De wat?quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:14 schreef CantFazeMe het volgende:
Man, ben jij één van die blackbananacrew?
quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Een goede uitgaansgelegenheid heeft binnen een rookruimte, pik.
TS TS danst in een rookruimte met een niet nader gedefinieerde damequote:dus ik ging dansen he daarvoor ga je uit toch drankje in de hand, siggy in de andere was beetje stoned dus moves waren kk los :p ma ik zag zo'n chick kijken he tijdens het dansen dus ik daarzo heen ga dansen met haar pak vast bij de heupen en ze danst gewoon mee toch ik dacht easy nigth its gonna be tonight hehe :p
Ok.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:15 schreef ManianMan het volgende:
[..]
De wat?![]()
Nee, ik loop stage *zucht
Wat voor werk doe je?quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:12 schreef Cacciatore het volgende:
ik ga weer aan het werk niet zoals jullie kknerds zonder leven aleen achter de computer HAHAHAHAHAHAHA ik ga weeer geld verdienen om uit te gaan dit wekendh
Jij komt in de verkeerde tenten, roken wordt gedoogd in mijn stamtentquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:15 schreef error_404 het volgende:
[..]
[..]
TS TS danst in een rookruimte met een niet nader gedefinieerde dame
Of het was stiekem dansen door het glas heen
Amenquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:17 schreef Adelante het volgende:
Kijk TS, lees nu de OP nog eens en besef je dan dat je zo minder afwijkende reacties oproept als je de volgende keer een topic opent.
Oja dat is zo, heb de OP verder niet gelezen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:15 schreef error_404 het volgende:
[..]
[..]
TS TS danst in een rookruimte met een niet nader gedefinieerde dame
Of het was stiekem dansen door het glas heen
Dan heb je niks gemist het is toch een HOAXquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oja dat is zo, heb de OP verder niet gelezen.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:17 schreef Adelante het volgende:
Kijk TS, lees nu de OP nog eens en besef je dan dat je zo minder afwijkende reacties oproept als je de volgende keer een topic opent.
Is het mogelijk om het orgineel weer te voorschijn te toveren zodat we kunnen vergelijken?quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:17 schreef Adelante het volgende:
Jahoor.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:21 schreef appelsjap het volgende:
WHAHAHAH MENSEN DIE VOOR 23:00 AL BINNEN ZIJN, je faalt in je leven.
Een normale stapavond begint pas rond een uur of 01:00
Vond de OP post wel erg leesbaar voor een topic van deze TS-er...totdat ik het "gewijzigd door" regeltje las...quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:17 schreef Adelante het volgende:
Originele OP staat op de eerste pagina in een quote.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:20 schreef zovty het volgende:
[..]
Is het mogelijk om het orgineel weer te voorschijn te toveren zodat we kunnen vergelijken?
Maar wel leif dat je zoveel energie in betreffende user steekt.voor jou.
Nu staan ze er beide.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:20 schreef zovty het volgende:
[..]
Is het mogelijk om het orgineel weer te voorschijn te toveren zodat we kunnen vergelijken?
Maar wel leif dat je zoveel energie in betreffende user steekt.voor jou.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |