Keequote:Op vrijdag 6 november 2009 17:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Al afgerekend. Anders was het makkelijk.
Ik wil vanavond een draaiende machine, en dit belachelijke "bedrijf" ziet kans om een klant, waarbij een vorige afspraak al niet is nagekomen én hij niet op tijd daarover geïnformeerd, wéér met zo'n achterlijk verhaal op te zadelen. Wat een trieste vertoning zeg.![]()
En Leandra, dat weet ik wel, onze huidige wasmachine zit ook niet volgens het boekje aangesloten maar dat wilde ik dit keer wel. En heb die dienst besteld en betaald.
Zodra dat ding hier stáát, gaat het los. Een topic is misschien wel een goed idee ja, FOK! staat altijd bovenaan, en snel ook!quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kee
Is het al tijd voor een bash BCC topic? (of welke prutsers je dan ding dan ook verkocht hebben)
quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Zodra dat ding hier stáát, gaat het los. Een topic is misschien wel een goed idee ja, FOK! staat altijd bovenaan, en snel ook!
Had ik BCC goed gegokt!?quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Zodra dat ding hier stáát, gaat het los. Een topic is misschien wel een goed idee ja, FOK! staat altijd bovenaan, en snel ook!
Ik zou gemakshalve even wachten tot ie niet alleen staat, maar ook correct aangesloten is.....quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon het enige bedrijf dat ik zo kan noemen waar je een wasmachine kan halenquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
De Goedkoopste maar niet de Slimste
Lauw kans dat je daar in het westen iets kunt bestellen zonder te betalen. 't Is gewoon één grote kankerbuurt waar ze elkaar niet vertrouwen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:25 schreef debuurvrouw het volgende:wat een achterlijke kuttekoppen!:( Zo zeg! Ik zou echt woedend zijn nu! Dit is wel de laatste keer dat je iets helemaal betaald denk ik?
Gert die helemaal los gaat tegen die knakkers waarna ze gortdroog zeggen: En dit vrij essentiële ventieltje neem ik dus nu mee naar huis, meneer.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou gemakshalve even wachten tot ie niet alleen staat, maar ook correct aangesloten is.....
Just to be sure enzo
Volgens mij heb ik m'n vaatwasser online besteld (en ik was uitermate tevreden over de service van dat internetbedrijf.... maar goed, we hebben het over 2003, dus het kan nu minder zijn) |quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon het enige bedrijf dat ik zo kan noemen waar je een wasmachine kan halen
En terrechtquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik m'n vaatwasser online besteld (en ik was uitermate tevreden over de service van dat internetbedrijf.... maar goed, we hebben het over 2003, dus het kan nu minder zijn) |
En m'n wasmachine komt bij de It's vandaan.
Bij de BCC heb ik altijd zo'n gevoel dat het allemaal net een beetje....... kweenie is, ik voel me daar niet prettig.
Danny heeft toch bij de BCC gewerkt, nou, dan weet je 't wel, gewoon een Fok! fuck servicequote:Op vrijdag 6 november 2009 17:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik m'n vaatwasser online besteld (en ik was uitermate tevreden over de service van dat internetbedrijf.... maar goed, we hebben het over 2003, dus het kan nu minder zijn) |
En m'n wasmachine komt bij de It's vandaan.
Bij de BCC heb ik altijd zo'n gevoel dat het allemaal net een beetje....... kweenie is, ik voel me daar niet prettig.
Mwah....vette kans dat die wasmachine zwaarder is dan dat ik ben dus dat gaat ietwat minder makkelijk danquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik haal dat soort zooi daar waar het in de aanbieding is en sleep het met de auto zelf naar huisch
Nah, ik vond de BCC nogal duur eigenlijk.... zowel mijn vaatwasser als wasmachine komen uit het midden-segment van Miele, en omdat Miele flink aan de prijs is (maar iedere cent waard) hebben ze alleen artikelen uit de goedkoopste serie van Miele, en dan moeten ze voor het midden-segment ineens de adviesprijs hebben?quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
En terrecht....alhoewel....de dingen die je gewoon zelf kan meenemen daar is niets mis mee...ook niet met de artikelen...alleen met de ''service''
Ik heb een beer van een zwagert, en die heeft een beer van een aanhangert.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mwah....vette kans dat die wasmachine zwaarder is dan dat ik ben dus dat gaat ietwat minder makkelijk dan
Daar heb je een punt...ik kijk niet naar Miele want dat valt buiten mijn budgetquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, ik vond de BCC nogal duur eigenlijk.... zowel mijn vaatwasser als wasmachine komen uit het midden-segment van Miele, en omdat Miele flink aan de prijs is (maar iedere cent waard) hebben ze alleen artikelen uit de goedkoopste serie van Miele, en dan moeten ze voor het midden-segment ineens de adviesprijs hebben?
En dat is nogal overdreven.... daar kan makkelijk 20% vanaf (minimaal).
Ach, ik geef liever in 15 jaar 1 keer bedrag X uit dan 3 keer de helft van bedrag X....quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Daar heb je een punt...ik kijk niet naar Miele want dat valt buiten mijn budget
Zo koop ik schoenenquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, ik geef liever in 15 jaar 1 keer bedrag X uit dan 3 keer de helft van bedrag X....
quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, ik geef liever in 15 jaar 1 keer bedrag X uit dan 3 keer de helft van bedrag X....
Moet je bedrag X wel hebben liggen natuurlijkquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tijd voor een "Help Laysa De Winter Door" Actie?
Dat is waar.... met de vaatwasser was dat zo, met de wasmachine had ik hulp (die zelf voorgesteld had dat het die wasmachine zou wordenquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Moet je bedrag X wel hebben liggen natuurlijk
Euh...quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:43 schreef Gert het volgende:
Volgende week donderdag kunnen ze het komen aansluiten![]()
En dan krijg ik mijn aansluitkosten terug. Wow!
Ik: Hahahaha en daar moet ik blij mee zijn?
Hij: het was maar een voorstel.
Ik zeg: lever die wasmachine maar af, dan laat ik een ander bedrijf de aansluiting doen en de bon gaat naar u. Én ik wil mijn geld terug.
Zegt ie: nou, die wasmachine komt vandaag niet meer.
Ik: eeeh... dacht het WEL hè!
Nu is hij bellen.
Ik heb op mijn mobiel opgenomen dat hun helpdesk zegt dat "ze onderweg zijn".
Woede-controle is nu het devies. Morgen wel een scene trappen, als ik m'n geld terug ga eisen.
That is: als die wasmachine hier dan staat, want ik heb een vermoeden dat ze dit op de een of andere manier ook weer hebben stopgezet of zo.
Het lijkt wel of ze het exprés doen joh!
Goed dat hier geen pakje peuken ligt nu.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan iemand Gerts internet even afsluiten?![]()
![]()
Jij zit gewoon hier altijd te liegen dat je in die Duitse keuken staat te sloven hè, eigenlijk werk je stiekem op het hoofdkantoor van BCC en zorgt dat alles daar soepel in de soep loopt.quote:
Ik schijt bagger hierquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij zit gewoon hier altijd te liegen dat je in die Duitse keuken staat te sloven hè, eigenlijk werk je stiekem op het hoofdkantoor van BCC en zorgt dat alles daar soepel in de soep loopt.
You nasty, evil, peep, peep, piece of peep (ja, ik ga goed)
had ook mijn stoelen bij wehkamp gekocht, netjes alles betaald, ga ik kijken wanneer het bezorgd zal worden zie ik dat ze afgeprijst waren, ik nette mail gestuurd dat ik alles betaald had maar nog niks had geleverd gekregen en dat ik zag dat ze nu in de aanbieding waren, volgende dag nette mail terug gehad kreeg ook de 40 eurie per stoel van ze terug, dat heet service.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:48 schreef versabommie het volgende:
Ik bestel gewoon bij wehkamp ( en ja betaal direct alles!) , als het om witgoed e.d.d gaat. Altijd leveren tilen en neerzetten en aansluiten. Niets geen last. En ze halen nog gewoon netjes de oude meuk weg ook!
Mensen hebben een teringhekel aan wehkamp omdat ze meuk op afbetaling kopen ... ja dan bende een kut
Wehkamp schopt kontquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:48 schreef versabommie het volgende:
Ik bestel gewoon bij wehkamp ( en ja betaal direct alles!) , als het om witgoed e.d.d gaat. Altijd leveren tilen en neerzetten en aansluiten. Niets geen last. En ze halen nog gewoon netjes de oude meuk weg ook!
Mensen hebben een teringhekel aan wehkamp omdat ze meuk op afbetaling kopen ... ja dan bende een kut
psies! Ik zal geen computers of geluidsapparatuur bestellen bij ze maar ik had binnen een dag 50 centimeter aan matras keurig omhoog gesleurd door ze, droger idem, aangesloten , de rest weggehaald..quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
had ook mijn stoelen bij wehkamp gekocht, netjes alles betaald, ga ik kijken wanneer het bezorgd zal worden zie ik dat ze afgeprijst waren, ik nette mail gestuurd dat ik alles betaald had maar nog niks had geleverd gekregen en dat ik zag dat ze nu in de aanbieding waren, volgende dag nette mail terug gehad kreeg ook de 40 eurie per stoel van ze terug, dat heet service.
Beste internetwinkel in nederlandquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wehkamp schopt kont
Laatst eea besteld en betaald om 21:00 uur, volgende dag 13:00 stonden ze al voor de deur hoor, alles compleet en netjes ingepakt en naar binnen gesjouwd
der wehrmacht?quote:
quote:
Het woord 'weh kamp' schrikt misschien een beetje afquote:
psies! Ik ga denk ik zo iets bestellen bij ze gewoon door dit topicquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:55 schreef Toverheks het volgende:
met wehkamp is niks mis, en wat je zegt niet op afbetaling want je betaald je dan blauw aan de rente.
maar ik vond het echt service van ze
ik kom serieus ook in de verleidingquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
psies! Ik ga denk ik zo iets bestellen bij ze gewoon door dit topic
Dat dus, dat ze een bezorger zonder monteur sturen is al triest genoeg, maar twee dagen later weer de machine niet komen bezorgen is wel heel belachelijkquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik hoop zo dat Gert te horen krijgt dat alles goed komt en dat hij vrolijk terug komt
Meid wees blij dat hij niemand hoeft mee te nemen om die pizza bij jou thuis te bakkenquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:59 schreef Deisyy het volgende:
Wachten op de pizzaboer duur altijd zoooo lang
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Meid wees blij dat hij niemand hoeft mee te nemen om die pizza bij jou thuis te bakken
eerder bellen danquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:59 schreef Deisyy het volgende:
Wachten op de pizzaboer duur altijd zoooo lang
Lekkerquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:02 schreef D. het volgende:
Ik ga zo de frituurpan kickstarten
Heb er zin an
Nu nog sporten?quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Lekker...ik moet nog sporten...dus geen vette hap voor mij
Een lekkere Italiaan in mijn keuken vind ik ook geen slecht ideequote:Op vrijdag 6 november 2009 18:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Meid wees blij dat hij niemand hoeft mee te nemen om die pizza bij jou thuis te bakken
Om 8 uur afgesprokenquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:04 schreef D. het volgende:
[..]
Nu nog sporten?
Maar als je vette hap neemt kun je het er straks gelijk afsporten
Wehkamp is alleen gevaarlijker als je niet direct alles betaaldquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:59 schreef Laysa het volgende:
Wehkamp is gevaarlijk...nog gevaarlijker dan de stad in gaan....morgen lekker stadten
Dat zijn lekkere vettenquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Om 8 uur afgesproken...en dat zijn slechte vetten
Scroll eens lekker langs de RLS topicsquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:06 schreef Gert het volgende:
Ze komen niet meer vanavond.
Ze dachten dat dit en ze dachten dat dat.
Er is nu een meneer uit de winkel waar ik 'm gekocht heb, bezig om te zorgen dat hij morgenochtend alsnog bezorgd wordt. Die heeft een hele lading shit over zich heen gekregen, maar het lucht wel op.
O, hij belt net: morgenochtend wordt-ie alsnog bezorgd. Door mensen van de winkel zelf, niet door het expeditie-bedrijf.
Pfff.. ben bekaf --->![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tot zover!
Iemand nog andere shit?
Heb je Frank gesproken?quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:06 schreef Gert het volgende:
Ze komen niet meer vanavond.
Ze dachten dat dit en ze dachten dat dat.
Er is nu een meneer uit de winkel waar ik 'm gekocht heb, bezig om te zorgen dat hij morgenochtend alsnog bezorgd wordt. Die heeft een hele lading shit over zich heen gekregen, maar het lucht wel op.
O, hij belt net: morgenochtend wordt-ie alsnog bezorgd. Door mensen van de winkel zelf, niet door het expeditie-bedrijf.
Pfff.. ben bekaf --->![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tot zover!
Iemand nog andere shit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |