Ik zit vol jaquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik ben vol......was net op nieuws
Zijn lerares Frans beloofde dat hij zijn Franse SO over mocht maken als ik een briefje schreef en kwam een paar dagen erug op haar beloftequote:Op vrijdag 6 november 2009 19:03 schreef Noek het volgende:
[..]
Oeh ja, tricky is dat want dan moet je je wel inhouden. Alles goed met het kalf?
Ja, sporten. Zal ik wel of niet? Ik heb net een Mc Flurry Oreo op. *prop
Tja die franse lerarenquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijn lerares Frans beloofde dat hij zijn Franse SO over mocht maken als ik een briefje schreef en kwam een paar dagen erug op haar belofte![]()
En verder is hij herstellende van een griepje![]()
Ben je je Flurry er nog af wezen spinnen?
Heb je ze niet vastgebonden dan?quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:56 schreef Kally het volgende:
Ben verrot, mijn neefje kwam hier eten, zo en dan die 2 van mij erbij, leek wel een orkaan
Nee die had ik nietquote:
Ik probeerde het, rende me rot achter ze aan, maar ja ze zijn zo verschrikkeijk snel, en dan splitsen ze zich op en dan moet je keuzes maken, ik maakte de verkeerdequote:
Nu staan ze op Marktplaats?quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik probeerde het, rende me rot achter ze aan, maar ja ze zijn zo verschrikkeijk snel, en dan splitsen ze zich op en dan moet je keuzes maken, ik maakte de verkeerde
Ah, nu eindelijk rust dus?quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:05 schreef Kally het volgende:
Nope mijn neefje met strik om aan mijn broer gegeven en die 2 van mij vlogen zo hun bedje in![]()
Ja hij doet heel raar.....Fok! dan hequote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:07 schreef D. het volgende:
He, nu wel tekst
[..]
Ah, nu eindelijk rust dus?
Uiteraardquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja hij doet heel raar.....Fok! dan he
Dat geeft van die vlekken joh, op tere zieltjes enzo.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Als ze nou morgenochtend tóch wéér niet komen hè, of hij is stuk... sluip dán maar weg!
Of nee doe maar niet, dan spring ik écht van de peperbus!
Ik zit nog aan de koffiequote:
quote:
Ze lagen toch in bedquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:13 schreef Kally het volgende:
[..]
lekker hoor maar nee nee niet als de draakjes thuis zijn
jij drinkt alleen onder schooltijd?quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:13 schreef Kally het volgende:
[..]
lekker hoor maar nee nee niet als de draakjes thuis zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |