quote:ok het is donderdag avond je kent het wel met de matties beetje klaarmaken mooie kleertjes aan ik had toch die jas gekocht en broek ma die broek was vercrackt door de kauwgom in de bus :p ma ik wilde dus om een avondje uit tegaan want donderdag avond is het altijd kk druk in de stad mijn haartjes doen en geurjte op doen
dus wij komen in de stad he eerste probleem kwam al meteen toen wij zon dans cafe ingingen ma geweigerd werden omdat we geen studenten zijn mattie kk boos worden schreeuwt ewa laat ons binnen of we bellen de politie :p beveiliging zo van ja maar luister vriend jullie komen er niet in want het is studentenavond dus ik zo ja ma hoe weet jij of ik wel of geen student ben
beveiliging: ja dat kan ik zien...
ik: waaraan dan?
hij: ja aan je uitdrukking en nu opflikkeren
dus wij zo ja jonge wij willen niet eens in die kk tent van jou gaan ma dat wilde we wel want daar zijn kk veel chicks altijd dus wij gingen zo later weer erheen ma eerst na andere tent om de jassen op te hangen en dan zo arogant doorlopen bij de security omdat je net doet alsof je al binnen bent geweest toch :p lukte toen we allemaal apart na binnen gingen wij daar binnen he
ik zweer je chicks heaven gewoon allemaal kk lekkere chicks die allemaal keken alsof ze wilden zeggen: jij bent aan, dus ik ging dansen he daarvoor ga je uit toch drankje in de hand, siggy in de andere was beetje stoned dus moves waren kk los :p ma ik zag zo'n chick kijken he tijdens het dansen dus ik daarzo heen ga dansen met haar pak vast bij de heupen en ze danst gewoon mee toch ik dacht easy nigth its gonna be tonight hehe :p
ma toen ineens kwam er zo'n gozer aan die mij beuk geeft he ik wist niet wat er gebeurde he matties erbij beetje schreeuwen zegt dat meisje zo tegen die gozer ja hij pakte mij vast en ik wilde dat niet, gozer zo jonge je moet van haar afblijven matties en ik zo ja ma ze wilde dat zelf vriend en niet zo tof doen ouwe komt er zo die beveiliging aan was blijkbaar opgeroepen pakt ie mij vast, kijkt mij aan en zegt: jij mocht hier niet eens naar binnen jonge dus hij mij vast pakken schreeuwt na matties: JULLIE ALLEMAAL MEEKOMEN en gooit ons eruit kk bbeveiliging
ma later hebben we nog in ander cafe kk dikke party gemaakt was jamaican night dus J smoken en bierie zuipen waar echt van die neger smatjes waren met billen vriend, zo rond he:p
klacht: security die stoer doet, niet oplet en weer stoer doet
quote:Het is donderdagavond en ik wil met m'n vrienden de stad in. Ik heb speciaal nieuwe kleding gekocht, waaronder een jas en een broek. Die broek moet een andere keer worden aangetrokken, omdat daar nog resten kauwgum opzitten van mijn vorige busavontuur. Maar toch maar besloten om toch een broek aan te trekken, omdat het donderdagavond altijd erg druk is in de stad en je wilt er toch verzorgd bijlopen voor de dames.
Toen wij in de stad arriveerden, onstond het eerste probleem: we werden geweigerd bij een danscafé, omdat wij geen studenten zouden zijn en het nou eenmaal studentenavond was al daar. Eén van mijn wat minder opgevoede vrienden begon te schreeuwen tegen de beveilger, maar die was daar klaarblijkelijk niet van onder de indruk. Hij bleef bij zijn standpunt dat wij niet erg studentikoos overkwamen en hij ons geen toegang tot het café kon geven.
We deden eerst alsof we dat niet erg vonden, maar beseften toen dat we enorm veel aantrekkelijke studentes mis zouden lopen, als we naar die bar even verderop zouden gaan. Dus bedachten we een list! We gingen bij de andere bar onze jassen ophangen en vervolgens liepen we zo het danscafé binnen alsof we daar al eerder op de avond binnen waren geweest. Dat moest wel allemaal één voor één, want anders herkende de beveiliger ons misschien als groep.
Nou, eenmaal binnen, kreeg ik toch gelijk: overal aantrekkelijke dames die ons ook nog zeer verleidelijk aankeken. Ik heb gedanst, gedronken en gerookt en de dames waren zeer gewillig voor mijn bewegingen op de dansvloer. Ik zou bijna gaan geloven dat het vannacht dan eindelijk eens zou gaan lukken.
Maar toen ging het voor de tweede keer die avond mis. Een andere grotere jongen liep tegen mij aan, omdat hij van het meisje waar ik mee aan het dansen was, een signaal had gekregen dat zij daar niet van was gediend. Er onstond wat tumult en plots was daar weer die beveiliger die ons in eerste instantie al de toegang had ontzegd. Deze schoot niet tekort in daadkracht en zette mij en mijn vrienden pardoes het café uit.
Toen zijn we toch maar teruggekeerd naar die andere bar, waar onze jassen nog hingen en hebben we daar met z'n vieren wat biertjes gedronken tot het 23 uur was. Om vervolgens alleen naar huis te fietsen.
Klacht: beveiliging werkt niet mee aan een kans om een leuke avond en nacht.
waarvoor?quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:01 schreef griekjeee het volgende:
Je maakt er wel de tijd voor vrij hè?
Haha, TS heeft een domme kutkopquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:54 schreef Cacciatore het volgende:
dus ik zo ja ma hoe weet jij of ik wel of geen student ben![]()
![]()
Je topic.quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:02 schreef error_404 het volgende:
HOAX; roken in een "uitgaansgelegenheid" kan tegenwoordig niet meer![]()
ik heb toch alineas en enters?quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:03 schreef swarmahoer het volgende:
gebruik een alinea's en enters
Spreek/schrijf je in het dagelijkse leven ook zo?quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:54 schreef Cacciatore het volgende:
ok het is donderdag avond je kent het wel met de matties beetje klaarmaken mooie kleertjes aan ik had toch die jas gekocht en broek ma die broek was vercrackt door de kauwgom in de bus :p ma ik wilde dus om een avondje uit tegaan want donderdag avond is het altijd kk druk in de stad mijn haartjes doen en geurjte op doen
dus wij komen in de stad he eerste probleem kwam al meteen toen wij zon dans cafe ingingen ma geweigerd werden omdat we geen studenten zijn mattie kk boos worden schreeuwt ewa laat ons binnen of we bellen de politie :p beveiliging zo van ja maar luister vriend jullie komen er niet in want het is studentenavonddus ik zo ja ma hoe weet jij of ik wel of geen student ben
![]()
![]()
dus wij zo ja jonge wij willen niet eens in die kk tent van jou gaan ma dat wilde we wel want daar zijn kk veel chicks altijd dus wij gingen zo later weer erheen ma eerst na andere tent om de jassen op te hangen en dan zo arogant doorlopen bij de security omdat je net doet alsof je al binnen bent geweest toch :p lukte toen we allemaal apart na binnen gingen wij daar binnen he
ik zweer je chicks heaven gewoon allemaal kk lekkere chicks die allemaal keken alsof ze wilden zeggen: jij bent aan, dus ik ging dansen he daarvoor ga je uit toch drankje in de hand, siggy in de andere was beetje stoned dus moves waren kk los :p ma ik zag zo'n chick kijken he tijdens het dansen dus ik daarzo heen ga dansen met haar pak vast bij de heupen en ze danst gewoon mee toch ik dacht easy nigth its gonna be tonight hehe :p
ma toen ineens kwam er zo'n gozer aan die mij beuk geeft heik wist niet wat er gebeurde he matties erbij beetje schreeuwen zegt dat meisje zo tegen die gozer ja hij pakte mij vast en ik wilde dat niet, gozer zo jonge je moet van haar afblijven matties en ik zo ja ma ze wilde dat zelf vriend en niet zo tof doen ouwe komt er zo die beveiliging aan was blijkbaar opgeroepen pakt ie mij vast, kijkt mij aan en zegt: jij mocht hier niet eens naar binnen jonge dus hij mij vast pakken schreeuwt na matties: JULLIE ALLEMAAL MEEKOMEN en gooit ons eruit kk bbeveiliging
ma later hebben we nog in ander cafe kk dikke party gemaakt was jamaican night dus J smoken en bierie zuipen waar echt van die neger smatjes waren met billen vriend, zo rond he:p
klacht: security die stoer doet, niet oplet en weer stoer doet
TS, waren die billen net zo rond als van zijn avatar? Anders moet je dat nog even visualiseren.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:06 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Spreek/schrijf je in het dagelijkse leven ook zo?
Ik wel, jij nietquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:03 schreef Cacciatore het volgende:
[..]!!!!! jij komt nooit meer in cafes of disco he mattie
Een goede uitgaansgelegenheid heeft binnen een rookruimte, pik.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:02 schreef error_404 het volgende:
Wat kan het topic dan? Gesloten worden?quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:08 schreef Cacciatore het volgende:
als alle haters gewoon WEGBLIJVEN dan kan het topic
in dat kut cafe niet meer nee mattie ma andere wel en daar rookt iedereen weet niet na wat voor bijbel cafes jij gaat of alleen innenet cafes?? HAHAHAHAHAHAHAquote:
ik zie geeen eens een ava bij hemquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:07 schreef griekjeee het volgende:
[..]
TS, waren die billen net zo rond als van zijn avatar? Anders moet je dat nog even visualiseren.
ik typ zoals ik ben ja kom je nou weer haten zoals je vriendjes???quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:06 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Een goede uitgaansgelegenheid zorgt dat het gedoogd wordt en betaald elke boete zelfquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Een goede uitgaansgelegenheid heeft binnen een rookruimte, pik.
nee ontopic gewoonquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:09 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Wat kan het topic dan? Gesloten worden?
Probleem gevonden! .. Hier stopte ik met lezenquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:54 schreef Cacciatore het volgende:
ok het is donderdag avond je kent het wel met de matties [..knip]
Ik werk met computersquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:12 schreef Cacciatore het volgende:
ik ga weer aan het werk niet zoals jullie kknerds zonder leven aleen achter de computer HAHAHAHAHAHAHA ik ga weeer geld verdienen om uit te gaan dit wekendh
Wie gaat er nu ook uit op donderdagavond, een tent zonder chickies zekerquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:13 schreef Lantashh het volgende:
[..]
Probleem gevonden! .. Hier stopte ik met lezen
De wat?quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:14 schreef CantFazeMe het volgende:
Man, ben jij één van die blackbananacrew?
quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Een goede uitgaansgelegenheid heeft binnen een rookruimte, pik.
TS TS danst in een rookruimte met een niet nader gedefinieerde damequote:dus ik ging dansen he daarvoor ga je uit toch drankje in de hand, siggy in de andere was beetje stoned dus moves waren kk los :p ma ik zag zo'n chick kijken he tijdens het dansen dus ik daarzo heen ga dansen met haar pak vast bij de heupen en ze danst gewoon mee toch ik dacht easy nigth its gonna be tonight hehe :p
Ok.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:15 schreef ManianMan het volgende:
[..]
De wat?![]()
Nee, ik loop stage *zucht
Wat voor werk doe je?quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:12 schreef Cacciatore het volgende:
ik ga weer aan het werk niet zoals jullie kknerds zonder leven aleen achter de computer HAHAHAHAHAHAHA ik ga weeer geld verdienen om uit te gaan dit wekendh
Jij komt in de verkeerde tenten, roken wordt gedoogd in mijn stamtentquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:15 schreef error_404 het volgende:
[..]
[..]
TS TS danst in een rookruimte met een niet nader gedefinieerde dame
Of het was stiekem dansen door het glas heen
Amenquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:17 schreef Adelante het volgende:
Kijk TS, lees nu de OP nog eens en besef je dan dat je zo minder afwijkende reacties oproept als je de volgende keer een topic opent.
Oja dat is zo, heb de OP verder niet gelezen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:15 schreef error_404 het volgende:
[..]
[..]
TS TS danst in een rookruimte met een niet nader gedefinieerde dame
Of het was stiekem dansen door het glas heen
Dan heb je niks gemist het is toch een HOAXquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oja dat is zo, heb de OP verder niet gelezen.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:17 schreef Adelante het volgende:
Kijk TS, lees nu de OP nog eens en besef je dan dat je zo minder afwijkende reacties oproept als je de volgende keer een topic opent.
Is het mogelijk om het orgineel weer te voorschijn te toveren zodat we kunnen vergelijken?quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:17 schreef Adelante het volgende:
Jahoor.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:21 schreef appelsjap het volgende:
WHAHAHAH MENSEN DIE VOOR 23:00 AL BINNEN ZIJN, je faalt in je leven.
Een normale stapavond begint pas rond een uur of 01:00
Vond de OP post wel erg leesbaar voor een topic van deze TS-er...totdat ik het "gewijzigd door" regeltje las...quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:17 schreef Adelante het volgende:
Originele OP staat op de eerste pagina in een quote.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:20 schreef zovty het volgende:
[..]
Is het mogelijk om het orgineel weer te voorschijn te toveren zodat we kunnen vergelijken?
Maar wel leif dat je zoveel energie in betreffende user steekt.voor jou.
Nu staan ze er beide.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:20 schreef zovty het volgende:
[..]
Is het mogelijk om het orgineel weer te voorschijn te toveren zodat we kunnen vergelijken?
Maar wel leif dat je zoveel energie in betreffende user steekt.voor jou.
Jaquote:
Helemaal super!quote:
* Dj_unkie pakt zijn nerdy decoder ring er weer bij....quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:23 schreef Cacciatore het volgende:
ik snap niet waarom je reageerd als je alleen gaat haten stop gewoon is
OFFFFNIE NOOOO, ZEG HET ZE MATTIE!quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:23 schreef Cacciatore het volgende:
ik snap niet waarom je reageerd als je alleen gaat haten stop gewoon is
More Cushion for the Pushin’quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:25 schreef CantFazeMe het volgende:
TS heeft deze meid gepwnt.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:25 schreef CantFazeMe het volgende:
[ afbeelding ]
Je ZOU haast kunnen stellen dat het een trio is..quote:
Godver wat een vies plaatje.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:25 schreef CantFazeMe het volgende:
[ afbeelding ]
als je goed kijkt zie je dat de kwabben onderling verbonden zijn...hieruit kan je opmaken dat het hier om een reusachtig exemplaar van een vrouw gaat....quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:34 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Je ZOU haast kunnen stellen dat het een trio is..
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:06 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Nu nog een reden om te postenquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:49 schreef DecoAoreste het volgende:
Haha, geweldig Adelante.Die aanpassing was de enige reden dat ik de OP heb gelezen.
Deze billen zijn wel mooi toch, vind je niet (als vrouw zijnde)?quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:07 schreef griekjeee het volgende:
[..]
TS, waren die billen net zo rond als van zijn avatar? Anders moet je dat nog even visualiseren.
Je punt is?quote:
PM je me adres even.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:04 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
PM je me adres even.Of ben je al bezet?
Ik ben bedrieglijk, op één van beide momenten.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:07 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Relatie Nee. Geen behoefte aan ook.
Gedaan. En nu?quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:06 schreef ManianMan het volgende:
HèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHè
Spreek dat eens snel uit
Ik laat je wel met rust hoor.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:08 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik ben bedrieglijk, op één van beide momenten.
Ik zeg nergens dat ze lelijk zijn, ze zijn topquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:57 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Deze billen zijn wel mooi toch, vind je niet (als vrouw zijnde)?
TS is homoquote:ok het is donderdag avond je kent het wel met de matties beetje klaarmaken mooie kleertjes aan ik had toch die jas gekocht en broek ma die broek was vercrackt door de kauwgom in de bus :p ma ik wilde dus om een avondje uit tegaan want donderdag avond is het altijd kk druk in de stad mijn haartjes doen en geurjte op doen
TS is tokkiequote:dus wij komen in de stad he eerste probleem kwam al meteen toen wij zon dans cafe ingingen ma geweigerd werden omdat we geen studenten zijn mattie kk boos worden schreeuwt ewa laat ons binnen of we bellen de politie :p beveiliging zo van ja maar luister vriend jullie komen er niet in want het is studentenavond dus ik zo ja ma hoe weet jij of ik wel of geen student ben
jajajaja en jij een nerd zonder leven HAHAHAHAHHAHAHA!!!!quote:
Ik zeg ook niet dat jij dat ergens zegt..eeuh...of zoietsquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:11 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ze lelijk zijn, ze zijn top
Misschien wel wat minder om je eigen grappen lachenquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:15 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
jajajaja en jij een nerd zonder leven HAHAHAHAHHAHAHA!!!!
Wie is hier de nerd, komop man we weten wel dat dit een HOAX topic is, AUTISTquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:15 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Waarheid.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:21 schreef appelsjap het volgende:
HAHAHHAHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:15 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Hahahahahahaha echt hequote:Op vrijdag 6 november 2009 14:25 schreef Cacciatore het volgende:
ja want uitgaan kan helemaal niet he want aleen innenet bestaat he hahahahahha kknerd
alsof ik om 11 uur na huis gingquote:
nee bij mij gaat dat automatisch ik heb zon aparaatje haahaquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:24 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
HAHAHHAHAHAHAHAHAHA
![]()
je bent werkelijk te stom om zelf in te zien, dat je keer op keer compleet belachelijk gemaakt wordt door heel FOK! Moet jij ook nadenken om adem te kunnen halen?
hahahahquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:26 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Hahahahahahaha echt heKankernerdjes
vol met lucht en snel kapot geploptquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:26 schreef Cacciatore het volgende:
mattie a
[..]
alsof ik om 11 uur na huis gingpas om 3 uur ofzow bazen blijven hangen als bellen in de lucht lol :p
quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:27 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
nee bij mij gaat dat automatisch ik heb zon aparaatje haaha
quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:38 schreef Cacciatore het volgende:
wauw een oud woord euj einstein hoe oud denk je dat al de woorden zijn die we nu typen?? hahahaha veel ouder mattie pwnd
Het woord 'baas' is al honderden jaren oud.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:38 schreef Cacciatore het volgende:
wauw een oud woord euj einstein hoe oud denk je dat al de woorden zijn die we nu typen?? hahahaha veel ouder mattie pwnd
ja ander woorden ook hoorquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:49 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Het woord 'baas' is al honderden jaren oud.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:50 schreef Cacciatore het volgende:
ja hoor ali galsof iemand dat leuk vind en hoezo eigenlijk??????
quote:
quote:
.quote:wauw een oud woord euj einstein hoe oud denk je dat al de woorden zijn die we nu typen?? hahahaha veel ouder mattie pwnd
quote:
Vooral de faalhazen komen om 01:00 binnen. 23:00 is een perfecte tijd aangezien de man-vrouw verhouding dan tenminste nog 25-75 is in plaats van andersom.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:21 schreef appelsjap het volgende:
ik snap jouw probleem niet je snapt mij toch of niet??? of ik nou veilloos nederlands typ/spreek of gewoon zoals ik normaal doe kun je mij zowiezo wel begrijpen alleen willen is wat anders zoals de meeste dat wel kunnen ma niet willen en blij gaan doen en dom haten maar dat doen ze ma lekker want boeit me nie...quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:56 schreef kanaiken het volgende:
[..]
[..]
.
Je ziet het probleem hier. Echter, we waren in een eerder topic al tot de conclusie gekomen dat taal niet jouw sterkste kant is. Je zou er verstandig aan doen al deze informatie tot je te nemen en er uiteindelijk van te leren. Kan je zo een paar honderd euro's op de loonstrook schelen.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:57 schreef Lantashh het volgende:
[..]Yeah niggah hou je gore bek over m'n hotweels! Wat nou ik mag die kk tent niet in!? Ik ben ook student biiiiiitch
ben je kkdom ofzo ik ben dat niet hoorquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:57 schreef Lantashh het volgende:
[..]Yeah niggah hou je gore bek over m'n hotweels! Wat nou ik mag die kk tent niet in!? Ik ben ook student biiiiiitch
Jij komt echt ver in je leven, echt waar!quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:59 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
ik snap jouw probleem niet je snapt mij toch of niet??? of ik nou veilloos nederlands typ/spreek of gewoon zoals ik normaal doe kun je mij zowiezo wel begrijpen alleen willen is wat anders zoals de meeste dat wel kunnen ma niet willen en blij gaan doen en dom haten maar dat doen ze ma lekker want boeit me nie...
Ik dénk dat iedereen hier wel weet dat je geen student bent nee.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:59 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
ben je kkdom ofzo ik ben dat niet hoor
Ontkennen = faalquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:59 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
ben je kkdom ofzo ik ben dat niet hoor
quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:01 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik dénk dat iedereen hier wel weet dat je geen student bent nee.
Stage staat niet gelijk aan studeren kerel .. Grote kans dat je MBO'er bent en dus per definitie al geen student!quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:02 schreef Cacciatore het volgende:
vertel mij is waarom ik stage loop dan hahahahha
Net alsof een HBO-er een student isquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:04 schreef Lantashh het volgende:
[..]
Stage staat niet gelijk aan studeren kerel .. Grote kans dat je MBO'er bent en dus per definitie al geen student!
Denken dat MBO studeren isquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:02 schreef Cacciatore het volgende:
vertel mij is waarom ik stage loop dan hahahahha
Oh nee hè, slaan we dit pad weer inquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:05 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Net alsof een HBO-er een student is
Hé kerel niks tegen het MBO hè, tenminste niks tegen de goede mensen in het MBOquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:04 schreef Lantashh het volgende:
[..]
Stage staat niet gelijk aan studeren kerel .. Grote kans dat je MBO'er bent en dus per definitie al geen student!
stu·dent de; m,v -en, stu·den·te de; v -s, -n iem die studeert, m.n. aan een universiteit of hogeschoolquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:05 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Net alsof een HBO-er een student is
Goeie zelfcorrectiequote:Op vrijdag 6 november 2009 15:08 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Hé kerel niks tegen het MBO hè, tenminste niks tegen de goede mensen in het MBO
Ik maak helemaal geen probleem van hoe jij typt. Het probleem is met betrekking tot jouw claim dat alle woorden in dit topic ouder zijn dan baas. Jij kwam terug met "moving the goalposts" door te zeggen dat heel veel woorden zou oud zijn. Zo werkt dat natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:59 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
ik snap jouw probleem niet je snapt mij toch of niet??? of ik nou veilloos nederlands typ/spreek of gewoon zoals ik normaal doe kun je mij zowiezo wel begrijpen alleen willen is wat anders zoals de meeste dat wel kunnen ma niet willen en blij gaan doen en dom haten maar dat doen ze ma lekker want boeit me nie...
TS is de laatste trede van de maatschappelijke ladder, zo zou ik het verwoordenquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:11 schreef Lantashh het volgende:
[..]
Goeie zelfcorrectie
Maar als ze baas met z'n matties de kroeg nieteens in komt zegt dat 9 van de 10 keren al wel genoeg over z'n maatschappelijke status
Hier ben ik het mee eens. Overigens vind ik de originele OP leuker om te lezen, juist omdat Caccia een eigen stijl heeft en het past bij de weergegeven situatie. Ik snap niet waarom bepaalde users in ELK topic van hem zeiken in plaats van zijn topics gewoon te mijden.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:59 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Eensch.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:17 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens. Overigens vind ik de originele OP leuker om te lezen, juist omdat Caccia een eigen stijl heeft en het past bij de weergegeven situatie. Ik snap niet waarom bepaalde users in ELK topic van hem zeiken in plaats van zijn topics gewoon te mijden.
Met taal kun je iets bereiken op het gebied van werk, veelal kun je aan een brief zien of de sollicitant wel een goede opleiding heeft genotenquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:17 schreef IkBenOzan het volgende:
Inderdaad niks mis met MBO. Mensen die een taal bestuderenGa iets nuttigs doen ofzo
Elke keer klik in de hoop dat hij zijn taalkennis heeft uitgebreid maar helaas is dat telkens niet het geval daardoor ga ik reagerenquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eensch.
Either ya hate him or love him.
![]()
maar idd dat gezeik aldoor. Lees het dan niet
Ok. Respect voor je dat je dat doet. Maar sommige lui blijven nou eenmaal ergens hangen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:21 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Elke keer klik in de hoop dat hij zijn taalkennis heeft uitgebreid maar helaas is dat telkens niet het geval daardoor ga ik reageren
Ik heb het meer over mensen die dan Arabisch gaan studeren ofzoquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:19 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Met taal kun je iets bereiken op het gebied van werk, veelal kun je aan een brief zien of de sollicitant wel een goede opleiding heeft genoten
Precies, dat soort users ziet hier gewoon een makkelijk reltopic in en dat heeft meer te maken met die users dan met de TS.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eensch.
Either ya hate him or love him.
![]()
maar idd dat gezeik aldoor. Lees het dan niet
ja idd tis zeker mijn eigen shculd??? niet dus die kneus is gewoon bang dat wij alle chicks meenemen en hij met zen collegas overblijft met gaystudentjes en nerds zoals jullie ahahahhaquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:11 schreef Lantashh het volgende:
[..]
Goeie zelfcorrectie
Maar als ze baas met z'n matties de kroeg nieteens in komt zegt dat 9 van de 10 keren al wel genoeg over z'n maatschappelijke status
quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:37 schreef Cacciatore het volgende:
ik snap het zowiezo niet hoezo wil je perse nederlands perfect zien om te lezen hebben jullie geen kk hekel aan school ofzo dat je het juist fijn is dat er EINDELIJK ergens een plek is waar je normaal kunt typen zonder steeds te horen te krijgen dat je weer een fout gemaakt hebt ik vind dat juist chill \...
en ja ik doe MBO ma dat is gewoon studeren:W
Studenten studeren, scholieren volgen een opleiding.quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:37 schreef Cacciatore het volgende:
ik snap het zowiezo niet hoezo wil je perse nederlands perfect zien om te lezen hebben jullie geen kk hekel aan school ofzo dat je het juist fijn is dat er EINDELIJK ergens een plek is waar je normaal kunt typen zonder steeds te horen te krijgen dat je weer een fout gemaakt hebt ik vind dat juist chill \...
Mongool.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:45 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Studenten studeren, scholieren volgen een opleiding.
'
Jij bent dus een laatste trede van de maatschappelijke trap
ja en jij gewoon een kkdomme hater blijf anders gewoon weg mattiequote:Op vrijdag 6 november 2009 15:45 schreef larzzzman het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je bent gewoon een cloon van technojunk dat kan niet anders , niemand is zoooooooooooooo retarded![]()
![]()
![]()
Wat een gigantische taakbalk heb jij.quote:
goed gezegd mattie :p fuck die kkschool leer je toch nix alleen maar kknerds & sprsaaie lessenquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:37 schreef Cacciatore het volgende:
ahahahahahahahhahaha :p smoke till i die mattie ma school vind ik ook wel chill hoor ik zit bij mode op school dus dat zijn kk veel chicks XDquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
goed gezegd mattie :p fuck die kkschool leer je toch nix alleen maar kknerds & sprsaaie lessenwij smoken die j en bangen die sma ;p
Ga weg man, Cacciatore is chill.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Dude, ik dacht dat de Blackbananacrew erg was maar het kan dus nog triester.
Vanwege dit soort paupers ben ik dus voor euthanasie.
echt , hater klinkt bijhoorlijk gay uit jou toetsenbordquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:47 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
ja en jij gewoon een kkdomme hater blijf anders gewoon weg mattie
quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Dude, ik dacht dat de Blackbananacrew erg was maar het kan dus nog triester.
Vanwege dit soort paupers ben ik dus voor euthanasie.
lars heten is pas gay mattiequote:Op vrijdag 6 november 2009 15:53 schreef larzzzman het volgende:
[..]
echt , hater klinkt bijhoorlijk gay uit jou toetsenbord![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:56 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
lars heten is pas gay mattie!!!!
[..]
[..]
hahah als jij ook maar de moeite nam om een keer uit je grot te komen had je doorgehad dat zoiezo 1 op de 3 uitgaansgelegenheden het vaak wel weer toelaat,quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:02 schreef error_404 het volgende:
haha idd mattie kknurds kunnen nix alleen maar wiskunde ensow :p ma als die straat komen je weet dan zijn ze helemaal nix losers ;p XDquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:00 schreef Cacciatore het volgende:
and another bitch has cut the shit, i win AGAIN hahahahahahha
hahaha nee hoor, iedereen kan jou inpakken , alleen heb je het elke keer weer niet doorquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:00 schreef Cacciatore het volgende:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
haha idd mattie kknurds kunnen nix alleen maar wiskunde ensow :p ma als die straat komen je weet dan zijn ze helemaal nix losers ;p XD
Gooi nog wat olie op het vuur!quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
haha idd mattie kknurds kunnen nix alleen maar wiskunde ensow :p ma als die straat komen je weet dan zijn ze helemaal nix losers ;p XD
wees niet trots mattie hij was easyquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:00 schreef Cacciatore het volgende:
einde fucking lijk iemand die het kent kk mongole he ze weigeren wie ze willen wanneer ze willen zonder reden en idd ik rook overal waar ik kom en iedereen doet gewoon mee dus wie dat niet weet is echt wel een kk nerd :pquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:01 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
hahah als jij ook maar de moeite nam om een keer uit je grot te komen had je doorgehad dat zoiezo 1 op de 3 uitgaansgelegenheden het vaak wel weer toelaat,
ennuh ik ben bekend met het probleem KK uitsmijters die zeggen JE UITDRUKKING STAAT ME NIET AAN, en dat terwijl je gewoon zin hebt om een biertje te drinken en tangas te checken![]()
Kleine tip voor jou: http://www.fliptext.org/ misschien kunnen we je is een keer volgen wat je zegtquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:07 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
einde fucking lijk iemand die het kent kk mongole he ze weigeren wie ze willen wanneer ze willen zonder reden en idd ik rook overal waar ik kom en iedereen doet gewoon mee dus wie dat niet weet is echt wel een kk nerd :p
Toen ik bij de deur stond vroeger weigerden wij ook mannetjes als jou,.....aan de kop zie je al dat ze te stom zijn om te kakken en waarschijnlijk alle dames gaan benaderen alszijnde 'grote hosselaar' terwijl ze eigenlijk pas net uit de pampers zijn.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:07 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
einde fucking lijk iemand die het kent kk mongole he ze weigeren wie ze willen wanneer ze willen zonder reden en idd ik rook overal waar ik kom en iedereen doet gewoon mee dus wie dat niet weet is echt wel een kk nerd :p
hahhahahahah kk goeie grap man onee toch niet ga ergens andrs hatenquote:
uhuuuuu gewoon scheit hebben en een feest bouwen fack die homosquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:07 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
omg, nog een retardquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
hahhahahahah kk goeie grap man onee toch niet ga ergens andrs haten
signature: "Hai. Ik ben Ruben, een spontane jongen uit het noorden van het oosten van het land... Kak!"quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:10 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Toen ik bij de deur stond vroeger weigerden wij ook mannetjes als jou,.....aan de kop zie je al dat ze te stom zijn om te kakken en waarschijnlijk alle dames gaan benaderen alszijnde 'grote hosselaar' terwijl ze eigenlijk pas net uit de pampers zijn.
Dat soort lui wilden wij natuurlijk niet in onze mooie 'tent' hebben.
Best een trieste manier om aan te geven dat jullie thuis geen tv hebben. Geeft niet hoor, je moet ook niet je uitkering besteden aan luxegoederen wanneer er ook brood op de plank moet komen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:14 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
signature: "Hai. Ik ben Ruben, een spontane jongen uit het noorden van het oosten van het land... Kak!"
"Gestopt sedert 4 september 2009"
hahahah ezel, waar ik woon weigeren we meestal te praten met kk mogolen uit oost groningen,
en toen jij bij de deur stond? flikker op man, je bent 1.63 en weegt 50 kilotjes met rode haren en een bril,
[ afbeelding ]
Mijn oma is dood gegaan aan een uitkeringquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:16 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Best een trieste manier om aan te geven dat jullie thuis geen tv hebben. Geeft niet hoor, je moet ook niet je uitkering besteden aan luxegoederen wanneer er ook brood op de plank moet komen.
uhu uhu ahahahhahahahhahahhaha harde diss man, dayumquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:16 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Best een trieste manier om aan te geven dat jullie thuis geen tv hebben. Geeft niet hoor, je moet ook niet je uitkering besteden aan luxegoederen wanneer er ook brood op de plank moet komen.
Havo scholiertjes uit Haren met een grote mond, come on , make my day bitch.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:18 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
uhu uhu harde diss man, dayumzo ff cheerleader erbij enzo ik ben echt een fan geworden van jouw, jij bent zo ziek grappig geah baby geaaaaaaaaaah
urm nee? jouwn leven is een kk hoopje faal
ik durf bijna te wedden dat mijn part-time werkende studentenbek meer verdiend dan jij als fulltime-gemeentedienst medewerker
tut tut tut , je zat wel dichtbij ex-Havo scholier uit haren,quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:19 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Havo scholiertjes uit Haren met een grote mond, come on , make my day bitch.
Wat ben ik nou...net was ik nog wat anders. Sorrie maar je bent nog dommer dan je doet voorkomen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:22 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
tut tut tut , je zat wel dichtbij ex-Havo scholier uit haren,
maaruh 30 jarige MC donalds medewerkers uit winschoten?![]()
nuff said
Sorriequote:Op vrijdag 6 november 2009 16:22 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Wat ben ik nou...net was ik nog wat anders. Sorrie maar je bent nog dommer dan je doet voorkomen.
no man, valt best mee, jij bent namelijk bezig met carriere maken en daarom combineer je de gemeente dienst met MC Donalds, dat noem ik nu nog een toekomst perspectief EPIC WIN COMMIIIIIIIIIIIIIITS!!!quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:22 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Wat ben ik nou...net was ik nog wat anders. Sorrie maar je bent nog dommer dan je doet voorkomen.
als ik dit zo lees moet ik denken aan een nerd die te veel films heeft gekekenquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:19 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Havo scholiertjes uit Haren met een grote mond, come on , make my day bitch.
Mensen die gaan verzinnen wat anderen voor baan hebbenquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:24 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
no man, valt best mee, jij bent namelijk bezig met carriere maken en daarom combineer je de gemeente dienst met MC Donalds, dat noem ik nu nog een toekomst perspectief EPIC WIN COMMIIIIIIIIIIIIIITS!!!
kk toch op met je stoere praatjes mattie jullie weigeren alleen om jaloezie en dat weet IEDEREEN hahaquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:10 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Toen ik bij de deur stond vroeger weigerden wij ook mannetjes als jou,.....aan de kop zie je al dat ze te stom zijn om te kakken en waarschijnlijk alle dames gaan benaderen alszijnde 'grote hosselaar' terwijl ze eigenlijk pas net uit de pampers zijn.
Dat soort lui wilden wij natuurlijk niet in onze mooie 'tent' hebben.
quote:
Amenquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:26 schreef jatog het volgende:
[..]
als ik dit zo lees moet ik denken aan een nerd die te veel films heeft gekeken
nerds die in Twente informatica studerenquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:26 schreef Lantashh het volgende:
[..]
Mensen die gaan verzinnen wat anderen voor baan hebben
stimmtquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:28 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
kk toch op met je stoere praatjes mattie jullie weigeren alleen om jaloezie en dat weet IEDEREEN haha
Ja en ondertussen moeten wij jullie weer van de echte meiden af halen omdat jullie met je gore arrogante poten de meiden daar zowat aanranden .. NEWSFLASH: Daarom wordt je gekickt met dat hoofd van je!quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:28 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
kk toch op met je stoere praatjes mattie jullie weigeren alleen om jaloezie en dat weet IEDEREEN haha
newsflash: ik versier meer chicks dan jij ooit in je leven ziet, en nee ik ben geen marc detroe chicks WILLEN dat zelf kun je mssn niet voorstellen ma sommige chicks willen idd wel met een jongen mee HAHAHAHAH nerdjequote:Op vrijdag 6 november 2009 16:32 schreef Lantashh het volgende:
[..]
Ja en ondertussen moeten wij jullie weer van de echte meiden af halen omdat jullie met je gore arrogante poten de meiden daar zowat aanranden .. NEWSFLASH: Daarom wordt je gekickt met dat hoofd van je!
Inderdaad, de informaticastudenten moeten de vrouwen weer redden. Herkenbaar scenario.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:32 schreef Lantashh het volgende:
[..]
Ja en ondertussen moeten wij jullie weer van de echte meiden af halen omdat jullie met je gore arrogante poten de meiden daar zowat aanranden .. NEWSFLASH: Daarom wordt je gekickt met dat hoofd van je!
jij wacht tot het smatje naar jou toe komt?quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:32 schreef Lantashh het volgende:
[..]
hahahahahquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:35 schreef Biels het volgende:
[..]
Inderdaad, de informaticastudenten moeten de vrouwen weer redden. Herkenbaar scenario.
Huiliequote:Op vrijdag 6 november 2009 16:33 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
newsflash: ik versier meer chicks dan jij ooit in je leven ziet, en nee ik ben geen marc detroe chicks WILLEN dat zelf kun je mssn niet voorstellen ma sommige chicks willen idd wel met een jongen mee HAHAHAHAH nerdje
jij hebt gwn nog nooit een chica aangeraakt wil ik wedden :p mja je bent gwn jaloers end aarom haat je op tpoic :squote:Op vrijdag 6 november 2009 16:32 schreef Lantashh het volgende:
[..]
AHHAHAHHAHAHHAHAquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:35 schreef Biels het volgende:
[..]
Inderdaad, de informaticastudenten moeten de vrouwen weer redden. Herkenbaar scenario.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:35 schreef jatog het volgende:
[..]
jij wacht tot het smatje naar jou toe komt?
Je weet zelf! Geen snellere manier om mee naar huis te gaanquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:35 schreef Biels het volgende:
[..]
Neem je de digitale snelweg ofzoquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:40 schreef Lantashh het volgende:
[..]
Je weet zelf! Geen snellere manier om mee naar huis te gaan
OMFG ROFLZ!!1!1 Je bent briljant!quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:41 schreef Biels het volgende:
[..]
Neem je de digitale snelweg ofzo![]()
![]()
!!!11!!!!!1!!!!!
Precies.. God bestaat niet! Die had zulke faalhazen nooit kunnen makenquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:49 schreef n0ir het volgende:
Ik geloof er inmiddels echt geen zak meer van. Nergens van.
Doet HIJ voor ons plezierquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:50 schreef Lantashh het volgende:
[..]
Precies.. God bestaat niet! Die had zulke faalhazen nooit kunnen maken
Cacciatore is toch gewoon die 'daury'-kleuter?quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:02 schreef Trollface. het volgende:
Cacciatore is een kloon van Croupouque.
Het heeft wel zin om je op de regels der taal te wijzen. We geven je immers advies jongeman, neem het nou maar van mij aan met zo'n instelling kom je er nietquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:40 schreef Cacciatore het volgende:
bla bla bla ik ben gewoon mijzelf stop is met die onzin...
quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:18 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Hé dat is topic vervuiling, joh! Laat dat maar achterwegen zet dat maar in de bagger SC ofzo
Volgens IB-groep zijn MBO'ers studenten maar je hebt gelijk hoor VMBO'ers zijn scholierenquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:36 schreef fs180 het volgende:
Samenvatting: vmbo-ers willen zich onder studenten begeven?
Ow, nee de igb zei het, laten wij dan vooral hun incompetente voorbeeld volgens, straks beweren ze ook dat elk opleidingsniveau gelijk isquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:42 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Volgens IB-groep zijn MBO'ers studenten maar je hebt gelijk hoor VMBO'ers zijn scholieren
Waarom stop je hier uberhaupt moeite in?quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:17 schreef Adelante het volgende:
Precies, bannen die kutuserquote:Op donderdag 12 november 2009 09:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waarom stop je hier uberhaupt moeite in?
Geef hem gewoon een driedubbele IP ban
Mogen ze jou meteen meenemen met je grafkick.quote:Op donderdag 12 november 2009 09:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waarom stop je hier uberhaupt moeite in?
Geef hem gewoon een driedubbele IP ban
Maarreh heb je de reacties wel gelezen van de TSquote:Op donderdag 12 november 2009 13:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mogen ze jou meteen meenemen met je grafkick.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |