Elke keer klik in de hoop dat hij zijn taalkennis heeft uitgebreid maar helaas is dat telkens niet het geval daardoor ga ik reagerenquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eensch.
Either ya hate him or love him.
![]()
maar idd dat gezeik aldoor. Lees het dan niet
Ok. Respect voor je dat je dat doet. Maar sommige lui blijven nou eenmaal ergens hangen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:21 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Elke keer klik in de hoop dat hij zijn taalkennis heeft uitgebreid maar helaas is dat telkens niet het geval daardoor ga ik reageren
Ik heb het meer over mensen die dan Arabisch gaan studeren ofzoquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:19 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Met taal kun je iets bereiken op het gebied van werk, veelal kun je aan een brief zien of de sollicitant wel een goede opleiding heeft genoten
Precies, dat soort users ziet hier gewoon een makkelijk reltopic in en dat heeft meer te maken met die users dan met de TS.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eensch.
Either ya hate him or love him.
![]()
maar idd dat gezeik aldoor. Lees het dan niet
ja idd tis zeker mijn eigen shculd??? niet dus die kneus is gewoon bang dat wij alle chicks meenemen en hij met zen collegas overblijft met gaystudentjes en nerds zoals jullie ahahahhaquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:11 schreef Lantashh het volgende:
[..]
Goeie zelfcorrectie
Maar als ze baas met z'n matties de kroeg nieteens in komt zegt dat 9 van de 10 keren al wel genoeg over z'n maatschappelijke status
quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:37 schreef Cacciatore het volgende:
ik snap het zowiezo niet hoezo wil je perse nederlands perfect zien om te lezen hebben jullie geen kk hekel aan school ofzo dat je het juist fijn is dat er EINDELIJK ergens een plek is waar je normaal kunt typen zonder steeds te horen te krijgen dat je weer een fout gemaakt hebt ik vind dat juist chill \...
en ja ik doe MBO ma dat is gewoon studeren:W
Studenten studeren, scholieren volgen een opleiding.quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:37 schreef Cacciatore het volgende:
ik snap het zowiezo niet hoezo wil je perse nederlands perfect zien om te lezen hebben jullie geen kk hekel aan school ofzo dat je het juist fijn is dat er EINDELIJK ergens een plek is waar je normaal kunt typen zonder steeds te horen te krijgen dat je weer een fout gemaakt hebt ik vind dat juist chill \...
Mongool.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:45 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Studenten studeren, scholieren volgen een opleiding.
'
Jij bent dus een laatste trede van de maatschappelijke trap
ja en jij gewoon een kkdomme hater blijf anders gewoon weg mattiequote:Op vrijdag 6 november 2009 15:45 schreef larzzzman het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je bent gewoon een cloon van technojunk dat kan niet anders , niemand is zoooooooooooooo retarded![]()
![]()
![]()
Wat een gigantische taakbalk heb jij.quote:
goed gezegd mattie :p fuck die kkschool leer je toch nix alleen maar kknerds & sprsaaie lessenquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:37 schreef Cacciatore het volgende:
ahahahahahahahhahaha :p smoke till i die mattie ma school vind ik ook wel chill hoor ik zit bij mode op school dus dat zijn kk veel chicks XDquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
goed gezegd mattie :p fuck die kkschool leer je toch nix alleen maar kknerds & sprsaaie lessenwij smoken die j en bangen die sma ;p
Ga weg man, Cacciatore is chill.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Dude, ik dacht dat de Blackbananacrew erg was maar het kan dus nog triester.
Vanwege dit soort paupers ben ik dus voor euthanasie.
echt , hater klinkt bijhoorlijk gay uit jou toetsenbordquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:47 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
ja en jij gewoon een kkdomme hater blijf anders gewoon weg mattie
quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Dude, ik dacht dat de Blackbananacrew erg was maar het kan dus nog triester.
Vanwege dit soort paupers ben ik dus voor euthanasie.
lars heten is pas gay mattiequote:Op vrijdag 6 november 2009 15:53 schreef larzzzman het volgende:
[..]
echt , hater klinkt bijhoorlijk gay uit jou toetsenbord![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:56 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
lars heten is pas gay mattie!!!!
[..]
[..]
hahah als jij ook maar de moeite nam om een keer uit je grot te komen had je doorgehad dat zoiezo 1 op de 3 uitgaansgelegenheden het vaak wel weer toelaat,quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:02 schreef error_404 het volgende:
HOAX; roken in een "uitgaansgelegenheid" kan tegenwoordig niet meer![]()
haha idd mattie kknurds kunnen nix alleen maar wiskunde ensow :p ma als die straat komen je weet dan zijn ze helemaal nix losers ;p XDquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:00 schreef Cacciatore het volgende:
and another bitch has cut the shit, i win AGAIN hahahahahahha
hahaha nee hoor, iedereen kan jou inpakken , alleen heb je het elke keer weer niet doorquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:00 schreef Cacciatore het volgende:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
haha idd mattie kknurds kunnen nix alleen maar wiskunde ensow :p ma als die straat komen je weet dan zijn ze helemaal nix losers ;p XD
Gooi nog wat olie op het vuur!quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
haha idd mattie kknurds kunnen nix alleen maar wiskunde ensow :p ma als die straat komen je weet dan zijn ze helemaal nix losers ;p XD
wees niet trots mattie hij was easyquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:00 schreef Cacciatore het volgende:
einde fucking lijk iemand die het kent kk mongole he ze weigeren wie ze willen wanneer ze willen zonder reden en idd ik rook overal waar ik kom en iedereen doet gewoon mee dus wie dat niet weet is echt wel een kk nerd :pquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:01 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
hahah als jij ook maar de moeite nam om een keer uit je grot te komen had je doorgehad dat zoiezo 1 op de 3 uitgaansgelegenheden het vaak wel weer toelaat,
ennuh ik ben bekend met het probleem KK uitsmijters die zeggen JE UITDRUKKING STAAT ME NIET AAN, en dat terwijl je gewoon zin hebt om een biertje te drinken en tangas te checken![]()
Kleine tip voor jou: http://www.fliptext.org/ misschien kunnen we je is een keer volgen wat je zegtquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:07 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
einde fucking lijk iemand die het kent kk mongole he ze weigeren wie ze willen wanneer ze willen zonder reden en idd ik rook overal waar ik kom en iedereen doet gewoon mee dus wie dat niet weet is echt wel een kk nerd :p
Toen ik bij de deur stond vroeger weigerden wij ook mannetjes als jou,.....aan de kop zie je al dat ze te stom zijn om te kakken en waarschijnlijk alle dames gaan benaderen alszijnde 'grote hosselaar' terwijl ze eigenlijk pas net uit de pampers zijn.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:07 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
einde fucking lijk iemand die het kent kk mongole he ze weigeren wie ze willen wanneer ze willen zonder reden en idd ik rook overal waar ik kom en iedereen doet gewoon mee dus wie dat niet weet is echt wel een kk nerd :p
hahhahahahah kk goeie grap man onee toch niet ga ergens andrs hatenquote:
uhuuuuu gewoon scheit hebben en een feest bouwen fack die homosquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:07 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
omg, nog een retardquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
hahhahahahah kk goeie grap man onee toch niet ga ergens andrs haten
signature: "Hai. Ik ben Ruben, een spontane jongen uit het noorden van het oosten van het land... Kak!"quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:10 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Toen ik bij de deur stond vroeger weigerden wij ook mannetjes als jou,.....aan de kop zie je al dat ze te stom zijn om te kakken en waarschijnlijk alle dames gaan benaderen alszijnde 'grote hosselaar' terwijl ze eigenlijk pas net uit de pampers zijn.
Dat soort lui wilden wij natuurlijk niet in onze mooie 'tent' hebben.
Best een trieste manier om aan te geven dat jullie thuis geen tv hebben. Geeft niet hoor, je moet ook niet je uitkering besteden aan luxegoederen wanneer er ook brood op de plank moet komen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:14 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
signature: "Hai. Ik ben Ruben, een spontane jongen uit het noorden van het oosten van het land... Kak!"
"Gestopt sedert 4 september 2009"
hahahah ezel, waar ik woon weigeren we meestal te praten met kk mogolen uit oost groningen,
en toen jij bij de deur stond? flikker op man, je bent 1.63 en weegt 50 kilotjes met rode haren en een bril,
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |