Nou dag danquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zoiets jaIk ben trouwens bezig met 1 van mijn voorlopig laatste postings hier want ik zal wel een ban krijgen
En dat is nieuw voor jouquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij spoort ook niet helemaal he ?
In dat topic mag je toch niets meer ?quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wrom, vanwege een dieseltruck
Ik ken die Plurkie nietquote:
Maar nu welquote:
Kom af en toe een beetje offtopicquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou dag dan![]()
Niet zo gek ook die ban, jij hebt jezelf totaal niet in de hand. Dwaas
Uiteraardquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken die Plurkie niet![]()
Is Dikkie Dik nog in Sesamstraat?
Jaquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken die Plurkie niet![]()
Is Dikkie Dik nog in Sesamstraat?
Pietje heeft mijn plaatje van de faalhaas er ook uit gegooidquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kom af en toe een beetje offtopic
Als je dan toch zo nobel bent, geef dan gelijk even een linkje.quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zoiets jaIk ben trouwens bezig met 1 van mijn voorlopig laatste postings hier want ik zal wel een ban krijgen
Nou zitten we samen in de ban dan denk ikquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Even mijn oortjes zoekenquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:51 schreef versabommie het volgende:
Nog even Om deisy te laten begrijpen waar mijn uitspraken toch vandaan komen :
Kom op, da's toch geen reden voor een ban, tenzij je er uitdrukkelijk, zoals nu, om zit te vragen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
In dat topic mag je toch niets meer ?
Pietje heeft alles alweer weg gedaanquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:50 schreef Noek het volgende:
[..]
Als je dan toch zo nobel bent, geef dan gelijk even een linkje.
En de reden enzo. Kun je ook je eigen med alvast schrijven. Dat scheelt ons toch allemaal weer werk.
![]()
Novemberfest! Jodela-hi.....hi..quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat een gezellig klonenfestival weer hier.
Whehe, nu lijk je wc eend welquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kom op, da's toch geen reden voor een ban, tenzij je er uitdrukkelijk, zoals nu, om zit te vragen.
Echt hè? *haalt schouders op en schudt met hoofdquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kom op, da's toch geen reden voor een ban, tenzij je er uitdrukkelijk, zoals nu, om zit te vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |