Jaquote:
Helemaal super!quote:
* Dj_unkie pakt zijn nerdy decoder ring er weer bij....quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:23 schreef Cacciatore het volgende:
ik snap niet waarom je reageerd als je alleen gaat haten stop gewoon is
OFFFFNIE NOOOO, ZEG HET ZE MATTIE!quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:23 schreef Cacciatore het volgende:
ik snap niet waarom je reageerd als je alleen gaat haten stop gewoon is
More Cushion for the Pushin’quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:25 schreef CantFazeMe het volgende:
TS heeft deze meid gepwnt.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:25 schreef CantFazeMe het volgende:
[ afbeelding ]
Je ZOU haast kunnen stellen dat het een trio is..quote:
Godver wat een vies plaatje.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:25 schreef CantFazeMe het volgende:
[ afbeelding ]
als je goed kijkt zie je dat de kwabben onderling verbonden zijn...hieruit kan je opmaken dat het hier om een reusachtig exemplaar van een vrouw gaat....quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:34 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Je ZOU haast kunnen stellen dat het een trio is..
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:06 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Spreek/schrijf je in het dagelijkse leven ook zo?
Nu nog een reden om te postenquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:49 schreef DecoAoreste het volgende:
Haha, geweldig Adelante.Die aanpassing was de enige reden dat ik de OP heb gelezen.
Deze billen zijn wel mooi toch, vind je niet (als vrouw zijnde)?quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:07 schreef griekjeee het volgende:
[..]
TS, waren die billen net zo rond als van zijn avatar? Anders moet je dat nog even visualiseren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |