leuk een ladies night, ja had het boek tot de helft gelezen maar ondertussen overleed mijn ma aan kanker dus heb hem dichtgeklapt kon het ff niet aan.quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mwah je weet gewoon duidelijk wat je wel en niet wilt![]()
Mijn puberkalfje wilde hem graag zien en ik vind dit echt zo'n film die je in de bios moet zien.
En voor 25 november alvast kaartjes besteld voor ladies-night-voorstelling van Komt een vrouw bij de dokter
Die smilie hoort eigenljk niet bij die film![]()
Nee, tuurlijk nietquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:36 schreef D. het volgende:
[..]
Dat mag hoor
Ik moest ook lachen, maar dat kan ik niet laten merken natuurlijk
Ja dat is dan wel extra pijnlijk voor jou om het te lezenquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
leuk een ladies night, ja had het boek tot de helft gelezen maar ondertussen overleed mijn ma aan kanker dus heb hem dichtgeklapt kon het ff niet aan.
maar de film zal wel anders wezen dan het boek (meestal met verfilming) en ik geloof dat hij best wel oke is (hoop voor reinaut wel dus, die verhuist weer naar nederland de centjes zijn geloof ik op)
geen bier voor mij hoor, sla deze ronde overquote:
vind nederlandse films niet altijd oke, altijd veel sex erin zo storend, laatste nederlandse film die ik gezien had was nachtrit, meer omdat het opgenomen was waar ik geboren en getogen ben, werd veel gefilmd bij amstelveense weg achter de gevangenis, oud tramremise.quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat is dan wel extra pijnlijk voor jou om het te lezen![]()
Ik was op vakantie toen ik het las en heb me verstopt in het tentje van de kinderen om het einde te lezen![]()
En natuurlijk ga ik een beetje voor Barry Atsma naar de bios
Je kunt ook vooruitlezen als je verder gaat waar je gebleven wasquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Teruglezen schijnt voor homo's te ziijn....ik keek naar de Ava's
Die ken ik niet, Nachtritquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind nederlandse films niet altijd oke, altijd veel sex erin zo storend, laatste nederlandse film die ik gezien had was nachtrit, meer omdat het opgenomen was waar ik geboren en getogen ben, werd veel gefilmd bij amstelveense weg achter de gevangenis, oud tramremise.
Ja maar ik ben een beetje hyper en dus geen zin om terug te lezenquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
Je kunt ook vooruitlezen als je verder gaat waar je gebleven was
voooooooruitlezen zei ikquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja maar ik ben een beetje hyper en dus geen zin om terug te lezen
ja tweelingen heb ik hier op dvd en weet je welke de beste is heb ik ook op dvd Karakter zo prachtig.quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die ken ik niet, Nachtrit![]()
Er zijn wel meer goede films hoor, o.a. De Tweelingen, tranen met tuiten hebben we gejankt
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |