dochtertje (5 jaar) staat te stuiteren bij jouw avaquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een lekkere Italiaan in mijn keuken vind ik ook geen slecht idee
quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
dochtertje (5 jaar) staat te stuiteren bij jouw avanet als ik stuiter bij jouw "andere ava"
gejuig hierquote:
Jasper liet het afwetenquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:12 schreef Laysa het volgende:
Sjonge ik dacht al....wat moeten we lang wachten
En jij had daar wat van gezegd dus dacht ik dat je nu met je lapo gewoon de volgende zou openenquote:
D. loopt te pesten....hij heeft honger en de freetpan schiet niet op...maak je dus niet dikquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En jij had daar wat van gezegd dus dacht ik dat je nu met je lapo gewoon de volgende zou openen
Doe even chill, ofzeaux.
Je zou me eensch mee moeten maken als ik hysterisch doe.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind jou juist nogal opgefokt, ondanks die ene RedBull
Nee Dennis.quote:
Ik probeer me juist aan te passenquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
D. loopt te pesten....hij heeft honger en de freetpan schiet niet op...maak je dus niet dik
Werk jij bij een witgoedbedrijf?quote:
Ik moet straks pasquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Werk jij bij een witgoedbedrijf?
Ga eens aan het werk man!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |