nietes!quote:Op maandag 9 november 2009 09:30 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Zeg zit wup niet zo op te jagen! Die heeft nog tijd zat!
ikook!!quote:Op maandag 9 november 2009 09:35 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nietes!
ik vind dat Claudia vandaag mag, en dan morgen Wup
lekker f5-en voor verse beebs![]()
en ik ben zo nieuwsgiehiehierig
met een tweede begint de verweking enzo toch ook eerder van je bekken? Dus in dat opzicht zou het goed kunnen dat je veel eerder last hebt dan bij Selene; en afgezien daarvan ben je toch in verwachting van een pittig setjequote:Op maandag 9 november 2009 09:41 schreef simmu het volgende:
vraagje voor de dames die zwanger en wel nog dragen: hoelang is 'gangbaar' dat je het volhoud? als ik selene (of een zware rugtas) langer dan een half uurtje draag gaan mijn heupen (en kont) toch wel zeer doen. is dat normaal? ik vind het toch nog vrij vroeg daarvoor (15 weken nu). met selene had ik daar geen last van.
sterkte LLM's en iedereen die wel wat steun kan gebruiken!
Ik ben geen 'draagmama' maar ik had ook al heel erg snel last van mijn bekken al slepende met mijn werktas.quote:Op maandag 9 november 2009 09:41 schreef simmu het volgende:
vraagje voor de dames die zwanger en wel nog dragen: hoelang is 'gangbaar' dat je het volhoud? als ik selene (of een zware rugtas) langer dan een half uurtje draag gaan mijn heupen (en kont) toch wel zeer doen. is dat normaal? ik vind het toch nog vrij vroeg daarvoor (15 weken nu). met selene had ik daar geen last van.
sterkte LLM's en iedereen die wel wat steun kan gebruiken!
Ik verwonder me over niks meer tegenwoordigquote:Op maandag 9 november 2009 09:50 schreef simmu het volgende:
oh, als dingen zeer doen doe ik ze gewoon niet hoor. het verwondert me alleen zo, omdat ik met selene helemaal geen heup/rug problemen gehad heb en ik pas 15 weken ben.
Leuk is dat!quote:Op maandag 9 november 2009 09:58 schreef Poppejans het volgende:
Goedemorgen!
Eind vorige week zijn al 3 van de 6 zwangerschapsgym baby's geboren (we hebben mailcontact echt leuk!), nu wil ik oohoook! Krijg er wel helemaal de kriebels van hoor, die verse beebfoto's![]()
Tan, ben je gisteren wel thuis gekomen? Hopelijk moest je toch niet langer blijven hoor
Wat leuk dat jij dat bij deze zwangerschap gedaan hebt, volgens mij hoor je niet vaak dat mensen dat doen als ze al 1 of meerdere kinderen hebben. Ik zou het zelf denk ik ook weer doen, alleen al voor de contacten want ik vond het erg leuk! (en wie weet heb ik ook wel echt wat aan de ademhaling dingetjes)quote:Op maandag 9 november 2009 10:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Leuk is dat!
Ik sta als 2de op de lijst van onze groep, dus ik verwacht niet dat er veel meiden voor zullen dringen.
Hooguit de twinmama, maar die wordt sowieso halverwege december ingeleid.
Maar vooruit komen ho maar danquote:Op maandag 9 november 2009 10:09 schreef amaranta het volgende:
Sidney, dat klopt. Mijn gymjuf is fysiotherapeut. En schoolslag is heel slecht voor je bekken ivm de druk die je creeert door het water weg te duwen tussen je benen. Beter is om te flipperen inderdaad.
Mooi! Dat vind ik oprecht fijn om te horen! dat het dus redelijk goed met ja gaatquote:Op maandag 9 november 2009 10:49 schreef Beessie-Jen het volgende:
Als ik hier soms lees, mag ik eigenlijk helemaal niet klagen... zoveel klachten heb ik niet, en kom (afgezien van de iets verhoogde bloeddruk, uitputting op mijn werk en vocht) tnt vrij gemakkelijk door de zwangerschap heen. Geen last van mijn lijf en ledematen, geen maagzuur (alleen op vakantie), geen pijnlijke ribben etc etc....
Ik hoop dat het daar ook een beetje bij blijft... (en natuurlijk dat mijn bloeddruk nu goed blijft).
Wil wel even alle dames sterkte wensen met de zwangerschapskwaaltjes... want ondanks dat het allemaal voor een enorm mooi doel is, is zwanger zijn, niet altijd even makkelijk...
Dat is ook heel lastig, om even niets te mogen doen. Maar er is stiekum toch veel dat je wel kunt. Boekje lezen, filmpje kijken, kokkerellen, ik noem maar wat. Het moeilijkste is natuurlijk de confrontatie met jezelf. Maar wat Asy eerder al zei, jij hebt een zware baan en hebt het nog zooooo lang volgehouden. Ik vind dat je niet meer dan trots op jezelf mag zijn!quote:Op maandag 9 november 2009 11:02 schreef Beessie-Jen het volgende:
@Asy en Dj Randall;
ik voel me lichamelijk idd verder wel goed. Heb alleen nog wel moeite met het thuiszitten en weinig doen, maja is wel even het beste ivm mijn bloeddruk... ik hoop dat die as donderdag nog wat verder is gezakt en dan maar eens proberen wat meer te ondernemen.
Ik ga morgen wel eens ff de deur weer uit, met mijn moeder even bij opa en oma langs (al heeeeeeel lang niet geweest) en even de stad in....
maar stilzitten en rust houden is lastig als je normaal altijd bezig en druk bent...![]()
@Asy; zwangerschapsgym is idd best leuk; maar ik hoor hier op Fok ook meer nuttige tips hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |