quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:37 schreef Cacciatore het volgende:
ik snap het zowiezo niet hoezo wil je perse nederlands perfect zien om te lezen hebben jullie geen kk hekel aan school ofzo dat je het juist fijn is dat er EINDELIJK ergens een plek is waar je normaal kunt typen zonder steeds te horen te krijgen dat je weer een fout gemaakt hebt ik vind dat juist chill \...
en ja ik doe MBO ma dat is gewoon studeren:W
Mongool.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:45 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Studenten studeren, scholieren volgen een opleiding.
'
Jij bent dus een laatste trede van de maatschappelijke trap
ja en jij gewoon een kkdomme hater blijf anders gewoon weg mattiequote:Op vrijdag 6 november 2009 15:45 schreef larzzzman het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je bent gewoon een cloon van technojunk dat kan niet anders , niemand is zoooooooooooooo retarded![]()
![]()
![]()
Wat een gigantische taakbalk heb jij.quote:
goed gezegd mattie :p fuck die kkschool leer je toch nix alleen maar kknerds & sprsaaie lessenquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:37 schreef Cacciatore het volgende:
ik snap het zowiezo niet hoezo wil je perse nederlands perfect zien om te lezen hebben jullie geen kk hekel aan school ofzo dat je het juist fijn is dat er EINDELIJK ergens een plek is waar je normaal kunt typen zonder steeds te horen te krijgen dat je weer een fout gemaakt hebt ik vind dat juist chill \...
en ja ik doe MBO ma dat is gewoon studeren:W
ahahahahahahahhahaha :p smoke till i die mattie ma school vind ik ook wel chill hoor ik zit bij mode op school dus dat zijn kk veel chicks XDquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
goed gezegd mattie :p fuck die kkschool leer je toch nix alleen maar kknerds & sprsaaie lessenwij smoken die j en bangen die sma ;p
Ga weg man, Cacciatore is chill.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Dude, ik dacht dat de Blackbananacrew erg was maar het kan dus nog triester.
Vanwege dit soort paupers ben ik dus voor euthanasie.
echt , hater klinkt bijhoorlijk gay uit jou toetsenbordquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:47 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
ja en jij gewoon een kkdomme hater blijf anders gewoon weg mattie
quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Dude, ik dacht dat de Blackbananacrew erg was maar het kan dus nog triester.
Vanwege dit soort paupers ben ik dus voor euthanasie.
lars heten is pas gay mattiequote:Op vrijdag 6 november 2009 15:53 schreef larzzzman het volgende:
[..]
echt , hater klinkt bijhoorlijk gay uit jou toetsenbord![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:56 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
lars heten is pas gay mattie!!!!
[..]
[..]
hahah als jij ook maar de moeite nam om een keer uit je grot te komen had je doorgehad dat zoiezo 1 op de 3 uitgaansgelegenheden het vaak wel weer toelaat,quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:02 schreef error_404 het volgende:
HOAX; roken in een "uitgaansgelegenheid" kan tegenwoordig niet meer![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |