abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74446995
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 10:40 schreef JoaC het volgende:

[..]

Jouw inhoudelijke en goed onderbouwde reacties doen mij altijd deugd.
Die van jou zijn ook geweldig zeg, je zou geen slecht figuur slaan als landverkoper.
  vrijdag 6 november 2009 @ 11:11:28 #277
177885 JoaC
Het is patat
pi_74447208
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 11:05 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Die van jou zijn ook geweldig zeg, je zou geen slecht figuur slaan als landverkoper.
Dank je voor het compliment, helaas is mijn politieke voorkeur het land verbeteren, en niet verneuken of verkopen, dus wordt dat hem niet.
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_74448543
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 05:47 schreef voice-over het volgende:
Een voorbeeld van de gore tactieken waarvan de Publieke Omroepen zich bedienen om Wilders en de PVV te besmeuren zagen we van de week bij Netwerk. Eerst wordt Wilders neergezet als een rechts-extremist, met voor de vorm even een kort weerwoordje van drie PVVers, maar voor de rest één lang groot smaadverhaal op grond van gelegenheids'wetenschap'. En vervolgens wordt meteen aansluitend in één adem een item over vernietigingskamp Sobibor van de nazi's uitgezonden.

De boodschap is duidelijk: Guilty by association.

Wat zijn het toch ook een stel achterbakse smeerlappen bij die Publieke Omroepen. En ik word gedwongen om aan die vieze propaganda mee te betalen met mijn belastinggeld.

Ben je er ook tegen als Wilders dat doet? Want Wilders heeft dat veel explicieter gedaan. Wilders heeft in Fitna eerst allerlei vreselijke beelden getoond en opeens vanuit het niets diagrammen met aantallen moslims in Nederland en Europa.

Ik gok dat je dat veel minder erg vindt, terwijl het in mijn voorbeeld geen twee losse programma's zijn die toevallig achter elkaar afgespeeld worden, maar het in één film (fitna) zit.
  vrijdag 6 november 2009 @ 11:57:03 #279
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_74448619
Natuurlijk vindt voice-over dat niet erg, meh, want Geert Wilders heeft natuurlijk wél vrijheid van meningsuiting.
pi_74449674
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 07:15 schreef TheTruth2oo9 het volgende:
Het spijt me zeer, maar het begint me steeds meer te storen dat de religie van vrede, zoals het zichzelf verkoopt, de Islam, deze titel zich blijkbaar gewoon heeft toegeeigend en dat wij dit nu zomaar klakkeloos aan dienen te nemen.
Wij dienen helemaal niks aan te nemen. Jezus predikte ook vrede. Het Christendom is net zo de religie van de vrede als de Islam dat is.
quote:
Als de huidige Islamitische staten eens het goede voorbeeld geven door gewoon gelijke rechten toe te kennen aan anders gelovigen (klinkt vredelievend toch), gelijke rechten te geven aan de vrouw (klinkt vredelievend toch), ophoudt gewelddadige straffen op te leggen op basis van Sharia-wetten die hun oorsprong weten goed te praten door Islam (klinkt vredelievend toch) etc. dan pas zal ik Islam unaniem met vrede gaan linken. Maar nee hoor, het aard van het beestje (om het zo maar eens even te noemen) is zodanig, om zijn eigen gewelddadige fenomenen goed te praten, juist op basis van de Islam.
Verkeerde aannames. Ten eerste zijn de meeste moslimlanden dictaturen, causaal verband is er misschien maar misschien ook niet, hoe dan ook: het zijn geen rechtstaten en democratieën zoals wij die kennen.. Ten tweede heerst er een bepaalde machocultuur in moslimlanden, wat de positie van de vrouw geen goed doet. Ten derde zijn die geweldadige fenomenen (aanslagen en dergelijke) vaker een politiek gemotiveerde daad dan een religieuze daad. De Islam is slechts een middel om de boze jonge moslimmannen een aantal maagden te beloven en als stok achter de deur. Wat de belangrijkste reden is, is het weggaan van buitenlandse soldaten uit bepaalde Islamitische landen.
quote:
En ik weet het dat elke moslim hier in Nederland zal zeggen dat zij niet voor dit soort geweld staan (goed zo). Maar hoeveel doen deze zelfde moslims, aanhangers van de religie van vrede, vervolgens om geluid te laten horen dat zij dit soort geweld daadwerkelijk verachten wat in Islamitische staten gebeurt uit naam van Islam (afhakken van handen, ik heb het niet bedacht, de Koran, pardon Allah, wel) als dit als WARE Islam verkondigt wordt, jullie religie van vrede!
Waarom zouden zij dat moeten? Weet je hoeveel moslims er zijn? Waarom zou een willekeurige Nederlandse moslim zich moeten verantwoorden omdat een andere moslim in het Midden Oosten zich opblaast? Jij gaat je toch ook niet verantwoorden voor wat alle Westerlingen hebben gedaan in het verleden? Dat ga ik ook niet doen, het zal me een zorg zijn wat sommige Westerlingen hebben gedaan, het zijn mijn zaken niet. Op eenzelfde wijze hoeven moslims zich niet te verantwoorden voor wat andere moslims doen.
quote:
Terwijl er WEL genoeg gif gespuwd wordt over hoe denigrerend het Westen wel niet is, hoe dom en onwetend wij wel niet zijn. Hoe het toch eigenlijk mooi zou zijn als Islamitische wetgevingen het Westen ook zouden domineren (behalve de handjeshakken dan, dat is toch wel eng zo dichtbij).
Aan de ene kant is dat meer jouw beeldvorming. Hoeveel moslims in het Westen zijn niet blij met 'het Westen'? Hoeveel willen de sharia invoeren in het Westen? Aan de andere kant is dat niet zo gek gezien de generalisaties van Wilders en gelijkgestemden. Op dezelfde manier vind ik dat die mongool Ahmadinejad of welke andere schreeuwlelijk dan ook, z'n bek moet houden als hij het over 'het Westen' heeft.
quote:
Een boodschap aan alle moslims: in plaats van je bezig te houden met het beargumenteren waarom een hoofddoek zo belangrijk is voor de moslima, beargumenteer eens waarom het afhakken van handen van een dief een totale legitieme straf is volgens de Koran (ja ik weet het, het staat ook in het oude testament, hoeveel handen worden er NU (2009, niet de middeleeuwen (gebeurde dit eigenlijk toen wel)) afgehakt omdat dat in de Bijbel letterlijk staat, het antwoord moge duidelijk zijn). Probeer dat eens uit te leggen! Het valt niet uit te leggen, het is ANNO 2009 niet meer van deze tijd, PUNT
Dat hoeven ze helemaal niet. Waarom zouden ze dat doen? Waarom doet het er niet toe hoe het Christendom vroeger was? Is het een soort wedstrijd en mogen wij nu iedereen vertellen hoe het moet omdat wij "rechtvaardig" en "beschaafd" zijn? Weet je dat dat loze kreten zijn? Wie ben jij te bepalen wat van deze tijd, anno 2009, is? Je doet net alsof wij superieur zijn en dan vind je het gek dat sommige moslims hier aanstoot aan nemen?

Een willekeurige moslim hoeft niet uit te leggen 'waarom het afhakken van de handen van een dief een totale legitieme straf is'. Je dwingt ze in een positie waar velen helemaal niet willen zitten. Misschien moet je in het volgende topic over een overval eens kijken hoeveel Westerlingen graag zien dat de crimineel geen handen meer heeft, kan je fijn aan hen vragen waarom dat legitiem zou zijn.
quote:
Wilders is de enige huidige politicus in Nederland die verdere Islamisering van Nederland als een mogelijk gevaar probeert aan te strepen, de enige huidige politicus (zij het niet in al te tactische vorm) die aanspoort om maatregelen te nemen (kom wel alstublieft met betere maatregelen PVV die realistisch zijn)
Waarom zou Nederland verder Islamiseren? Hoe weet je dat de maatregelen van Wilders echt effect hebben en niet averechts werken?
quote:
en als Wilders uiteindelijk ook vermoord wordt door een of andere losgeslagen gek die denkt dat hij preemptief een Hitler heeft uitgemoord: het is werkelijk schandalig! We hebben de moord op Fortuyn (vzmh) al gehad, dit mag ook niet met Wilders gebeuren, ongeacht wat je van zijn politieke agenda vindt. Ja, de oplossingen die Wilders voorstelt, zijn absurd. Ja, de boodschap van Wilders over Islam snijdt wel degelijk hout. Dat Wilders daardoor geassocieerd wordt met Hitler is NIET correct.
Klopt. Wilders is geen Hitler, de vergelijking is onzinnig en nutteloos.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_74449848
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 11:11 schreef JoaC het volgende:

[..]

Dank je voor het compliment, helaas is mijn politieke voorkeur het land verbeteren, en niet verneuken of verkopen, dus wordt dat hem niet.
Jou politieke voorkeur is niet meer en niet minder een onderdrukkingsreligie vrij spel te geven. Het is niet bepaald mijn voorkeur om te bukken voor een levenswijze die in de verste verte niets met vrijheid te maken heeft waar elke handeling staat voorgeschreven zelfs hoe je je kont moet afvegen.
Mijn voorkeur is nog steeds om de vrijheid te hebben om zelf te bepalen hoe ik mijn leven inricht . Religie prima maar dan wel voor jezelf in je eigen tijd en ruimte want ik ben en velen met mij niet nieuwsgierig en bovenal niet geïnteresseerd in het openbaar te genieten van hersenspinsels.
  vrijdag 6 november 2009 @ 13:08:00 #282
177885 JoaC
Het is patat
pi_74450810
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 12:39 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

JouW politieke voorkeur is niet meer en niet minder een onderdrukkingsreligie vrij spel te geven.
Het is echt zwart/wit bij jou, ik ben tegen excessen, maar om een religie aan banden te leggen en een cultuur grondwettelijk vastleggen is het einde van de vrijheid. ELKE Godsdienst is van nature onderdrukkend, het is alleen de interpretatie van de teksten die de doorslag geeft. In Nederland zijn de moslims op een aantal uitzonderingen na gemoderniseerde burgers.

Als ik tijdens een evenement met een mitrailleur op een menigte in zou schieten uit overtuiging van Bijbelteksten of teksten uit de TeNaCh, zou ik net zo hard aangepakt moeten worden als iemand die dit in Koranteksten lees.
quote:
Het is niet bepaald mijn voorkeur om te bukken voor een levenswijze die in de verste verte niets met vrijheid te maken heeft waar elke handeling staat voorgeschreven zelfs hoe je je kont moet afvegen.
Het is ook niet mijn voorkeur, er is ook geen realistische dreiging in Nederland dat dat zal gebeuren, en gelukkig staat er in geen een Religieus schrift hoe je je kont af moet vegen.
quote:
Mijn voorkeur is nog steeds om de vrijheid te hebben om zelf te bepalen hoe ik mijn leven inricht . Religie prima maar dan wel voor jezelf in je eigen tijd en ruimte want ik ben en velen met mij niet nieuwsgierig en bovenal niet geïnteresseerd in het openbaar te genieten van hersenspinsels.
Dus om jou niet te confronteren met de islam zou er geen herkenbare moskeeën gebouwd mogen worden(Die bouw is duidelijk zichtbaar in openbare ruimtes). Zullen we ook maar betonnen gebouwen afschaffen? Ik ben er namelijk net als velen er van overtuigd dat goedkope betonnen bouwen niet plezierig voor mijn uitzicht zijn, en ik wil niet geconfronteerd worden in het openbaar met deze goedkope gebouwen die bepaalde architecten bloedmooi vinden.

Je kan ook gelijk de kippah's van joodse mannen verbieden als je zo denkt, er zijn velen die vinden dat die dingen er belachelijk uitzien en die willen niet in het openbaar met dat soort hersenspinsels geconfronteerd worden.

Kap eens met dat simpele met je vingertje wijzen en demoniseren van personen zonder onderbouwing.
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_74450835
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 12:39 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Jou politieke voorkeur is niet meer en niet minder een onderdrukkingsreligie vrij spel te geven. Het is niet bepaald mijn voorkeur om te bukken voor een levenswijze die in de verste verte niets met vrijheid te maken heeft waar elke handeling staat voorgeschreven zelfs hoe je je kont moet afvegen.
Vertel eens Nikita: wat merk jij in het dagelijks leven van de onderdrukkingsreligie 'de islam'? En hoefddoekjes in het straatbeeld tellen niet mee.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_74451910
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 13:08 schreef JoaC het volgende:

[..]

Het is echt zwart/wit bij jou,
Vanaf hier zal ik ook je schrijffouten en tikfouten benadrukken. Deal?
quote:
ik ben tegen excessen, maar om een religie aan banden te leggen en een cultuur grondwettelijk vastleggen is het einde van de vrijheid.
Leer lezen want dat staat nergens.
quote:
ELKE Godsdienst is van nature onderdrukkend, het is alleen de interpretatie van de teksten die de doorslag geeft. In Nederland zijn de moslims op een aantal uitzonderingen na gemoderniseerde burgers.
Zeer merkbaar.
quote:
Als ik tijdens een evenement met een mitrailleur op een menigte in zou schieten uit overtuiging van Bijbelteksten of teksten uit de TeNaCh, zou ik net zo hard aangepakt moeten worden als iemand die dit in Koranteksten lees.
[..]
Zeg ik wat anders, wat is je punt eigenlijk?
quote:
Het is ook niet mijn voorkeur, er is ook geen realistische dreiging in Nederland dat dat zal gebeuren, en gelukkig staat er in geen een Religieus schrift hoe je je kont af moet vegen.
Lees eens de Hadiths.
quote:
[..]

Dus om jou niet te confronteren met de islam zou er geen herkenbare moskeeën gebouwd mogen worden
Weer staat dat nergens druif.
quote:
(Die bouw is duidelijk zichtbaar in openbare ruimtes). Zullen we ook maar betonnen gebouwen afschaffen?
Praat voor je eigen graag, staat zo arrogant in "we" vorm.
quote:
Ik ben er namelijk net als velen er van overtuigd dat goedkope betonnen bouwen niet plezierig voor mijn uitzicht zijn, en ik wil niet geconfronteerd worden in het openbaar met deze goedkope gebouwen die bepaalde architecten bloedmooi vinden.
Verzin een ander voorbeeld want dit slaat werkelijk nergens op.
quote:
Je kan ook gelijk de kippah's van joodse mannen verbieden als je zo denkt, er zijn velen die vinden dat die dingen er belachelijk uitzien en die willen niet in het openbaar met dat soort hersenspinsels geconfronteerd worden.
Man, nergens heb ik het over verbieden. Je lijkt wel cognitief gestoord zeg.
quote:
Kap eens met dat simpele met je vingertje wijzen en demoniseren van personen zonder onderbouwing.
Zeg hersenloze klapjosti, ik maak zelf wel uit of ik ergens mee kap en met mijn simpele vinger naar wijs, daar heb ik jouw snotbesmeurde vinger niet voor nodig.

Maar je meent werkelijk dat jouw onderbouwing of wat er voor door moet gaan de grote waarheid is. Verpak het in een feestverpakking met kinderlijke tekeningetjes van jouw smaak, noem het onderbouwing en een feit is geboren. Jouw feit dan wel. Wel erg simpel zeg.

Je hebt mazzel, net voordat ik je had gequote heb je je schrijf en zinsbouwfouten gauw verbeterd.

Kijk eens in de spiegel knul, misschien ontdek je je eigen plaat voor de kop nog wel een keer.
pi_74451976
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 13:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Vertel eens Nikita: wat merk jij in het dagelijks leven van de onderdrukkingsreligie 'de islam'? En hoefddoekjes in het straatbeeld tellen niet mee.
Vertel eens, waarom de film Fitna door jouw zo verguisd wordt maar dat je de film over 2012 wel prima vindt?
pi_74452108
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 13:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat een dom punt. Dat moslim vrouwen eronder gebukt gaan boeit ons geen fuck zoland WIJ er maar geen last van hebben.

Nobel.
pi_74452726
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 13:45 schreef Halve_Maen het volgende:

[..]

Wat een dom punt. Dat moslim vrouwen eronder gebukt gaan boeit ons geen fuck zoland WIJ er maar geen last van hebben.

Nobel.
Welke vrouwen gaan gebukt onder de Islam? Zijn er vrouwen die graag moslim te zijn?
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  vrijdag 6 november 2009 @ 14:07:33 #288
177885 JoaC
Het is patat
pi_74452831
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 13:39 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Vanaf hier zal ik ook je schrijffouten en tikfouten benadrukken. Deal?
[..]
Deal
quote:
Leer lezen want dat staat nergens.
[..]
Wilders heeft voor een herziening van Artikel 1 geopperd.
quote:
Zeer merkbaar.
[..]
Inderdaad, ik ontmoet maandelijks wel een gemoderniseerde moslim.
quote:
Zeg ik wat anders, wat is je punt eigenlijk?
[..]
Dat de islam, en de Koranteksten zo word uitvergroot
quote:
Lees eens de Hadiths.
Los van dat de Ahadith niet de Koran zelf is, zeg jij dat er een tekst bestaat over konten afvegen, dus aan jou de eer om het stuk voor mij neer te leggen.
quote:
[..]

Weer staat dat nergens druif.
[quote]Op vrijdag 6 november 2009 12:39 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Religie prima maar dan wel voor jezelf in je eigen tijd en ruimte want ik ben en velen met mij niet nieuwsgierig en bovenal niet geïnteresseerd in het openbaar te genieten van hersenspinsels.
Volgens mij zeg je hier dat mensen hun geloof privé moeten beleven, en een moskee staat op een openbare plek, dus kan je er in het openbaar van genieten.

[..]

Praat voor je eigen graag, staat zo arrogant in "we" vorm.
[..]
[/quote]
We = Nederland / de regering, ik ben hier wettelijk in mijn eentje niet tot in staat.
quote:
Verzin een ander voorbeeld want dit slaat werkelijk nergens op.
[..]
Zowel Islam als architectonische smaak zijn een interpretatie, het slaat dus wel degelijk ergens op.
quote:
Man, nergens heb ik het over verbieden. Je lijkt wel cognitief gestoord zeg.
Je pleit voor een openbare ruimte waar geen 'hersenspinsels' te genieten zijn, daar horen verboden bij.
quote:
[..]

Zeg hersenloze klapjosti, ik maak zelf wel uit of ik ergens mee kap en met mijn simpele vinger naar wijs, daar heb ik jouw snotbesmeurde vinger niet voor nodig.
Wow, hoe kan ik cognitief gestoord lijken zonder hersens? Erg lief dat je mij tot wonderen in staat ziet.
quote:
Maar je meent werkelijk dat jouw onderbouwing of wat er voor door moet gaan de grote waarheid is. Verpak het in een feestverpakking met kinderlijke tekeningetjes van jouw smaak, noem het onderbouwing en een feit is geboren. Jouw feit dan wel. Wel erg simpel zeg.
Ik stel nergens dat je met onderbouwing de waarheid spreekt, het komt wel de kwaliteit van een discussie ten goede.
quote:
Je hebt mazzel, net voordat ik je had gequote heb je je schrijf en zinsbouwfouten gauw verbeterd.
Waar? Ik heb die post niet aangepast, is vast wel in de logs terug te vinden. Moderators?
quote:
Kijk eens in de spiegel knul, misschien ontdek je je eigen plaat voor de kop nog wel een keer.
Wist je niet dat een plaat spreekwoordelijk is? Als ik voor de spiegel zou gaan staan zou ik hem dus ook niet zien. Spreekwoordelijke spiegels hebben we hier thuis niet.
[..]
pi_74453068
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 14:04 schreef waht het volgende:

[..]

Welke vrouwen gaan gebukt onder de Islam? Zijn er vrouwen die graag moslim te zijn?
Er zijn geen vrouwen die gebukt gaan onder de Islam. Er zijn geen mensen die maar al te graag de Islam willen verlaten (maar dat niet kunnen).

pi_74453247
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 13:41 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Vertel eens, waarom de film Fitna door jouw zo verguisd wordt maar dat je de film over 2012 wel prima vindt?
Omdat Fitna een bevolkingsgroep demoniseert en 2012 niet?
  vrijdag 6 november 2009 @ 14:21:12 #291
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_74453273
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 14:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En wat vond je van Sjakie en de Chocoladefarbiek hè? Vertel eens!
pi_74453285
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 13:45 schreef Halve_Maen het volgende:

[..]

Nobel.
Ja, het is Wilders en de zijnen allemaal te doen om het lot van de moslimvrouw. Dat is me ook wel zo'n onbaatzuchtig zooitje. Eigenlijk heeft Geert gewoon het beste voor met de moslims. Bedankt dat je mijn ogen hebt geopend.
pi_74453312
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 14:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

ehm er werden scenes uit 2012 niet geschoten vanwege bedreiging vanuit diezelfde geloofsovertuiginggroep...

respect eisen door middel van geweld en dreiging van geweld zijn volgens jouw oke
pi_74453318
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 14:21 schreef Sjaakz het volgende:

[..]

En wat vond je van Sjakie en de Chocoladefarbiek hè? Vertel eens!
Ik vond eerlijk gezegd dat de oempa loempa's onnodig hard werden neergezet als slaven en kidnappers.
pi_74453344
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 14:21 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ja, het is Wilders en de zijnen allemaal te doen om het lot van de moslimvrouw. Dat is me ook wel zo'n onbaatzuchtig zooitje. Eigenlijk heeft Geert gewoon het beste voor met de moslims. Bedankt dat je mijn ogen hebt geopend.
Of Wilders het daarvoor te doen is zal mij een worst wezen. Het feit dat het jouw geen reet interesseert zegt meer over jou.
  vrijdag 6 november 2009 @ 14:24:01 #296
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_74453359
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 14:22 schreef Halve_Maen het volgende:

[..]

ehm er werden scenes uit 2012 niet geschoten vanwege bedreiging vanuit diezelfde geloofsovertuiginggroep...
Onzin!
pi_74453365
quote:

[..]

respect eisen door middel van geweld en dreiging van geweld zijn volgens jouw oke
Dit is een knappe gedachtesprong die je maakt. Ik heb het over een bevolkinggroep demoniseren en vervolgens keur ik de dreiging van geweld goed. Juist.

Van mij had Emmerich zn film niet hoeven wijzigen.
  vrijdag 6 november 2009 @ 14:24:19 #298
177885 JoaC
Het is patat
pi_74453368
quote:

[..]

Leuke gevolgtrekking.
[..]
pi_74453423
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 14:23 schreef Halve_Maen het volgende:

[..]

Of Wilders het daarvoor te doen is zal mij een worst wezen. Het feit dat het jouw geen reet interesseert zegt meer over jou.
Ik weet het man, ik ben echt een gigantische klootzak. Daarom stem ik ook niet op Wilders: omdat ik eigenlijk gewoon pro-moslimwetten ben. Het liefst zou ik willen dat de sharia wordt ingevoerd.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')