet even voor hem gemaild?!
quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Als ze nou morgenochtend tóch wéér niet komen hè, of hij is stuk... sluip dán maar weg!
jij wilt gewoon de wasmachine gratiesj, pauper!quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee Dennis.
Die kreeg dit ineens op z'n bordje geschoven. Belde me terug en toen werd ik echt héél kwaad.
Nou ja, hij heeft me professioneel uit laten tieren en is toen gaan kijken hoe ik zo snel mogelijk alsnog die wasmachine hier kan hebben staan. Dat wordt dus morgenochtend, en dat gaan ze dus zelf doen, van de winkel.
Dat aansluiten zien we dán wel weer. Ik denk dat dat volgende week zaterdag wordt, gratis, en ik dien een klacht in en dan ben ik benieuwd wat ik daar op terug ga horen.
BIER!
Ja en dan eerst een excuus mailen en dan pas *BOEM*quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zie.... waarom heb je nou niet even voor hem gemaild?!
Zo is dat!quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Hééft ze wel! Analoog![dramaqueen] dat de dag niet gehéél ondraaglijk maakt. [/dramaqueen]
Oeh ja, tricky is dat want dan moet je je wel inhouden. Alles goed met het kalf?quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:52 schreef Deisyy het volgende:
Over wachten gesproken![]()
Ik ben vandaag dan eindelijk, na 3 dagen contacten en wachten terug gebeld door de mentor van mijn kalfje, de eikel. En ik durfde niet uit mijn stekker te gaan omdat ik bang was dat mijn kalfje het dan zal moeten bezuren![]()
O ja, hij gaat iets navragen en belt me terug. De vraag is wanneer
je AVA je AVA!quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:52 schreef Deisyy het volgende:
Over wachten gesproken![]()
Ik ben vandaag dan eindelijk, na 3 dagen contacten en wachten terug gebeld door de mentor van mijn kalfje, de eikel. En ik durfde niet uit mijn stekker te gaan omdat ik bang was dat mijn kalfje het dan zal moeten bezuren![]()
O ja, hij gaat iets navragen en belt me terug. De vraag is wanneer
Ik zit vol jaquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik ben vol......was net op nieuws
Zijn lerares Frans beloofde dat hij zijn Franse SO over mocht maken als ik een briefje schreef en kwam een paar dagen erug op haar beloftequote:Op vrijdag 6 november 2009 19:03 schreef Noek het volgende:
[..]
Oeh ja, tricky is dat want dan moet je je wel inhouden. Alles goed met het kalf?
Ja, sporten. Zal ik wel of niet? Ik heb net een Mc Flurry Oreo op. *prop
Tja die franse lerarenquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijn lerares Frans beloofde dat hij zijn Franse SO over mocht maken als ik een briefje schreef en kwam een paar dagen erug op haar belofte![]()
En verder is hij herstellende van een griepje![]()
Ben je je Flurry er nog af wezen spinnen?
Heb je ze niet vastgebonden dan?quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:56 schreef Kally het volgende:
Ben verrot, mijn neefje kwam hier eten, zo en dan die 2 van mij erbij, leek wel een orkaan
Nee die had ik nietquote:
Ik probeerde het, rende me rot achter ze aan, maar ja ze zijn zo verschrikkeijk snel, en dan splitsen ze zich op en dan moet je keuzes maken, ik maakte de verkeerdequote:
Nu staan ze op Marktplaats?quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik probeerde het, rende me rot achter ze aan, maar ja ze zijn zo verschrikkeijk snel, en dan splitsen ze zich op en dan moet je keuzes maken, ik maakte de verkeerde
Ah, nu eindelijk rust dus?quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:05 schreef Kally het volgende:
Nope mijn neefje met strik om aan mijn broer gegeven en die 2 van mij vlogen zo hun bedje in![]()
Ja hij doet heel raar.....Fok! dan hequote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:07 schreef D. het volgende:
He, nu wel tekst
[..]
Ah, nu eindelijk rust dus?
Uiteraardquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja hij doet heel raar.....Fok! dan he
Dat geeft van die vlekken joh, op tere zieltjes enzo.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zit nog aan de koffiequote:
quote:
Ze lagen toch in bedquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:13 schreef Kally het volgende:
[..]
lekker hoor maar nee nee niet als de draakjes thuis zijn
jij drinkt alleen onder schooltijd?quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:13 schreef Kally het volgende:
[..]
lekker hoor maar nee nee niet als de draakjes thuis zijn
Ja maar dan nog, als er 1 ziek word of weet ik watquote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jij drinkt alleen onder schooltijd?
Ok, misschien niet onverstandigquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar dan nog, als er 1 ziek word of weet ik wat
Dat deed het hoofd van de school vroeger welquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jij drinkt alleen onder schooltijd?
Ach weet ik niet, maar ik vind het een prettiger ideequote:
Dan is dit de beste oplossingquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach weet ik niet, maar ik vind het een prettiger idee
quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:23 schreef D. het volgende:
[..]
Dan is dit de beste oplossing
Ik drink wel voor 2 dan
Ik kan niet jodelenquote:
Jij niet danquote:
Maar dan nog, Tirol heeft het me verbodenquote:
Wat deed jij uberhaupt in Tirol, viespeukje.quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar dan nog, Tirol heeft het me verboden![]()
(nadat ik zo mooi op de berg had staan jodelen)
Op de latjes staanquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat deed jij uberhaupt in Tirol, viespeukje.
quote:
Hey pietjequote:
Goed topique heb je daar gemaaktquote:
Ik weet van nietsquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Goed topique heb je daar gemaakt.
Het is vrijdagavond tiroleravond.quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
zomg, de nieuwe ava van deisyy. Dat wordt een maand of 3 wennen
.
Ik leg het je net uitquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is vrijdagavond tiroleravond.
Dat jullie nou niet mee doen
Je moet wel eerst de spijkertjes eruit halen.quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Je moet wel eerst de spijkertjes eruit halen.
Of is dat alleen bij aan latjes hangen?quote:
Nou dat ligt er maar net aanquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Je moet wel eerst de spijkertjes eruit halen.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:55 schreef D. het volgende:
[..]
Een aanwinst voor dit subforum heb ik van horen zeggen
Lieverd, je kunt niet iedere dag succes hebben, dan wordt het gewoon en is het niet speciaal meerquote:
Één van mijn charmesquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij bent ook zo maf als een deur
owja, dat bedoelde ikquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Neen, er zou een _Nick achteraan moeten.
Ik dacht ik help je even de goede richting op, want daar was het vanzelf wel op uitgedraaidquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Heuh, gaat het nou over neuken zonder dat ik daar op afstuur?
Niet.quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht ik help je even de goede richting op, want daar was het vanzelf wel op uitgedraaid
Je bedoelt dat Ian misschiean heaumeau is?quote:
Of dat ie celibatair leeft, al dan niet naar eigen keuzequote:Op vrijdag 6 november 2009 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Ian misschiean heaumeau is?![]()
huiliequote:Op vrijdag 6 november 2009 21:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Zit die dikke mol me nou indirect voor heaumeaux uit te schelden!?
Je zwager op een houtvlot, ik heaup dat er nog 's iemand op je kop poept!
Jij had toch bardienstquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is vrijdagavond tiroleravond.
Dat jullie nou niet mee doen
Als ik zometeen naar beneden loop.quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe laat vangt dat aan dan?
Dat zag ik meteen al aan de kaft.quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat boek is fucked up tof trouwens.
Neeheequote:Op vrijdag 6 november 2009 21:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als ik zometeen naar beneden loop.
Moet ik weg ofzeaux?
Hij loopt dat hele boek met die drol op z'n harses als ik me niet vergisquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zag ik meteen al aan de kaft.
Die titel ook
quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neehee![]()
alhoewel, je vraagt wel fucking veel aandacht, je lijkt af en toe wel op een wijf![]()
oh je gaat er heen, blijf zitten tot na de aftiteling he, er komt nog wat erachter aan...........oh ben jaloers wil ook hahaquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:27 schreef Deisyy het volgende:
Ik voel zo veel liefde in dit topic![]()
Kan mij het schelen, ik heb mijn kaartjes voor MJ opgehaald
Hey sportyquote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neehee![]()
alhoewel, je vraagt wel fucking veel aandacht, je lijkt af en toe wel op een wijf![]()
quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij loopt dat hele boek met die drol op z'n harses als ik me niet vergis
Ik wil dat boek tussen mijn thrillersquote:Toen de kleine mol op een dag zijn kop boven de aarde stak om te kijken of de zon al op was gebeurde het: Het was rond en bruin en het zag er een beetje uit als een worst - en wat nog het ergste was: het kwam precies op zijn kop terecht.........
Thanks, die tip had ik ook gelezen in het MJ topicquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh je gaat er heen, blijf zitten tot na de aftiteling he, er komt nog wat erachter aan...........oh ben jaloers wil ook haha
Is echt tof! Gaat ie op de kop van bullebak poepen, als wraak...quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zag ik meteen al aan de kaft.
Die titel ook
ja de tip komt ook uit dat topic lees het elke daG, leuke mensen posten daar.quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thanks, die tip had ik ook gelezen in het MJ topic![]()
Je hebt nog een paar dagen de tijd hoor, waarom ga je niet?
Mwah je weet gewoon duidelijk wat je wel en niet wiltquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja de tip komt ook uit dat topic lees het elke daG, leuke mensen posten daar.
nee ik ga niet in mijn eentje daar zitten en mijn kids vinden het maar niks, wacht wel op de dvd (zal wel met kerst uitkomen denk ik) maar moet echt gave film wezen, (en ik wil hem in mijn eentje liever bekijken dat gejoel in mijn oren vind ik ook 10 keer niks) wat ben ik een zeikerd eigenlijk als ik het zo terug lees
Niemand heeft het gezien hoorquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:36 schreef D. het volgende:
[..]
Dat mag hoor
Ik moest ook lachen, maar dat kan ik niet laten merken natuurlijk
Ik vind wel meer leukquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat vind jij dan wel weer leuk hè
leuk een ladies night, ja had het boek tot de helft gelezen maar ondertussen overleed mijn ma aan kanker dus heb hem dichtgeklapt kon het ff niet aan.quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mwah je weet gewoon duidelijk wat je wel en niet wilt![]()
Mijn puberkalfje wilde hem graag zien en ik vind dit echt zo'n film die je in de bios moet zien.
En voor 25 november alvast kaartjes besteld voor ladies-night-voorstelling van Komt een vrouw bij de dokter
Die smilie hoort eigenljk niet bij die film![]()
Nee, tuurlijk nietquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:36 schreef D. het volgende:
[..]
Dat mag hoor
Ik moest ook lachen, maar dat kan ik niet laten merken natuurlijk
Ja dat is dan wel extra pijnlijk voor jou om het te lezenquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
leuk een ladies night, ja had het boek tot de helft gelezen maar ondertussen overleed mijn ma aan kanker dus heb hem dichtgeklapt kon het ff niet aan.
maar de film zal wel anders wezen dan het boek (meestal met verfilming) en ik geloof dat hij best wel oke is (hoop voor reinaut wel dus, die verhuist weer naar nederland de centjes zijn geloof ik op)
geen bier voor mij hoor, sla deze ronde overquote:
vind nederlandse films niet altijd oke, altijd veel sex erin zo storend, laatste nederlandse film die ik gezien had was nachtrit, meer omdat het opgenomen was waar ik geboren en getogen ben, werd veel gefilmd bij amstelveense weg achter de gevangenis, oud tramremise.quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat is dan wel extra pijnlijk voor jou om het te lezen![]()
Ik was op vakantie toen ik het las en heb me verstopt in het tentje van de kinderen om het einde te lezen![]()
En natuurlijk ga ik een beetje voor Barry Atsma naar de bios
Je kunt ook vooruitlezen als je verder gaat waar je gebleven wasquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Teruglezen schijnt voor homo's te ziijn....ik keek naar de Ava's
Die ken ik niet, Nachtritquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind nederlandse films niet altijd oke, altijd veel sex erin zo storend, laatste nederlandse film die ik gezien had was nachtrit, meer omdat het opgenomen was waar ik geboren en getogen ben, werd veel gefilmd bij amstelveense weg achter de gevangenis, oud tramremise.
Ja maar ik ben een beetje hyper en dus geen zin om terug te lezenquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
Je kunt ook vooruitlezen als je verder gaat waar je gebleven was
voooooooruitlezen zei ikquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja maar ik ben een beetje hyper en dus geen zin om terug te lezen
ja tweelingen heb ik hier op dvd en weet je welke de beste is heb ik ook op dvd Karakter zo prachtig.quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die ken ik niet, Nachtrit![]()
Er zijn wel meer goede films hoor, o.a. De Tweelingen, tranen met tuiten hebben we gejankt
quote:
Maar het blijft gewoon leuk.....quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:06 schreef debuurvrouw het volgende:
Topgear is toch een oud seizoen? Ik heb ze iig al gezien op de BBC.
Ik ook maar blijft leuk !!quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:06 schreef debuurvrouw het volgende:
Topgear is toch een oud seizoen? Ik heb ze iig al gezien op de BBC.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:10 schreef D. het volgende:
[..]
Als er niets anders op is is dat best leuk ja
quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:09 schreef Toverheks het volgende:
nou sting is ook van zijn paddestoel geflikkerd zeg, heeft een baard lijkt nu echt op sting de boskabouter.
Ook leukquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:11 schreef Deisyy het volgende:
Dan liever een Voetbal International, dan kan je nog een beetje lachen om René van der Gijp
Het gaat niet om wat hij zegt, maar om hoe hij het zegtquote:
Tis weer het debielen uurtje zie ikquote:
Ja ik lach me rot om hemquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het gaat niet om wat hij zegt, maar om hoe hij het zegt
quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:17 schreef Laysa het volgende:
Zeg....ik voel onderhuidse irritaties in dit topic....ik ga maar ff topgear kijken
Terwijl ik topgear kijkquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee geen gein zet hem op ned 1 hahaha
Dan is het goed...gewoonquote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:24 schreef D. het volgende:
[..]
Nou, aan...
ow wacht
Nergens aan natuurlijk
Daarom, tis allemaal zo betrekkelijkquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:24 schreef D. het volgende:
[..]
Nou, aan...
ow wacht
Nergens aan natuurlijk
quote:
Ow, sorryquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:27 schreef Laysa het volgende:
Ik ben overigens ietwat moe nu
Hoi Ianquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:29 schreef deKurk het volgende:
[..]
Spaar me die rotopmerking en douw je hoofd in een broodrooster
Kheb honger...does toast makenquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:29 schreef deKurk het volgende:
[..]
Spaar me die rotopmerking en douw je hoofd in een broodrooster
quote:
Coolquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:33 schreef Deisyy het volgende:
En vandaag hebben we Bert en Ernie op Google![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Schoften zijn het!quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen Elmoquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:36 schreef Deisyy het volgende:
Leuk he, gisteren was het Koekie en de dag ervoor Ieniemienie
Nee, ik vind gewoon dat Bert en Ernie een loopje nemen met de homoseksuele minderheid in dit land!quote:
Ik zal het tegen Gert zeggenquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:38 schreef deKurk het volgende:
[..]
Ian hoort in de wasmachine omdat hij een kloon is
Dat wel natuurlijkquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee, ik vind gewoon dat Bert en Ernie een loopje nemen met de homoseksuele minderheid in dit land!
Ohw, ik had anders voor Ian een prima programma waarmee je om de 10 minuten een ander exotisch ip adres krijgtquote:
Nee turkquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijk![]()
Jouw beste vrienden zijn zeker ook homo?
En plurkiequote:
quote:
Wtf is een Plurkie?quote:
Was dat niet de k*t van Gert?quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wtf is een Plurkie?
Ik weet wel van een blurkie is.
das dat varkenquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wtf is een Plurkie?
Ik weet wel van een blurkie is.
De leukste van sesamstaatquote:
Zoiets jaquote:
Jij spoort ook niet helemaal he ?quote:
Wrom, vanwege een dieseltruckquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zoiets jaIk ben trouwens bezig met 1 van mijn voorlopig laatste postings hier want ik zal wel een ban krijgen
Nou dag danquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zoiets jaIk ben trouwens bezig met 1 van mijn voorlopig laatste postings hier want ik zal wel een ban krijgen
En dat is nieuw voor jouquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij spoort ook niet helemaal he ?
In dat topic mag je toch niets meer ?quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wrom, vanwege een dieseltruck
Ik ken die Plurkie nietquote:
Maar nu welquote:
Kom af en toe een beetje offtopicquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou dag dan![]()
Niet zo gek ook die ban, jij hebt jezelf totaal niet in de hand. Dwaas
Uiteraardquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken die Plurkie niet![]()
Is Dikkie Dik nog in Sesamstraat?
Jaquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken die Plurkie niet![]()
Is Dikkie Dik nog in Sesamstraat?
Pietje heeft mijn plaatje van de faalhaas er ook uit gegooidquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kom af en toe een beetje offtopic
Als je dan toch zo nobel bent, geef dan gelijk even een linkje.quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou zitten we samen in de ban dan denk ikquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Even mijn oortjes zoekenquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:51 schreef versabommie het volgende:
Nog even Om deisy te laten begrijpen waar mijn uitspraken toch vandaan komen :
Kom op, da's toch geen reden voor een ban, tenzij je er uitdrukkelijk, zoals nu, om zit te vragen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
In dat topic mag je toch niets meer ?
Pietje heeft alles alweer weg gedaanquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:50 schreef Noek het volgende:
[..]
Als je dan toch zo nobel bent, geef dan gelijk even een linkje.
En de reden enzo. Kun je ook je eigen med alvast schrijven. Dat scheelt ons toch allemaal weer werk.
![]()
Novemberfest! Jodela-hi.....hi..quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat een gezellig klonenfestival weer hier.
Whehe, nu lijk je wc eend welquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kom op, da's toch geen reden voor een ban, tenzij je er uitdrukkelijk, zoals nu, om zit te vragen.
Echt hè? *haalt schouders op en schudt met hoofdquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kom op, da's toch geen reden voor een ban, tenzij je er uitdrukkelijk, zoals nu, om zit te vragen.
Uiteindelijk kreeg eens hemquote:
Ja, geef me dat knopje maar dan zit ik hier zo alleen kerstfeest te vieren.quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jah, flikker die nepgasten er eens af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |