Vorig deelquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:14 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Hierbij dus wederom een centraal Wilders topic omdat er momenteel een oerwoud aan topics is ontstaan die allemaal over ongeveer hetzelfde gaan.
Dus zolang dit centrale topic loopt geen aparte topics meer met Wilders zegt dit op Nova
of Wilders is de grootste volgens Maurice.
Niet om te censureren of weg te stoppen maar in bijna elk topic wordt dezelfde discussie gevoerd door de zelfde sujetten.
Dat kan dus tegenwoordig allemaal in dit topic besproken en beschimd worden.
Speciale/specifieke topics kunnen nog wel apart maar post het eerst hier.
(En wacht op toestemming of open een topic en zie het waarschijnlijk gesloten worden dezelfde dag nog)
Wanneer is er dan een bedreiging geweest?quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:26 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
http://www.guardian.co.uk(...)-emmerich-2012-kaaba
Is niet nodig hoor...quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:14 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
Er zijn geen vrouwen die gebukt gaan onder de Islam. Er zijn geen mensen die maar al te graag de Islam willen verlaten (maar dat niet kunnen).
[ afbeelding ]
Ja, dat zeg ik. Hij is helemaal niet bedreigd.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:26 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
http://www.guardian.co.uk(...)-emmerich-2012-kaaba
Maarre... De PVV zelf doet toch in het grootste deel van de gemeenten helemaal niet mee aan de verkiezingen?quote:Op zaterdag 7 november 2009 07:39 schreef qonmann het volgende:
Wilders: Linkse elite intimideert de kiezers
door Jaap Folkerts en Paul Jansen
DEN HAAG - De kiezer wordt geïntimideerd om bij de komende gemeenteraads- en Kamerverkiezingen geen PVV te stemmen.
Wilders
Dat zegt Geert Wilders na een week waarin hij en zijn partij door de 'linkse elite' zijn uitgemaakt voor rechtsextremisten, racisten en staatsgevaarlijk.
"Het doel is om mensen ervan te weerhouden op de PVV te stemmen. Want wie stemt er nou op een racist, op een rechtsextremist", stelt Wilders in een interview met De Telegraaf.
PvdA-minister Van der Laan (Integratie) noemde de PVV-leider en zijn achterban eerder deze week een gevaar voor de rechtsstaat. Een andere PvdA-minister, Ter Horst (Binnenlandse Zaken), laat onderzoek doen naar het radicale karakter van de partij. En D66-voorman Alexander Pechtold plakte het etiket extreem rechts op Wilders en zijn partij. "Pure intimidatie", fulmineert de PVV-leider, die zegt dat men probeert hem te diskwalificeren nu hij inhoudelijk niet klein te krijgen is.
http://www.telegraaf.nl/b(...)iezers___.html?p=2,1
De linkse eilte is zo arrogant en er zo van overtuigd dat zij betere mensen zijn in vergelijkig met PVV-stemmers dat ze het niet eens zien. Het liefst zouden ze zien dat alleen PvdA en D-66 stemmers zouden mogen stemmen.
Huh? Heb je aanwijzingen dat mensen die PVV willen stemmen het stemrecht wordt afgepakt, door de 'linkse elite'?quote:Op zaterdag 7 november 2009 07:39 schreef qonmann het volgende:
De linkse eilte is zo arrogant en er zo van overtuigd dat zij betere mensen zijn in vergelijkig met PVV-stemmers dat ze het niet eens zien. Het liefst zouden ze zien dat alleen PvdA en D-66 stemmers zouden mogen stemmen.
Wilders noemt D66 een linkse partij?quote:Op zaterdag 7 november 2009 07:39 schreef qonmann het volgende:
DEN HAAG - De kiezer wordt geïntimideerd om bij de komende gemeenteraads- en Kamerverkiezingen geen PVV te stemmen.
Wilders
Dat zegt Geert Wilders na een week waarin hij en zijn partij door de 'linkse elite' zijn uitgemaakt voor rechtsextremisten, racisten en staatsgevaarlijk.
"Het doel is om mensen ervan te weerhouden op de PVV te stemmen. Want wie stemt er nou op een racist, op een rechtsextremist", stelt Wilders in een interview met De Telegraaf.
PvdA-minister Van der Laan (Integratie) noemde de PVV-leider en zijn achterban eerder deze week een gevaar voor de rechtsstaat. Een andere PvdA-minister, Ter Horst (Binnenlandse Zaken), laat onderzoek doen naar het radicale karakter van de partij. En D66-voorman Alexander Pechtold plakte het etiket extreem rechts op Wilders en zijn partij. "Pure intimidatie", fulmineert de PVV-leider, die zegt dat men probeert hem te diskwalificeren nu hij inhoudelijk niet klein te krijgen is.
Ik vraag mij werkelijk af waar jij dit vandaan haalt want ik zie het nergens. Of je fantasie in combinatie met je dikke duim neemt weer eens een loopje met je.quote:Op zaterdag 7 november 2009 09:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Huh? Heb je aanwijzingen dat mensen die PVV willen stemmen het stemrecht wordt afgepakt, door de 'linkse elite'?
Wat voor een kwalificatie zou D66 volgens jouw dan moeten hebben?quote:Op zaterdag 7 november 2009 09:29 schreef yyentle het volgende:
[..]
Wilders noemt D66 een linkse partij?
Ja, dat zal het zijnquote:Op zaterdag 7 november 2009 07:39 schreef qonmann het volgende:
Wilders
"De linkse elite" is de nieuwe jeukterm na "de slinkse kerk" en "links-fascisten" geloof ik. En ik heb niemand horen beweren dat "alleen PvdA en D-66 stemmers zouden mogen stemmen".quote:http://www.telegraaf.nl/b(...)iezers___.html?p=2,1
Ik reageer op de onzin die de persoon die ik quote uitkraamt.quote:Op zaterdag 7 november 2009 09:49 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik vraag mij werkelijk af waar jij dit vandaan haalt want ik zie het nergens. Of je fantasie in combinatie met je dikke duim neemt weer eens een loopje met je.
Is dit dan ook weer dikke duim icm fantasie???quote:Op zaterdag 7 november 2009 07:39 schreef qonmann het volgende:
Wilders
Naar eigen zeggen zijn ze sociaal-liberaal. Daar kan ik me wel in vinden.quote:Op zaterdag 7 november 2009 09:56 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Wat voor een kwalificatie zou D66 volgens jouw dan moeten hebben?
quote:'D66 dankt succes aan PVV'
AMSTERDAM - D66 heeft zijn succes in de peilingen enkel te danken aan zijn oppositie tegen de PVV. Dat zegt PVV-leider Geert Wilders zaterdag in De Telegraaf.
"Ze zijn groot geworden door het verzet tegen ons." Daarom is D66-leider Alexander Pechtold volgens Wilders 'altijd haantje de voorste als er kritiek op ons kan worden geleverd'.
D66 is volgens de PVV-leider 'echt het ergste wat er is, nog erger dan GroenLinks'. Pechtold is in zijn optiek een 'glibberige teflonbuikspreekpop'.
Kritiek
De PVV kreeg deze week veel kritiek. Onder andere van minister van Wonen, Wijken en Integratie Eberhard van der Laan (PvdA).
Hij noemde de grote aanhang van de PVV een mogelijk gevaar voor de rechtsstaat. In een uitgelekt onderzoek waarover de Volkskrant vorige week zaterdag publiceerde zou worden geconcludeerd dat de partij een gevaar voor de democratie en de staatsveiligheid is.
Een van de onderzoekers zei later in de NRC echter dat nog helemaal geen conclusies zijn getrokken.
Volgens Wilders schieten zijn critici 'onder de gordel' omdat zij hem niet aankunnen.
Dat is niet waar, hoe kom je daarbij? De vorige verkiezingen, waar D66 3 zetels had gewonnen, was het huidige conflict tussen Pechtold en Wilders niet aan de orde. Ongeacht of dat er later wel zou komen zou D66 tot de volgende verkiezingen 3 zetels hebben en houden.quote:Op zaterdag 7 november 2009 09:56 schreef Dr.Nikita het volgende:
D66 zou geeneens meer bestaan zonder de tranentrekkende Pechtold met zijn jankende puppieogen zonder gehakketak op de PVV.
Je kunt prima én "kritiek" op de Islam hebben, én een racist zijn hoor.quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:32 schreef TheTruth2oo9 het volgende:
Hoe kan iemand die kritiek heeft op de Islam dan in hemelsnaam een rascist zijn?
Kloptquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:34 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Je kunt prima én "kritiek" op de Islam hebben, én een racist zijn hoor.
Dat gebeurt soms inderdaad. Hiernaast zijn er ook mensen die voorstellen om Marokkanen in de knieën te schieten, hun Nederlandse nationaliteit te ontnemen en het land uit te gooien, onterecht als "kritiek op de Islam" zien.quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:36 schreef TheTruth2oo9 het volgende:
[..]
KloptAlleen wordt in de praktijk kritiek leveren op de Islam wel degelijk geassocieerd met rascisme.
Inderdaad, de voorstellen die jij noemt zijn onrealistisch. Ik denk dat het beter is om de mensen goed in te lichten over wat de Islam inhoudt, en het gevaar niet meer te ontkennen wat dat eventueel met zich mee kan brengen, en natuurlijk om de discussie rondom dit onderwerp op een wederzijds vredelievende manier levend te houden.quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:39 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Dat gebeurt soms inderdaad. Hiernaast zijn er ook mensen die voorstellen om Marokkanen in de knieën te schieten, hun Nederlandse nationaliteit te ontnemen en het land uit te gooien, onterecht als "kritiek op de Islam" zien.
Als je al uitleg geeft doe het dan ook goed met open vizier. Ik heb het wat voor je aangepast.quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:39 schreef Sjaakz het volgende:
quote:[..]
Dat gebeurt soms inderdaad. Hiernaast zijn er ook mensen die voorstellen om criminele Marokkanen in de knieën te schieten, hun Criminele marokkanen de Nederlandse nationaliteit te ontnemen en het land uit te gooien, onterecht als "kritiek op de Islam" zien.
Dat maakt absoluut geen verschil, het kwalijke onderscheid wordt ook in jouw versie op basis van etniciteit gemaakt. Dat aspect dient dan ook met name benadrukt te worden.quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:52 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Als je al uitleg geeft doe het dan ook goed met open vizier. Ik heb het wat voor je aangepast.
[..]
het komt omdat wilders de enige is die de agst voor islam van veel nederlanders verwoord.quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:39 schreef Dutchguy het volgende:
Je zou kunnen zeggen dat Wilders de discussie rondom alles wat met islam te maken heeft gegijzeld heeft maar dus evengoed dat andere partijen geen stelling durfden of konden nemen en dat dus hebben laten gebeuren. Terwijl je natuurlijk een oordeel over de islam zou moeten kunnen hebben. Die discussie vindt momenteel niet plaats omdat het debat gegijzeld is door de strijd tussen Wilders en Pechtold met name.
Nee, absoluut zit er geen verschil in tussen pakweg 100 criminelen door de knieën schieten of 500.000.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:26 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Dat maakt absoluut geen verschil, het kwalijke onderscheid wordt ook in jouw versie op basis van etniciteit gemaakt. Dat aspect dient dan ook met name benadrukt te worden.
Er zit in zoverre geen verschil in dat het nog steeds uitsluitend over Marokkanen gaat, en nog steeds over het door de knieën schieten.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:45 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Nee, absoluut zit er geen verschil in tussen pakweg 100 criminelen door de knieën schieten of 500.000.
Door niet deel te nemen in de Islamdiscussie van Wilders neem je wel degelijk een stelling in. Namelijk dat, bijvoorbeeld, het een overbodige discussie is. Het is zinloos om te praten over het deporteren van Marokkanen, moslims of wie dan ook. Die discussie is niet op een normale manier mogelijk tussen Wilders en een tegenstander omdat zij op verschillende niveau's zitten. Je moet derhalve naar de basis van de discussie gaan en die heeft te maken met de grondwet, de democratie en de rechtstaat. Dat zijn de essentiële punten waar beide (of meerdere) kampen van elkaar verschillen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:39 schreef Dutchguy het volgende:
Je zou kunnen zeggen dat Wilders de discussie rondom alles wat met islam te maken heeft gegijzeld heeft maar dus evengoed dat andere partijen geen stelling durfden of konden nemen en dat dus hebben laten gebeuren. Terwijl je natuurlijk een oordeel over de islam zou moeten kunnen hebben. Die discussie vindt momenteel niet plaats omdat het debat gegijzeld is door de strijd tussen Wilders en Pechtold met name.
Je zegt dat je naar de basis van de discussie moet gaan, en de basis van de discussie is dus de islam als systeem. Daar bestaat dus vreemd genoeg helemaal geen discussie over. De islam ten opzichte van de grondwet, de democratie en de rechtstaat dus.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:58 schreef waht het volgende:
[..]
Door niet deel te nemen in de Islamdiscussie van Wilders neem je wel degelijk een stelling in. Namelijk dat, bijvoorbeeld, het een overbodige discussie is. Het is zinloos om te praten over het deporteren van Marokkanen, moslims of wie dan ook. Die discussie is niet op een normale manier mogelijk tussen Wilders en een tegenstander omdat zij op verschillende niveau's zitten. Je moet derhalve naar de basis van de discussie gaan en die heeft te maken met de grondwet, de democratie en de rechtstaat. Dat zijn de essentiële punten waar beide (of meerdere) kampen van elkaar verschillen.
Voorts is het gebekvecht tussen Wilders en <insert 'linkse' tegenstander> natuurlijk geen discussie te noemen.
Even voor je ter herinnering, JIJ noemde en kwam met marokkanen waar ik op reageer. Dat je het opneemt voor jouw bevolkingsgroep soit maar wees dan ook eerlijk. Schijnt wel erg moeilijk voor je te zijn.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:50 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Er zit in zoverre geen verschil in dat het nog steeds uitsluitend over Marokkanen gaat, en nog steeds over het door de knieën schieten.
Dat... en dat je om er 500.000 neer te schieten ook buiten Nederland moet gaan zoeken natuurlijk.
Ik denk dat het probleem eerder jouw bevattingsvermogen dan mijn eerlijkheid is.quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:55 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Even voor je ter herinnering, JIJ noemde en kwam met marokkanen waar ik op reageer. Dat je het opneemt voor jouw bevolkingsgroep soit maar wees dan ook eerlijk. Schijnt wel erg moeilijk voor je te zijn.
Gaan we op die toer? Oké, ik moet nog steeds de eerste eerlijke moslim nog tegenkomen terwijl ik mij heb mogen begeven in de meeste islamitisch georiënteerde landen ter wereld. Wat ik wel gezien en opvallend is, een enorme teringzooi, haat en nijd onder elkaar, van smerig tot dictatoriaal, mensenrechtenschendingen tot dierenmishandeling. Moet ik nog doorgaan?quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:58 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ik denk dat het probleem eerder jouw bevattingsvermogen dan mijn eerlijkheid is.
Het zijn dictaturen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:05 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Gaan we op die toer? Oké, ik moet nog steeds de eerste eerlijke moslim nog tegenkomen terwijl ik mij heb mogen begeven in de meeste islamitisch georiënteerde landen ter wereld. Wat ik wel gezien en opvallend is, een enorme teringzooi, haat en nijd onder elkaar, van smerig tot dictatoriaal, mensenrechtenschendingen tot dierenmishandeling. Moet ik nog doorgaan?
Als je het als ideologie zou willen beschouwen, kan je net zo goed naar de opvattingen van je gereformeerde buren kijken, niet dat die gevaarlijk zijn hoor, die weten dat ze hun opvattingen binnensmonds moeten houden zodat ze binnenshuis precies de zelfde 'omderdrukking' kunnen uitvoeren als orthodoxe moslims dat doen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:42 schreef TheTruth2oo9 het volgende:
[..]
Inderdaad, de voorstellen die jij noemt zijn onrealistisch. Ik denk dat het beter is om de mensen goed in te lichten over wat de Islam inhoudt, en het gevaar niet meer te ontkennen wat dat eventueel met zich mee kan brengen, en natuurlijk om de discussie rondom dit onderwerp op een wederzijds vredelievende manier levend te houden.
Bronquote:Zij wil de situatie van homoseksuelen binnen de kerk onder de aandacht van de leerlingen brengen, en dat is een goede zaak. Nog steeds is 'homo' voor een deel van hen een scheldwoord en is er sprake van homofoob gedrag.
Tegelijkertijd valt er in de kring die de minister heeft uitgeroepen tot missiegebied inzake de acceptatie van homoseksualiteit - orthodox-christelijk Nederland - een toenemende vermoeidheid rond dit onderwerp te bespeuren. Die betreft niet alleen de zendingsdrang van de homolobby, maar misschien nog wel meer het uitblijven van een verlossend - Bijbels - woord in dit gevoelige vraagstuk. Wie zal het spreken?
Wie zich, zoals op deze plaats steeds is gebeurd, tolk maakt van het 'nee' dat de Bijbelschrijvers categorisch in geheel verschillende culturele situaties geven op de vraag of een homoseksuele leefstijl voor het aangezicht van God verantwoord is, loopt het risico geconfronteerd te worden met het verwijt van liefdeloze leerstelligheid. En inderdaad moet een evangelische gezindheid van liefde voorafgaan aan de toepassing van welke Bijbelse norm dan ook. Zonder die dragende en overkoepelende mentaliteit wordt de norm een steriele 'wet'.
Maar de noodzaak van de juiste gezindheid heft, naar Jezus' eigen woord, de norm niet op. Dat geldt over de hele breedte van een gelovig leven voor het aangezicht van de levende God. En het raakt dus allereerst en allermeest de heteromeerderheid die de kerken bevolkt. Want juist daar is de afgelopen decennia sprake van een verschuiving die met een beroep op de liefde van God en de gebrokenheid van het leven, afwijking van Bijbelse normen goedpraat. Om te beginnen met betrekking tot huwelijk en seksualiteit, maar zeker niet alleen daar. Het 'Je mag zijn wie je bent' was, voordat de eerste ortho-homo uit de kast kwam, onder heterochristenen allang aan een onstuitbare opmars bezig. Orthodox-christelijk Nederland heeft geen homoprobleem, maar een gemeenschappelijk probleem op het snijvlak van Bijbel en ethiek.
De vraag of de problematiek van christenhomo's in de weg van voortschrijdend inzicht ooit 'opgelost' kan worden, is begrijpelijk, maar niet reëel. De werkelijkheid van de homoseksualiteit zal niet veranderen en datzelfde geldt voor het Bijbelse spreken daarover. Die spanning is om zo te zeggen structureel en ze zal dat blijven.
Zoals ze ook blijft gelden voor heteroproblemen die offers vragen en diep in eigen vlees snijden. We hebben sámen een probleem. En ons is samen een - soms hondsmoeilijke, maar toch - uitweg geboden: de God die vraagt, geeft zelf wat Hij vraagt. Dat maakt leven voor zijn aangezicht mogelijk. Hoe struikelend en gebroken ook.
je ziet wat je wil zien. oik ben ook in moslim landen geweest (niet de ergste, moet gezegd worden) maar ik vond de mensen een openbaring. enorme gastvrijheid en vriendelijkheid.quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:05 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Gaan we op die toer? Oké, ik moet nog steeds de eerste eerlijke moslim nog tegenkomen terwijl ik mij heb mogen begeven in de meeste islamitisch georiënteerde landen ter wereld. Wat ik wel gezien en opvallend is, een enorme teringzooi, haat en nijd onder elkaar, van smerig tot dictatoriaal, mensenrechtenschendingen tot dierenmishandeling. Moet ik nog doorgaan?
quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:05 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Tja, een groot deel van die landen is niet rijk tot zeer armoedig.quote:Op zondag 8 november 2009 00:00 schreef okiokinl het volgende:
[..]
je ziet wat je wil zien. oik ben ook in moslim landen geweest (niet de ergste, moet gezegd worden) maar ik vond de mensen een openbaring. enorme gastvrijheid en vriendelijkheid.
ik ben ook in behoorlijk wat armen niet-moslim landen geweeest en al die negatieve punten die je daar opnoemt waren daar ook van kracht.
Nou nee, ik heb het nogal gehad met veel inboorlingen en is niet bij de wet verboden om dat wereldkundig te maken.quote:Op zondag 8 november 2009 08:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Echt, de nijd en haat zit er bij jou diep in he?![]()
Sinds wanneer mag je niet in een topic posten zonder een uitnodiging? En je ziet niet het verschil van gal spuwen en sarcasme? Beetje sneu hoor eerlijk gezegd. En nee, ik verpak mijn woorden niet in feestverpakking van een halve a4 terwijl het uiteindelijk precies hetzelfde is in korte bewoordingen.quote:Zag dat je een paar dagen geleden zelfs even in het marokkanen SC-topic je gal kwam uitspugen-onuitgenodigd.
Ah, jouw mening is heilig omdat het een eenheidsworstmening is? Nee dank je. Maar vertel eens, waarom zou ik mijn eigen mening niet mogen vormen?quote:Beetje afleiding en een mening over andere zaken hebben zou je goed doen denk ik.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:05 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Oké, ik moet nog steeds de eerste eerlijke moslim nog tegenkomen terwijl ik mij heb mogen begeven in de meeste islamitisch georiënteerde landen ter wereld.
Heb je gelijk in maar het is wel raar dat in bijna alle moslimlanden het geld erg oneerlijk verdeeld is.quote:Op zondag 8 november 2009 00:00 schreef okiokinl het volgende:
[..]
je ziet wat je wil zien. oik ben ook in moslim landen geweest (niet de ergste, moet gezegd worden) maar ik vond de mensen een openbaring. enorme gastvrijheid en vriendelijkheid.
ik ben ook in behoorlijk wat armen niet-moslim landen geweeest en al die negatieve punten die je daar opnoemt waren daar ook van kracht.
het grootste moslim land ter wereld, indonesie, is een democratie.quote:Op zondag 8 november 2009 09:44 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Heb je gelijk in maar het is wel raar dat in bijna alle moslimlanden het geld erg oneerlijk verdeeld is.
Er is altijd een bepaalde Elite die rijk is en alles bepaald in het land met steun van de geestelijk leiders.
De bevolking is arm en moeten in de pas lopen.
Landen als Turkije bv die langzamerhand opschuiven naar meer Democratie en vrijheid worden tegengewerkt door de Islamitische invloeden in het land (en ook daarbuiten).
Het lijkt er dus verdacht veel op dat Islam en vrijheid niet echt samengaan.
Daar krijg je wsl geen uitkering..quote:Op zondag 8 november 2009 22:30 schreef KoosVogels het volgende:
Altijd lachen; kritiek op moslimlanden en de zogenaamde verloedering van onze samenleving. Mensen die bijvoorbeeld in Zuid-Amerika leven hebben het stukken minder royaal. Wij klagen over criminaliteit omdat onze land zogezegd wordt bevuild door allochtonen terwijl wij in onze handjes mogen knijpen omdat het hier heerlijk rustig is in vergelijking met zuid-amerikaanse landen. Gek genoeg zijn daar geen moslims te vinden.
de invloed van islamieten gaat binnen de nederlandse wet net zo ver als de invloed van christenen, ze hebben zich aan de wet te houden en als je bang bent dat de islamieten teveel invloed krijgen vanwege hun geloof, kun je net zo goed kijken naar de christelijke invloeden die er alles aan doen om de vrijheid van onderwijs en geloof als een van hun basisprincipes te beschouwen(afgezien van de SGP, die voor een theocratie is, dan).quote:Op zondag 8 november 2009 09:44 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Heb je gelijk in maar het is wel raar dat in bijna alle moslimlanden het geld erg oneerlijk verdeeld is.
Er is altijd een bepaalde Elite die rijk is en alles bepaald in het land met steun van de geestelijk leiders.
De bevolking is arm en moeten in de pas lopen.
Landen als Turkije bv die langzamerhand opschuiven naar meer Democratie en vrijheid worden tegengewerkt door de Islamitische invloeden in het land (en ook daarbuiten).
Het lijkt er dus verdacht veel op dat Islam en vrijheid niet echt samengaan.
Want mensen komen echt hier omdat ze een uitkering krijgen.quote:
Je moet wel erg simpel zijn om te menen dat economische vluchtelingen naar landen vluchten waar ze het niet beter hebben dan in eigen land.quote:Op zondag 8 november 2009 22:58 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Want mensen komen echt hier omdat ze een uitkering krijgen.
En nu allemaal politiek correct elkaar nablaten en op de VS en Israël kotsen?quote:Op maandag 9 november 2009 07:12 schreef Pugg het volgende:
Laten we het nu eens over (de geheime) geldstroom van die kwal zelf hebben.
Zware sponsering uit Israel en (ultra rechts) Amerika , daar hoor je niemand over.
Nee dombo het gaat over de geheime geldstroom!quote:Op maandag 9 november 2009 07:49 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
En nu allemaal politiek correct elkaar nablaten en op de VS en Israël kotsen?
Volgens mij begrijp jij het begrip politiek correct niet helemaal.quote:Op maandag 9 november 2009 07:49 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
En nu allemaal politiek correct elkaar nablaten en op de VS en Israël kotsen?
Maurice de Hond, degene die Wilders omhoog peilt, wordt ook gefinancierd.quote:Op maandag 9 november 2009 07:12 schreef Pugg het volgende:
Laten we het nu eens over (de geheime) geldstroom van die kwal zelf hebben.
Zware sponsering uit Israel en (ultra rechts) Amerika , daar hoor je niemand over.
In de overeenkomst staat ook dat ze een maatschappelijke/politieke organisatie willen beginnen.quote:Als De Hond geld nodig had, zou zijn bedrijf, marktonderzoekbureau View/Ture, een factuur sturen naar Pink and Nelson, het bedrijf van De Lange.
Zeg hansworst je ouders zijn dombo's, die hebben je niet opgevoed.quote:Op maandag 9 november 2009 08:52 schreef Pugg het volgende:
[..]
Nee dombo het gaat over de geheime geldstroom!
http://www.telegraaf.nl/b(...)s_net_als_NSB__.htmlquote:ma 09 nov 2009, 05:30 | 210 reacties | lees voor
"PVV is net als NSB"
door Rob Savelberg
UTRECHT - Herman van Veen heeft de partij van Geert Wilders gisteren vergeleken met de NSB.
Herman van Veen. Foto: ONBEKEND
De 64-jarige zanger waarschuwde in een emotionele toespraak voor de PVV-leider, omdat hij geen leden in zijn partij toestaat en alleen donaties accepteert.
De PVV zou een bedreiging voor de democratie in Nederland zijn, zei Van Veen tegen honderden toehoorders in Utrecht tijdens een herdenking van de val van de Berlijnse Muur.
Volgens mij begrijp jij niet wat ik bedoel, kan ook.quote:Op maandag 9 november 2009 08:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp jij het begrip politiek correct niet helemaal.
Geeft niet hoor, zit ook absoluut niet op een uitleg te wachten.quote:Op maandag 9 november 2009 09:23 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp jij niet wat ik bedoel, kan ook.
En nee, ik leg het niet uit.
Geef dan ook geen ongefundeerde commentaar.quote:Op maandag 9 november 2009 09:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, zit ook absoluut niet op een uitleg te wachten.
Natuurlijk heeft hij gelijk. Wilders is de Dolf uit Alfred Jodocus Kwak.quote:Op maandag 9 november 2009 09:22 schreef bouillabaisse het volgende:
Het is nu natuurlijk wachten op het al even zo verdwaasde linkse fokkertje dat roept dat Herman van Veen "helemaal gelijk heeft".
Iedereen heeft gelijk als hij of zij in het heilige sterretje van een willekeurige moslimkont kruipt. Volgens jouw retoriek dan.quote:Op maandag 9 november 2009 10:28 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft hij gelijk. Wilders is de Dolf uit Alfred Jodocus Kwak.
Als het echt zo is dat alle kritiek op Wilders heulen met de vijand is, en iedereen die Wilders liever ziet gaan dan (nog meer) macht vergaren een landverrader, dhimmi of moslimkontkruiper... Dan ben je net als Wilders als een soort Don Quichot bezig met een zinloze queeste en vecht je een reeds lang verloren strijd.quote:Op maandag 9 november 2009 10:34 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Iedereen heeft gelijk als hij of zij in het heilige sterretje van een willekeurige moslimkont kruipt. Volgens jouw retoriek dan.
Verklaar je nader. Jij denkt dat je hier de baas al bent?quote:Op maandag 9 november 2009 10:41 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Als het echt zo is dat alle kritiek op Wilders heulen met de vijand is, en iedereen die Wilders liever ziet gaan dan (nog meer) macht vergaren een landverrader, dhimmi of moslimkontkruiper... Dan ben je net als Wilders als een soort Don Quichot bezig met een zinloze queeste en vecht je een reeds lang verloren strijd.
Want als je tegen Wilders bent, dan ben je natuurlijk direct een moslimknuffelaar. En Wildersstemmers maar huilie doen als zij nazi worden genoemd.quote:Op maandag 9 november 2009 10:34 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Iedereen heeft gelijk als hij of zij in het heilige sterretje van een willekeurige moslimkont kruipt. Volgens jouw retoriek dan.
Wat begrijp je niet aan mijn post? Als je me dat kan vertellen wil ik wel een poging wagen het te verduidelijken.quote:Op maandag 9 november 2009 10:46 schreef bouillabaisse het volgende:
[..]
Verklaar je nader. Jij denkt dat je hier de baas al bent?
Ze hebben de reacties bij dit artikel maar gauw weggehaald. Want wat daar allemaal stond...quote:Op maandag 9 november 2009 09:22 schreef bouillabaisse het volgende:
En de linkse "elite" mept steeds harder en verdwaasder om zich heen:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)s_net_als_NSB__.html
Het is nu natuurlijk wachten op het al even zo verdwaasde linkse fokkertje dat roept dat Herman van Veen "helemaal gelijk heeft".
Öpenlijk kritiek op de islam en zijn bukschuurschare levert je minimaal een dozijn denigrerende verwijten op van NSB-er tot nazi van xenofoob tot debiel van achterlijk tot tokkie waarvoor zelfs mensen zijn geband op fok en kritiek op het christendom, wilders, israël en de VS vliegen de duimpjes omhoog.quote:Op maandag 9 november 2009 10:41 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Als het echt zo is dat alle kritiek op Wilders heulen met de vijand is, en iedereen die Wilders liever ziet gaan dan (nog meer) macht vergaren een landverrader, dhimmi of moslimkontkruiper... Dan ben je net als Wilders als een soort Don Quichot bezig met een zinloze queeste en vecht je een reeds lang verloren strijd.
quote:Op maandag 9 november 2009 10:41 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar het antwoord op deze vragen n.a.v. mijn vorige post is zo vanzelfsprekend... Ik heb de deur voor je opngezet, trap hem zelf maar in.quote:Op maandag 9 november 2009 11:04 schreef bouillabaisse het volgende:
[..]Waarom "dan"? Waarom volgt het tweede deel uit het eerste? Verklaar je eens nader. Waarom is de queeste volgens jou zinloos? Waarom is het een reeds lang verloren strijd?
Dat heb ik hierboven al gedaan. Maar toen begon je te mekkeren als een geit.quote:Op maandag 9 november 2009 11:15 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar het antwoord op deze vragen n.a.v. mijn vorige post is zo vanzelfsprekend... Ik heb de deur voor je opngezet, trap hem zelf maar in.
Ah, op die fiets... Dan zijn we uitgepraat lijkt me.quote:Op maandag 9 november 2009 11:20 schreef bouillabaisse het volgende:
[..]
Dat heb ik hierboven al gedaan. Maar toen begon je te mekkeren als een geit.
Ja. Ik geloof het ook.quote:Op maandag 9 november 2009 11:23 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ah, op die fiets... Dan zijn we uitgepraat lijkt me.
Volgens de AIVD is Wilders ook een gevaar voor onze rechtsstaat.quote:Op maandag 9 november 2009 11:42 schreef bouillabaisse het volgende:
Ah, geenstijl.nl wordt ook wakker.
Nee, we moeten lekker blijven bukken voor die lui. Daar worden we uiteindelijk vast veel beter van.quote:Op maandag 9 november 2009 11:53 schreef yyentle het volgende:
[..]
Volgens de AIVD is Wilders ook een gevaar voor onze rechtsstaat.
We worden met Wilders aan het roer, als enige Europese land dat het gedachtengoed van Israel onvoorwaardelijk steunt, een doelwit voor alle moslimterorristen uit de hele wereld.
http://www.hetvrijevolk.com/index.php?pagina=9688quote:Demoniseren maar!!!!
H. NUMAN - 09 NOVEMBER 2009
De smijt eens flink met stront campagne draait volop. Herinnert u zich Herman "Marx" van Veen nog? Een zoetelijke zanger die best aardige liedjes wist te zingen, zolang ze maar politiek zeer correct waren. Waren. Want de laatste jaren, pardon, decennia, hoorde je bitter weinig over hem. Gelukkig.
Nou, dat waren wat mij betreft prima tijden. Een dag zonder Herman van Veen is een geweldige dag! Helaas. Nu de 'Smijt Wilders met stront' campagne van start is gegaan worden alle oude linkse lijken opgegraven. Zelfs dit vergane Veenlijk. Een geriaat met de stem en het verstand van een kanariepiet. Als u me niet gelooft, bekijk zijn foto in de krant maar. Ik zou hem eerder 84 dan 64 schatten.
Kent u het oude spreekwoord: schoenmaker, blijf bij je leest? Herman van Veen in ieder geval niet. Die raaskalt er flink op los. PVV = NSB. Waarom? Omdat de PVV geen leden heeft en alleen donaties accepteert. Kijk eens aan. Het is tegenwoordig wel heel eenvoudig om NSBer te worden! Onze ouwe zang kanarie is zeker vergeten dat ten tijde van de NSB niemand subsidie kreeg? Dat het subsidiëren van politieke partijen pas eind jaren 70 begon?
Ah, men kan niet op democratische wijze de toko van Wilders overnemen. Of rotzooi schoppen. Het is een oeroud links trucje voor een vijandige overname: wordt lid van de club. Wacht tot de algemene ledenvergadering begint. Zorg er voor dat je met genoeg mensen aanwezig bent om de rest te overstemmen. Niet zo gek moeilijk, want algemene ledenvergaderingen zijn even populair als wortel kanaal behandelingen bij de tandarts. Vervolgens stem je het bestuur weg, en jezelf er in. Aanschouw een nieuwe linkse club. Zonder dat iemand het in de gaten heeft.
Wilders is gelukkig niet gek, en heeft geleerd van het LPF debacle. De kans dat hij ondersteboven geschoten wordt is levensgroot. Iets waar die verlopen zang kanarie uiteraard geen woord over zal vuil te maken. U hoeft zich geen zorgen te maken voor de opvolging, maar een bedrijf of politieke partij wel degelijk. En als je in de schoenen van Wilders staat helemaal. Ik ben niet blij met de constructie, maar dat maakt de PVV bepaald niet automatisch een NSB partij. Er zijn overigens zat partijen die ogenschijnlijk democratisch zijn, maar in werkelijkheid alles behalve. Wel eens van Groen Links gehoord, Herman? Of de Socialistische Partij?
"De PVV is een bedreiging voor Nederland", aldus het oude (van) Veenlijk. Klinkt fantastisch. En dat is het ook, als je het niet weet te specificeren. Nou is ouwe Herman altijd al een fantast geweest, dol op rode sprookjes. Dus veel verder kwam hij niet. Waarom, Herman, is de PVV een bedreiging voor Nederland? Waarom is een democratisch gekozen partij die 2 miljoen stemmers vertegenwoordigd (plus de rest!) een bedreiging?
In wat voor opzicht bedreigt de PVV Nederland? Dreigen ze met aanslagen? Zoals mohammedanen dagelijks doen? Zijn er PVV knokploegen actief? Zoals mohammedaanse bontkraagjes sinds jaar en dag dat doen in alle grote steden van ons land? Verkrachten PVV leden groepsgewijs mohammedaanse meisjes? Roepen PVV leden "HOER!" tegen dames gehuld in een zwarte lijkwade met kijkgaten? Verplicht de PVV om een maansikkel op de kleding te dragen? Roepen ze op om te bidden voor *kuch* tongkanker voor sjamaan Fawaz?
Niets van dat alles. Ik denk dat Herman met pijn aan zijn hart terug denkt aan die goede oude tijd onder Honnecker. Dat waren pas tijden! Iedereen deed wat hem bevolen werd. De staat was alles, jij was niks. Behalve de nomenklatura - hetgeen zich vertaald in regentenkliek in alledaags Nederlands. De club waar Herman zelf deel van uit maakt. Zij het in de bejaarden afdeling.
Welke verlopen BN-er volgt? Pak een schep, en graaf ze allemaal op. Het seizoen is nog 6 weken open. Dan begint het DDR proces tegen Wilders.
H. Numan
Dat zegt niemand, maar wat heeft Nederland met Israel te maken?quote:Op maandag 9 november 2009 11:57 schreef bouillabaisse het volgende:
[..]
Nee, we moeten lekker blijven bukken voor die lui. Daar worden we uiteindelijk vast veel beter van.
DikVoormekaarquote:Op maandag 9 november 2009 12:00 schreef bouillabaisse het volgende:
En de hele mediadinges duikt er bovenop:
[..]
http://www.hetvrijevolk.com/index.php?pagina=9688
De vraag die bij mij opkomt is: wat zeg je dan eigenlijk wel?quote:
Wat heeft Nederland met islamitische landen te maken?quote:, maar wat heeft Nederland met Israel te maken?
Omdat er niks mis is met het innemen van een duidelijke stelling. En omdat als we moeten kiezen tussen Israel of zijn tegenpool, de van haat, onverdraagzaamheid en onderdrukking vergeven islam, de keuze voor een weldenkend mens snel gemaakt is. Nee Israel is niet perfect, maar Isreals tegenstanders zijn nog vele malen imperfecter.quote:Waarom moet Nederland zich als enige Europese land, met alle risico's van dien, onvoorwaardelijk achter Israel scharen?
Ah, het Vrije Volk heeft het over "onze eigen" Joost Niemoller.quote:Op maandag 9 november 2009 12:00 schreef bouillabaisse het volgende:
En de hele mediadinges duikt er bovenop:
[..]
http://www.hetvrijevolk.com/index.php?pagina=9688
Dat er iets gedaan moet worden aan de straatterreur maar niet aan alle moslims, zoals Israel, Wilders, Maurice de Hond, Joost Niemoller en nog een paar figuren die van Nederland een soort joodse staat willen maken, willen.quote:Op maandag 9 november 2009 12:09 schreef bouillabaisse het volgende:
[..]
De vraag die bij mij opkomt is: wat zeg je dan eigenlijk wel?
[..]
Ach, die vrijevolksite is een paupersite in de marge. Maar het stukje vond ik verder wel aardig. Wie de neuk is trouwens Joost Niemoller?quote:Op maandag 9 november 2009 12:10 schreef yyentle het volgende:
[..]
Ah, het Vrije Volk heeft het over "onze eigen" Joost Niemoller.
Joost Niemoller is iemand die samenwerkt met Maurice de Hond.
Joost Niemoller is iemand die er, net als Maurice de Hond, niet voor terugdeinst in ruil voor de populariteit van Maurice de Hond, een onschuldige aan de boom te hangen en onschuldige mensen als loslopend wild op te jagen.quote:Op maandag 9 november 2009 12:13 schreef bouillabaisse het volgende:
[..]
Ach, die vrijevolksite is een paupersite in de marge. Maar het stukje vond ik verder wel aardig. Wie de neuk is trouwens Joost Niemoller?
Dat roept links al sinds de moord op Fortuyn. Maar ondertussen gebeurt er... niks.quote:Op maandag 9 november 2009 12:12 schreef yyentle het volgende:
[..]
Dat er iets gedaan moet worden aan de straatterreur
De straatterreur staat imho voor een groot deel los van de islam. Maar van die islam word ik ook niet bepaald vrolijk, die mag van mij ook wel verdwijnen.quote:maar niet aan alle moslims, zoals Israel, Wilders, Maurice de Hond, Joost Niemoller en nog een paar figuren die van Nederland een soort joodse staat willen maken, willen.
Openheid is een groot goed. Als de zaken niet duidelijk benoemd mogen worden komen we nergens, daar ben ik het mee eens.quote:Op maandag 9 november 2009 12:20 schreef bouillabaisse het volgende:
[..]
Dat roept links al sinds de moord op Fortuyn. Maar ondertussen gebeurt er... niks.
[..]
De straatterreur staat imho voor een groot deel los van de islam. Maar van die islam word ik ook niet bepaald vrolijk, die mag van mij ook wel verdwijnen.
Ik zeg het gewoon zoals het is. Met politiek correct geleuter over zielige moslims schieten we niks op. De islam vormt op termijn gewoon een gevaar voor onze democratische rechtsstaat. Nu misschien nog niet direct, maar als die "godsdienst" zich snel uitbreidt (en dat doet deze momenteel), dan is het gauw gebeurd met onze vrijheden. Je hoeft alleen maar naar andere islamitische landen te kijken om te zien dat het zo is.
Sinds de moord op Fortuyn is 'linksch' dan ook hoofdzakelijk NIET aan het regeren geweest.quote:Op maandag 9 november 2009 12:20 schreef bouillabaisse het volgende:
[..]
Dat roept links al sinds de moord op Fortuyn. Maar ondertussen gebeurt er... niks.
Ik weet ook zeker dat niet alle moslims extreem zijn. Maar die constatering doet helemaal niet terzake.quote:Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef yyentle het volgende:
[..]
Openheid is een groot goed. Als de zaken niet duidelijk benoemd mogen worden komen we nergens, daar ben ik het mee eens.
Ik geloof er niets van dat alle moslims extreem zijn. Sterker nog: ik weet het zeker.
Dat hangt natuurlijk maar net van je defintie van links af. Wat mij (en velen met mij) betreft is de term "links" een scheldwoord geworden, een minachtende manier om de lamgeslagen volgevreten gevestigde orde aan te duiden.quote:Op maandag 9 november 2009 12:28 schreef Verbal het volgende:
[..]
Sinds de moord op Fortuyn is 'linksch' dan ook hoofdzakelijk NIET aan het regeren geweest.
V.
Serieus??? Is dat liedje ergens te beluisteren?quote:Op maandag 9 november 2009 12:42 schreef Dr.Nikita het volgende:
Niets is te gek. Na Herman van Veen is ook die overgesubsidiëerde vette kale nicht Paul de Leeuw als troefkaart ingezet om wilders neer te sabelen met zijn intro-liedje.
Het "succes" is hem duidelijk een beetje naar het hoofd gestegen. Dat bleek eerder ook al door die uitspraak dat hij minstens 6 ton waard was, of iets van die strekking. Gelukkig zijn zijn laatste produkties allemaal mislukt.quote:Ik heb die nicht altijd al een onsmakelijke vette kwal gevonden maar nu overtreft hij zichzelf in debieligheid.
Nederland is naïef geweest. Doordat Nederland iedereen binnenliet kwamen/komen er allerlei extreme moslims en voormalige oorlogsmisdadigers naar Nederland.quote:Op maandag 9 november 2009 12:34 schreef bouillabaisse het volgende:
Ben je werkelijk zo naïef, dat je denkt dat zulke ellende Nederland bespaard blijft?
Eens. Maar het grote probleem is natuurlijk, dat ze hier reeds zijn!quote:Op maandag 9 november 2009 12:51 schreef yyentle het volgende:
[..]
Nederland is naïef geweest. Doordat Nederland iedereen binnenliet kwamen/komen er allerlei extreme moslims en voormalige oorlogsmisdadigers naar Nederland.
Als Nederland extremisme fanatieker bestrijdt, dan komen dergelijke lieden hier ook niet meer naartoe.
het enige wat weer begonnen is , is dat een extremist (daar milosevic, hier wilders) de zaak polariseerd en mensen tegen elkaar opzet. onder tito was er geen burgeroorlog, die begon pas na zijn dood, en toen de nationalisten en extremisten van de verschillende bevolkingsgroepen de mensen begonnen op te hitsen, hun groepjes wouden afscheiden van joegoslavie, en vooral servie niets minder accepteerde dan een Groot-servie waaruit alle andere bevolkingsgroepen moesten worden gedeporteerd.quote:Op maandag 9 november 2009 11:02 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Öpenlijk kritiek op de islam en zijn bukschuurschare levert je minimaal een dozijn denigrerende verwijten op van NSB-er tot nazi van xenofoob tot debiel van achterlijk tot tokkie waarvoor zelfs mensen zijn geband op fok en kritiek op het christendom, wilders, israël en de VS vliegen de duimpjes omhoog.
Maargoed. Een recent voorbeeld is voormalig Joegoslavië waar de christendom en islam gedwongen onder de bezielende leiding van de communistische diktator Tito "samenleefden". Je ziet wat er van over is.
Hadden onze oma's toch altijd gelijk, twee geloven op één kussen daar slaapt de duivel tussen. En dit is weer helemaal in alle hevigheid opnieuw begonnen.
Inderdaad. Zolang men braaf bleef bukken was er geen burgeroorlog. Maar toen men de toch wel steeds erger overheersende moslims met hun onredelijke eisen een beetje zat begon te worden, had men inderdaad de poppen aan het dansen.quote:Op maandag 9 november 2009 12:54 schreef okiokinl het volgende:
[..]
het enige wat weer begonnen is , is dat een extremist (daar milosevic, hier wilders) de zaak polariseerd en mensen tegen elkaar opzet. onder tito was er geen burgeroorlog, die begon pas na zijn dood, en toen de nationalisten en extremisten van de verschillende bevolkingsgroepen de mensen begonnen op te hitsen, hun groepjes wouden afscheiden van joegoslavie, en vooral servie niets minder accepteerde dan een Groot-servie waaruit alle andere bevolkingsgroepen moesten worden gedeporteerd.
Hier het fragment op 29:20.quote:Op maandag 9 november 2009 12:50 schreef bouillabaisse het volgende:
[..]
Serieus??? Is dat liedje ergens te beluisteren?
[..]
Het "succes" is hem duidelijk een beetje naar het hoofd gestegen. Dat bleek eerder ook al door die uitspraak dat hij minstens 6 ton waard was, of iets van die strekking. Gelukkig zijn zijn laatste produkties allemaal mislukt.
Ik heb z'n programma de afgelopen jaren misschien 2 keer gezien, maar heb daarin volgens mij geen moslim mogen ontdekken. Die laat hij waarschijnlijk niet eens binnen, bang als hij is dat één zo'n moslim zich opblaast in zijn studio.
Echt, geloof me, stiekem kotst Paul de Leeuw ook op dat moslimkrapuul dat hier de boel verziekt. En hetzelfde geldt voor Herman van Veen. Ze kunnen het zich vanuit hun via de Publieke Omroep bij elkaar gegraaide villa in het Gooi alleen veroorloven om dit soort uitspraken te doen, ervan uitgaand dat de echt ellende toch nooit hun kant op zal komen. Zo hopen ze weer een treetje te stijgen op ladder van linkse mensen met aanzien.
Waarom jank je zo? Dit is allemaal toch vrijheid van meningsuiting waar je zo voor bent? Of geldt dat alleen voor Wilders?quote:Op maandag 9 november 2009 12:42 schreef Dr.Nikita het volgende:
Niets is te gek. Na Herman van Veen is ook die overgesubsidiëerde vette kale nicht Paul de Leeuw als troefkaart ingezet om wilders neer te sabelen met zijn intro-liedje.
Ik heb die nicht altijd al een onsmakelijke vette kwal gevonden maar nu overtreft hij zichzelf in debieligheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |