weet ik, daar ga ik ook niet vanuitquote:Op zondag 8 november 2009 12:20 schreef Beessie-Jen het volgende:
@Sonnetje; ook 6 weken is een mooi aantal hooren het worden er vanzelf meer... maar ik zal er maar niet vanuit gaan dat de komende maanden ook zo makkelijk blijven hoor...
(en dat bedoel ik niet pessimistisch, maar heel reeel, bijna iedereen krijgt wel 1 of meerdere kleine of grotere zwangerschapsklachten....)

ons kindje ligt ws al langer in stuit, Bij 20 weken echo namelijk ook al, en nu dus nog steeds... en ik heb ook nooit schopjes oid bovenin mijn buik gevoeld. Alleen in de onderste regionen...quote:Op zondag 8 november 2009 12:40 schreef Aoraki het volgende:
MP alweer 26 weken, gaat snel he?
[..]
We weten niet precies vanaf wanneer hij in een stuit ligt. Zeker vanaf 30 weken, omdat we toen de eerste groeiecho gehad hebben. Daarvoor zei de vk dat hij met z'n koppie naar beneden lag, maar dat dacht ze 1 dag na de groeiecho ook. Toen ik zei dat ie de dag ervoor anders lag, heeft zij ook met de echo gekeken, en jawel in een stuit. Ook de controles erna kon ze het heel moeilijk voelen en blijk hij bij de echo's gewoon in stuit te liggen. Maar de placenta ligt er ook voor, en de vk's in het ziekenhuis konden het ook niet echt goed voelen.
Maar jij bent nu toch ongeveer 32,5 week? Dan heeft je beeb nog alle tijd! En misschien heeft jouw vk het ook wel fout. Bovendien kunnen ze meestal nog wel een draaipoging proberen, alleen dat is bij mij wegens alle andere factoren niet geprobeerd.

Die van mij lag bij de vorige controle over dwars. Tijdens de pretecho een paar weken daarvoor met het hoofd naar beneden. Volgens mij draait ie nog alle kanten op, maar we zullen het zien bij de volgende controle!
 Die van mij lag bij de vorige controle over dwars. Tijdens de pretecho een paar weken daarvoor met het hoofd naar beneden. Volgens mij draait ie nog alle kanten op, maar we zullen het zien bij de volgende controle!   

Met 20 weken gaan kindjes toch nog alle kanten op? Ik had begrepen dat ze echt pas veel later een vaste(re) ligging aannemen.quote:Op zondag 8 november 2009 13:02 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ons kindje ligt ws al langer in stuit, Bij 20 weken echo namelijk ook al, en nu dus nog steeds... en ik heb ook nooit schopjes oid bovenin mijn buik gevoeld. Alleen in de onderste regionen...
wij hopen ook dat ons kindje vanzelf nog draait... heeft de kans nog tot 36 weken ongeveer zei de VK.
en draaipoging doen ze ook niet als je een hoge bloeddruk hebt... dus die zou eventueel ook eerst nog moeten zakken..naja we hebben nog tijd, dus we wachten het rustig af...
 .
 .

Elke dag sowieso wel een keer
 Elke dag sowieso wel een keer 

Ditoquote:Op zondag 8 november 2009 12:31 schreef mama_papa het volgende:
Vandaag 26 weken!!! 6 maanden wow, het gaat écht snel
Het wachten word maar moeilijker en moeilijker, ben zo benieuwd hoe onze kleine meid eruit gaat zien
Ook hier vandaag lekker bankhangen met liefFijne dag meiden!!
 gewoon een halfjaar zwanger alweer. Ga je een pretecho laten doen? Ik heb de 17e een groeiecho, dus ik twijfel nog een beetje.
 gewoon een halfjaar zwanger alweer. Ga je een pretecho laten doen? Ik heb de 17e een groeiecho, dus ik twijfel nog een beetje. 

Nou het gekke is dat ik Harry bijna altijd onderin voel (en een heel enkele keer aan de rechterzijkant). En toch lag hij de laatste 2 controles bij de vroedvrouw met zijn koppie naar beneden. De laatste keer was ik daar echt verbaasd over want nog geen 5 minuten daarvoor was hij mijn blaas aan het verbouwen (omdat ik de bekkenband om had)quote:Op zondag 8 november 2009 13:02 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ons kindje ligt ws al langer in stuit, Bij 20 weken echo namelijk ook al, en nu dus nog steeds... en ik heb ook nooit schopjes oid bovenin mijn buik gevoeld. Alleen in de onderste regionen...
wij hopen ook dat ons kindje vanzelf nog draait... heeft de kans nog tot 36 weken ongeveer zei de VK.
en draaipoging doen ze ook niet als je een hoge bloeddruk hebt... dus die zou eventueel ook eerst nog moeten zakken..naja we hebben nog tijd, dus we wachten het rustig af...

Hard gaat het he!
 Hard gaat het he! 

elleboogjes?quote:Op zondag 8 november 2009 14:24 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Nou het gekke is dat ik Harry bijna altijd onderin voel (en een heel enkele keer aan de rechterzijkant). En toch lag hij de laatste 2 controles bij de vroedvrouw met zijn koppie naar beneden. De laatste keer was ik daar echt verbaasd over want nog geen 5 minuten daarvoor was hij mijn blaas aan het verbouwen (omdat ik de bekkenband om had)

En hónger!
 En hónger!

Dat zou mijn kind nooit doenquote:Op zondag 8 november 2009 14:32 schreef amaranta het volgende:
Ja of misschien zit Harry jou gewoon te knijpen met zn vingertjes

Ik heb ook alweer honger (en ook gewoon braaf geluncht). Dus ik ga maar eens een grapefruit om zeep helpen...quote:Op zondag 8 november 2009 14:35 schreef freecell het volgende:
Ik heb echt honger, maar ik ga om 16:00 uit eten
Probleem
En wel gewoon gelunched hč?
Serieus, ik vertrouw mijn anti-schimmelkuurtje niet. Ongeveer een half uur na inname krijg ik maagpijn die enkele uren blijftEn hónger!

Het kan zijn dat je juist jeuk krijgt van die creme. Ik kon niet tegen de buikencreme van Zwitsal, ik bleef krabben maar toen ik stopte met smerem was de jeuk ook weg.quote:Op zondag 8 november 2009 16:17 schreef mama_papa het volgende:
Ff weer een vraagje van mij
Ik heb nu echt een aantal dagen ernome kriebelige borsten en buik, echt dat ik helemaal gek ervan word!! Ik probeer niet te krabben, maar het is zo frustrerend :S Iemand enig idee wat ik er tegen kan doen?
Ik smeer 1 keer per dag buik en borstencreme van de hema..

tan, hoe is het nu?quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:07 schreef Tan het volgende:
Even snel een berichtje tussendoor, ik had net heel erg last van vlekken voor mijn ogen en het trok ook niet snel weg. Bloeddrukmeter van mijn schoonmoeder opgehaald en de bloeddruk veel te hoog. VK gebeld, en ook zij meette het tot twee keer toe veel te hoog. Nu wordt ik dus voor de zekerheid opgenomen in het ziekenhuis voor een nacht en een dagje.Balen balen, maar ja, wel beter voor de veiligheid van de baby en mijzelf.

Dat heb ik ook zo,ben nu bijna 9wkn maar voor m'n gevoel ben ik al veel langer zwanger echt maf!quote:Op zondag 8 november 2009 11:51 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
6 weken klinkt zo weinig haha, voor mijn gevoel is t al veel langer. Beetje raar
 ).
  ).

En och ja, dat ken ik nog wel hoor, ik had vooral lucht in de maag, maar da's echt vervelend op je werk, daar ga je van die rare geluiden van maken.. Vooral embarrassing wanneer je net een nieuwe collega tegenover je hebt zitten en niemand nog weet dat je zwanger bent
 En och ja, dat ken ik nog wel hoor, ik had vooral lucht in de maag, maar da's echt vervelend op je werk, daar ga je van die rare geluiden van maken.. Vooral embarrassing wanneer je net een nieuwe collega tegenover je hebt zitten en niemand nog weet dat je zwanger bent  En rennie deflatine is voor jou natuurlijk ook geen oplossing
 En rennie deflatine is voor jou natuurlijk ook geen oplossing  
  Ik heb al mijn adressen in mijn nieuwe adresboek overgenomen, eventuele nieuwe kinders en/of partners met correct gespelde naam erbij gezet en de ontbrekende adressen die ik zelf op kan vragen opgevraagd. Pfiew! Owja, en de gordijnen hangen in de babykamer (nu alleen nog inkorten) en lief heeft mijn hoofdeinde iets opgehoogd tegen het maagzuur. Heb ook nog eens een kraamcadeau'tjes-ideeën-lijstje gemaakt op een lijstjes-site, kunnen we mooi doorsturen als mensen willen weten of we nog spulletjes graag willen of nodig hebben. Can't stop the rock!
 Ik heb al mijn adressen in mijn nieuwe adresboek overgenomen, eventuele nieuwe kinders en/of partners met correct gespelde naam erbij gezet en de ontbrekende adressen die ik zelf op kan vragen opgevraagd. Pfiew! Owja, en de gordijnen hangen in de babykamer (nu alleen nog inkorten) en lief heeft mijn hoofdeinde iets opgehoogd tegen het maagzuur. Heb ook nog eens een kraamcadeau'tjes-ideeën-lijstje gemaakt op een lijstjes-site, kunnen we mooi doorsturen als mensen willen weten of we nog spulletjes graag willen of nodig hebben. Can't stop the rock!  Offeh, nu eigenlijk wel, want nu zou ik best een tukje kunnen doen..
 Offeh, nu eigenlijk wel, want nu zou ik best een tukje kunnen doen..

Klopt, maar je 40e week begint na 39 weken. Net als je 2e week na 1 week begint.quote:Op zondag 8 november 2009 23:11 schreef amaranta het volgende:
Maar de 14de toch pas echt 40 weken?

Hopelijk betekent dat dat de rest ligt te pitten! Nouja, het is niet zo heel erg, maar wel jammer dat ik toch weer lekker maagzuur heb, maja
 Hopelijk betekent dat dat de rest ligt te pitten! Nouja, het is niet zo heel erg, maar wel jammer dat ik toch weer lekker maagzuur heb, maja 
 Succes met wachten..
 Succes met wachten..

) lekker geslapen??
) lekker geslapen?? 

en dat het weer beter gaat met je!
 en dat het weer beter gaat met je!

En langzaam begint het besef door te dringen dat het waarschijnlijk allang middernacht is geweest en het vuurwerk gewoon NIET meer gaat komen. Als je vuurwerk wilt, moet je het maar zelf halen en afsteken.quote:Op zondag 8 november 2009 23:08 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Hop, en wij zijn vrolijk de veertigste week in. Het voelt een beetje als Oudejaarsavond zonder klok: je zit te wachten, maar je hebt geen idee wanneer het vuurwerk begint...

Weet je misschien waar het door komt, of kun je er geen peil op trekken? Ik krijg bijvoorbeeld altijd last van maagzuur als ik na het avondeten nog iets zoets eet.quote:Op maandag 9 november 2009 05:59 schreef Incantrix het volgende:
Nouja, het is niet zo heel erg, maar wel jammer dat ik toch weer lekker maagzuur heb, maja

Lieve Claudia,quote:Op maandag 9 november 2009 08:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En langzaam begint het besef door te dringen dat het waarschijnlijk allang middernacht is geweest en het vuurwerk gewoon NIET meer gaat komen. Als je vuurwerk wilt, moet je het maar zelf halen en afsteken.
 de dag erna ook niet....
 de dag erna ook niet.... 

quote:Op maandag 9 november 2009 09:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
Lieve Claudia,
Jouw vuurwerk komt ook! En dat hoef je helemaal niet zelf te halen want dat komt gewoon van zelf. Soms heeft lontje wat moeite. Maar er zit een lontje aan en dat gaat vanzelf branden!
Het duurt nu echt niet lang meer!
Vandaag 2 jaar geleden was ik uitgerekend, toen was er ook geen vuurwerkde dag erna ook niet....
op 16 -11 was de hemel rozeverlicht en barstte alles los!

Ja maar toch hou je de uitgerekende datum aanquote:Op maandag 9 november 2009 09:14 schreef Claudia_x het volgende:
[..]

Ik had me mentaal zo voorbereid op 42 weken, omdat ik hier gezien heb hoe vervelend het is als je over de uitgerekende datum heengaat. Maar nu het moment dan zover is vind ik het toch gewoon moeilijk.

quote:Op maandag 9 november 2009 09:14 schreef Claudia_x het volgende:
[..]

Ik had me mentaal zo voorbereid op 42 weken, omdat ik hier gezien heb hoe vervelend het is als je over de uitgerekende datum heengaat. Maar nu het moment dan zover is vind ik het toch gewoon moeilijk.

Zeg zit wup niet zo op te jagen! Die heeft nog tijd zat!quote:Op maandag 9 november 2009 09:27 schreef huuphuup het volgende:
[..]
wachten is altijd vervelend en helemaal als je zo graag wilt en zo nieuwsgierig bent. Verwen jezelf even lekker vandaag, je verdient het, en daarna vind ik dat je beebje gewoon moet komen
Wup! schiet jij ook ns op, ik ben nieuwsgierig naar je meisje!

, ben ik best wel trots op
 , ben ik best wel trots op   
   en gisteren huishouden, tuinieren en tennis kijken. En 's avonds een heerlijk badje..... Zo zou ik wel vaker willen genieten...
  en gisteren huishouden, tuinieren en tennis kijken. En 's avonds een heerlijk badje..... Zo zou ik wel vaker willen genieten...

nietes!quote:Op maandag 9 november 2009 09:30 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Zeg zit wup niet zo op te jagen! Die heeft nog tijd zat!

ikook!!quote:Op maandag 9 november 2009 09:35 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nietes!
ik vind dat Claudia vandaag mag, en dan morgen Wup
lekker f5-en voor verse beebs
en ik ben zo nieuwsgiehiehierig

met een tweede begint de verweking enzo toch ook eerder van je bekken? Dus in dat opzicht zou het goed kunnen dat je veel eerder last hebt dan bij Selene; en afgezien daarvan ben je toch in verwachting van een pittig setjequote:Op maandag 9 november 2009 09:41 schreef simmu het volgende:
vraagje voor de dames die zwanger en wel nog dragen: hoelang is 'gangbaar' dat je het volhoud? als ik selene (of een zware rugtas) langer dan een half uurtje draag gaan mijn heupen (en kont) toch wel zeer doen. is dat normaal? ik vind het toch nog vrij vroeg daarvoor (15 weken nu). met selene had ik daar geen last van.
sterkte LLM's en iedereen die wel wat steun kan gebruiken!
 ? dan zou het misschien zomaar kunnen dat het normaal is dat je nog eerder last hebt?
 ? dan zou het misschien zomaar kunnen dat het normaal is dat je nog eerder last hebt?  

Ik ben geen 'draagmama' maar ik had ook al heel erg snel last van mijn bekken al slepende met mijn werktas.quote:Op maandag 9 november 2009 09:41 schreef simmu het volgende:
vraagje voor de dames die zwanger en wel nog dragen: hoelang is 'gangbaar' dat je het volhoud? als ik selene (of een zware rugtas) langer dan een half uurtje draag gaan mijn heupen (en kont) toch wel zeer doen. is dat normaal? ik vind het toch nog vrij vroeg daarvoor (15 weken nu). met selene had ik daar geen last van.
sterkte LLM's en iedereen die wel wat steun kan gebruiken!

Ik verwonder me over niks meer tegenwoordigquote:Op maandag 9 november 2009 09:50 schreef simmu het volgende:
oh, als dingen zeer doen doe ik ze gewoon niet hoor. het verwondert me alleen zo, omdat ik met selene helemaal geen heup/rug problemen gehad heb en ik pas 15 weken ben.

Leuk is dat!quote:Op maandag 9 november 2009 09:58 schreef Poppejans het volgende:
Goedemorgen!
Eind vorige week zijn al 3 van de 6 zwangerschapsgym baby's geboren (we hebben mailcontact echt leuk!), nu wil ik oohoook! Krijg er wel helemaal de kriebels van hoor, die verse beebfoto's
Tan, ben je gisteren wel thuis gekomen? Hopelijk moest je toch niet langer blijven hoor

Wat leuk dat jij dat bij deze zwangerschap gedaan hebt, volgens mij hoor je niet vaak dat mensen dat doen als ze al 1 of meerdere kinderen hebben. Ik zou het zelf denk ik ook weer doen, alleen al voor de contacten want ik vond het erg leuk! (en wie weet heb ik ook wel echt wat aan de ademhaling dingetjes)quote:Op maandag 9 november 2009 10:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Leuk is dat!
Ik sta als 2de op de lijst van onze groep, dus ik verwacht niet dat er veel meiden voor zullen dringen.
Hooguit de twinmama, maar die wordt sowieso halverwege december ingeleid.

Maar vooruit komen ho maar danquote:Op maandag 9 november 2009 10:09 schreef amaranta het volgende:
Sidney, dat klopt. Mijn gymjuf is fysiotherapeut. En schoolslag is heel slecht voor je bekken ivm de druk die je creeert door het water weg te duwen tussen je benen. Beter is om te flipperen inderdaad.

voor het niet slapen. Jij ook al aan het indalen geslagen? Hier nog helemaal niks van dat alles te merken, alleen een hele drukke beeb de afgelopen dagen, die zich echt alle kanten door de buik slingerd. Kennelijk heeft ze nog ruimte zat...
 voor het niet slapen. Jij ook al aan het indalen geslagen? Hier nog helemaal niks van dat alles te merken, alleen een hele drukke beeb de afgelopen dagen, die zich echt alle kanten door de buik slingerd. Kennelijk heeft ze nog ruimte zat...  

, wakker liggen snachts is niet leuk....
 , wakker liggen snachts is niet leuk.... 

Mooi! Dat vind ik oprecht fijn om te horen! dat het dus redelijk goed met ja gaatquote:Op maandag 9 november 2009 10:49 schreef Beessie-Jen het volgende:
Als ik hier soms lees, mag ik eigenlijk helemaal niet klagen... zoveel klachten heb ik niet, en kom (afgezien van de iets verhoogde bloeddruk, uitputting op mijn werk en vocht) tnt vrij gemakkelijk door de zwangerschap heen. Geen last van mijn lijf en ledematen, geen maagzuur (alleen op vakantie), geen pijnlijke ribben etc etc....
Ik hoop dat het daar ook een beetje bij blijft... (en natuurlijk dat mijn bloeddruk nu goed blijft).
Wil wel even alle dames sterkte wensen met de zwangerschapskwaaltjes... want ondanks dat het allemaal voor een enorm mooi doel is, is zwanger zijn, niet altijd even makkelijk...

) en even de stad in....
 ) en even de stad in....  

Dat is ook heel lastig, om even niets te mogen doen. Maar er is stiekum toch veel dat je wel kunt. Boekje lezen, filmpje kijken, kokkerellen, ik noem maar wat. Het moeilijkste is natuurlijk de confrontatie met jezelf. Maar wat Asy eerder al zei, jij hebt een zware baan en hebt het nog zooooo lang volgehouden. Ik vind dat je niet meer dan trots op jezelf mag zijn!quote:Op maandag 9 november 2009 11:02 schreef Beessie-Jen het volgende:
@Asy en Dj Randall;
ik voel me lichamelijk idd verder wel goed. Heb alleen nog wel moeite met het thuiszitten en weinig doen, maja is wel even het beste ivm mijn bloeddruk... ik hoop dat die as donderdag nog wat verder is gezakt en dan maar eens proberen wat meer te ondernemen.
Ik ga morgen wel eens ff de deur weer uit, met mijn moeder even bij opa en oma langs (al heeeeeeel lang niet geweest) en even de stad in....
maar stilzitten en rust houden is lastig als je normaal altijd bezig en druk bent...
@Asy; zwangerschapsgym is idd best leuk; maar ik hoor hier op Fok ook meer nuttige tips hoor...

hopelijk kun je nog iets inhalen (of heb je al genoeg bijgeslapen?).
 hopelijk kun je nog iets inhalen (of heb je al genoeg bijgeslapen?).

en wat een leuke naam heeft ze
 en wat een leuke naam heeft ze 

Ik vind het ook moeilijk hoor!quote:Op maandag 9 november 2009 11:02 schreef Beessie-Jen het volgende:
@Asy en Dj Randall;
ik voel me lichamelijk idd verder wel goed. Heb alleen nog wel moeite met het thuiszitten en weinig doen, maja is wel even het beste ivm mijn bloeddruk... ik hoop dat die as donderdag nog wat verder is gezakt en dan maar eens proberen wat meer te ondernemen.
Ik ga morgen wel eens ff de deur weer uit, met mijn moeder even bij opa en oma langs (al heeeeeeel lang niet geweest) en even de stad in....
maar stilzitten en rust houden is lastig als je normaal altijd bezig en druk bent...
@Asy; zwangerschapsgym is idd best leuk; maar ik hoor hier op Fok ook meer nuttige tips hoor...

mooie mijlpaal!
 mooie mijlpaal! (suiker prikken na het eten van een koekje is niet helemaal wijs, geloof ik
 (suiker prikken na het eten van een koekje is niet helemaal wijs, geloof ik  )
 ) overdrachtsdingen die ik toch wel af wil hebben voor mijn zw-verlof. (er was nog geen overdracht, omdat er nog geen projecten zijn waarvoor die overdracht gedaan moet worden, dus er zat ook geen druk achter of iets, vandaar
 overdrachtsdingen die ik toch wel af wil hebben voor mijn zw-verlof. (er was nog geen overdracht, omdat er nog geen projecten zijn waarvoor die overdracht gedaan moet worden, dus er zat ook geen druk achter of iets, vandaar  )
 )

quote:Op maandag 9 november 2009 11:58 schreef freecell het volgende:
Hey Asy, jouw kabouters ook al?
Je bent mijn kloon hč?
Maar wat ik even wilde zeggen, ik was net even bij de apotheek voor Salbutamol (zo'n ventolin-discus-ding) en mijn apotheker: ik zou het niet meer gebruiken na de 37e week, het is weeënremmend en de meeste artsen weten dat niet
Dus, mochten hier nog pufjesgebruikers zijn: salbutamol is weeënremmend

Ik sliep uiteindelijk iets van 04.00 volgens mij. En die benen he, ook zo vervelend.
 Ik sliep uiteindelijk iets van 04.00 volgens mij. En die benen he, ook zo vervelend.  

Die heeft 2 katten die wel wat uitharen.
 Die heeft 2 katten die wel wat uitharen. (en na de vorige zwangerschap was het gewoon weer over zodra hummel er was
 (en na de vorige zwangerschap was het gewoon weer over zodra hummel er was  )
 )

Ik duim voor jequote:Op maandag 9 november 2009 12:17 schreef Beessie-Jen het volgende:
VK net aan de lijn gehad en mag om 13 uur even langskomen voor bloeddruk en urinecontrole. Maar even voor de zekerheid...
Hoop dattie gewoon goed is, en mijn hoofdpijn gewoon komt van verkoudheid en/ of migraine....

Succes strakjes. Ik hoop dat alles goed is!quote:Op maandag 9 november 2009 12:17 schreef Beessie-Jen het volgende:
VK net aan de lijn gehad en mag om 13 uur even langskomen voor bloeddruk en urinecontrole. Maar even voor de zekerheid...
Hoop dattie gewoon goed is, en mijn hoofdpijn gewoon komt van verkoudheid en/ of migraine....

wel grappig, mijn allergieen zijn juist heel rustig nu ik zwanger ben, ik heb eigenlijk elk jaar wel in de zomer last van benauwdheid, irritatie tot aan galbulten... En deze zomer zonder enige medicatie (terwijl ik normaal oogdruppels, tabletten en een neusspray gebruik) eigenlijk bijna geen klachten gehad...quote:Op maandag 9 november 2009 12:03 schreef Asyniur het volgende:
[..]

Goed om te weten, dat van die salbutamol!
Ik heb al heel lang geen pufjes meer hoeven gebruiken, alleen pas toen ik bij Ca.ra op visite was geweest. Die heeft een kat en ik was zo benauwd en pieperig. Sinds ik zwanger ben, reageer ik weer heel erg astmatisch blijkbaar...

eli was ook zo'n wilde. hebben we nog een mooi filpmje van. zij laat zich wrs wat minder leuk filmen, maar ach. elk nadeel hep zn voordeel
 eli was ook zo'n wilde. hebben we nog een mooi filpmje van. zij laat zich wrs wat minder leuk filmen, maar ach. elk nadeel hep zn voordeel  (of was het andersom?)
 (of was het andersom?)

Lief van je dat je er aan denktquote:Op maandag 9 november 2009 12:29 schreef DaviniaHR het volgende:
BJ, succes zometeen bij de vlos! Hopelijk is alles goed!
Vlindur, hoe zit het nu met jullie medsiche circuit? Er was toch sprake dat het mss toch niet rhesusgebeuren zou zijn, maar dat lange qt-dinges of zo? heb je al meer zekerheid?
ik ben wel blij dat madam lekker relaxed is, eigenlijk!eli was ook zo'n wilde. hebben we nog een mooi filpmje van. zij laat zich wrs wat minder leuk filmen, maar ach. elk nadeel hep zn voordeel
(of was het andersom?)

dat kan komen omdat het je eigen kat is, daar ben je goed aan gewend.quote:Op maandag 9 november 2009 12:12 schreef freecell het volgende:
Ik heb zelf een kat en normaal nergens last van. Nu ik zwanger ben krijg ik jeukogen als ik mijn hoofd in de kat begraaf
Maar onze poezel haart echt vrijwel niet uit. Als ik bij TARA's moeder binnenloop heb ik binnen 10 minuten een allergische aanvalDie heeft 2 katten die wel wat uitharen.
Dus ik geloof dat ik mazzel heb met mijn poezebeest!(en na de vorige zwangerschap was het gewoon weer over zodra hummel er was
)

Nee, ben nu nét weer thuis na twee dagen ziekenhuis. De bloeddruk zakte wel iets na twee dagen rust, maar zodra ik even uit bed ging om bijvoorbeeld te douchen was hij weer te hoog. Omdat de bloedwaarden goed zijn ben ik nu wel ontslagen, maar ik heb strikte rust opgekregen voor de komende weken. Helaas betekent dit nu ook dat ik helemaal ben overgedragen aan de gynaecoloog, inclusief een ziekenhuisbevalling, maar ja dat is niet anders.quote:Op maandag 9 november 2009 09:58 schreef Poppejans het volgende:
Tan, ben je gisteren wel thuis gekomen? Hopelijk moest je toch niet langer blijven hoor

Hoe ga je dat doen met de kinderen dan? Fijn dat je weer thuis bent iig!quote:Op maandag 9 november 2009 12:49 schreef Tan het volgende:
[..]
Nee, ben nu nét weer thuis na twee dagen ziekenhuis. De bloeddruk zakte wel iets na twee dagen rust, maar zodra ik even uit bed ging om bijvoorbeeld te douchen was hij weer te hoog. Omdat de bloedwaarden goed zijn ben ik nu wel ontslagen, maar ik heb strikte rust opgekregen voor de komende weken. Helaas betekent dit nu ook dat ik helemaal ben overgedragen aan de gynaecoloog, inclusief een ziekenhuisbevalling, maar ja dat is niet anders.
Heb nog niet bijgelezen, dat doe ik later wel, eerst even een laptopje regelen zodat ik vanuit bed of vanaf de bank kan internetten

ik heb de hele zwangerschap geen medicijnen nodig gehad voor mn allergieen, twee weken na de bevalling werd ik 's morgens wakker met dikke rode ogen en een loopneus en overal jeuk. En maar afvragen wat het toch wasquote:Op maandag 9 november 2009 12:24 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
wel grappig, mijn allergieen zijn juist heel rustig nu ik zwanger ben, ik heb eigenlijk elk jaar wel in de zomer last van benauwdheid, irritatie tot aan galbulten... En deze zomer zonder enige medicatie (terwijl ik normaal oogdruppels, tabletten en een neusspray gebruik) eigenlijk bijna geen klachten gehad...
heel merkwaardig en bijzonder....
 ohja... 9 maanden  geen allergische reactie meer gehad. pfff.
 ohja... 9 maanden  geen allergische reactie meer gehad. pfff.  aanrader dus om wel alvast medicatie in huis te hebben voor het geval je net als ik niet de mazzel hebt dat het tijdens bv ook rustig blijft.
 aanrader dus om wel alvast medicatie in huis te hebben voor het geval je net als ik niet de mazzel hebt dat het tijdens bv ook rustig blijft. 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |