dochtertje (5 jaar) staat te stuiteren bij jouw avaquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een lekkere Italiaan in mijn keuken vind ik ook geen slecht idee
quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
dochtertje (5 jaar) staat te stuiteren bij jouw avanet als ik stuiter bij jouw "andere ava"
gejuig hierquote:
Jasper liet het afwetenquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:12 schreef Laysa het volgende:
Sjonge ik dacht al....wat moeten we lang wachten
En jij had daar wat van gezegd dus dacht ik dat je nu met je lapo gewoon de volgende zou openenquote:
D. loopt te pesten....hij heeft honger en de freetpan schiet niet op...maak je dus niet dikquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En jij had daar wat van gezegd dus dacht ik dat je nu met je lapo gewoon de volgende zou openen
Doe even chill, ofzeaux.
Je zou me eensch mee moeten maken als ik hysterisch doe.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind jou juist nogal opgefokt, ondanks die ene RedBull
Nee Dennis.quote:
Ik probeer me juist aan te passenquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
D. loopt te pesten....hij heeft honger en de freetpan schiet niet op...maak je dus niet dik
Werk jij bij een witgoedbedrijf?quote:
Ik moet straks pasquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Werk jij bij een witgoedbedrijf?
Ga eens aan het werk man!
Da's best laat dan, toch?quote:
's middags hebben ze warm gegeten.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Best laat toch?
Duitsers eten toch ook altijd zo vroeg, als ze uit eten gaan? Of doen ze daar mediterraan?
Niet als die ook niet gelijk 'aangesloten' wordtquote:
Eet ze....en tot vanavond laatquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:25 schreef D. het volgende:
Ik ga maar eens aan het vrijdagavondrecept beginnen
Das toch alleen maar Klik en klaarquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Niet als die ook niet gelijk 'aangesloten' wordt
Dat hoef je niet te laten doen, daar hang je 'm het liefst zelf inquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik word een beetje vochtig van jequote:Op vrijdag 6 november 2009 18:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mannenquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:27 schreef D. het volgende:
[..]
toch wel een paar keer klikken mag ik aannemen
En dan alleen maar van die Bauern Schnitzels bestellen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
's middags hebben ze warm gegeten.
Nu gibts abendbrot en dan vanaf een uur of 8 komen de alcoholisten (ook wel "mijn vrienden" genoemd)
Ik ben serieus de enige die literglazen neemtquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:27 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan alleen maar van die Bauern Schnitzels bestellen.![]()
En bier natuurlijk.
Schenken jullie van die literglazen, of is het nou ook weer niet zó pauper?
Wie?quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jasper was druk bezig met het maken van een account
Zie.... waarom heb je nou niet even voor hem gemaild?!quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:22 schreef Noek het volgende:
Oooooh Gert? Hoi.
Kut voor je.![]()
*sluipt weg
Als ze nou morgenochtend tóch wéér niet komen hè, of hij is stuk... sluip dán maar weg!quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:22 schreef Noek het volgende:
Oooooh Gert? Hoi.
Kut voor je.![]()
*sluipt weg
Dat zou Frank je niet aandoenquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Als ze nou morgenochtend tóch wéér niet komen hè, of hij is stuk... sluip dán maar weg!
Of nee doe maar niet, dan spring ik écht van de peperbus!
Vrijdagavond Tiroleravondquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
dochtertje (5 jaar) staat te stuiteren bij jouw avanet als ik stuiter bij jouw "andere ava"
En daar heb je geen tijd voor, met al die teringbauernschnitzels!quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben serieus de enige die literglazen neemt
Omdat ik zelf moet tappen en ik wil niet telkens heen en weer lopen
Hééft ze wel! Analoog!quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zie.... waarom heb je nou niet even voor hem gemaild?!
quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Als ze nou morgenochtend tóch wéér niet komen hè, of hij is stuk... sluip dán maar weg!
jij wilt gewoon de wasmachine gratiesj, pauper!quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee Dennis.
Die kreeg dit ineens op z'n bordje geschoven. Belde me terug en toen werd ik echt héél kwaad.
Nou ja, hij heeft me professioneel uit laten tieren en is toen gaan kijken hoe ik zo snel mogelijk alsnog die wasmachine hier kan hebben staan. Dat wordt dus morgenochtend, en dat gaan ze dus zelf doen, van de winkel.
Dat aansluiten zien we dán wel weer. Ik denk dat dat volgende week zaterdag wordt, gratis, en ik dien een klacht in en dan ben ik benieuwd wat ik daar op terug ga horen.
BIER!
Ja en dan eerst een excuus mailen en dan pas *BOEM*quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zie.... waarom heb je nou niet even voor hem gemaild?!
Zo is dat!quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Hééft ze wel! Analoog![dramaqueen] dat de dag niet gehéél ondraaglijk maakt. [/dramaqueen]
Oeh ja, tricky is dat want dan moet je je wel inhouden. Alles goed met het kalf?quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:52 schreef Deisyy het volgende:
Over wachten gesproken![]()
Ik ben vandaag dan eindelijk, na 3 dagen contacten en wachten terug gebeld door de mentor van mijn kalfje, de eikel. En ik durfde niet uit mijn stekker te gaan omdat ik bang was dat mijn kalfje het dan zal moeten bezuren![]()
O ja, hij gaat iets navragen en belt me terug. De vraag is wanneer
je AVA je AVA!quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:52 schreef Deisyy het volgende:
Over wachten gesproken![]()
Ik ben vandaag dan eindelijk, na 3 dagen contacten en wachten terug gebeld door de mentor van mijn kalfje, de eikel. En ik durfde niet uit mijn stekker te gaan omdat ik bang was dat mijn kalfje het dan zal moeten bezuren![]()
O ja, hij gaat iets navragen en belt me terug. De vraag is wanneer
Ik zit vol jaquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik ben vol......was net op nieuws
Zijn lerares Frans beloofde dat hij zijn Franse SO over mocht maken als ik een briefje schreef en kwam een paar dagen erug op haar beloftequote:Op vrijdag 6 november 2009 19:03 schreef Noek het volgende:
[..]
Oeh ja, tricky is dat want dan moet je je wel inhouden. Alles goed met het kalf?
Ja, sporten. Zal ik wel of niet? Ik heb net een Mc Flurry Oreo op. *prop
Tja die franse lerarenquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijn lerares Frans beloofde dat hij zijn Franse SO over mocht maken als ik een briefje schreef en kwam een paar dagen erug op haar belofte![]()
En verder is hij herstellende van een griepje![]()
Ben je je Flurry er nog af wezen spinnen?
Heb je ze niet vastgebonden dan?quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:56 schreef Kally het volgende:
Ben verrot, mijn neefje kwam hier eten, zo en dan die 2 van mij erbij, leek wel een orkaan
Nee die had ik nietquote:
Ik probeerde het, rende me rot achter ze aan, maar ja ze zijn zo verschrikkeijk snel, en dan splitsen ze zich op en dan moet je keuzes maken, ik maakte de verkeerdequote:
Nu staan ze op Marktplaats?quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik probeerde het, rende me rot achter ze aan, maar ja ze zijn zo verschrikkeijk snel, en dan splitsen ze zich op en dan moet je keuzes maken, ik maakte de verkeerde
Ah, nu eindelijk rust dus?quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:05 schreef Kally het volgende:
Nope mijn neefje met strik om aan mijn broer gegeven en die 2 van mij vlogen zo hun bedje in![]()
Ja hij doet heel raar.....Fok! dan hequote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:07 schreef D. het volgende:
He, nu wel tekst
[..]
Ah, nu eindelijk rust dus?
Uiteraardquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja hij doet heel raar.....Fok! dan he
Dat geeft van die vlekken joh, op tere zieltjes enzo.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zit nog aan de koffiequote:
quote:
Ze lagen toch in bedquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:13 schreef Kally het volgende:
[..]
lekker hoor maar nee nee niet als de draakjes thuis zijn
jij drinkt alleen onder schooltijd?quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:13 schreef Kally het volgende:
[..]
lekker hoor maar nee nee niet als de draakjes thuis zijn
Ja maar dan nog, als er 1 ziek word of weet ik watquote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jij drinkt alleen onder schooltijd?
Ok, misschien niet onverstandigquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar dan nog, als er 1 ziek word of weet ik wat
Dat deed het hoofd van de school vroeger welquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jij drinkt alleen onder schooltijd?
Ach weet ik niet, maar ik vind het een prettiger ideequote:
Dan is dit de beste oplossingquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach weet ik niet, maar ik vind het een prettiger idee
quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:23 schreef D. het volgende:
[..]
Dan is dit de beste oplossing
Ik drink wel voor 2 dan
Ik kan niet jodelenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |